Προς το περιεχόμενο

ΟΑΣΑ. Προ των πυλών η πιλοτική εφαρμογή χρήσης τραπεζικών καρτών για επιβιβάσεις στα ΜΜΜ


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, Tenshi είπε

Να κοπεί on the spot εισιτήριο, ούτε λόγος.

Δεν ειναι τοσο τραγικο, αρκει τα λεωφορεία να ειναι πιο συχνα και να ερχονται στην ωρα τους. Ετσι ουτε τεραστιες αναμονες δεν θα υπαρχουν να μαζευεται κοσμος και να εκνευριζεται, και θα υπαρχουν και θεσεις για τους περισσοτερους τουλαχιστον.

Οι πιο πολλοι θα σκαναρουν την καρτα διαδρομων που θα εχουν τυπωσει ή θα εχουν στο κινητο τους, και οποιος χρειαζεται εισητηριο θα το τυπωνει ο οδηγος με 2-3 κλικ και θα πληρωνει ειτε με κερματα ακριβως ριχνοντας τα στο ειδικο κουτι ειτε με καρτα. 

driver-reruitment.jpg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 hours ago, Tenshi said:

Η Αθήνα μόλις υλοποίησε κάτι που έβρισκες στο Λονδίνο του 2012.

Τώρα πρέπει να λύσουμε τις παιδικές ασθένειες...(εδώ σας θέλω)

Το 2014 νομίζω. Πριν είχαν oyster cards κάτι σαν το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

--------------------

Έχουμε και εμείς πρωτιές.

Στην μόνιμη γκρίνια για οτιδήποτε καλό έστω και καθυστερημένα αλλά και για καλά όπως την ταυτότητα στο wallet.

Επεξ/σία από alex8850
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως, επειδή χρησιμοποιώ τα ΜΜΜ, σχεδόν αποκλειστικά, θα πω πως κάπου υπερβάλλουμε και εμείς.

Δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα, όσο τα παρουσιάζετε. 

Λεωφορεία, τα δρομολόγια τηρούνται κατά 85 -90% σε σύγκριση με αυτά που υπάρχουν στην εφαρμογή του ΟΑΣΑ. Σημείωση, πως χρειάζεται αρκετά συχνά ανανέωση δρομολογίων, προσωπικά το κάνω κάθε μέρα.

Θυμηθείτε πως ήμασταν προ τηλεματικής, προ 2016.

Το μετρό, σε ώρες που ο περισσότερος κόσμος πηγαίνει στην εργασία του, τα δρομολόγια είναι κάθε 3-4 λεπτά.

Ισχύει, ότι το Σ/Κ είναι πιο αραιά, αλλά είναι λογικό.

Όσον αφορά τον ηλεκτρικό, τον χρησιμοποιώ πολύ σπάνια. Είναι απαρχαιωμένος ναι, τα δρομολόγια του είναι κατά μέσο όρο, κάθε δέκα λεπτά και αποπνέει έναν αέρα "βρωμιάς". Έχει και άλλα θέματα ο ηλεκτρικός, αλλά θα ανοίξει η συζήτηση και θα βγούμε off topic.

Ένα πράγμα λείπει στο μετρό. Όπως πρότεινε και ένας φίλος προηγουμένως, θα έπρεπε, έστω ανά μισή ώρα, τις μεταμεσονύκτιες ώρες, να υπάρχει ένα δρομολόγιο Αεροδρόμιο - Σύνταγμα. Πιστεύω εκεί όμως πως παίζουν και άλλα θέματα, συντεχνιακά, που δεν θέλουν κάτι τέτοιο.

Η κίνηση είναι που συμπαρασύρει μαζί της τα πάντα, όσον αφορά λεωφορεία και τρόλεϊ. Από εκεί πηγάζουν όλα τα προβλήματα. Αλλά, πάλι θα βγούμε off topic.

Επεξ/σία από Rebelos2018
  • Like 8
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτη φορά είχα χρησιμοποιήσει το capping σύστημα στο Εδιμβούργο στα λεωφορεία της Lothian, στο μέτρο του Λονδίνου και στης Ρώμης.

Απλά πρέπει να προσέχεις να χρησιμοποιείς την ίδια συσκευή ή κάρτα. 

Τρομερή άνεση δεν σε απασχολουν τα εισιτήρια. 

Πρόσφατα είχα πάρει το Χ93 για αεροδρομιο ξημερώματα χωρίς να έχω χάρτινο εισιτήριο. Έβαλα χρήματα στην athena card, έβαλα και εισιτήριο αεροδρομίου στην κάρτα, το περνάω και δεν λειτουργεί. Το λεωφορείο ήταν γεμάτο και πήγα τζάμπα. Πραγματικά άθλια κατάσταση το 2023. 

Επιτέλους θα ξεκινήσει αυτό το σύστημα να τελειώσει αυτό το τσίρκο με τα εισιτήρια του ΟΑΣΑ και τις ιδιοτροπίες τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ορισμενους εδω μεσα ,πιστευω τα εξης

1)Δεν τους θηλασε η μαμα τους

2)Δεν τους επαιζαν τα αλλα παιδια

3)Μικροι χτυπησαν στο κεφαλι

4)Τους δερνει η γυναικα τους

5)Ολα τα παραπανω.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, verylife78 είπε

Οχι φιλε μου δεν ειναι καλλιο αργα, ειναι ξεφτιλα να καθομαστε να συζηταμε τα αυτονοητα

Ξεφτίλα επειδή γίνεται συζήτηση για 1 γεγονός; άμα δεν μιλήσουμε για αυτό πως θα το μάθει ο κόσμος; ας μην μιλήσουμε για τίποτα τότε αφού σε όλα είμαστε πίσω απτόυς υπόλοιπους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία και καλοδεχούμενα όλα αυτά τα ηλεκτρονικά..

Όμως αν δεν ανανεωθεί ο στόλος των λεωφορείων (και δεν εννοώ με τα παντελώς ακατάλληλα, νοικιασμένα, τύπου πούλμαν, σχεδόν χωρίς παράθυρα που ν' ανοίγουν τα οποία ήρθαν ως προσωρινή λύση)

και δεν αντιμετωπιστεί το θέμα της μη πληρωμής εισιτηρίου με μηχανικό τρόπο (γιατί δε νομίζω οι οδηγοί, ακόμα κι οι ελεγκτές να ασχοληθούν ιδιαίτερα)

θα είναι μία -εκσυγχρονιστική- τρύπα στο νερό.

Πρώτα φτιάχνεις το προϊόν και θωρακίζεις τον μηχανισμό είσπραξης του αντιτίμου και μετά κοιτάζεις το περιτύλιγμα..

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, kwstasarva είπε

Σε όποιον δεν αρέσουν τα καλά νέα, ας πάει να μείνει σε άλλη χώρα! Κάλλιο αργά παρά ποτέ έλεγαν οι παλιοί 

Έλεγαν ότι και "το γοργόν και χάριν έχειν". Γενικά αυτοί οι "παλιοί" δεν ξέρουν τι θέλουν!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν κοιτανε πρωτα να ανανεωσουν το στολο με τα σαπια λεωφορεια που κυκλοφορουν .

Τα τελευταια 2 χρονια κινουμαι αποκλειστικα με μ.μ.μ, στην ανατολικη αττικη ειναι τραγικη η κατασταση

μπαινεις στο λεωφορειο και βλεπεις στα τζαμια κολημενο χαρτι φωναξτε στον οδηγο για σταση, και αλλα τραγελαφικα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέτοιο μπαχαλο δεν υπάρχει πουθενά αλλού.

Είμαι στο τραμ που υποτίθεται έχει πρώτο δρομολόγιο 4:49 και δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να το τηρήσουν. Ήδη γράφει η τηλεματικής καθυστέρηση 10+ λεπτών

Το μηχάνημα που βγάζει εισητηρια είναι χαλασμένο αλλά οι επιβάτες πρέπει να έχουν εισητηριο.

Στην αρχή έλεγε ,no pos, no cash και μόλις πάτησα την γλώσσα σκαλωσε και είναι εκτός λειτουργίας

Είμαι μεγάλο κορόιδο που πληρώνω εισητηριο σε κάθε χρήση. Τώρα όμως τι να κάνω; μάλλον να πάω με τα πόδια.

 

Όταν κάποιος δεν μπορεί να σταθεί όρθιος για να περπατήσει δεν έχει νόημα να προσπαθεί να τρέξει, ας φτιάξουν τα βασικά πρώτα

 

 

Screenshot_2024-01-13-04-47-22-10_99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpg

Screenshot_2024-01-13-04-47-14-56_99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί να χρειάζεται εφαρμογή (όπως διαβάζω) αν έχεις κινητό; Πρωτοχρονιά γύρισα από Σόφια, κι εκεί όλα τα μέσα λειτουργούσαν περνώντας με NFC τη ψηφιακή μου Revolut χωρίς κανένα app. Γιατί σκατά τα κάνουμε όλα πιο δύσκολα;

Επεξ/σία από SnakeOil992
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, SnakeOil992 είπε

Γιατί να χρειάζεται εφαρμογή (όπως διαβάζω) αν έχεις κινητό; Πρωτοχρονιά γύρισα από Σόφια, κι εκεί όλα τα μέσα λειτουργούσαν περνώντας με NFC τη ψηφιακή μου Revolut χωρίς κανένα app. Γιατί σκατά τα κάνουμε όλα πιο δύσκολα;

Αλήθεια τώρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, SnakeOil992 είπε

Γιατί να χρειάζεται εφαρμογή (όπως διαβάζω) αν έχεις κινητό; Πρωτοχρονιά γύρισα από Σόφια, κι εκεί όλα τα μέσα λειτουργούσαν περνώντας με NFC τη ψηφιακή μου Revolut χωρίς κανένα app. Γιατί σκατά τα κάνουμε όλα πιο δύσκολα;

Μάλλον έχεις μπερδέψει τις έννοιες της λέξης "εφαρμογή" .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...