Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Titos301 είπε

Αυτο απο που ακριβως προκυπτει;

Δες στο φόρουμ της vw πως να ξεχωρίσετε ιμιτασιόν από αυθεντικά καστρολ.

  • Thanks 1
  • Απαντ. 165
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, go2jimmys1 είπε

100+ βαθμούς έχει μέσα ο κινητήρας και είναι κάτι το φυσιολογικό. Οι προδιαγραφές στις οποίες αναφέρομαι αφορούν τις εξωτερικές θερμοκρασίες και όχι μέσα στον κινητήρα.

Ανάλογα με το εύρος της εξωτερικής θερμοκρασίας πρέπει να έχει αντίστοιχης ρευστότητας λάδι(0w20, 5w30, 10w40 etc) ώστε να μην καταπονείται ο κινητήρας. Ποιος ο λόγος ύπαρξης της SAE διαφορετικά. 😃

Στους νεους κινητήρες που κόβονται με cnc και laser, οι ανοχές ειναι τέτοιες που αν βάλεις 10-40 μπορεί να πάρεις τα ελατήρια στο χέρι, εκτός αυτού αυτά λεει ο κατασκευαστής αυτα θα βάλεις 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Στους νεους κινητήρες που κόβονται με cnc και laser, οι ανοχές ειναι τέτοιες που αν βάλεις 10-40 μπορεί να πάρεις τα ελατήρια στο χέρι, εκτός αυτού αυτά λεει ο κατασκευαστής αυτα θα βάλεις 

Spoiler

Προσωπικά δεν θα αγόραζα αμάξι που ο κατασκευαστής μου δίνει μόνο την επιλογή του 0w20 σε κλίμα Ελλάδας. 

 

  • Confused 1
Δημοσ.

Ο καθένας έχει την άποψη του αλλά οι σωστές προδιαγραφές είναι αυτές που δίνει ο κατασκευαστής. Και προδιαγραφές δεν είναι μόνο το ιξώδες. Αν πω πχ οτι τα φθηνά  λάδια καπνίζουν τις βαλβίδες μια ώρα αρχύτερα και ξεκινάνε τα προβλήματα σε όλα τα καινούργια μοτέρ άμεσου ψεκασμού ο άλλος θα λέει για εξωτερικές θερμοκρασίες.  
 

Αφού το ξεκαθαρίσαμε αυτό, απο εκεί και πέρα ποιος θα αδειάσει το λάδι και θα βάλει το καινούργιο δεν παίζει ρόλο εφόσον γίνει από αδειοδοτημένο συνεργείο. Αν θέλεις να πριχτεις και να παίρνεις τηλέφωνα για να γλιτώσεις 20 30 50 ευρώ εσυ αποφασίζεις αν αξίζει. Να σκεφτείς όμως ότι σε περίπτωση μεγάλης ζημιάς σε εγγυηυση είναι το πρώτο που θα σου πούνε για να σε αποφύγουνε. Ο νόμος σε προστατεύει αλλά ακόμη και στο δικαστήριο να πας λεφτά θέλει και μάντεψε ποιος θα είναι χωρίς αυτοκίνητο μέχρι να βγει η απόφαση. Να ξέρεις επίσης ότι η υποχρεωτική εγγύηση είναι 2 έτη οτιδήποτε παραπάνω είναι εμπορική  που μπορεί να εχει άλλους όρους. Διάβασε το βιβλίο τι ισχύει.

  • Like 1
Δημοσ.

@Sonis4 Άργησα στο πάρτυ, απλά 2 παρατηρήσεις:

1. Αν η εμπορική εγγύηση, όπως λέει κι ο @gakost ορίζει ότι τα σέρβις πρέπει να γίνονται στην αντιπροσωπεία,  εκεί υπάρχει κάποιο θέμα (μπορεί να μην καλύπτεσαι μετά τη διετία). Εντούτοις αν είναι εργοστασιακή λογικά θα γράφει και για τα εξουσιοδοτημένα. Αν είναι επέκταση εγγύησης της εδώ αντιπροσωπείας, αλλάζει το πράγμα. Κοινώς, ρίξε μια ματιά στους όρους. 

2. Είχα γνωστή που πήγαινε το αυτοκίνητό της από την Πάτρα στην Καλαμάτα για σέρβις, γιατί η αντιπροσωπεία εκεί έδινε τη μισή τιμή. Αντίστοιχα, μια άλλη γνωστή μου πλήρωνε σε αντιπροσωπεία (άλλη μάρκα από την προηγούμενη) για μεγάλο σέρβις τα διπλάσια σχεδόν απ' ό,τι χρέωνε ο άλλος εξουσιοδοτημένος επισκευαστής. 

Προσέξτε ότι πιο πάνω γράφω για «εξουσιοδοτημένο» κι όχι «εξειδικευμένο». Η διαφορά έγκειται στο ότι το «εξουσιοδοτημένο» έχει τις ευλογίες της μαμάς εταιρείας.

Δημοσ.

Πάντως παιδιά μην νομίζετε ότι απαραίτητα θα σας ξεγελάσει κάποιος με συνεργείο της γειτονιάς που λέμε ούτε να εμπιστεύεστε τις αντιπροσωπείες με κλειστά τα ματια

Δημοσ.

εγω παλι δεν εχω καταλαβει. Αφου δεν μπορεις να υποστηριξεις ενα καινουργιο αυτοκινητο και ενα 40αρι-50αρι σου κανει τετοια διαφορα στον προυπολογισμο σου γιατι το παιρνεις? Πηγαινε σε μια φτηνοτερη λυση. Τα μεταξωτα βρακια θελουν κι επιδεξιους κωλους

Απο την αλλη δεν πιστευω οτι θα υπαρξει ποτε αντιπροσωπεια που θα βγαλει καποιο θεμα εντος εγγυησης και θα τους πεις οτι δεν το κανω σερβις σε εσας αλλα σε εναν εξω (ακομη κι αν ακολουθεις κατα γραμμα τις προδιαγραφες) και θα ασχοληθουν. Αντε ισως με ζορια/παρακαλια να στο κοιταξουν με τελευταια προταιρεοτητα

  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, tutuyo είπε

εγω παλι δεν εχω καταλαβει. Αφου δεν μπορεις να υποστηριξεις ενα καινουργιο αυτοκινητο και ενα 40αρι-50αρι σου κανει τετοια διαφορα στον προυπολογισμο σου γιατι το παιρνεις? Πηγαινε σε μια φτηνοτερη λυση. Τα μεταξωτα βρακια θελουν κι επιδεξιους κωλους

Απο την αλλη δεν πιστευω οτι θα υπαρξει ποτε αντιπροσωπεια που θα βγαλει καποιο θεμα εντος εγγυησης και θα τους πεις οτι δεν το κανω σερβις σε εσας αλλα σε εναν εξω (ακομη κι αν ακολουθεις κατα γραμμα τις προδιαγραφες) και θα ασχοληθουν. Αντε ισως με ζορια/παρακαλια να στο κοιταξουν με τελευταια προταιρεοτητα

Εγω πάλι δεν έχω καταλάβει αν εσένα σου αρέσει να σε "κλέβουν" 70€ μόνο για μια απλή αλλαγή λαδιών οποτε στο επόμενο σέρβις που θα χρειαστούν μπουζί και φίλτρα πχ τα 70€ θα γίνουν 150€ τουλάχιστον σε σχέση με έξω . Τώρα αν εργάζεσαι σε αντιπροσωπεία τότε το δέχομαι να λες αυτά. 

Δημοσ.
5 minutes ago, Sonis4 said:

Εγω πάλι δεν έχω καταλάβει αν εσένα σου αρέσει να σε "κλέβουν" 70€ μόνο για μια απλή αλλαγή λαδιών οποτε στο επόμενο σέρβις που θα χρειαστούν μπουζί και φίλτρα πχ τα 70€ θα γίνουν 150€ τουλάχιστον σε σχέση με έξω . Τώρα αν εργάζεσαι σε αντιπροσωπεία τότε το δέχομαι να λες αυτά. 

Τα πραγματα ειναι απλα. Αγορασες ενα αμαξι. Εχει καποιες προδιαγραφες να τηρησεις για την ομαλη του λειτουργια.

ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ αν θα πας στην αντιπροσωπεια η θα το ρισκαρεις εξω.

Η αντιπροσωπεια σου λεει εγω τοσο κοστολογω την ωρα, 70 ευρω. Τοσο πουλαω. Ελευθερη αγορα εχουμε. Γιατι ειναι κλοπη? Αμα δεν σ'αρεσουν τα 70 πηγαινε στον μαστρο μητσο να σου χρεωσει την εργατοωρα 50 ευρω. Δικαιωμα σου ειναι.

Αναλαμβανεις ομως και το ρισκο του οτι και αν παθει εντος εγγυησης, η αντιπροσωπεια να αρνηθει να το καλυψει επειδη επελεξες τα 50 ευρω του μαστρο μητσου

Επειδη λεμε το προφανες, εργαζομαστε σε αντιπροσωπεια? 

Αφου το 40αρι-50αρι εχει τετοια επιπτωση στην ζωη σου εγω θα σου προτεινα να μην πας καν σε μαστορα, αστο οπως ειναι. Η καντο μονος σου. Ακομη πιο φτηνα

 

 

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Ο κανονισμός Ε.Ε 1400/2002 της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχει αλλάξει το τοπίο στην αγορά ανταλλακτικών καθώς επιτρέπει σ’ έναν ιδιοκτήτη αυτοκινήτου να επισκευάσει το αυτοκίνητό του κατά τη διάρκεια της εγγύησης και σε ένα μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο χωρίς να χάνει τα πλεονεκτήματα της εγγύησης που έχει.

Επίσης, με το νέο κανονισμό τα λεγόμενα γνήσια  ανταλλακτικά μπορούν να διατίθενται και από ανεξάρτητα σημεία πώλησης και όχι αποκλειστικά από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, η δε εγγύηση του αυτοκινήτου δεν ακυρώνεται με τη χρήση ανταλλακτικών από την αγορά, τα οποία έχουν την πιστοποίηση του κατασκευαστή τους περί κανονισμού.

Ο νέος κανονισμός τέθηκε σε εφαρμογή από την 1η Οκτωβρίου 2002 και οι βασικοί του άξονες είναι οι εξής:

α) Οι αποκλειστικοί έμποροι αυτοκινήτων έχουν την δυνατότητα να διαθέτουν οποιαδήποτε μάρκα εκείνοι θέλουν, αρκεί να έχουν ξεχωριστούς εκθεσιακούς χώρους για κάθε μία από αυτές.

β) Οι έμποροι αυτοκινήτων από την Ευρώπη έχουν το δικαίωμα να δραστηριοποιηθούν σε όποια χώρα της ΕΕ θέλουν.

γ) Καταργείται το μονοπώλιο των ανταλλακτικών. Τα συνεργεία δεν είναι πλέον υποχρεωμένα να χρησιμοποιούν αποκλειστικά τα εργοστασιακά ανταλλακτικά και αναλώσιμα.

δ) Δίνεται πλέον η δυνατότητα για ανάπτυξη νέων προτύπων πώλησης μέσω των κατάλληλα προετοιμασμένων για την περίσταση εμπορικών κέντρων τύπου (supermarket) και του διαδικτύου (internet), χωρίς δηλαδή την ενδιάμεση παρέμβαση κάποιου αντιπροσώπου (dealer).

ε) Το καθεστώς των εξουσιοδοτημένων συνεργείων διαφοροποιείται, εφόσον κάθε συνεργείο που θα εκπληρώνει συγκεκριμένα ποιοτικά κριτήρια παροχής υπηρεσιών θα μπορεί να αναλαμβάνει εργασίες, χωρίς περιορισμό, σε κάθε μάρκα αυτοκινήτων. Οι προδιαγραφές και τα κριτήρια των καταστημάτων πώλησης αυτοκινήτων και των συνεργείων θα εξακολουθήσουν να καθορίζονται από τους κατασκευαστές, πράγμα που σημαίνει ότι θα παραμείνουν αυστηρές για να προστατευθεί η ποιότητα των υπηρεσιών προς τους ενδιαφερόμενους καταναλωτές.

Ειδικότερα λοιπόν για την Παροχή Υπηρεσιών Μετά την Πώληση, σύμφωνα λοιπόν με τον κανονισμό:

1. Δεν υπάρχουν αποκλειστικά συνεργεία τα οποία πρέπει να κάνουν αποκλειστικά και μόνο επισκευές σε συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτων, αλλά την συντήρηση και επισκευή μπορεί να την κάνει ο καθένας όπου θέλει αρκεί να είναι από Διπλωματούχο Μηχανικό και να τηρείται Βιβλίο Συντήρησης.

2. Δεν υπάρχουν γνήσια ή μη ανταλλακτικά αλλά ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιεί ανταλλακτικά τα οποία έχουν έγκριση τύπου από την ΕΕ για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου.

3. Η κεντρική αντιπροσωπεία η οποία εισάγει τον συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου είναι υποχρεωμένη όπως παρέχει κάθε ανταλλακτικό δωρεάν στον πελάτη ο οποίος είναι εντός εγγυήσεως ανεξάρτητα, από το αν οι επισκευές έχουν λάβει χώρα εντός ή εκτός εξουσιοδοτημένου συνεργείου.

4. Κατά την περίοδο της εγγύησης, η υποχρεωτική χρήση ανταλλακτικών της αντιπροσωπείας, προδιαγράφεται μόνο για τις δωρεάν τοποθετήσεις

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.

Πολλά site μιλάνε για κάποια αντίστοιχη οδηγία με ημερομηνία εφαρμογής Ιούλιο/2010. Βρήκα αυτό.

https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/IP_10_619

Αναφέρει "Car manufacturers will no longer be able to make the warranty conditional on having the oil changed or other car services only in authorised garages. Of course, manufacturers may request repairs covered by the warranty - and paid for by the manufacturer - be carried out within the authorised network. "

Αν διαβάσει κάποιος όλο το κείμενο προσεχτικά φαντάζομαι θα βγει άκρη.

Πάντως η hyundai στην εγγύση ζητάει σέρβις σε "εξουσιοδοτημένο επισκευαστή" της Hyndai!

https://www.hyundai.gr/wp-content/uploads/2022/06/eggyhshs-kai-synthrhshs-pages-5-11.pdf

Δημοσ.
5 ώρες πριν, gakost είπε

Να ξέρεις επίσης ότι η υποχρεωτική εγγύηση είναι 2 έτη οτιδήποτε παραπάνω είναι εμπορική  που μπορεί να εχει άλλους όρους. Διάβασε το βιβλίο τι ισχύει.

κανονικά ισχύει και 5 και 8 έτη της εγγύησης . Η διετία είναι απλά η ελάχιστη ( vw 😛)

η μόνη παγίδα είναι αν δίνουν 2+2 , 2+ Χ χρόνια γενικότερα που είναι επέκταση της αντιπροσωπίας και εκεί μπορεί να υπάρχουν όροι για τα σέρβις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, korakios είπε

κανονικά ισχύει και 5 και 8 έτη της εγγύησης . Η διετία είναι απλά η ελάχιστη ( vw 😛)

η μόνη παγίδα είναι αν δίνουν 2+2 , 2+ Χ χρόνια γενικότερα που είναι επέκταση της αντιπροσωπίας και εκεί μπορεί να υπάρχουν όροι για τα σέρβις

Τα υβριδικά εχουν 10 χρονια εγγύηση, με τον φοβο μην παθει κατι η μπαταρια, αλλα στα 10 χρονια θα την εχεις σίγουρα πληρώσει στα υπερτιμημένα σερβις της αντιπροσωπείας, οποτε διαλέγεις τι σε συμφερει.

 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Τα υβριδικά εχουν 10 χρονια εγγύηση, με τον φοβο μην παθει κατι η μπαταρια, αλλα στα 10 χρονια θα την εχεις σίγουρα πληρώσει στα υπερτιμημένα σερβις της αντιπροσωπείας, οποτε διαλέγεις τι σε συμφερει.

Απο όσο ξέρω απο άλλα άτομα , η μόνη υποχρέωση είναι να κουμπώνει σε διαγνωστικό ανα έτος , δεν έχει σχέση με τα υπόλοιπα σέρβις . Ας μας πει κάποιος που έχει

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...