Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με την υπογραφή σύμβασης για την τεχνολογική αναβάθμιση του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ), μεταξύ του ΟΑΣΑ και του αναδόχου του έργου HST A.E. (μέλος του Ομίλου ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ), οι Συγκοινωνίες Αθηνών εγκαινιάζουν μία νέα εποχή στις παρεχόμενες υπηρεσίες μετακίνησης προς το επιβατικό κοινό.

Η εναλλακτική δυνατότητα χρήσης τραπεζικής κάρτας ανέπαφων συναλλαγών για κάθε επιβίβαση σε ΜΜΜ, αποτελεί ένα αποφασιστικό βήμα αναβάθμισης των υπηρεσιών των Συγκοινωνιών Αθηνών, με σημαντικά οφέλη στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.  Οι επιβάτες, εκτός από ATH.ENA Ticket ή ATH.ENA Card, θα μπορούν να χρησιμοποιούν τραπεζική κάρτα, ακόμα και αν είναι ενσωματωμένη, μέσω κάποιου App, στο κινητό τους τηλέφωνο.

Οι νέες εφαρμογές αναβάθμισης του ΑΣΣΚ επιτρέπουν τη χρήση τραπεζικών καρτών και κινητών για τις μετακινήσεις με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αρμοδιότητας ΟΑΣΑ (Μετρό, Τραμ, Λεωφορεία, Τρόλεϊ) και παρέχουν στο σύστημα τη δυνατότητα υποστήριξης MaaS (Mobility as a Service) για τη διασύνδεση με εφαρμογές συνεργατών κινητικότητας όπως ταξί, ενοικιαζόμενα  ηλεκτρικά ποδήλατα, αεροπορικές και ακτοπλοϊκές  εταιρείες, κτλ.

κάρτα-με-τηλέφωνο.jpg

Με την εφαρμογή της χρήσης τραπεζικών καρτών για την επιβίβαση στα ΜΜΜ, το επιβατικό κοινό δεν θα χρειάζεται να προμηθευτεί εισιτήριο μέσω των εκδοτηρίων ή των εκδοτικών μηχανημάτων (ΑΜΕΚ). Επίσης δεν είναι απαραίτητο να γνωρίζει σχετικά με τα διαθέσιμα προϊόντα μετακίνησης για να επιλέξει αυτό που είναι κατάλληλο για την περίσταση. Το σύστημα έχει τη δυνατότητα να αναλύει τα δεδομένα μετακίνησης και η χρέωση στην τραπεζική κάρτα θα είναι ανάλογη με τις διαδρομές, με επιλογή της βέλτιστης διαδρομής. Πρόκειται για μία εξαιρετικά χρηστική λειτουργία για τους επιβάτες που δεν είναι εξοικειωμένοι με το σύστημα μετακινήσεων της Αθήνας, όπως οι επισκέπτες από άλλες πόλεις και οι τουρίστες. Χάρη επίσης στο νέο σύστημα, το επιβατικό κοινό δεν είναι απαραίτητο να αναζητά πλέον σημεία πώλησης (εισιτηρίων κ.λπ.) προκειμένου να μετακινηθεί με τα ΜΜΜ.

Η Α' φάση της υλοποίησης θα εφαρμοστεί στα οχήματα των Γραμμών Λεωφορείων Express Αεροδρομίου έως το τέλος Μαρτίου 2024 ενώ το σύνολο των εφαρμογών θα είναι διαθέσιμο στους επιβάτες έως το τέλος του έτους 2024. Η υλοποίηση των νέων εφαρμογών, εντάσσεται στις ευρύτερες δράσεις του Ομίλου ΟΑΣΑ με την HST AE, για την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου με εγχώρια προστιθέμενη αξία. Η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου και προσβάσιμου συστήματος μετακίνησης με την υιοθέτηση σύγχρονων και καινοτόμων τεχνολογιών που βελτιώνουν τις παρεχόμενες συγκοινωνιακές υπηρεσίες, έχει ως στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των κατοίκων και τη βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας των επισκεπτών της Αττικής.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, alion είπε

Η υλοποίηση των νέων εφαρμογών, εντάσσεται στις ευρύτερες δράσεις του Ομίλου ΟΑΣΑ με την HST AE, για την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου με εγχώρια προστιθέμενη αξία.

image.gif.42dfd20a98ca568a858c250da5e095f5.gif
 

όπου υπάρχει και μια ειρωνία μιας και πριν λίγο λεωφορείο της γραμμής που χρησιμοποιώ έμεινε και περίμενα το επόμενο…

image.jpeg.577a47d731ff71e3c96cf2edc6429d4b.jpeg

Επεξ/σία από AtiX
  • Like 2
Δημοσ.

Μιλαμε για ειδησεις που στις υπολοιπες χωρες εχουν γινει εδω και δεν ξερω ποσα χρονια....
Εμεις εδω τις βαζουμε πρωτοσελιδα!!!
Δηλαδη ποσο δυσκολο ειναι να υπαρχει μια εφαρμογη που να πληρωνεις το εισιτηριο που θες και τελος?

  • Like 12
Δημοσ.

Μπήκαμε στον 21ο αίωνα το 2024 εμεις. καλη φαση, καλλιο αργα παρα ποτε.

Spoiler
Αναφορά σε κείμενο

ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ

θα πείτε, τι πιο σύνηθες...

 

  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ.

Σε όποιον δεν αρέσουν τα καλά νέα, ας πάει να μείνει σε άλλη χώρα! Κάλλιο αργά παρά ποτέ έλεγαν οι παλιοί 

  • Like 3
  • Confused 4
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, AtiX είπε

image.gif.42dfd20a98ca568a858c250da5e095f5.gif
 

όπου υπάρχει και μια ειρωνία μιας και πριν λίγο λεωφορείο της γραμμής που χρησιμοποιώ έμεινε και περίμενα το επόμενο…

image.jpeg.577a47d731ff71e3c96cf2edc6429d4b.jpeg

τα λεωφορεια παιζει να ειναι και ενταξει (δε ξερω καθως γενικα δε χρησιμοποιω τα μεσα). πηρα πριν λιγο καιρο τρολευ και τι το ηθελα, 3 φορες περασε το ιδιο λεωφορειο και εγω ακομα περιμενα σχεδον μια ωρα το γαμηδι το τρολευ που "πιστολιασε" ποσα δρομολογια. στην επιστροφη τα ιδια. να μη μιλησω οτι τα νουμερα που αναγραφουν ειναι οτι να ναι (αν εχουν) και δε ξερεις οταν μπαινεις που θα καταληξεις. καλυτερα να πηγαινα με τα ποδια. τα λεωφορεια που περναγαν μου φανηκαν 1000 φορες καλυτερα

Επεξ/σία από Chachanoulis
  • Like 1
Δημοσ.

Η Αθήνα μόλις υλοποίησε κάτι που έβρισκες στο Λονδίνο του 2012.

Τώρα πρέπει να λύσουμε τις παιδικές ασθένειες...(εδώ σας θέλω)

  • Like 4
Δημοσ.

Στην ''τουαλέτα'' της Ευρώπης που ονομάζεται Ελλαδιστάν, το ''σαπούνι'' (όπου σαπούνι βλέπε τα ευκόλως εννοούμενα) είναι πρωτοσέλιδο!!!

  • Thanks 2
  • Confused 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πριν μία δεκαετία και βάλε που είχα πάει στο Λονδίνο πάντως είχαν ήδη τις προπληρωμένες κάρτες και τα αστικά τους είχαν αυτά τα περιστροφικά εμπόδια για να μην μπαίνει κόσμος χωρίς εισιτήριο.

Πριν κάνουν οτιδήποτε πρέπει να βάλουν σε όλα τα αστικά τέτοια γιατί από εκεί χάνονται ένα σωρό χρήματα και το κυριότερο εκπαιδεύουν τον λαό να το θεωρεί δικαίωμα να μπαίνουν τσάμπα.

Επεξ/σία από Diavolos666
  • Like 7
Δημοσ.

Άντε με το καλό live και οι ώρες άφιξης των συρμών στο google maps (η σε οποιαδήποτε άλλο app). Απορώ γιατί τοσα χρόνια δεν το έχουν υλοποιήσει. 

Spoiler

Και μην μου πει κανείς ότι έχει μπει. Τα προγραμματισμένα έχουν μπει. Και αυτά λάθος. Δείχνει στον ηλεκτρικό ότι τα πρωινά έχει δρομολόγιο, κάθε 2 λεπτά. 

 

  • Like 2
Δημοσ.

Επιτέλους.Χρησιμοποιώ το Χ93απο αφετηρία σε τέρμα , συνήθως είναι αργά το βράδυ ή ξημερώματα.Τις μισές φορές δεν θα δουλευουν τα μηχανήματα στο Ελβεν ή στο Κτελ και το κιόσκι θα ειναι κλειστό.

 

52 λεπτά πριν, Diavolos666 είπε

Εγώ πριν μία δεκαετία και βάλε που είχα πάει στο Λονδίνο πάντως είχαν ήδη τις προπληρωμένες κάρτες και τα αστικά τους είχαν αυτά τα περιστροφικά εμπόδια για να μην μπαίνει κόσμος χωρίς εισιτήριο.

Πριν κάνουν οτιδήποτε πρέπει να βάλουν σε όλα τα αστικά τέτοια γιατί από εκεί χάνονται ένα σωρό χρήματα και το κυριότερο εκπαιδεύουν τον λαό να το θεωρεί δικαίωμα να μπαίνουν τσάμπα.

Δεν έχω δει σε λεωφορεία να έχουν τουρνικέ.Κανονική είσοδο έχουν,ο οδηγός έχει pos ή πληρώνεις μετρητά.

routemasters_back_door.jpg

  • Like 1
  • Thanks 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...