Προς το περιεχόμενο

ΟΑΣΑ. Προ των πυλών η πιλοτική εφαρμογή χρήσης τραπεζικών καρτών για επιβιβάσεις στα ΜΜΜ


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

34 minutes ago, Ukforthemoment said:

Επιτέλους.Χρησιμοποιώ το Χ93απο αφετηρία σε τέρμα , συνήθως είναι αργά το βράδυ ή ξημερώματα.Τις μισές φορές δεν θα δουλευουν τα μηχανήματα στο Ελβεν ή στο Κτελ και το κιόσκι θα ειναι κλειστό.

 

Δεν έχω δει σε λεωφορεία να έχουν τουρνικέ.Κανονική είσοδο έχουν,ο οδηγός έχει pos ή πληρώνεις μετρητά.

routemasters_back_door.jpg

Ποια είναι εκείνα που έχουν δύο εισόδους μία για αυτόματη πληρωμή με turnstile (αυτή την περιστρεφόμενη πόρτα) και ένα που πας από τον οδηγό και πληρώνεις με χρήματα;

Πέρασαν περίπου 12 χρόνια από τότε που είχα πάει, το θυμάμαι πολύ καλά εκτός κι αν είχαν και τα αφαίρεσαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

53 λεπτά πριν, Diavolos666 είπε

Ποια είναι εκείνα που έχουν δύο εισόδους μία για αυτόματη πληρωμή με turnstile (αυτή την περιστρεφόμενη πόρτα) και ένα που πας από τον οδηγό και πληρώνεις με χρήματα;

Πέρασαν περίπου 12 χρόνια από τότε που είχα πάει, το θυμάμαι πολύ καλά εκτός κι αν είχαν και τα αφαίρεσαν.

Δεν έχω ιδέα,ίσως άλλαξαν το σύστημα απο τότε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Επιτέλους.Χρησιμοποιώ το Χ93απο αφετηρία σε τέρμα , συνήθως είναι αργά το βράδυ ή ξημερώματα.Τις μισές φορές δεν θα δουλευουν τα μηχανήματα στο Ελβεν ή στο Κτελ και το κιόσκι θα ειναι κλειστό.

Δεν έχω δει σε λεωφορεία να έχουν τουρνικέ.Κανονική είσοδο έχουν,ο οδηγός έχει pos ή πληρώνεις μετρητά.

routemasters_back_door.jpg

Όντως δεν έχει, αλλά εκεί περιμένουν να κατέβει ο κόσμος από την μπροστινή πόρτα μόνο και μετά ένας ένας να μπει και να δείξει εισιτήριο ή να πληρώσει στον οδηγό. Μέχρι να φτάσουμε σε τέτοια επίπεδα έχουμε ακόμα μέλλον.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, SagoniasSlutRos είπε

Όντως δεν έχει, αλλά εκεί περιμένουν να κατέβει ο κόσμος από την μπροστινή πόρτα μόνο και μετά ένας ένας να μπει και να δείξει εισιτήριο ή να πληρώσει στον οδηγό. Μέχρι να φτάσουμε σε τέτοια επίπεδα έχουμε ακόμα μέλλον.

Δεν θυμάμαι πότε να κατέβηκα απο την μπροστινή πόρτα και σίγουρα δεν είδα κόσμο να μπαίνει απο οποιαδήποτε άλλη πλην της μπροστινής. 

Ο οδηγός δε, ηταν διατέθημενος να γεράσετε μαζί εαν δεν έκανες check in στη είσοδο. Εκεί είναι που η χρήση μια paycard έλυνε χέρια, γιατί αν για οποιοδήποτε λόγο δεν είχες / δεν δούλευε η oyster, πέρναγες μια χρεωστική και χρεωνόταν το αντίτιμο (προφανώς υψηλότερο απο αντίστοιχο των πολλαπλών διαδρομών, αλλα την δουλειά σου την έκανες). 

Και ναι, είναι θέμα νοοτροπίας. 

Ο εδώ οδηγός/ΔΥ δεν θα χαλάσει την ζαχαρένια του για τον κάθε κακομαθημένο-λαθρεπιβάτη. Δεν είναι δουλειά του και αμφιβάλλω αν οι υπόλοιποι επιβάτες θα βοηθούσαν. Το πιο πιθανό να φάει κράξιμο για την καθυστέρηση, οπότε θα σηκώσει τους ώμους του και θα συνεχίσει το οκτάωρο.Oh well! 

Κανε κάτι αντίστοιχο στον αγχωμένο Λονδρέζο και το πρόβλημα θα λυθεί μόνο του, με ή χωρίς την συμβολή του οδηγού.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

Το σύστημα έχει τη δυνατότητα να αναλύει τα δεδομένα μετακίνησης και η χρέωση στην τραπεζική κάρτα θα είναι ανάλογη με τις διαδρομές, με επιλογή της βέλτιστης διαδρομής.

Εδώ κρύβετε η παγίδα και το ποιό πιθανό είναι ότι θα αυξηθούν τα εισιτήρια δια της πλαγίας.

Πότε ακριβώς θα γίνετε η χρέωση ;;
Όταν μπαίνεις ή στην έξοδο ;;
Και πώς θα υπολογίζει τα 90 λεπτά ελάχιστης διάρκειας διαδρομής όταν πρέπει να κάνεις μετεπιβίβαση και σε άλλο μέσο ;;

To Μετρό έχει τουρνικέ τόσο στην είσοδο όσο και στην έξοδο, τα λεωφορεία/τραμ όμως δεν έχουν κάτι αντίστοιχο, πώς θα υπολογίζει την βέλτιστη διαδρομή για να σε χρεώσει;;

.

Το ποιό πιθανό είναι να πάνε να καταργήσουν στα μουλωχτά την ελάχιστη χρέωση για τα 90 λεπτά διαδρομής που ισχύει τώρα και να σε χρεώνουν κατευθείαν με την είσοδο.

 

Επεξ/σία από dpolal
  • Like 2
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, kwstasarva said:

Σε όποιον δεν αρέσουν τα καλά νέα, ας πάει να μείνει σε άλλη χώρα! Κάλλιο αργά παρά ποτέ έλεγαν οι παλιοί 

Φαντάσου να βιάζεσαι και ξαφνικά να σου ζητηθεί να βάλεις το PIN λόγο ορίου ανέπαφων. Φαντάσου και το άλλο, να είσαι σε κάποιον αφύλακτο σταθμό του προαστιακού κι εκεί που κανα τσογλάνι περνούσε σφαίρα και σου βούταγε το εισιτήριο να σου βουτήξει την πιστωτική/χρεωστική. Μπορεί να προλάβεις να την μπλοκάρεις, αλλά η αντικατάστασή της θα σου πάει δεκάρικο.

 

 

9 minutes ago, dpolal said:

Εδώ κρύβετε η παγίδα και το ποιό πιθανό είναι ότι θα αυξηθούν τα εισιτήρια δια της πλαγίας.

Πότε ακριβώς θα γίνετε η χρέωση ;;
Όταν μπαίνεις ή στην έξοδο ;;
Και πώς θα υπολογίζει τα 90 λεπτά ελάχιστης διάρκειας διαδρομής όταν πρέπει να κάνεις μετεπιβίβαση και σε άλλο μέσο ;;

To Μετρό έχει τουρνικέ τόσο στην είσοδο όσο και στην έξοδο, τα λεωφορεία/τραμ όμως δεν έχουν κάτι αντίστοιχο, πώς θα υπολογίζει την βέλτιστη διαδρομή για να σε χρεώσει;;

.

Το ποιό πιθανό είναι να πάνε να καταργήσουν στα μουλωχτά την ελάχιστη χρέωση για τα 90 λεπτά διαδρομής που ισχύει τώρα και να σε χρεώνουν κατευθείαν με την είσοδο.

Μα αυτό προσπαθούν να κάνουν και το δοκιμάζουν πιλοτικά. Τους πείραξε που αφήνεις το εισιτήριο σου που έχει υπόλοιπο χρόνου και που στην τελική δεν τους αφορά γιατί αγοράζεις τον χρόνο σαν προιόν και η χρήση του είναι δικό σου θέμα. Δεν τους πειράζει όμως όταν κολλούν πίσω σου για να περάσουν τζάμπα. Κοροϊδεύουν τον κόσμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, SagoniasSlutRos said:

Όντως δεν έχει, αλλά εκεί περιμένουν να κατέβει ο κόσμος από την μπροστινή πόρτα μόνο και μετά ένας ένας να μπει και να δείξει εισιτήριο ή να πληρώσει στον οδηγό. Μέχρι να φτάσουμε σε τέτοια επίπεδα έχουμε ακόμα μέλλον.

Και θα κάνει ο οδηγός και τον ταμία - εισπράκτορα ? Να γίνει διαγωνισμός για πιο πολλούς ελεγκτές , να συμπληρώνουν πλέον 11αδα στο κατόπι των επιβατών !!! Η μήπως θα αλλοιώσετε το φοβερό ελληνικό ταπεραμέντο του τσακωμού στις ουρές ? ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ, ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ,  ΝΑ ΠΑΤΕ ΑΛΛΟΥ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάπου εδώ πρέπει να βγεί κάποιος να θυμήσει οτι το Λονδίνο έχει αυτό που στην Αθήνα λέτε μετρό απο το 1860. Την ίδια περίοδο η Αθήνα είχε 65 χιλιάδες κατοίκους και πολλά περισσότερα αιγοπρόβατα. Από τότε απ' οτι καταλαβαίνω οι κάτοικοι παρέμειναν ίδιοι και αυξήθηκαν τα αιγοπρόβατα.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν κοιτάνε να πετάξουν τα σαβουρο-λεοφορεια μπαγλαντεζ εποχή 1980 τους μάρανε το ανέπαφο.. Αυτή η χωρα δεν θα ισιώσει ποτέ για τα επόμενα 100 χρόνια θέλουνε και τουριστικό προϊόν οι άχρηστοι που συχενετε ο τουρίστας να μπει στη μπίχλα μέσα 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, verylife78 said:

ξερω και αλλη μια
στους τυφλους βασιλευει ο μονοθφαλμος.
Ετσι καταντησαμε, επαιτες της ευρωπης, να ερθει ο τουριστας να μας αφησει λεφτα να λαδωσει το αντερακι μας.
Η ξεφτιλα της ΕΕ ειμαστε, δειτε νουμερα, ακομα και απο χωρες της πρωη ΕΣΣΔ ειμαστε πιο κατω σε ολα !!!
Οχι φιλε μου δεν ειναι καλλιο αργα, ειναι ξεφτιλα να καθομαστε να συζηταμε τα αυτονοητα

Ακριβώς είμαστε η απόλυτη ξεφτίλα. Τα ΜΜΜ είναι ένα μεγάλο μπουρδ3λ0. Λεωφορεία που περνάνε οπότε τους καπνίσει. Μετρό που του λείπουν κυλιόμενες σκάλες, τουαλέτες , είναι γεμάτο επαγγελματίες ζητιάνους και το καλοκαίρι που είναι τουριστική σεζόν περνάει κάθε 20λεπτα φισκα. Μια προσβολή για τους εργαζόμενους που δουλεύουν. Κλείνει απο τις 11:30 όταν υπάρχει ανάγκη για μετακίνηση και για αργότερα απο μεγάλη μερίδα του κόσμου ιδίως το ΠΣΚ. Ο συρμός του αεροδρομίου θα έπρεπε να λειτουργεί 24/7 και να σταματάει μόνο αεροδρόμιο, Σύνταγμα, Πειραιά άντε και Δουκίσσης Πλακεντίας. Εισιτήρια κόβουν μόνο τα κορόιδα χρόνια τώρα γιατί δεν υπάρχει καμία επίπτωση. Το τραμ είναι το χειρότερο και πιο αργό τραμ της Ευρώπης. Βλέπεις κάτι παλιά τραμ σε πόλεις όπως το Ζάγκρεμπ και την Μπρατισλάβα που πάνε σφαίρα και περνάνε κάθε 3λεπτα βρέξει χιονίσει. Ένα uber υπήρχε που δούλευε σωστά και εξυπηρετούσε και το εξόρισαν. Πάλι καλά που μπήκε μια τάξη στα taxi  με το beat όταν ενσωματώθηκε η αξιολόγηση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, spooker είπε

Ακριβώς είμαστε η απόλυτη ξεφτίλα. Τα ΜΜΜ είναι ένα μεγάλο μπουρδ3λ0. Λεωφορεία που περνάνε οπότε τους καπνίσει. Μετρό που του λείπουν κυλιόμενες σκάλες, τουαλέτες , είναι γεμάτο επαγγελματίες ζητιάνους και το καλοκαίρι που είναι τουριστική σεζόν περνάει κάθε 20λεπτα φισκα. Μια προσβολή για τους εργαζόμενους που δουλεύουν. Κλείνει απο τις 11:30 όταν υπάρχει ανάγκη για μετακίνηση και για αργότερα απο μεγάλη μερίδα του κόσμου ιδίως το ΠΣΚ. Ο συρμός του αεροδρομίου θα έπρεπε να λειτουργεί 24/7 και να σταματάει μόνο αεροδρόμιο, Σύνταγμα, Πειραιά άντε και Δουκίσσης Πλακεντίας. Εισιτήρια κόβουν μόνο τα κορόιδα χρόνια τώρα γιατί δεν υπάρχει καμία επίπτωση. Το τραμ είναι το χειρότερο και πιο αργό τραμ της Ευρώπης. Βλέπεις κάτι παλιά τραμ σε πόλεις όπως το Ζάγκρεμπ και την Μπρατισλάβα που πάνε σφαίρα και περνάνε κάθε 3λεπτα βρέξει χιονίσει. Ένα uber υπήρχε που δούλευε σωστά και εξυπηρετούσε και το εξόρισαν. Πάλι καλά που μπήκε μια τάξη στα taxi  με το beat όταν ενσωματώθηκε η αξιολόγηση.

Πάντως Παρασκευή Σάββατο, το μετρό λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο. Ο τελευταίος συρμός από Σύνταγμα αναχωρεί γύρω στις 02:20.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Tenshi είπε

Δεν θυμάμαι πότε να κατέβηκα απο την μπροστινή πόρτα και σίγουρα δεν είδα κόσμο να μπαίνει απο οποιαδήποτε άλλη πλην της μπροστινής. 

Σε Μαντσεστερ και Γλασκωβη ανοιγε μονο η μπροστινη πορτα για εισοδο και εξοδο. Το θυμαμαι πολυ χαρακτηριστικα γιατι ολοι ελεγαν "ευχαριστω" στον οδηγο φευγοντας. Βασικα δεν υπηρχε αλλη πορτα. Και ολοι περιμεναν σε σειρα ο ενας πισω απο τον αλλο να μπουνε δειχνοντας καρτα ή πληρωνοντας στον οδηγο που σου εκτυπωνε επι τοπου το εισητηριο. Και παρ ολα αυτα, εμπαινε και ελεγκτης καποιες φορες.

46099640912_e383c3c835_b.jpg

Επεξ/σία από SagoniasSlutRos
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, Rebelos2018 said:

Πάντως Παρασκευή Σάββατο, το μετρό λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο. Ο τελευταίος συρμός από Σύνταγμα αναχωρεί γύρω στις 02:20.

Ναι επανήλθε με πολύ ζόρι αφού είχε κοπεί κατά τη διάρκεια του covid outbreak με την ελπίδα πως θα παραμείνει έτσι αλλά υπήρχαν πολλές αντιδράσεις και επανήλθε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, SagoniasSlutRos είπε

Σε Μαντσεστερ και Γλασκωβη ανοιγε μονο η μπροστινη πορτα για εισοδο και εξοδο. Το θυμαμαι πολυ χαρακτηριστικα γιατι ολοι ελεγαν "ευχαριστω" στον οδηγο φευγοντας. Βασικα δεν υπηρχε αλλη πορτα. Και ολοι περιμεναν σε σειρα ο ενας πισω απο τον αλλο να μπουνε δειχνοντας καρτα ή πληρωνοντας στον οδηγο που σου εκτυπωνε επι τοπου το εισητηριο. Και παρ ολα αυτα, εμπαινε και ελεγκτης καποιες φορες.

46099640912_e383c3c835_b.jpg

Είχα το Λονδίνο κατα νού,για να πώ την αλήθεια. Οκ λύνει προβλήματα η μία πόρτα και δημιουργεί άλλα (ο επιβάτης τουλάχιστον φτιάχνει χαρακτήρα για το μέσα-έξω).

Να κοπεί on the spot εισιτήριο, ούτε λόγος.

shutterstock_583929499-min-1024x683.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...