Thanasis159 Δημοσ. 21 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου Εμένα έχουν κολλήσει λόγω κακοκαιρίας στον δρόμο για Αθήνα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hurin Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Μόλις μου ήρθε ένα πακέτο με tempered glass για Α54. Βγάλτε όλοι βίντεο πριν ανοίξετε το δικό σας. Καλά ξεμπερδέματα με τους Ισπανούς. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
netgeo Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Όχι πάλι... τι κακό είναι αυτό;;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chrisxxx Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου On 16/01/2024 at 11:38, αποστόλης said: Είναι ακουστικαρες παιδιά. Τα πήρα το Δεκέμβριο. Προσωπικά στο αριστερό φοράω large και στο δεξί αυτί medium ear tip. Ελαφριά, άνετα και με πολυυυυυ καλή μπαταρία. Ήχος και noise cancelling καταπληκτικά. Τα δοκίμασα σε πτήση και έκαναν ΤΡΟΜΕΡΗ δουλειά! Σαν πουλάκι κοιμήθηκα 😁😁😁 Από μικρόφωνο πως πάει; π.χ. είσαι γραφείο και μιλάς και μιλάει άλλος παραδίπλα απομονώνει αξιοπρεπως τους θορύβους μεταδίδοντας καλά τη φωνή σου; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*THV Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Και γω μόλις παρέλαβα μια θήκη κινητού με μια γάτα. Τέλεια πήγε αυτό Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Thanasis159 Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου ΤΡΑΓΙΚΟ ρε φίλε! Καλά ξεμπερδέματα παιδιά, το δικό μου ήταν οκ ευτυχώς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*THV Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Μίλησα με το support και μου είπαν ότι το προώθησαν στο αρμόδια τμήμα και θα μου απαντήσουν μέσα σε 2 μέρες. Μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Καλα πανε καλα εκει στην amazon γιατι εχουν πεσει τοσο χαμηλα με αυτα που κανουν? Επιτηδες το κανουν δεν καταλαβαινω και ταλαιπωρουν τον κοσμο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
hurin Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 56 minutes ago, *THV said: Μίλησα με το support και μου είπαν ότι το προώθησαν στο αρμόδια τμήμα και θα μου απαντήσουν μέσα σε 2 μέρες. Μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο; Πως επικοινώνησες; Σου είπαν αν θα στείλουν τα ακουστικά; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*THV Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Μέσα από την παραγγελία έχει ένα κουμπί που λέει για technical support . Από εκεί μίλησα σε chat. Το μόνο που είπαν είναι ότι θα επικοινωνήσει το αρμόδιο τμήμα μέσα σε 2 μέρες. Ούτε φωτογραφίες δεν μου ζήτησαν. Δε θα έπρεπε να ανοίξει κάποιο ticket ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
feelihipo Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 3 ώρες πριν, Arkin είπε Καλα πανε καλα εκει στην amazon γιατι εχουν πεσει τοσο χαμηλα με αυτα που κανουν? Επιτηδες το κανουν δεν καταλαβαινω και ταλαιπωρουν τον κοσμο. Το θέμα είναι με τα βαλκανο-ευρωπαϊκά amazon που τα χειρίζονται όπως θα τα χειρίζονταν και Ελλαδισταν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
αποστόλης Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 6 hours ago, Chrisxxx said: Από μικρόφωνο πως πάει; π.χ. είσαι γραφείο και μιλάς και μιλάει άλλος παραδίπλα απομονώνει αξιοπρεπως τους θορύβους μεταδίδοντας καλά τη φωνή σου; Ναι κανει πολυ καλη δουλεια! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geomrk Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Παρέλαβα σήμερα κανονικά! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*THV Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Μου απάντησαν πως πρέπει να στείλω πίσω τη θήκη που παρέλαβα με δικά μου έξοδα και ύστερα θα μου κάνουν refund. Δεν υπάρχει επιλογή να μου στείλουν το προϊόν. Τι λέτε να πληρώσω και να κάνω την επιστροφή; ή να κάνω αμφισβήτηση στην τράπεζα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SeNNinhA Δημοσ. 22 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2 λεπτά πριν, *THV είπε Μου απάντησαν πως πρέπει να στείλω πίσω τη θήκη που παρέλαβα με δικά μου έξοδα και ύστερα θα μου κάνουν refund. Δεν υπάρχει επιλογή να μου στείλουν το προϊόν. Τι λέτε να πληρώσω και να κάνω την επιστροφή; ή να κάνω αμφισβήτηση στην τράπεζα; Ζητας να σου στείλουν δικο τους ticket για την επιστροφη και να σου κανουν αμεσα refund τα χρηματα μολις παρει tracking number. Θα επιμεινεις φορτικως στο chat και θα ζητησεις φορτικως επίσης να μιλησεις με προισταμενο του τμηματος για αμεση σωστη λυση του θεματος. Οταν επιμενω το κανουν. Οταν εισαι χαλαρος κανουν και αυτοι οτι τους εχουν δασκαλεψει. Εαν σου ειπαν για refund θα στο κανουν. Κρατα records απο τα chat παντα. Key point. Βρισκεις το πραγματικό κοστος του δεματος επιστροφης και το αναφερεις ρητα στο chat. Το κοστος να ειναι με full tracking και βαλε και επιλογη insured. Οταν ακουσουν το κοστος θα αναθεωρησουν πιστευω και θα σου δωσουν αμεσα refund χωρις καν επιστροφη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα