Kaboomzer Δημοσ. 9 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 160 καλά είσαι. Εγώ σε Kamiq 1.0 πριν 2 βδομάδες έδωσα 213 για το πρώτο σέρβις στην αντιπροσωπεία Θεσ/νίκης. Χλμ 9300 έκανα αντί για 15000 , αλλά συμπλήρωσα 1 έτος. Λάδια Castrol 0w20 4l με 25Ε + φπα το λίτρο + φίλτρα + κάτι άλλες μικροαηδίες + εργατικά. Δεν ήμουν μπροστά, αλλά τα μπουκάλια των λαδιών προσφέρθηκαν να μου τα δείξουν (και να μου τα δώσουν), τώρα αν βάλανε αυτά ή ότι άλλο να ναι, δεν το ξέρω. Μάλιστα ο τεχνικός μου είπε ότι το kamiq βγαίνει και σε έκδοση με κινητήρα που παίρνει 5λ λάδι, οπότε εκεί βγαίνει πιο ακριβά. Υ.Γ. Αν ξέρει κανείς κανά καλό έμπιστο εξουσιοδοτημένο SKODA στη Θεσ/νίκη ας το πει , γιατί ακούω ότι το επόμενο σέρβις πάει πάνω από 400 στην αντιπροσωπεία. Επεξ/σία 9 Ιανουαρίου από Kaboomzer Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lordvec Δημοσ. 9 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 16 hours ago, korakios said: και Fiat (Stellantis πλέον), άλλη αίσθηση να πας το Panda για λαδόφιτρα και να ζητάν 240€ Αθήνα/Θεσ/κη/Χαλκίδα Σας έχω. Εν έτη 2016 για 206 δεκαετίας για αλλαγή λάδια/φίλτρο λαδιού/φίλτρο αέρα/φίλτρο καμπίνας από 17χρονο μαστοράκι 165 ευρώ σε εξειδικευμένο (όχι αντιπροσωπία). Δε ρώτησα πριν, πόσα να μου παρουν σκέφτηκα για λαδάκια. 60? 80? Άντε να είναι 100 να μην ξαναπάω! Και ένα σινεμαδάκι δε με πήγαν πρώτα. Ακόμα τσούζει. Επεξ/σία 9 Ιανουαρίου από lordvec Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 9 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου Spoiler 16 λεπτά πριν, lordvec είπε Σας έχω. Εν έτη 2016 για 206 δεκαετίας για αλλαγή λάδια/φίλτρο λαδιού/φίλτρο αέρα/φίλτρο καμπίνας από 17χρονο μαστοράκι 165 ευρώ σε εξειδικευμένο (όχι αντιπροσωπία). Δε ρώτησα πριν, πόσα να μου παρουν σκέφτηκα για λαδάκια. 60? 80? Άντε να είναι 100 να μην ξαναπάω! Και ένα σινεμαδάκι δε με πήγαν πρώτα. Ακόμα τσούζει. το ρεκόρ δεν το πιάνεις , 700€ (του άλλαξαν τακάκια και 2 μπουζί στα 17000χλμ) είχε γίνει σόου 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lordvec Δημοσ. 9 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 8 minutes ago, korakios said: Hide contents το ρεκόρ δεν το πιάνεις , 700€ (του άλλαξαν τακάκια και 2 μπουζί στα 17000χλμ) είχε γίνει σόου Σινεμαδάκι είχε πριν ή ξερό σεχ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 9 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 5 λεπτά πριν, lordvec είπε Σινεμαδάκι είχε πριν ή ξερό σεχ; βσδμ κάργα μάλλον 😂 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Joshua21 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 1 hour ago, korakios said: μόνο εσύ κατάλαβες διαφορά Φαίνεται πως αυτή τη φορά μόνο εγώ διάβασα προσεκτικά όσα είχε γράψει ο φίλος μια και μόνο εγώ διέκρινα πως αναφερόταν σε "σερβισ" και όχι σε σκέτη αλλαγή λαδιών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 9 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε Φαίνεται πως αυτή τη φορά μόνο εγώ διάβασα προσεκτικά όσα είχε γράψει ο φίλος μια και μόνο εγώ διέκρινα πως αναφερόταν σε "σερβισ" και όχι σε σκέτη αλλαγή λαδιών. πάλι το ίδιο μου κάνει 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tutuyo Δημοσ. 9 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου Ο καθενας τιμολογει οπως θελει. Ενδιαμεσο (μικρο) σερβις σε Οπελ, λαδια, φιλτρα+καρτα καυσαεριων, 148 ευρω Και δωρο υαλοκαθαριστηρες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 9 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 5 λεπτά πριν, tutuyo είπε Ο καθενας τιμολογει οπως θελει. Ενδιαμεσο (μικρο) σερβις σε Οπελ, λαδια, φιλτρα+καρτα καυσαεριων, 148 ευρω Και δωρο υαλοκαθαριστηρες για να σκουπίζουν τα δάκρυα 😁 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
IoannisSM Δημοσ. 9 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου Μονο εγω παιρνω τηλ απο πριν και ρωταω το κοστος? Και μαλιστα καλω σε 2-3 δοκιμασμενα μαστορια (ερευνα αγορας χαχα). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
prometheas Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 10 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Προβλημα σε Opel Μοκκα πετρέλαιο (εκτός εγγύησης) φίλου που μας απασχολούσε για 2 χρόνια περιπου κσι είχε την φαϊνή ιδέα να το πηγαινει εκτός δικτύου (και μάλιστα σε σοβαρά εξειδικευμένα συνεργεία Opel με αριστα reviews) για να γλυτώσει κάποια χρήματα Σύμπτωμα : Αναβε το φοβερο κιτρινο λαμπάκι. Το αυτοκινητο πηγαινε κανονικά, απλά καποιες φορές σαν να ζοριζόταν λιγο μετά τις 2500χιλ στροφές (πετρέλαιο) και έκαιγε λιγο παραπάνω To τουτού εκαιγε (to the best of my knowledge) μόνο premium πετρέλαιο και από οσο ειδα στο βιβλιο έχει κανει ολα τα service ευλαβικά. Δεν θυμαμαι χιλιομετρα, νομίζω καπου στα 90000 Διαγνωσεις των επιστημόνων των "εξειδικευμένων" μαστρομήτσων (τέσσερα διαφορετικά συνεργεία) 1) Αλλαγή DPF 2) Αλλαγή EGR 3) Αστο ρε αδερφέ δεν τρέχει τιποτα, τα μισά πετρέλαια ειναι με αναμένο λαμπάκι. Μια χαρά ειναι το όχημα. 4) Να το βγάζεις εξω να ξεμπουκώνει (το αυτοκινητο πηγαινονέρχεται Ναύπλιο καθε 15 μέρες για επαγγελματικούς λόγους) Ο ανθρωπος βαρέθηκε και έκλεισε ενα ραντεβού ατον Κρητίδη στο Νεο Κόσμο. Σε 45 λεπτά το φοβερό αλυτο πρόβλημα είχε λυθεί (αλλαγή αισθητήρα MAF) και το λαμπάκι επιτέλους έσβησε... Τα διάφορα συνεργεία της γειτονιάς θα πρέπει να επενδύσουν σε γνώση εκπαιδευση και εξοπλισμό για να μπορέσουν να παρέχουν σοβαρές υπηρεσίες στα αυτοκινητα που πωλούνται τα τελευταία 4-5 χρόνια , τα οποία ειναι τίγκα σε πολύπλοκα ηλεκτρονικά και μηχανικά συστήματα.. Από κει και πέρα ο καθένας κάνει το κουμάντο του. Προσωπικά σε νέο αυτοκινητο όσο ειναι σε εγγύηση θα πηγαινα αντιπροσωπεία εν γνώση οτι μου τον "πιάνουν" αλλά θα είχα ολα τα τιμολόγια , ιστορικό, παραστικά κλπ και στην πρώτη στραβή θα έβλεπαν την ασχημόφατσα του δικηγόρου μου ... Επεξ/σία 10 Ιανουαρίου από prometheas 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2 ώρες πριν, prometheas είπε Προβλημα σε Opel Μοκκα πετρέλαιο (εκτός εγγύησης) φίλου που μας απασχολούσε για 2 χρόνια περιπου κσι είχε την φαϊνή ιδέα να το πηγαινει εκτός δικτύου (και μάλιστα σε σοβαρά εξειδικευμένα συνεργεία Opel με αριστα reviews) για να γλυτώσει κάποια χρήματα Σύμπτωμα : Αναβε το φοβερο κιτρινο λαμπάκι. Το αυτοκινητο πηγαινε κανονικά, απλά καποιες φορές σαν να ζοριζόταν λιγο μετά τις 2500χιλ στροφές (πετρέλαιο) και έκαιγε λιγο παραπάνω To τουτού εκαιγε (to the best of my knowledge) μόνο premium πετρέλαιο και από οσο ειδα στο βιβλιο έχει κανει ολα τα service ευλαβικά. Δεν θυμαμαι χιλιομετρα, νομίζω καπου στα 90000 Διαγνωσεις των επιστημόνων των "εξειδικευμένων" μαστρομήτσων (τέσσερα διαφορετικά συνεργεία) 1) Αλλαγή DPF 2) Αλλαγή EGR 3) Αστο ρε αδερφέ δεν τρέχει τιποτα, τα μισά πετρέλαια ειναι με αναμένο λαμπάκι. Μια χαρά ειναι το όχημα. 4) Να το βγάζεις εξω να ξεμπουκώνει (το αυτοκινητο πηγαινονέρχεται Ναύπλιο καθε 15 μέρες για επαγγελματικούς λόγους) Ο ανθρωπος βαρέθηκε και έκλεισε ενα ραντεβού ατον Κρητίδη στο Νεο Κόσμο. Σε 45 λεπτά το φοβερό αλυτο πρόβλημα είχε λυθεί (αλλαγή αισθητήρα MAF) και το λαμπάκι επιτέλους έσβησε... Τα διάφορα συνεργεία της γειτονιάς θα πρέπει να επενδύσουν σε γνώση εκπαιδευση και εξοπλισμό για να μπορέσουν να παρέχουν σοβαρές υπηρεσίες στα αυτοκινητα που πωλούνται τα τελευταία 4-5 χρόνια , τα οποία ειναι τίγκα σε πολύπλοκα ηλεκτρονικά και μηχανικά συστήματα.. Από κει και πέρα ο καθένας κάνει το κουμάντο του. Προσωπικά σε νέο αυτοκινητο όσο ειναι σε εγγύηση θα πηγαινα αντιπροσωπεία εν γνώση οτι μου τον "πιάνουν" αλλά θα είχα ολα τα τιμολόγια , ιστορικό, παραστικά κλπ και στην πρώτη στραβή θα έβλεπαν την ασχημόφατσα του δικηγόρου μου ... πόσα αντίθετα παραδείγματα μπορώ να σου πω απο αντιπροσωπίες που λέγανε μέχρι και αλλαγή εγκεφάλου και ήταν κόστος 5-100€ σε εξωτερικό συνεργείο εξαρτάται το συνεργείο άσχετα αν είναι αντιπροσωπία ή εξωτερικό 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tilaverboy Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 10 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, korakios είπε πόσα αντίθετα παραδείγματα μπορώ να σου πω απο αντιπροσωπίες που λέγανε μέχρι και αλλαγή εγκεφάλου και ήταν κόστος 5-100€ σε εξωτερικό συνεργείο εξαρτάται το συνεργείο άσχετα αν είναι αντιπροσωπία ή εξωτερικό Το πιο απλό θα σου πω. Η αντιπροσωπεία έχει το λογισμικό το κατάλληλο, ώστε να ελέγχει τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και την εκάστοτε βιβλιογραφία να προτείνει π.χ. στα 110.000 κμ να αλλάζεις λάδια φίλτρο λαδιού, ιμάντα χρονισμού και πεταλούδια γκαζιού. Αυξάνοντας έτσι την μακροβιότητα του κινητήρα. Ναι μεν δίνεις πιο πολλά φαινομενικά από ότι θα πήγαινες έξω αλλά κερδίζεις στο οτι ένα αμάξι αποτελείται και από επιμέρους στοιχεία πέρα από τα λάδια και τα φίλτρα. Μάντεψε τι έχουν έξω για να κάνουν όλα αύτα για να τα ελέγχουν? Τα αυτιά τους. Για αυτό τα πάνε έξω μετά τσιμπάνε λάδι, καπνίζουν, ανάβουν οι αισθητήρες λάμδα κτλ. Αυτό το αμάξι που βιάστηκε στους έξω για να το συμμαζέψεις και να το φέρεις στην κατάσταση ενός αυτοκινήτου που είναι τυπικό στα σέρβις του στην αντιπροσωπεία θα θες αρκετά χρήματα. Κάπου κερδίζεις και κάπου χάνεις. Άλλοι λειτουργούν μακροπρόθεσμα και άλλοι βραχυπρόθεσμα. Αυτοί όμως που λειτουργούν βραχυπρόθεσμα, προσπαθούν να δικαιολογήσουν τον εαυτό τους πως βγαίνουν κερδισμένοι αλλά στην ουσία σε βάθος χρόνου απλώς καταστρέφουν το αμάξι τους. Δεν μπορείς να θες να πας στα Σκόπια στον γιατρό εκεί και να περιμένεις να σου κάνει την ίδια δουλειά με τον Έλληνα ιατρό εδώ. Επιλογή σου να πας όπου θες. Ο καθένας δίνει όπου νομίζει τα χρήματα του καλύτερα. Επεξ/σία 10 Ιανουαρίου από tilaverboy 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 1 λεπτό πριν, tilaverboy είπε Η αντιπροσωπεία έχει το λογισμικό το κατάλληλο, ώστε να ελέγχει τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και την εκάστοτε βιβλιογραφία να προτείνει π.χ. στα 110.000 κμ να αλλάζεις λάδια φίλτρο λαδιού, ιμάντα χρονισμού και πεταλούδια γκαζιού. αν είναι να αλλάξεις λάδια φίλτρο στα 110000χλμ δεν έχεις αμάξι ούτε σκοτούρες 😁 αντίθετα , προτείνουν ποιο αραιές αλλαγές για λαδια (φίλτρο ανα 2η αλλαγή) κτλ 3 λεπτά πριν, tilaverboy είπε Η αντιπροσωπεία έχει το λογισμικό το κατάλληλο, ώστε να ελέγχει τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και την εκάστοτε βιβλιογραφία λογισμικό έχουν τα εξειδικευμένα , η βιβλιογραφία σε σοβαρές μάρκες είναι διαθέσιμη Είπαμε το πας σε σωστό συνεργείο είτε αυτό λέγεται αντιπροσωπία είτε όχι ________________ και να προσθέσω το κλασσικό οτι όταν σου παραδίδουν το αμάξι δεν κοιτάν καν την πίεση των ελαστικών ______________________________________________ επίσης πριν τρεις μέρες διαπίστωσα στην αντιπροσωπία οτι έκανα εγώ χαζομάρα (μου άναβε τσεκ και μηνύματα ότι να΄ναι) , γιατί άλλαξα την μπαταρία (σάπια εργοστασιακή) και δεν έπιασα σωστά τον πόλο (έχει κλιψάκι) . Έπεφτε η τάση και μου έκανε τα κόλπα .... έ , όχι μόνο δεν ήξεραν να πιάσουν το κλιψάκι σωστά (?) , αλλά μου είπαν οτι δεν είναι κατάλληλη γιατί δεν έχει σωστούς πόλους και 95€ με τοποθέτηση (!) κοστίζει η σωστή .... άντε πες μου τώρα αν έμεινα ικανοποιημένος ή όχι . 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vamvakoolas Δημοσ. 12 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) προσωπικα εχω παει τοσο σε αντιπροσωποιες/εξουσιοδοτιμενα σε πολλες μαρκες π.χ bmw/peugeot/toyota/vag οσο και συνεργεια τυπου γειτονιας. Για εμενα αν δεν εχω φραγκα και θελω να κανω σερβις παω στο συνεργειο της γειτονιας (ισως παω και με δικα μου αναλωσιμα). Μιλαμε για ενα περιοδικο. Αν τυχει πολυπλοκη ζημια σιγουρα πρωτα σε εξουσιοδοτημενο και μετα σε επισημο. Γενικα 80% εμπειριας μου ειναι θετικη εκει ακομα και για τιμες. Μαλιστα τα τελευταια χρονια ισως ξυπνησανε και ιδιως σε τιμες δεν ειναι παραλογες. Παλιοτερα τοσο οι τιμες ειχαν ξεφυγει οσο και η εξυπηρετηση/λυση στα προβληματα. Το καλο με αυτα τα συνεργεια ειναι οτι μπορεις να ζητησεις προσφορα ή να ζητησεις να ενημερωσουν πριν κατι κοστοβορο ενω μη ξεχναμε σε αρκετες φορες με την αποδειξη εχεις και εγγυηση. Απο την αλλη στα γενικα συνεργεια καλο ειναι να πας συστημενος ή να το ψαξεις αρκετα (φορουμ/κριτικες στο ιντερνετ κτλ). Εχω τυχει σε συνεργειο που ηταν καλυτερο απο επισημο αλλα ο ανθρωπος ηταν σπαθι και μου ειπε οτι ειμαι καλος σε αυτες τις μαρκες, οσο και σε συνεργειο που εκαναν πειρατισμο για να φτιαξουν κατι με βαρος στη τσεπη μου (θα αλλαξω αυτο να δω αν δουλεψει αν δε δουλεψει πρεπει να κοιταξω το αλλο κτλ) Επισης σε εξιδικευμενα ζητηματα δε παω σε συνεργειο: αν ειναι a/c παω σε εξειδικευμενο καταστημα (ηλεκτρολογοι/ηλεκτρονικοι) αν ειναι κατι με ECU/ηλεκτρικα το ιδιο, αν ειναι εξατμιση σε καταστημα με εξατμισεις κτλ Τοσα χρονια αυτο κανω, εκανα λαθη στην αρχη (κοστοβορα αλλα και δεν ειχα αμαξι να οδηγησω για καιρο) αλλα πλεον ..εμαθα. Επεξ/σία 12 Ιανουαρίου από vamvakoolas Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα