Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
23 minutes ago, Eloy said:

Tα νούμερα που δίνει η tesla - αλλά και οι άλοι κατασκευαστές - αφορούν μπαταρία στο 100%. Aλλά όλοι φορτίζουν στο 80% γιατί απο το 80 στο 100 αργεί πολύ και κοστίζει δυσανάλογα περισσότερο λαμβάνοντας υπ'όψιν τις πολιτικές των παρόχων. Κι επιπλέον το 100% είναι ανθυγιεινό για τν ζωή της μπαταρίας σε σύγκριση με το 80%. Αρα κατευθείαν τα νουμερα της Τέσλα για real-life συνθήκες πρεπει να μικρύνουν 20% - δηλαδή τα 500 χιλιόμετρα γίνονται αμέσως 400...

Και μέσα σε όλα αυτά ο κάθε κατασκευαστής τεσταρει τα οχήματά του σε ιδανικές συνθήκες θερμοκρασίες πίστα ή οτιδήποτε και όχι σε πραγματικούς δρόμους με πραγματικές συνθήκες. Οπότε αφαίρεσε ένα εξτρα ποσοστό από αυτά 

  • Like 1
  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
12 minutes ago, bazzil said:

Me aircontition ή χωρίς;

Με aircondition και με αντίθετο αέρα 30-40 km/h, μπορείς άνετα να φτάσεις στα σύνορα... του δήμου που βρίσκεσαι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 hours ago, MetaTech said:

Μήπως να επανεκτιμηθεί και ο αριθμός επαναλήψεων φόρτισης της μπαταρίας ; :)

image.png.0d6f852d43d9700a157a58842d6d415e.png

Θα έπρεπε όλα τα ηλεκτροκίνητα να είναι υβριδικά για αρχή με μία μικρή γεννήτρια που θα λειτουργεί με βενζίνη ή αέριο, να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο όταν τυχόν δεν σου φτάσει η φόρτιση. Και αυτό γιατί ta ηλεκτροκίνητα δεν έχουν φτάσει ακόμα σε αυτό το σημείο που χρειάζεται ο κόσμος, αν φτάσουν να κάνουν γρήγορη φόρτιση από 0% στο 80% σε 10 λεπτά εκεί το συζητάμε αλλά θέλουμε και τεράστια επένδυση σε όλο το οδικό δίκτυο, ακόμα κι εκεί που δεν πατάει άνθρωπος.

Τα δε περισσότερα υβριδικά έχουν πολύ λίγη εμβέλεια και είναι και πανάκριβα και κάνουν κυριολεκτικά για μικρές πόλεις, υβριδικό αμάξι με 40~60 χιλιόμετρα εμβέλεια μπαταρίας! Πατίνι να πάρεις πιο πολύ θα σου δώσει.

Επεξ/σία από Diavolos666
  • Like 2
Δημοσ.
13 ώρες πριν, ChrisN.S. είπε

ο τύπος μετέφρασε το range ως εμβέλεια αντί για αυτονομία.. ό,τι να 'ναι.

Αφού δεν έγραψε βεληνεκές όλα καλά!!!!!!!  :D 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 hours ago, Diavolos666 said:

εκεί που δεν πατάει άνθρωπος

Εκεί που δεν πατάει άνθρωπος, νομίζω είναι υπερβολή. Έχω ηλεκτρικό αυτοκίνητο και πραγματικά χρειάζομαι την ταχυφόρτιση μόνο στις εθνικές οδούς (όπου κάνω μία στάση κάθε δύο ώρες τουλάχιστον των 20 λεπτών από μόνος μου να ξεπισατούν πόδια/μέσες κλπ).

Το καλύτερο για εμένα θα ήταν αυτό που έχει κάνει το Λονδίνο (που πήγα πρόσφατα). Κάθε στήλη του ΔΕΔΗΕ και μια πρίζα 3.5kWh (π.χ. Camberwell). Το παρκάρεις το βράδυ στις 7, το άλλο πρωί έχουν μπει 42kWh. Τώρα, δαύτες, από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο διαφέρει τί σού δίνουν: εάν θες 12kWh/100km, σού δίνουν 350χλμ. Εάν έχεις SUV, σού δίνουν 200χλμ. Κι αυτό δεν το θες/κάνεις κάθε βράδυ.

Εκεί που δεν πατάει άνθρωπος, συνήθως μένεις ένα βράδυ κι είσαι μια χαρά. Π.χ. πήγα λίγο έξω από τη Λαμία, σε σπίτι φίλου, η πρίζα του τοίχου μια χαρά μού έφτασε για τις μετακινήσεις μου και εν τέλει για την επιστροφή στην Αθήνα. Εγώ νόμιζα ότι θα έχω πρόβλημα γενικά, αλλά βλέπω ότι δεν έχω τόσο.

17 hours ago, MetaTech said:

Μήπως να επανεκτιμηθεί και ο αριθμός επαναλήψεων φόρτισης της μπαταρίας ; :)

 

Πάντως οι μπαταρίες δεν είναι σαν των κινητών. Προθερμαίνονται, γίνεται καλή συντήρηση κλπ κι έχεις μικρό degradation:

https://electrek.co/2023/04/25/tesla-update-battery-degradation/

 

Επεξ/σία από nickolasemp
  • Like 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, Eloy είπε

Δεν ξέρω για τους άλλους, αλλά για μένα θα ήταν το πιο ψυχοφθόρο πράγμα σε καθημερινή βάση αν δεν είχα δικό μου χώρο στάθμευσης και φορτιστή.. Θα είχα βάλει ένα μεγάλο μπελά στο κεφάλι μου. Βενζίνη μέχρι να στερέψει το Κουβέιτ και σε 20 χρόνια αν ζούμε το ξανασυζητάμε...

Σ΄αυτό έχεις δίκιο φίλε. Έγώ έγώ έχω ήδη αγοράσει αλλά έχω γκαράζ, φορτίζω με το νυχτερινό και θέλει προγραμματισμό. Από την άλλη βέβαια έχει πολλά πολλά. καλούδια. Καθημερινά το οδηγει η γυναίκα μου και το Σ/Κ εγώ που πάμε στο εξοχικό (160χλμ). Μεσοβδόμαδα οδηγώ το Mini cooper 20 ετών και δεν πρόκειται να το πουλήσω ποτέ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμβέλεια;;;;;; Βαλλιστικός πύραυλος είναι;;;;;; Παίρνουμε και κάνα Lower πριν ξεκινήσουμε τα copy-paste από ξένες ιστοσελίδες.

Επεξ/σία από haki
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 8/1/2024 στις 6:03 ΜΜ, Eloy είπε

Δεν ξέρω για τους άλλους, αλλά για μένα θα ήταν το πιο ψυχοφθόρο πράγμα σε καθημερινή βάση αν δεν είχα δικό μου χώρο στάθμευσης και φορτιστή.. Θα είχα βάλει ένα μεγάλο μπελά στο κεφάλι μου. Βενζίνη μέχρι να στερέψει το Κουβέιτ και σε 20 χρόνια αν ζούμε το ξανασυζητάμε...

Δυστυχως αν δεν εχεις parking με ρευματοδότη σπίτι η έστω στην δουλειά τα πράγματα είναι δύσκολα οχι ομως τοσο πολυ. Αντίθετα ακριβώς αν έχεις πρόσβαση σε φορτιστη η φάση ειναι τοσο βολική/απροβλημάτιστη που ακους την λεξη βενζινάδικο και βγάζεις σπυριά.

Στις 8/1/2024 στις 6:50 ΜΜ, Eloy είπε

Tα νούμερα που δίνει η tesla - αλλά και οι άλοι κατασκευαστές - αφορούν μπαταρία στο 100%. Aλλά όλοι φορτίζουν στο 80% γιατί απο το 80 στο 100 αργεί πολύ και κοστίζει δυσανάλογα περισσότερο λαμβάνοντας υπ'όψιν τις πολιτικές των παρόχων. Κι επιπλέον το 100% είναι ανθυγιεινό για τν ζωή της μπαταρίας σε σύγκριση με το 80%. Αρα κατευθείαν τα νουμερα της Τέσλα για real-life συνθήκες πρεπει να μικρύνουν 20% - δηλαδή τα 500 χιλιόμετρα γίνονται αμέσως 400...

Απο 80--100% αλλάζει η ταχύτητα φόρτισης στους ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΕΣ DC για προστασία της μπαταρίας, οχι στην καθημερινή φόρτιση AC.
1 αυτό γίνεται σπάνια (ταξίδια), κι επίσης όταν λεμέ ότι πέφτει η ταχύτητα φόρτισης μη φανταστεί κανείς οτι μιλάμε για ωρες αλλά για μερικά επιπλεον λεπτά. Επίσης με το τρέχον δίκτυο ΔΕΝ χρειάζεται να το φορτίσεις 100% στις ενδιάμεσες στάσεις σε ένα ταξίδι. ποσό μάλλον στο μέλλον με περισσότερους σταθμούς διαθέσιμους...
2 Η χρέωση είναι με τα kW οχι με τον χρόνο φόρτισης, οπότε δεν υφίσταται πολιτικης πάροχου κλπ

Σχετικά με την τακτική φόρτιση τα 80% που προτείνουν είναι υπεραρκετά για reallife σενάριο 3-4 ημερών αυτονομίας. Σκέψου δλδ να είχες στα 3/4 το θερμικό σου κάθε 3 μέρες έτοιμο. Θα ξέμενες ποτέ?

4. Υπάρχουν δεδομένα απο οχήματα tesla που έχουν εφ ορου ζωής δωρεάν φόρτιση στους DC Superchargers. Αυτοί λοιπόν έχουν ξεκοκκαλίσει τα όρια της μπαταρίας ακριβώς αντίθετα απο αυτά που συνιστούν οι κατασκευαστές EV δηλαδή με  σχεδόν καθημερινή γρήγορη φόρτιση.  Τα δεδομένα που έχουμε απο αυτούς είναι ότι δεν παρατηρούν προβλήματα ή μεγαλύτερη απώλεια χωρητικότητας στην μπαταριά......παρόλο το ξεζούμισμα.

5 Ποιο σύγχρονο θερμικό όταν το γεμίζεις σου δείχνει την πραγματική αυτονομία του οχήματος? Κανένα.  Αυτό που δείχνουν όλα  είναι μια εκτίμηση κατα ευνοϊκές συνθήκες που λογικό να έχει μια απόκλιση απο την πραγματικότητα. Αυτό που δε λέει κάνεις απο τους γκρινιαρηδες ειναι οτι ο υπολογιστής ταξιδιού πέφτει + - 1% ακρίβεια. Αν δλδ του βάλεις πλοήγηση για κάπου και σου πει οτι θα φτάσεις με πχ 45%, τόσο θα φτάσεις.  Δλδ δε παίζει σενάριο να "μείνεις" χωρίς να το ξερεις απο πριν, εκτός φυσικά απροόπτου. 

Επεξ/σία από pentraks
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, pentraks said:

...

2 Η χρέωση είναι με τα kW οχι με τον χρόνο φόρτισης, οπότε δεν υφίσταται πολιτικης πάροχου κλπ

Eδω είχαμε διαβάσει τις προάλλες (δεν θυμάμαι ημερομηνία και άρθρο) οτι η Tesla χρεώνει διαφορετικά πάνω απο το 80% γιατί επειδή πέφτει η ταχύτητα φόρτισης ο οδηγός εξαφανίζεται για καφέ στον παραπάνω χρόνο που ξέρει οτι θα χρειαστεί  με αποτέλεσμα να δημιουργείται συμφόριση αυτοκινήτων που περιμένουν να πάρουν σειρά. Αυτό είναι πολιτική παρόχου. Βέβαια, στο μέλλον, το 80% μπορεί να αλλάξει προς τα πάνω ή προς τα κάτω ανάλογα πχ με την κίνηση της κάθε περιοχής και τον πάροχο, αλλά είναι ένα δείγμα γραφής. Οι πάροχοι σίγουρα θα χρησιμοποιήσουν διάφορα κόλπα και μάλιστα με τον μανδύα του γενικότερου καλού (αποσυμφόριση κλπ) για να αυξήσουν τα κέρδη - ελεύθερη αγορά έχουμε ( αν και κάτι τέτοιο θα είναι προσυμφωνημένο μεταξύ των παρόχων),

Επεξ/σία από Eloy
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Eloy είπε

Eδω είχαμε διαβάσει τις προάλλες (δεν θυμάμαι ημερομηνία και άρθρο) οτι η Tesla χρεώνει διαφορετικά πάνω απο το 80% γιατί επειδή πέφτει η ταχύτητα φόρτισης ο οδηγός εξαφανίζεται για καφέ στον παραπάνω χρόνο που ξέρει οτι θα χρειαστεί  με αποτέλεσμα να δημιουργείται συμφόριση αυτοκινήτων που περιμένουν να πάρουν σειρά. Αυτό είναι πολιτική παρόχου. Βέβαια, στο μέλλον, το 80% μπορεί να αλλάξει προς τα πάνω ή προς τα κάτω ανάλογα πχ με την κίνηση της κάθε περιοχής και τον πάροχο, αλλά είναι ένα δείγμα γραφής. Οι πάροχοι σίγουρα θα χρησιμοποιήσουν διάφορα κόλπα και μάλιστα με τον μανδύα του γενικότερου καλού (αποσυμφόριση κλπ) για να αυξήσουν τα κέρδη - ελεύθερη αγορά έχουμε ( αν και κάτι τέτοιο θα είναι προσυμφωνημένο μεταξύ των παρόχων),

Με αυτή την λογική ούτε με βενζίνη, ούτε με αέριο, ούτε τίποτα θα έπρεπε να πάρουμε μιας και ενώ πχ το βαρέλι έχει ίδια τιμή με πρόπερσι, η τιμή του είναι στα ύψη…

Δημοσ.
Στις 8/1/2024 στις 9:31 ΜΜ, Diavolos666 είπε

Θα έπρεπε όλα τα ηλεκτροκίνητα να είναι υβριδικά για αρχή με μία μικρή γεννήτρια που θα λειτουργεί με βενζίνη ή αέριο, να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο όταν τυχόν δεν σου φτάσει η φόρτιση. Και αυτό γιατί ta ηλεκτροκίνητα δεν έχουν φτάσει ακόμα σε αυτό το σημείο που χρειάζεται ο κόσμος, αν φτάσουν να κάνουν γρήγορη φόρτιση από 0% στο 80% σε 10 λεπτά εκεί το συζητάμε αλλά θέλουμε και τεράστια επένδυση σε όλο το οδικό δίκτυο, ακόμα κι εκεί που δεν πατάει άνθρωπος.

Τα δε περισσότερα υβριδικά έχουν πολύ λίγη εμβέλεια και είναι και πανάκριβα και κάνουν κυριολεκτικά για μικρές πόλεις, υβριδικό αμάξι με 40~60 χιλιόμετρα εμβέλεια μπαταρίας! Πατίνι να πάρεις πιο πολύ θα σου δώσει.

Karma Revero αλλά είναι για άλλα πορτοφόλια, Το είχε τις προάλλες παρουσίαση ο Jay Leno. Ωραίο εργαλείο. Η "γεννήτρια" ήταν νομίζω ο τρικύλινδρος 1.5 της BMW. 

2021-karma-gs-6-108-1618869581.jpg?crop=

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...