Προς το περιεχόμενο

Service σε αντιπροσωπεία


Sonis4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Κάτι δεν λες καλά.Πως μπορεί να μην αντέχει εξωτερική θερμοκρασία πάνω απο 30 και θα αντέχει στους 100 όταν δουλευει ο κινητήρας;

 😀

Δεν είπα ότι δεν αντέχει στους 100. Όλα τα λάδια αντέχουν μέσα στον κινητήρα.

 

Το θέμα είναι όμως άλλο 100 μέσα στην μηχανή με εξωτερική 0 και άλλο 100 στην μηχανή με εξωτερική 40 βαθμούς.

Ανάλογα με το εύρος της εξωτερική θερμοκρασία εκεί που σκοπεύεις να χρησιμοποιήσεις το αμάξι διαλέγεις την ρευστότητα του λαδιού σου.

Όταν ένα λάδι είναι 0w30, το 0 είναι η ρευστότητα που θα έχει στις ελάχιστες εξωτερικές θερμοκρασίες. Και το 30 είναι η ρευστότητα που θα έχει όταν είναι στους 100+ βαθμούς στην μηχανή.

 

Όταν έξω έχει 40 βαθμούς το 10w40 που είναι πιο πυκνό λάδι σε καλύπτει ενώ το 0w30 δεν σε καλύπτει και θα έχεις μια Α'  καταπόνηση του κινητήρα και ίσως λίγα καμμένα λάδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 165
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To 0-20  σημαίνει οτι κρυο το λάδι εχει παχος 0 αρα ειναι εξαιρετικα λεπτόρρευστο αρα λυπαινει ενα σφιχτό κρυο κινητηρα ενω οταν φτασει στους 90 βαθμούς οπου ειναι η θερμοκρασια λαδιου ενός ζεστου κινητηρα τοτε χοντραίνει και φτανει στο 20 ετσι ωστε να καλυψει τις ανοχες απο τις διαστολές στα μερη του κινητηρα και να παρεχει καλύτερη λιπανση.

Υπαρχει και ενα ακομα θεμα που ειναι οι τρυπες λίπανσης στα πιστονια στα ελατήρια λαδιού, των οποίων το μέγεθος  καθοριζει και το ιξωδες του λαδιου.Βαζοντας χοντρότερο λαδι που δεν περνει απο τις τρύπες εχουμε κακη λιπανση τον εμβολον ενω αν βαλουμε λεπτοτερο περναει περισσοτερο και εχουμε καταλοιπα στην καυση στα εμβολα φραζοντας τις τρυπες με αποτελεσμα ο κινητηρας να αρχισει να καιει λαδια

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Measuring engine oil viscosity

The Society of Automotive Engineers developed a scale for both engine (motor oil grades) and transmission oils.

Viscosity is notated using the common classification “XW-XX”. The number preceding the “W” (winter) rates the oil’s flow (viscosity) at zero degrees Fahrenheit (-17.8 degrees Celsius). The lower the number, the less the oil thickens in cold weather.

The numbers after the “XW” indicate viscosity at 100 degrees Celsius and represent the oil’s resistance to thinning at high temperatures.

For instance, oil with a 5W-30 grade thickens less than oil with a 10W-30 grade in cold weather. Oil with a 5W-30 grade thins out more quickly at high temperatures as compared to oils with a 5W-40 grade.

During winter and for cars used in cooler regions, your engine will benefit from using oil with low winter viscosity. During summer and in hotter regions, your engine will benefit more from oil with higher viscosity at 100 degrees Celsius.

When comparing oils, it is important to take into account the location in which the car will be used. Thin oils that are less prone to thickening in low temperatures will help you start your engine more quickly in winter while thick oils that are less prone to thinning in hot temperatures will help your engine perform better  in summer.  As a result, 0W-20 and 5W-30 oils have been developed for colder climates while 15W-40 and 20W-50 oils have been developed with hotter climates in mind.

https://lubricants.totalenergies.com/consumers/maintenancetips/Oil-viscosity-and-oil-grades

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, go2jimmys1 said:

Το θέμα είναι όμως άλλο 100 μέσα στην μηχανή με εξωτερική 0 και άλλο 100 στην μηχανή με εξωτερική 40 βαθμούς.

Ποια η διαφορά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, go2jimmys1 είπε

Το θέμα είναι όμως άλλο 100 μέσα στην μηχανή με εξωτερική 0 και άλλο 100 στην μηχανή με εξωτερική 40 βαθμούς.

το εννοείς αυτό που έγραψες ????

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, korakios είπε

το εννοείς αυτό που έγραψες ????

Δεν ξέρω γιατί δεν καταλαβαίνεις την ουσία αυτού που γράφω. Εννοείται 100 βαθμοί = 100 βαθμοί. Απλά αυτό που θέλω να πω είναι ότι αν έχει 100 βαθμούς με εξωτερική 0, όταν η εξωτερική πάει 40, το λάδι μπορεί να πάει 130, να μην λιπαίνει σωστά   επειδή είναι λεπτόρρευστο και υπάρχει φθορά κινητήρα. Το 0w30 είναι ατυχές παράδειγμα γιατι δεν θα έχει πρόβλημα.

Επεξ/σία από go2jimmys1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Sonis4 είπε

Καλησπέρα 

ειμαι κάτοχος Hyundai i20 2023 μοντέλο και σε λίγο πρέπει να κάνω την πρώτη αλλαγή λαδιών. Η αντιπροσωπεία για αλλαγή λαδιού και φίλτρου (μόνο αυτά τα δυο!) ζητάει 160€! Το θεωρώ τεράστιο ποσο μόνο για αυτά. Η απορία μου είναι αν κάνω την αλλαγή εκτός αντιπροσωπείας χάνεται η εγγύηση; 

Εφοσων είναι καινούριο αμάξι,πας σε επίσημη αντιπροσωπεία.Τωρα Ελλάδα επίσημη,οκ.Θεωρητικα αν βάλεις εφάμιλλα λάδια δεν χάνεται η εγγύηση.Αλλά με τις ελληνικές τεμεκ αντιπροσωπείες δεν είσαι ποτέ σίγουρος.Γιαυτο πας εκεί για να εχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Τώρα τα περί λαδιών που άρχισαν πάλι,ξέχασε το.Ενα απλό πράγμα το έχουν κάνει λες και είναι επιστήμη .

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το λαδι ψυχεται απο τα νερα του κινητηρα.Πανω απο 90-100 βαθμούς το ιξώδες δεν μεταβαλεται αναλογικα αλλα παραμένει σταθερο. 20 λεει 20 θα μεινει ας παει ο κινητηρας και στους 200 βαθμους

8 λεπτά πριν, go2jimmys1 είπε

όταν η εξωτερική πάει 40, το λάδι μπορεί να πάει 130

 

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, go2jimmys1 said:

Δεν ξέρω γιατί δεν καταλαβαίνεις την ουσία αυτού που γράφω. Εννοείται 100 βαθμοί = 100 βαθμοί. Απλά αυτό που θέλω να πω είναι ότι αν έχει 100 βαθμούς με εξωτερική 0, όταν η εξωτερική πάει 40, το λάδι μπορεί να πάει 130, να μην λιπαίνει σωστά (φθορά κινητήρα) και να καίγεται επειδή θα είναι λεπτόρρευστο. Το 0w30 είναι ατυχές παράδειγμα γιατι δεν θα έχει πρόβλημα.

Οπότε άλλο εννοούσες και άλλο έγραψες, ok, τώρα καταλάβαμε.

Γεγονός παραμένει πάντως ότι το δεύτερο νούμερο ΔΕΝ έχει να κάνει με εξωτερική θερμοκρασία αλλά με θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Sonis4 είπε

το 1ο σέρβις είχαν πει στις 15χιλ να το κάνω η στον χρόνο. Εγώ τώρα έχω σχεδόν 9χιλ και λέω να τα αλλάξω στα 10χιλ. Τα 15 πολλά που φαίνονται για αλλαγή λαδιών 

Πήγαινε άλλαξε τα τώρα μόνος σου και όταν φτάσεις στα 15.000 πήγαινε στην αντιπροσωπεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, go2jimmys1 είπε

Δεν ξέρω γιατί δεν καταλαβαίνεις την ουσία αυτού που γράφω. Εννοείται 100 βαθμοί = 100 βαθμοί. Απλά αυτό που θέλω να πω είναι ότι αν έχει 100 βαθμούς με εξωτερική 0, όταν η εξωτερική πάει 40, το λάδι μπορεί να πάει 130, να μην λιπαίνει σωστά   επειδή είναι λεπτόρρευστο και υπάρχει φθορά κινητήρα.

https://www.insomnia.gr/forums/topic/822728-service-σε-αντιπροσωπεία/?do=findComment&comment=60122815

(πάντα με το λάδι που προτείνει ο κατασκευαστής)

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, filipprin είπε

Το λαδι ψυχεται απο τα νερα του κινητηρα.Πανω απο 90-100 βαθμούς το ιξώδες δεν μεταβαλεται αναλογικα παραμένει σταθερο.

 

Ωραία. Θα είναι πιο λεπτόρρευστο ένα λάδι 0w20 από ένα 0w40 (40 vs 20) στους 90-100 βαθμούς ; θέλω να πω θα λιπαίνει επαρκώς τον κινητήρα με εξωτερικές θερμοκρασίες 40 βαθμών; 

Μπορεί να έχω λάθος και να με συγχωράτε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιλαμε για μια αλλαγη το χρονο.Αν το 40 αρικο που θα γλυτωσεις αξιξει τον καυγα και το ζορι που θα τραβηξεις οταν χρειαστεις την εγγύηση.........ρισκαρισε το.

13 λεπτά πριν, go2jimmys1 είπε

θέλω να πω θα λιπαίνει επαρκώς τον κινητήρα με εξωτερικές θερμοκρασίες 40 βαθμών; 

Αυτο εχει σημασια κυρίως οταν ειναι κρύος ο κινητηρας.Εκει παιζει σημαντικο ρολο η εξωτερικη θερμοκρασια.Ένας ζεστος κινητηρας οτι εξωτερικη και να εχει θα παει στους 110 -120  βαθμούς.

Υπαρχει και ενα ακομα θεμα που ειναι οι τρυπες λίπανσης στα πιστονια στα ελατήρια λαδιού, των οποίων το μέγεθος  καθοριζει και το ιξωδες του λαδιου.Βαζοντας χοντρότερο λαδι που δεν περνει απο τις τρύπες εχουμε κακη λιπανση τον εμβολον ενω αν βαλουμε λεπτοτερο περναει περισσοτερο και εχουμε καταλοιπα στην καυση στα εμβολα φραζοντας τις τρυπες με αποτελεσμα ο κινητηρας να αρχισει να καιει λαδια

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...