Προς το περιεχόμενο

Service σε αντιπροσωπεία


Sonis4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 minutes ago, Xristaras12 said:

Το περίεργο της υπόθεσης, είναι ότι και τα 2 μοτέρ που φέρνει η εταιρία εδώ για το Ι20 είναι αυτά που παίρνουν το 0-20 λάδι.

ο 1400αρης δεν έρχεται.

Προσωπικά κ εμένα μου κάνει εντύπωση το τόσο χαμηλό αλλά και στο C-HR το 1800αρι πχ το ίδιο λάδι βάζουν.

Για αυτό συνήθως πας με τα δικά σου λάδια φαντάζομαι και το υπόλοιπο που θα περισσέψει το παίρνεις πίσω. Βέβαια πόσο σίγουρος είσαι οτι θα βάλουν αυτό που έδωσες; εμένα στην Λαμδα με "παρότρυναν" να πάω στον πάνω χώρο και να μην βλέπω τι δουλειά γίνεται στο αμάξι για κάτι που ήθελα να ελεγθεί (δεν εχω πάει για το πρώτο σέρβις ακόμα)

Φυσικα και πας με τα δικα σου λαδια και τα δικα σου ανταλλακτικα γενικοτερα. Εγω ειμαι του επαγγελματος (αν και δεν ειμαι σε συνεργειο ακριβως) οποτε κανω ολες τις αλλαγες μονος μου και παω για τα μεγαλυτερα εξω σε καποια συγκεκριμενα συνεργεια της περιοχης που μπορω να ειμαι εκει την ωρα της εργασιας. Επειδη δεν εμπιστευομαστε ουτε τον... μαστορα μας, κανονιζω να εχω αδεια μια μερα και παω το αμαξι συνεργειο οσες ωρες και να παρει αυτο. Οποτε (μιας και του επαγγελματος) εχω πληρη γνωση του τι γινεται στο αυτοκινητο μου οταν φυσικα χρειαστει να κανω κατι πιο εξτριμ που δεν θα μπω στον κοπο να αναλαβω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 165
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

8 λεπτά πριν, korakios είπε

η εξωτερική δεν επηρεάζει τη θερμοκρασία λειτουργία του κινητήρα . Αν ανεβάζει θερμοκρασίες παραπάνω ,τότε ευθύνεται το ψυγείο , αντλία νερού (το σύστημα ψύξης δλδ) και όχι το λάδι

Το λάδι έχει τις συγκεκριμένες προδιαγραφές για να λειτουργεί σε συγκεκριμένες μέγιστες(και ελάχιστες ) εξωτερικές θερμοκρασιες. Αν π.χ βάλεις λάδι που αντέχει μέχρι 30 βαθμούς εξωτερική  θερμοκρασία και έξω έχει 45, επειδή είναι πιο λεπτόρρευστο από όσο πρέπει καίγονται λάδια και καταπονείται ο κινητήρας. Οπότε υπάρχει φυσικά συσχέτιση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, go2jimmys1 είπε

Αν π.χ βάλεις λάδι που αντέχει μέχρι 30 βαθμούς εξωτερική  θερμοκρασία και έξω έχει 45, επειδή είναι πιο λεπτόρρευστο από όσο πρέπει καίγονται λάδια και καταπονείται ο κινητήρας. Οπότε υπάρχει φυσικά συσχέτιση.

το λάδι που βάζεις έχει προδιαγραφές απο μείον (1ος W αριθμός για κρύα εκκίνηση , edit φυσικά εννοούμε τη ρευστότητα στους μείον βαθμούς εξωτερικής) , μέχρι 100+ βαθμούς (το 2ο συνθετικό, edit2 φυσικά εννοούμε τη ρευστότητα όταν φτάσει στη θερμοκρασία λειτουργίας)

αλίμονο αν ίσχυε κάτι άλλο

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, korakios είπε

το λάδι που βάζεις έχει προδιαγραφές απο μείον (1ος W αριθμός για κρύα εκκίνηση ) , μέχρι 100+ βαθμούς (το 2ο συνθετικό)

αλίμονο αν ίσχυε κάτι άλλο

100+ βαθμούς έχει μέσα ο κινητήρας και είναι κάτι το φυσιολογικό. Οι προδιαγραφές στις οποίες αναφέρομαι αφορούν τις εξωτερικές θερμοκρασίες και όχι μέσα στον κινητήρα.

Ανάλογα με το εύρος της εξωτερικής θερμοκρασίας πρέπει να έχει αντίστοιχης ρευστότητας λάδι(0w20, 5w30, 10w40 etc) ώστε να μην καταπονείται ο κινητήρας. Ποιος ο λόγος ύπαρξης της SAE διαφορετικά. 😃

Επεξ/σία από go2jimmys1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, go2jimmys1 είπε

100+ βαθμούς έχει μέσα ο κινητήρας και είναι κάτι το φυσιολογικό. Οι προδιαγραφές στις οποίες αναφέρομαι αφορούν τις εξωτερικές θερμοκρασίες και όχι μέσα στον κινητήρα.

μάλλον δεν πρόκειται να το καταλάβεις , κατάλαβα που κόλλησες αλλά δεν ισχύει .

μια απο τις ιδιότητες του συνθετικού είναι η σωστή συμπεριφορά του σε εύρος θερμοκρασίας και όχι κλίμακες . Ένα είναι το λάδι , αν ήταν 2 ξεχωριστά , ναι θα είχε σημασία αν η εκκίνηση γινόταν στους 50+ και τραβούσε ξεχωριστά απο λάδι που καλύπτει μέχρι 40C

Αλλά το ίδιο λάδι ξεκινά απο τη θερμοκρασία περιβάλλοντος μέχρι τη θερμοκρασία λειτουργίας του μοτέρ . Σε αυτά τα όρια (άνω-κάτω) αναφέρεται πχ το 0w30 , δλδ το "0w" δε σου λέει οτι έχει άνω όριο μιας και οι ιδιότητες του "30" παίζουν ρόλο όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία μέχρι τους ~100C

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, korakios είπε

μάλλον δεν πρόκειται να το καταλάβεις , κατάλαβα που κόλλησες αλλά δεν ισχύει .

μια απο τις ιδιότητες του συνθετικού είναι η σωστή συμπεριφορά του σε εύρος θερμοκρασίας και όχι κλίμακες . Ένα είναι το λάδι , αν ήταν 2 ξεχωριστά , ναι θα είχε σημασία αν η εκκίνηση γινόταν στους 50+ και τραβούσε ξεχωριστά απο λάδι που καλύπτει μέχρι 30C

Αλλά το ίδιο λάδι ξεκινά απο τη θερμοκρασία περιβάλλοντος μέχρι τη θερμοκρασία λειτουργίας του μοτέρ . Σε αυτά τα όρια (άνω-κάτω) αναφέρεται πχ το 0w30 , δλδ το "0w" δε σου λέει οτι έχει άνω όριο μιας και οι ιδιότητες του "30" παίζουν ρόλο όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία μέχρι τους ~100C

Σωστά το 30 παίζει ρόλο όταν η μηχανή τρέχει και έχει πάνω από 100 βαθμούς μέσα στην μηχανή. Αυτό όμως δεν αλλάζει το γεγονός ότι το 0w30 λάδι ενδείκνυται να λειτουργεί σε μέρη που οι εξωτερικές θερμοκρασίες ειναι σύμφωνες με το πινακάκι που ανέβασα προηγουμένως. Εξηγώ ότι αν οι θερμοκρασίες είναι μεγαλύτερες ή μικρότερες από εκείνο το εύρος έχεις βάλει λάθος λάδι στο αμάξι σου και καταπονείται ο κινητήρας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, giannis808 είπε

Παρα πολυ λαθος ολο αυτο. Δεν παει ακριβως ετσι γτ αν φυγεις απο τα λαδια φιλτρα και πας για καμια αλλαγη τυπου ιμαντα χρονισμου (και αντλια νερου που σε πολλα ειναι μαζι) το κοστος στις αντιπροσωπειες ειναι γελοιο. ΚΑΙ στις αντιπροσωπειες κανουν μαιμμουδιες, και μαλιστα ακομα χειροτερες απο το να σου βαλουν βαρελολαδα που καθε αλλο παρα κακά ειναι τα περισσοτερα. Υπαρχουν πολλα συνεργεια, ειδικα στις μεγαλες πολεις, για να επιλεξει κανεις το βελτιστο δυνατο, ΦΥΣΙΚΑ και υπαρχουν συνεργεια που κανουν καλη δουλεια, οπως και υπαρχουν παραπ ολλες αντιπροσωπειες με γνωστες τακτικες να αλλαζουν πραγματα απλα επειδη "ηρθε η ωρα τους" και μετα να πουλανε το ανταλλακτικο οι κολλητοι τους! 

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Κάποια πράγματα τα αλλάζεις προληπτικά. Δεν τα αφήνεις να φτάσουν στο αμήν. Αν ήταν έτσι ως ο οδοντίατρος θα στο πω δεν θα κάναμε σφραγίσματα, θα λέγαμε άστο και όσο πάει, απονεύρωση άστο αφού θα πας για Εξαγωγη και μασελα. Ποιος να πλένει τώρα, ποια περιποίηση ποια πρόληψη μάσα με τα ούλα καλά είναι και αυτά. 
 

Κάποια πράγματα αλλάζονται γιατί η αντιπροσωπεία έχει βιβλιογραφία και ο μπάρμπα Μητσος δεν βλεπει μόνο vw, αλλά και opel και Peugeot και ότι τύχει να περάσει από το χέρι του από κάποιους που νομίζουν ότι με το 50ρικο που θα γλυτώσουν από την αντιπροσωπεία θα πάνε στις Μαλδίβες. Επίσης ότι λάδι και να του ζητήσεις να βάλει θα σε πει «λαλακιες θες να βάλεις, εγώ τα cotul εμπιστεύομαι παρ όλο που δεν τα ξέρεις»

Έχει βρωμίσει η αγορά με ιμιτασιόν λάδια τι να συζητήσουμε από εκεί και πέρα; Οποίος θέλει ας το παίξει κορώνα γράμμα. Εάν το αυτοκίνητο στο πήρε ο μπαμπάς, η μαμά και δεν σε νοιάζει ποσο θα αντέξει πάνε το και κάνε το σέρβις και μόνος σου. Εάν είναι καινούργιο και το πληρώνεις δυστυχώς θα μπει το χέρι στην τσέπη γιατί δεν πληρώνεις μόνο το λάδι, πληρώνεις και την μελέτη που έχει κάνει η αντιπροσωπεία για το εν λόγω αμάξι.. Το ξέρεις από πριν το αγοράσεις. Δεν σε απειλούν να αγοράσεις καινούργιο αυτοκίνητο. Εάν δεν σου αρέσει το εν λόγω σκεπτικό υπάρχουν και τα Daewoo matiz. Εξίσου καλά.

Επεξ/σία από tilaverboy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλα μη νομιζετε οτι τα Castrol που θα εχει η αντιπροσωπεια ειναι εγγυημενα 100% οτι ειναι γνησια. Κι αυτοι απο καπου τα αγοραζουν . Αν ο "εμπορος" εχει σκαρτα λαδια, σκαρτα θα σου βαλουν . Δεν τα αγοραζουν απευθειας απο το εργοστασιο της Castrol ουτε οι αντιπροσωπειες

 

Επεξ/σία από 2MM
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, go2jimmys1 είπε

Αυτό όμως δεν αλλάζει το γεγονός ότι το 0w30 λάδι ενδείκνυται να λειτουργεί σε μέρη που οι εξωτερικές θερμοκρασίες ειναι σύμφωνες με το πινακάκι που ανέβασα προηγουμένως. Εξηγώ ότι αν οι θερμοκρασίες είναι μεγαλύτερες ή μικρότερες από εκείνο το εύρος έχεις βάλει λάθος λάδι στο αμάξι σου και καταπονείται ο κινητήρας.

το να ξεκινά ένα αμάξι παρατημένο στον ήλιο με 50+C ελπίζω να κατάλαβες οτι δεν είναι πρόβλημα

7 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

Εάν είναι καινούργιο και το πληρώνεις δυστυχώς θα μπει το χέρι στην τσέπη γιατί δεν πληρώνεις μόνο το λάδι, πληρώνεις και την μελέτη που έχει κάνει η αντιπροσωπεία για το εν λόγω αμάξι..

συμβαίνει και το αντίθετο , πχ η αντιπροσωπία να σου βάλει βαρελίσιο χύμα λάδι και να σβήνει βλάβες στην εγγύηση .

Δεν υπάρχει κανόνας, υπάρχουν καλά και κακά συνεργία (συνεργεία έχουν και οι αντιπροσωπίες)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, korakios είπε

το να ξεκινά ένα αμάξι παρατημένο στον ήλιο με 50+C ελπίζω να κατάλαβες οτι δεν είναι πρόβλημα

Νομίζω ότι εσύ δεν έχεις καταλάβει αλλά δεν πειράζει 😅

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο για τα ιξωδη, βαζουμε αυτο που λεει ο κατασκευαστης. Λετε να μην εχει υποψην τις θερμοκρασιες?  Ξερουμε καλυτερα εμεις απο αυτον? Ή τα βαζουν στην τυχη νομιζετε? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, 2MM είπε

Οσο για τα ιξωδη, βαζουμε αυτο που λεει ο κατασκευαστης. Λετε να μην εχει υποψην τις θερμοκρασιες?  Ξερουμε καλυτερα εμεις απο αυτον? Ή τα βαζουν στην τυχη νομιζετε? 

απλά υπάρχει καχυποψία οτι βάζουν λεπτότερα για λιγότερους ρύπους και κατανάλωση

δεν το θεωρώ απίθανο , αλλά προσωπικά βάζω ότι προτείνει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, 2MM είπε

Οσο για τα ιξωδη, βαζουμε αυτο που λεει ο κατασκευαστης. Λετε να μην εχει υποψην τις θερμοκρασιες?  Ξερουμε καλυτερα εμεις απο αυτον? Ή τα βαζουν στην τυχη νομιζετε? 

Συμφωνώ με αυτό. Απλά στην θεωρία ένα λάδι 0w20 δεν μπαίνει στις θερμοκρασίες Ελλάδας.

Αν το έλεγε το manual του αμαξιού μου φυσικά και θα το έβαζα αποκλειστικά στην αντιπροσωπεία κιόλας.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, go2jimmys1 είπε

Το λάδι έχει τις συγκεκριμένες προδιαγραφές για να λειτουργεί σε συγκεκριμένες μέγιστες(και ελάχιστες ) εξωτερικές θερμοκρασιες. Αν π.χ βάλεις λάδι που αντέχει μέχρι 30 βαθμούς εξωτερική  θερμοκρασία και έξω έχει 45, επειδή είναι πιο λεπτόρρευστο από όσο πρέπει καίγονται λάδια και καταπονείται ο κινητήρας. Οπότε υπάρχει φυσικά συσχέτιση.

Κάτι δεν λες καλά.Πως μπορεί να μην αντέχει εξωτερική θερμοκρασία πάνω απο 30 και θα αντέχει στους 100 όταν δουλευει ο κινητήρας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...