2MM Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 38 λεπτά πριν, filipprin είπε To 0-20 σημαίνει οτι κρυο το λάδι εχει παχος 0 αρα ειναι εξαιρετικα λεπτόρρευστο αρα λυπαινει ενα σφιχτό κρυο κινητηρα ενω οταν φτασει στους 90 βαθμούς οπου ειναι η θερμοκρασια λαδιου ενός ζεστου κινητηρα τοτε χοντραίνει και φτανει στο 20 ετσι ωστε να καλυψει τις ανοχες απο τις διαστολές στα μερη του κινητηρα και να παρεχει καλύτερη λιπανση. Ουτε αυτο ισχυει 22 λεπτά πριν, filipprin είπε Το λαδι ψυχεται απο τα νερα του κινητηρα.Πανω απο 90-100 βαθμούς το ιξώδες δεν μεταβαλεται αναλογικα αλλα παραμένει σταθερο. 20 λεει 20 θα μεινει ας παει ο κινητηρας και στους 200 βαθμους Ουτε αυτο
go2jimmys1 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 6 λεπτά πριν, filipprin είπε Αυτο εχει σημασια κυρίως οταν ειναι κρύος ο κινητηρας.Εκει παιζει σημαντικο ρολο η εξωτερικη θερμοκρασια.Ένας ζεστος κινητηρας οτι εξωτερικη και να εχει θα παει στους 110 -120 βαθμούς. Αυτό που ρωτάω είναι αν έχει νόημα το SAE, που λέει βάλε λάδι πυκνότητας 40 στους 100 βαθμούς έτσι όταν πάει η μηχανή 130 με εξωτερική θερμοκρασία 40 βαθμών το λάδι πυκνότητας 40 να επαρκεί για την σωστή λίπανση του κινητήρα. Η με ένα λάδι 20 πυκνότητας θα είναι οκ σε αυτές τις συνθήκες. Δεν προκαλείται καταπόνηση του κινητήρα όταν η πυκνότητα του λαδιού δεν είναι η σωστή; Στο μυαλό μου αν το λάδι είναι πολύ αραιό εκτός προδιαγραφών προκαλείται καταπόνηση του κινητήρα. Ευχαριστώ.
2MM Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 1 λεπτό πριν, filipprin είπε οτι πεις. Οσο ζεσταινεται το λιπαντικο , γινεται πιο λεπτορευστο . Αυτα για αρχη. Δεν ξερεις τα βασικα
SaFiS Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 58 minutes ago, 2MM said: Καλα μη νομιζετε οτι τα Castrol που θα εχει η αντιπροσωπεια ειναι εγγυημενα 100% οτι ειναι γνησια. Κι αυτοι απο καπου τα αγοραζουν . Αν ο "εμπορος" εχει σκαρτα λαδια, σκαρτα θα σου βαλουν . Δεν τα αγοραζουν απευθειας απο το εργοστασιο της Castrol ουτε οι αντιπροσωπειες Οι αντιπροσωπειες γενικα αγοραζουν λαδια απο την εταιρια γιατι υπαρχει στοχοθεσια και εξτρα εκπτωσεις επι χονδρικης οταν π.χ. γινει παραγγελια μισου τονου… Οταν ειχαμε service Piaggio και τοτε δουλευαμε τα Agip (επειτα Eni), ενω ειχα και εξωτερικο προμηθευτη για επειγουσες ποσοτητες, οταν αγοραζαμε ποσοτητα απο την Piaggio, ειχα εξτρα 25% στις τιμες χονδρικης… Στο κλεισιμο χρονιας επαιζε εξτρα εκπτωση στα 50%…
filipprin Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 3 λεπτά πριν, 2MM είπε Οσο ζεσταινεται το λιπαντικο , γινεται πιο λεπτορευστο πρωφανως .........αλλα οχι περισσότερο απο οτι ητανε κρυο.
2MM Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 3 λεπτά πριν, filipprin είπε πρωφανως .........αλλα οχι περισσότερο απο οτι ητανε κρυο. Οταν ειναι κρυο ειναι πιο παχυ. Οσο ζεσταινεται γινεται πιο λεπτο 1
filipprin Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) πρωφανως .Αλλα λεπταίνει τοσο οσο ειναι η προδιγραφη του οταν παει ο κινητηρας στους 120 που ειναι η φυσιολογικη λειτουργεια του .Αμμα παει 200 το λιγοτερο που σε απασχολει ειναι το λαδι Επεξ/σία 8 Ιανουαρίου 2024 από filipprin
korakios Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 38 λεπτά πριν, filipprin είπε .Πανω απο 90-100 βαθμούς το ιξώδες δεν μεταβαλεται αναλογικα αλλα παραμένει σταθερο. 20 λεει 20 θα μεινει ας παει ο κινητηρας και στους 200 βαθμους προς τους 200 (αν και μικρή σημασία έχει γιατί τέλος το μοτέρ) , φυσικά και δεν παραμένει σταθερό απλά γίνεται σα νερό και καταστέφεται . Γιαυτό και τα αλλάζουμε αν πχ χάσει νερά και σηκώσει θερμοκρασίες
filipprin Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) Αμμα παει 200 το λιγοτερο που σε απασχολει ειναι το λαδι.Στους 120 που δουλευει ενας κινητηρας εστω και αν η εξωτερικη ειναι -20 η +40 το ιξωδες ειναι αυτο που δινει ο κατασκευαστης ας πουμε 20 και ας το πουμε λεπτοτερο απο το 0 που ειναι κρυο.Αυτο προσπαθώ να πω εγω.Ειναι προφανες οτι οταν κατι βγει εκτός προδιγραφων λειτουργειας εχει συνεπειες και αλλου. Επεξ/σία 8 Ιανουαρίου 2024 από filipprin
korakios Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 15 λεπτά πριν, go2jimmys1 είπε Αυτό που ρωτάω είναι αν έχει νόημα το SAE, που λέει βάλε λάδι πυκνότητας 40 στους 100 βαθμούς έτσι όταν πάει η μηχανή 130 με εξωτερική θερμοκρασία 40 βαθμών το λάδι πυκνότητας 40 να επαρκεί για την σωστή λίπανση του κινητήρα. Η με ένα λάδι 20 πυκνότητας θα είναι οκ σε αυτές τις συνθήκες. Δεν προκαλείται καταπόνηση του κινητήρα όταν η πυκνότητα του λαδιού δεν είναι η σωστή; αν πάει παραπάνω απο ότι δίνει ο κατασκευαστής υπάρχει θέμα με το σύστημα ψύξης μιας και κανονικά δεν παίζει ρόλο η εξωτερική θερμοκρασία . Αν είσαι πχ με 40+ βαθμούς κολλημένος με AC στην κίνηση , το βεντιλατέρ και το υπόλοιπο κύκλωμα πρέπει να επαρκεί , υποτίθεται το έχει προβλέψει ο κατασκευαστής 16 λεπτά πριν, go2jimmys1 είπε Δεν προκαλείται καταπόνηση του κινητήρα όταν η πυκνότητα του λαδιού δεν είναι η σωστή; Στο μυαλό μου αν το λάδι είναι πολύ αραιό εκτός προδιαγραφών προκαλείται καταπόνηση του κινητήρα. εννοείται , όπως ισχύει και το αντίθετο (αν είναι πυκνό εκτός προδιαγραφών) 4 λεπτά πριν, filipprin είπε Αμμα παει 200 το λιγοτερο που σε απασχολει ειναι το λαδι για το οτι χάνει τις ιδιότητες και δεν παραμένει σταθερό μετά τους ~100C το έγραψα 1
filipprin Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, korakios είπε για το οτι χάνει τις ιδιότητες και δεν παραμένει σταθερό μετά τους ~100C το έγραψα ακριβως για αυτο η προδιγραφες του λαδιου οριζονται στη σωστη θερμοκρασια του κινητηρα που ειναι 100~120 βαθμους και δεν αφορα την εξωτερικη θερμοκρασια.Αντιθετως κρυος ο κινητηρας εχει πολυ μεγαλη σημασια η εξωτερικη θερμοκρασια ,καθως κρυο στην Ελλαδα εινα 10 βαθμοι και στην νορβηγια -10.Η μεγιστη ειναι σταθερη και εξαρτατε απο τον κινητηρα η ελαχιστη καθοριζεται απο το περιβαλλον Επεξ/σία 8 Ιανουαρίου 2024 από filipprin
go2jimmys1 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 47 λεπτά πριν, filipprin είπε ακριβως για αυτο η προδιγραφες του λαδιου οριζονται στη σωστη θερμοκρασια του κινητηρα που ειναι 100~120 βαθμους και δεν αφορα την εξωτερικη θερμοκρασια.Αντιθετως κρυος ο κινητηρας εχει πολυ μεγαλη σημασια η εξωτερικη θερμοκρασια ,καθως κρυο στην Ελλαδα εινα 10 βαθμοι και στην νορβηγια -10.Η μεγιστη ειναι σταθερη και εξαρτατε απο τον κινητηρα η ελαχιστη καθοριζεται απο το περιβαλλον Όσες σελίδες μιλάνε για το SAE διαφωνούν. Λένε ότι παίζει ρόλο η εξωτερική θερμοκρασία στο δεύτερο νούμερο δηλαδή. Ρώτησα και το chatgpt 😅: Spoiler You Does external temperature matter when choosing engine oil? Im interested on high external temperatures of 40 Celsius. Is it the same to have a 0w20 and a 10w40 oil? I heard someone saying that the high temperature doesnt matter because the engine will still run between 100-120 degrees of Celsius ChatGPT ChatGPT External temperature can influence the choice of engine oil viscosity. In higher temperatures, a 10w40 oil may offer better protection than a 0w20, as it has a thicker viscosity when hot. However, the operating temperature of the engine itself is more critical. Running between 100-120 degrees Celsius is typical, and the oil needs to maintain proper viscosity within that range for optimal lubrication. Consider both external and operating temperatures when selecting engine oil for the best performance and protection. You Ok but if engine temperature is 100-120 when outside is 0 degrees and the same when outside is 40 degrees? The oil operates on the same temperature ChatGPT ChatGPT While the engine temperature might remain relatively constant between 100-120 degrees Celsius, the external temperature can still affect the overall efficiency and performance of the engine oil. In colder conditions, a lower viscosity oil like 0w20 may flow more easily during startup, ensuring better lubrication. In hotter conditions, a thicker oil like 10w40 may provide better protection against heat-related wear. It's essential to consider both factors to choose an oil that suits the engine's needs across a range of temperatures Πιθανή εξήγηση: Όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι 0, η μηχανή το πιθανότερο είναι ότι θα τρέχει με 80-95 βαθμούς όπου ένα πιο λεπτόρρευστο λάδι είναι πιο κατάλληλο.(0w20). Αντιθέτως όταν έξω έχει 40, η μηχανή τρέχει με 100-120, όπου ένα πιο παχύρευστο λάδι παρέχει καλύτερη προστασία στον κινητήρα. Νομίζω δεν ακούγεται παράλογο αυτό που περιγράφω. Επεξ/σία 8 Ιανουαρίου 2024 από go2jimmys1
korakios Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 21 λεπτά πριν, go2jimmys1 είπε Όσες σελίδες μιλάνε για το SAE διαφωνούν. Λένε ότι παίζει ρόλο η εξωτερική θερμοκρασία στο δεύτερο νούμερο δηλαδή. Ρώτησα και το chatgpt 😅: Απόκρυψη περιεχομένων You Does external temperature matter when choosing engine oil? Im interested on high external temperatures of 40 Celsius. Is it the same to have a 0w20 and a 10w40 oil? I heard someone saying that the high temperature doesnt matter because the engine will still run between 100-120 degrees of Celsius ChatGPT ChatGPT External temperature can influence the choice of engine oil viscosity. In higher temperatures, a 10w40 oil may offer better protection than a 0w20, as it has a thicker viscosity when hot. However, the operating temperature of the engine itself is more critical. Running between 100-120 degrees Celsius is typical, and the oil needs to maintain proper viscosity within that range for optimal lubrication. Consider both external and operating temperatures when selecting engine oil for the best performance and protection. You Ok but if engine temperature is 100-120 when outside is 0 degrees and the same when outside is 40 degrees? The oil operates on the same temperature ChatGPT ChatGPT While the engine temperature might remain relatively constant between 100-120 degrees Celsius, the external temperature can still affect the overall efficiency and performance of the engine oil. In colder conditions, a lower viscosity oil like 0w20 may flow more easily during startup, ensuring better lubrication. In hotter conditions, a thicker oil like 10w40 may provide better protection against heat-related wear. It's essential to consider both factors to choose an oil that suits the engine's needs across a range of temperatures Πιθανή εξήγηση: Όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι 0, η μηχανή το πιθανότερο είναι ότι θα τρέχει με 80-95 βαθμούς όπου ένα πιο λεπτόρρευστο λάδι είναι πιο κατάλληλο.(0w20). Αντιθέτως όταν έξω έχει 40, η μηχανή τρέχει με 100-120, όπου ένα πιο παχύρευστο λάδι παρέχει καλύτερη προστασία στον κινητήρα. Νομίζω δεν ακούγεται παράλογο αυτό που περιγράφω. καθόλου , αλλά αν συνέβαινε κάτι τέτοιο θα έστελνα email την αντιπροσωπία και θα ρωτούσα αρχικά ποιες οι θερμοκρασίες λειτουργίας . Σε περίπτωση που ήμουν στην εγγύηση και τις ξεπερνούσε θα το θεωρούσα βλάβη ,κατασκευαστικό ελάττωμα μιας και δεν είναι μόνο το λάδι το πρόβλημα σε υψηλές θερμοκρασίες του μοτέρ . Πάντως στους μηδέν που ανέφερες, κανονικά φτάνει τους ~100C άνετα μιας και δε δουλεύει το κύκλωμα νερού μέχρι να την πιάσει . Εκτός αν είναι μικρές σύντομες διαδρομές και δεν προλαβαίνει
go2jimmys1 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 15 λεπτά πριν, korakios είπε καθόλου , αλλά αν συνέβαινε κάτι τέτοιο θα έστελνα email την αντιπροσωπία και θα ρωτούσα αρχικά ποιες οι θερμοκρασίες λειτουργίας . Σε περίπτωση που ήμουν στην εγγύηση και τις ξεπερνούσε θα το θεωρούσα βλάβη ,κατασκευαστικό ελάττωμα μιας και δεν είναι μόνο το λάδι το πρόβλημα σε υψηλές θερμοκρασίες του μοτέρ . Πάντως στους μηδέν που ανέφερες, κανονικά φτάνει τους ~100C άνετα μιας και δε δουλεύει το κύκλωμα νερού μέχρι να την πιάσει . Εκτός αν είναι μικρές σύντομες διαδρομές και δεν προλαβαίνει Ο θερμοστάτης νομίζω ανοίγει γύρω στους 80 σε πολλά μοντέλα. Δεν ξέρω με τα καινούργια αμάξια τι παίζει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα