Προς το περιεχόμενο

Service σε αντιπροσωπεία


Sonis4

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Xristaras12 είπε

Τόσο είναι δυστυχώς.

Σε ποια αντιπροσωπεία ρώτησες και σου είχαν πει τόσο; εμένα τον αύγουστο που το πήρα (i20 distinctive 1.0T 6ΜΤ) μου είχε πει 140-160€ παίζει το πρώτο σέρβις.

0w20 λάδι παίρνει ο κινητήρας κ αν ειναι και το ιδιο μοτερ με μενα στο βιβλίο γράφει χωρητικότα 3.6 λίτρα οτι θέλει.

 

Θεσσαλονίκη Βελμαρ. Τέλη Αυγούστου το πήρα και εγώ.
το 1000αρι Τούρμπο έχω και εγώ 

το 1ο σέρβις είχαν πει στις 15χιλ να το κάνω η στον χρόνο. Εγώ τώρα έχω σχεδόν 9χιλ και λέω να τα αλλάξω στα 10χιλ. Τα 15 πολλά που φαίνονται για αλλαγή λαδιών 

Επεξ/σία από Sonis4
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 165
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, go2jimmys1 είπε

 

Υπάρχουν αμάξια που κυκλοφορούν στην Ελλάδα το καλοκαίρι με  SAE20 λάδι;  Καλύπτει για θερμοκρασίες έως  +10 βαθμούς κελσίου και μου φαίνεται αδιανόητο.

Στο δικό μου πάντα έβαζαν 10w40 στην αντιπροσωπεία. Συνηθίζω να τους το επισημαίνω και εγώ, όμως την τελευταία φορά μου έβαλαν 5w30 αλλά είδα την απόδειξη μετά που γύρισα σπίτι... Την τελευταία  φορά αγόρασα εγώ τα λάδια και το φίλτρο και μου τα πέρασαν σε συνεργείο με ένα 20αρικο εργατικά.

img_5726.webp

Αυτό εντωμεταξύ γράφει στο manual του οχήματος.

Στιγμιότυπο οθόνης 2024-01-07 214514.png

Επεξ/σία από Xristaras12
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, go2jimmys1 είπε

 

Υπάρχουν αμάξια που κυκλοφορούν στην Ελλάδα το καλοκαίρι με  SAE20 λάδι;  Καλύπτει για θερμοκρασίες έως  +10 βαθμούς κελσίου και μου φαίνεται αδιανόητο.

Στο δικό μου πάντα έβαζαν 10w40 στην αντιπροσωπεία. Συνηθίζω να τους το επισημαίνω και εγώ, όμως την τελευταία φορά μου έβαλαν 5w30 αλλά είδα την απόδειξη μετά που γύρισα σπίτι... Την τελευταία  φορά αγόρασα εγώ τα λάδια και το φίλτρο και μου τα πέρασαν σε συνεργείο με ένα 20αρικο εργατικά.

img_5726.webp

 

τα λαδια sae10-20-30 που βλεπεις ειναι για λιπανση αλυσιδων-αλυσοπριονων κλπ και δεν εχουν σχεση με τα 0w20-0w30 κλπ. 

 

σχεδον ολα τα καινουργια αμαξια βγαινουν με 0w20-0w30 απο τα εργοστασια και δεν μπορεις να τα βαλεις εννοειται 10w40 επειδη ο μπαρμπαμητσος με το συνεργειο βαζει σε ολα τα αμαξια αυτο το λαδι. 

 

επισης εχει βγει ακομα ποιο λεπτο λαδι  , 0w16 

 

 

Επεξ/σία από futureshock
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, futureshock είπε

 

τα λαδια sae10-20-30 που βλεπεις ειναι για λιπανση αλυσιδων-αλυσοπριονων κλπ και δεν εχουν σχεση με τα 0w20-0w30 κλπ. 

 

σχεδον ολα τα καινουργια αμαξια βγαινουν με 0w20-0w30 απο τα εργοστασια και δεν μπορεις να τα βαλεις εννοειται 10w40 επειδη ο μπαρμπαμητσος με το συνεργειο βαζει σε ολα τα αμαξια αυτο το λαδι. 

 

επισης εχει βγει ακομα ποιο λεπτο λαδι  , 0w16 

 

 

Νομίζω ότι αυτό που λες για την κλίμακα SAE δεν ισχύει, ότι είναι δηλαδή για μόνο για λάδι αλυσίδων.

What Is SAE Oil?

An SAE oil is a motor oil that complies with the standard laid down by the automotive engineers of SAE international.

 

Τώρα αν το λέει το manual ότι αντέχει μέχρι 50 βαθμούς πάω πάσο(δεν έχω το ίδιο αμάξι)...μπορεί να έχουν εξελιχθεί τι να πω. Θα ξεχάσουμε αυτά που ξέραμε.😃

Επεξ/σία από go2jimmys1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, go2jimmys1 είπε

Υπάρχουν αμάξια που κυκλοφορούν στην Ελλάδα το καλοκαίρι με  SAE20 λάδι;  Καλύπτει για θερμοκρασίες έως  +10 βαθμούς κελσίου και μου φαίνεται αδιανόητο.

ναι ,μιας και οι εξωτερικές θερμοκρασίες έχουν σχέση μόνο με το πρώτο W νούμερο

το 2ο νούμερο είναι η ρευστότητα στη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα (συνήθως 100C)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, go2jimmys1 είπε

 

Υπάρχουν αμάξια που κυκλοφορούν στην Ελλάδα το καλοκαίρι με  SAE20 λάδι; 

 

Ναι τα υβριδικά της Toyota και σε λίγο 0w16 , δεν παθαίνουν τίποτα γιατί είναι φτιαγμένα για το λάδι αυτό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, korakios είπε

ναι ,μιας και οι εξωτερικές θερμοκρασίες έχουν σχέση μόνο με το πρώτο W νούμερο

το 2ο νούμερο είναι η ρευστότητα στη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα (συνήθως 100C)

Και οι 2 τιμές αφορούν την ρευστότητα. Το είναι για την ρευστότητα σε cold start/όταν η μηχανή είναι κρύα και το άλλο όταν η μηχανή δουλεύει. Βέβαια αποτι βλέπω υπάρχουν διάφορες στα διαγράμματα και σε κάποιες σελίδες λέει ότι καλύπτει μέχρι 30 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία ή κάπου είδα 40. Παράξενα πράγματα.

https://penriteoil.com.au/knowledge-centre/Viscosity/237/what-is-an-sae-viscosity/180

Αλλά το αναφέρει το manual, θα έλεγα ότι είναι άλλος ένας λόγος να γίνει στην αντιπροσωπεία το service ώστε να μπει το σωστό/γνήσιο λάδι που αντέχει μέχρι 50 βαθμούς εξωτερική!...

Επεξ/σία από go2jimmys1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, go2jimmys1 είπε

Και οι 2 τιμές αφορούν την ρευστότητα.

δεν είπα το αντίθετο

1 λεπτό πριν, go2jimmys1 είπε

Βέβαια αποτι βλέπω υπάρχουν διάφορες στα διαγράμματα και σε κάποιες σελίδες λέει ότι καλύπτει μέχρι 30 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία ή κάπου είδα 40. Παράξενα πράγματα.

https://penriteoil.com.au/knowledge-centre/Viscosity/237/what-is-an-sae-viscosity/180

Αλλά το αναφέρει το manual, θα έλεγα ότι είναι άλλος ένας λόγος να γίνει στην αντιπροσωπεία το service ώστε να μπει το σωστό/γνήσιο λάδι που αντέχει μέχρι 50 βαθμούς!...

αν αντέχει μέχρι 50 βαθμούς θα πάρεις το μοτέρ στο χέρι

ουσιαστικά κοιτάς στο 1ο νούμερο τις ελάχιστες εξωτερικές θερμοκρασίες

το 2ο νούμερο το αγνοείς βάζοντας ότι προτείνει ο κατασκευαστής , εκτός αν το ίδιο μοτέρ ,για λόγους ρύπων αποφάσισε η αντιπροσωπία να ρίξει τη ρευστότητα και ανησυχείς για τη μελλοντική μακροζωία ,που φυσικά εκεί ρισκάρεις ανάλογα το τι πιστεύεις για το τι έγινε

(πχ σε Panda η αιτιολογία της εταιρίας ήταν καλύτερη ψύξη της τουρμπίνας )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, korakios είπε

 

αν αντέχει μέχρι 50 βαθμούς θα πάρεις το μοτέρ στο χέρι

Το manual  αυτό γράφει πάντως αποτι φαίνεται

6 λεπτά πριν, korakios είπε

ουσιαστικά κοιτάς στο 1ο νούμερο τις ελάχιστες εξωτερικές θερμοκρασίες

Μα το πρώτο νούμερο δεν έχει κάποια συσχέτιση με τις εξωτερικές θερμοκρασίες, όπως και το 2ο. Και τα 2 αφορούν την ρευστότητα.

Προσωπικά στο αμάξι μου κοιτάω και τα 2 και το 10w40 είναι στο manual και με καλύπτει στον καιρό Ελλάδας όλο τον χρόνο.

Επεξ/σία από go2jimmys1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, go2jimmys1 είπε

Μα το πρώτο νούμερο δεν έχει κάποια συσχέτιση με τις εξωτερικές θερμοκρασίες, όπως και το 2ο. Και τα 2 αφορούν την ρευστότητα.

το 1ο έχει άμεση συσχέτιση της ρευστότητας στις εξωτερικές θερμοκρασίες (κρύα εκκίνηση)

το 2ο τη ρευστότητα στη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα

1 λεπτό πριν, go2jimmys1 είπε

Προσωπικά στο αμάξι μου κοιτάω και τα 2 και το 10w40 είναι στο manual και με καλύπτει στον καιρό Ελλάδα όλο τον χρόνο.

τότε όλα κομπλέ :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, tilaverboy said:

Να πας έξω εννοείται. Απλώς παίζει η αντιπροσωπεία να σε βγάλει από την εγγύηση και να γλυτώσεις 50 ολόκληρα ευρώ και να πληρώσεις έξω 110 ευρώ. Ξέρεις πόσο είναι 50? Είναι 4.1 ευρώ το μήνα. Παίρνεις ίσα με ένα πακέτο τσιγάρα το μήνα!

 

'Οταν έχεις ένα αμάξι του 2023 με 50 συστήματα ασφαλείας απλώς δεν ρισκάρεις να πας έξω ούτε για βίδα, δεδομένου οτι γίνεται ένας χαμός με castrol λάδια μαϊμού εγώ με το Troc μου πάω μόνο αντιπροσωπεία. Επίσης και το μικρό μου Vw up! μοντέλο του 2012 έχει  221.000 όλα τα σερβις μαμά αντιπροσωπεία και καίει 0 λάδι. Φαντάσου οτι πήγα να ρωτήσω σε έναν στην Τούμπα για σέρβις και μου λέει εγώ θα σου βάλω τα 5-30 της Motul . Με λίγο ψάξιμο είδα πως φοράει τα 10-40. Ούτε καν να ασχοληθούν έξω με τα αυτοκίνητα μας, για αυτό και το 80-90% που κυκλοφορούν έξω έχουν γίνει σαπάκια γιατί αρκετά συνεργεία τα κατέστρεψαν. Σκέψου τι θα πας να κάνεις. Επίσης ένα αμάξι δεν είναι μόνο λάδια ή φίλτρα. Έχει και αρκετά μηχανικά μέρη που προληπτικά αλλάζονται για την μακροβιότητα του κινητήρα και του αυτοκινήτου εν συνόλω. Στην αντιπροσωπεία με βάση τα χιλιόμετρα σου, σου αλλάζουν προληπτικά ότι χρειάζεται. Στα συνεργεία πάνε με το αυτί. Οτι χαλάσει. Μόνο που ότι χαλάσει στο αμάξι και το αλλάξεις εκ των υστέρων θα χαλάσει και άλλα 2-3 συστήματα. Αποτέλεσμα αυτού ένα κακοσυντηρημένο αμάξι που στα 200.000 χιλιόμετρα θα συμπεριφέρεται σα να είναι 400.000 και μέσα στην δεκαετία θα έχεις γλυτώσει 2000 που δεν πήγες αντιπροωπεία και πήγες έξω το χρέπι σου πλέον. Παθών με το 207 μου

Παρα πολυ λαθος ολο αυτο. Δεν παει ακριβως ετσι γτ αν φυγεις απο τα λαδια φιλτρα και πας για καμια αλλαγη τυπου ιμαντα χρονισμου (και αντλια νερου που σε πολλα ειναι μαζι) το κοστος στις αντιπροσωπειες ειναι γελοιο. ΚΑΙ στις αντιπροσωπειες κανουν μαιμμουδιες, και μαλιστα ακομα χειροτερες απο το να σου βαλουν βαρελολαδα που καθε αλλο παρα κακά ειναι τα περισσοτερα. Υπαρχουν πολλα συνεργεια, ειδικα στις μεγαλες πολεις, για να επιλεξει κανεις το βελτιστο δυνατο, ΦΥΣΙΚΑ και υπαρχουν συνεργεια που κανουν καλη δουλεια, οπως και υπαρχουν παραπ ολλες αντιπροσωπειες με γνωστες τακτικες να αλλαζουν πραγματα απλα επειδη "ηρθε η ωρα τους" και μετα να πουλανε το ανταλλακτικο οι κολλητοι τους! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, korakios είπε

το 1ο έχει άμεση συσχέτιση της ρευστότητας στις εξωτερικές θερμοκρασίες (κρύα εκκίνηση)

το 2ο τη ρευστότητα στη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα

 

Όση συσχέτιση έχει το πρώτο με την εξωτερική θερμοκρασία σε στην κρύα εκκίνηση, άλλη τόση έχει το 2ο με την εξωτερική θερμοκρασία σε κανονική λειτουργία του κινητήρα. 

Έχουν την ίδια σχέση προσπαθώ να εξηγήσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το περίεργο της υπόθεσης, είναι ότι και τα 2 μοτέρ που φέρνει η εταιρία εδώ για το Ι20 είναι αυτά που παίρνουν το 0-20 λάδι.

ο 1400αρης δεν έρχεται.

Προσωπικά κ εμένα μου κάνει εντύπωση το τόσο χαμηλό αλλά και στο C-HR το 1800αρι πχ το ίδιο λάδι βάζουν.

3 λεπτά πριν, giannis808 είπε

Παρα πολυ λαθος ολο αυτο. Δεν παει ακριβως ετσι γτ αν φυγεις απο τα λαδια φιλτρα και πας για καμια αλλαγη τυπου ιμαντα χρονισμου (και αντλια νερου που σε πολλα ειναι μαζι) το κοστος στις αντιπροσωπειες ειναι γελοιο. ΚΑΙ στις αντιπροσωπειες κανουν μαιμμουδιες, και μαλιστα ακομα χειροτερες απο το να σου βαλουν βαρελολαδα που καθε αλλο παρα κακά ειναι τα περισσοτερα. Υπαρχουν πολλα συνεργεια, ειδικα στις μεγαλες πολεις, για να επιλεξει κανεις το βελτιστο δυνατο, ΦΥΣΙΚΑ και υπαρχουν συνεργεια που κανουν καλη δουλεια, οπως και υπαρχουν παραπ ολλες αντιπροσωπειες με γνωστες τακτικες να αλλαζουν πραγματα απλα επειδη "ηρθε η ωρα τους" και μετα να πουλανε το ανταλλακτικο οι κολλητοι τους! 

Για αυτό συνήθως πας με τα δικά σου λάδια φαντάζομαι και το υπόλοιπο που θα περισσέψει το παίρνεις πίσω. Βέβαια πόσο σίγουρος είσαι οτι θα βάλουν αυτό που έδωσες; εμένα στην Λαμδα με "παρότρυναν" να πάω στον πάνω χώρο και να μην βλέπω τι δουλειά γίνεται στο αμάξι για κάτι που ήθελα να ελεγθεί (δεν εχω πάει για το πρώτο σέρβις ακόμα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, go2jimmys1 είπε

Όση συσχέτιση έχει το πρώτο με την εξωτερική θερμοκρασία σε στην κρύα εκκίνηση, άλλη τόση έχει το 2ο με την εξωτερική θερμοκρασία σε κανονική λειτουργία του κινητήρα. 

Έχουν την ίδια σχέση προσπαθώ να εξηγήσω.

η εξωτερική δεν επηρεάζει τη θερμοκρασία λειτουργία του κινητήρα . Αν ανεβάζει θερμοκρασίες παραπάνω ,τότε ευθύνεται το ψυγείο , αντλία νερού (το σύστημα ψύξης δλδ) και όχι το λάδι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...