rodosf1 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2 ώρες πριν, Ntinaras είπε Και να προσπαθησεις δεν γινεται. Το γνωρίζω, γ αυτό έγραψα...να προσπάθησε και να... δούλεψε από ελάττωμα. 1 ώρα πριν, busellatos είπε Για να το λέει πρέπει να το έχει κάνει ο από πάνω.... η έστω προσπαθήσει 😁 Ξαναδιάβασε καλά και αργά φίλε μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TheGrisGrisMan Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Meanwhile, το 1988, ένα Boeing 737-200 των Aloha Airlines κατάφερε να προσγειωθεί έτσι μετα από έκρηξη που προκλήθηκε λόγο διάβρωσης τμήματος της ατράκτου… Spoiler Μια αεροσυνοδός δυστυχώς εκτινάχτηκε και σκοτώθηκε αλλά ο πιλότος κατάφερε να το προσγειώσει χωρίς να υπάρξουν άλλα θύματα… 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nepomuk Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 3 ώρες πριν, Haldol είπε Αυτό το καημένο το 737 κάνει τρομερή καριέρα. Μια εποχή είχα διαβάσει τι πήγε στραβά με τη σχεδίαση, αλλά πλέον έχουν φύγει από το μνήμη. Το μόνο σίγουρο είναι ότι πλέον πάντα κοιτάω όταν κλείνω μία πτήση, να'ναι AIRBUS... όχι καλέ, δε τρόμαξα. μη πουλαμε τρελιτσα , αλλο το 737 και εντελως διαφορετικο μοντελο το 737 ΜΑΧ , καλη ωρα οπως τα τηελφωνα του μηλου πχ 14 και 14 pro max , καμμια σχεση πλην του λειτουργικου . 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kalmik Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Aλλο ένα καρφί στο φέρετρο της Boeing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, anax111 είπε Ωστόσο το εξοργιστικό για μένα είναι ότι κανένας από αυτούς δεν πήγε φυλακή! οι φυλακες ειναι για τους φτωχους. δεν πανε φυλακοι οι πλουσιοι, ουτε καν στη δικη δεν πατανε. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου από basilis_k6 8 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fmarulezkd Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 3 ώρες πριν, Haldol είπε Αυτό το καημένο το 737 κάνει τρομερή καριέρα. Μια εποχή είχα διαβάσει τι πήγε στραβά με τη σχεδίαση, αλλά πλέον έχουν φύγει από το μνήμη. Το μόνο σίγουρο είναι ότι πλέον πάντα κοιτάω όταν κλείνω μία πτήση, να'ναι AIRBUS... όχι καλέ, δε τρόμαξα. Το αεροπλάνο της πτήσης μπορεί νσ αλλάξει ακόμα και την τελευταία στιγμή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kurkosdr Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, gregory22 είπε Αφού το έχουνε κάνει μέχρι και ντοκυμαντέρ πως βγήκε η πατάτα 737 MAX απορώ πως την πετάνε ακόμη Υπάρχουν εταιρείες που έχουν αγοράσει εκατοντάδες αεροπλάνα του τύπου, δεν μπορούν να τα πετάξουν στα σκουπίδια έτσι απλά, πόσω μάλλον όταν μιλάμε για αεροπλάνα λίγων χρονών ή ακόμα και λίγων μηνών. Επίσης εταιρείες που έχουν επενδύσει στον συγκεκριμένο τύπο αεροπλάνου συνεχίζουν να αγοράζουν καινούριες μονάδες για λόγους ομοιοτυπίας (που μειώνει τα κόστη συντήρησης και εκπαίδευσης). Άρα όσο πληροί τις τυπικές προδιαγραφές που θέτουν οι κυβερνήσεις, θα πετάει και θα κατασκευάζεται. Οι καθηλώσεις ισχύουν μόνο μέχρι να διορθωθεί το πρόβλημα που κάνει το αεροπλάνο να μην πληροί τις προδιαγραφές, δεν μπορούν να καθηλώσουν όλα τα αεροπλάνα ενός τύπου για τυχόν προβλήματα που μπορεί να βγάλει στο μέλλον. Το πρόβλημα της Boeing είναι ότι εταιρίες που αποφασίζουν τώρα για καινούριο τύπο αεροπλάνου αποφεύγουν το 737 Max ωσάν ο διάολος το λιβάνι. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου από kurkosdr 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kurkosdr Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε και εκεί υπάρχουν προβλήματα με κινητήρες https://www.travelweekly.com/Travel-News/Airline-News/Airbus-A320neo-engine-issue-more-extensive-than-first-reported και με φτερά https://aviationweek.com/air-transport/safety-ops-regulation/airbus-identifies-heat-humidity-causes-a380-wing-spar-cracking Τα περισσότερα Airbus A320neo και A321neo έχουν κινητήρες CFM LEAP, επίσης η Airbus δεν κατασκευάζει κινητήρες. Για το δεύτερο ήταν ένα μικρό πρόβλημα σε ένα αεροσκάφος που είχε πολλές καινοτομίες και δεν απείλησε την ασφάλεια κανενός. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου από kurkosdr 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cp5120 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, rodosf1 είπε Παίζει κάνας παλαβός να πήγε να ανοίξει την έξοδο κινδύνου και όντως να δούλεψε εν πτήση. Στο συγκεκριμένο μοντέλο ΔΕΝ είναι έξοδος κινδύνου. Είναι μια πακτωμένη υποδοχή για έξοδο κινδύνου για παρόμοιο μοντελο του 737 με μεγαλύτερη χωρητικότητα. Να μην ξεχνάμε ότι πρόσφατα το Airbus A350 κατάφερε να εκκενώσει 379 άτομα χωρίς απώλειες και ένα άλλο πάλι Airbus Α340 (Air France Flight 358) το 2005 κατάφερε να εκκενώσει 309 άτομα χωρίς απώλειες. 5 ώρες πριν, filipprin είπε Απο εξωτερική φοτο που υπαρχει φενεται οτι αυτο που για καποιο λογο ανοιξε ειναι η εξοδο κινδυνο.Ουτε παραθυρο ουτε εκρηξη.Το γιατι ανοιξε ειναι το θεμα.....Πιθανος καποιο προβλημα αποσυμπιεσης τησ καμπινας Δεν είναι "'έξοδος κινδύνου". Και στα 16000 πόδια η διαφορά εσωτερικής και εξωτερικής πίεσης είναι μικρή. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου από cp5120 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dpolal Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, cp5120 είπε Στο συγκεκριμένο μοντέλο ΔΕΝ είναι έξοδος κινδύνου. Είναι μια πακτωμένη υποδοχή για έξοδο κινδύνου για παρόμοιο μοντελο του 737 με μεγαλύτερη χωρητικότητα. Να μην ξεχνάμε ότι πρόσφατα το Airbus A350 κατάφερε να εκκενώσει 379 άτομα χωρίς απώλειες και ένα άλλο πάλι Airbus Α340 (Air France Flight 358) το 2005 κατάφερε να εκκενώσει 309 άτομα χωρίς απώλειες. Δεν είναι "'έξοδος κινδύνου". Και στα 16000 πόδια η διαφορά εσωτερικής και εξωτερικής πίεσης είναι μικρή. Το ανέφερε και άλλoς μια σελίδα πίσω. Το θέμα είναι, πώς σκ@τά αποκολλήθηκε ένα ολόκληρο κομμάτι που υποτίθεται ότι έπρεπε να είναι καρα-βιδωμένο αφού στο συγκεκριμένο configuration αποτελεί κομμάτι της ατράκτου ;;; Δεδομένου ότι μιλάμε για ολοκαίνουργιο αεροπλάνο, άρα αποκλείεται να υπάρχει γήρανση υλικού, σε μερικούς μήνες που θα βγεί το πόρισμα δεν αποκλείω να ανακαλύψουν λάθος στον σχεδιασμό ή ότι η Boeing έχει πάλι κάνει περικοπές για να γλυτώσει λεφτά. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nicksoti Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, basilis_k6 είπε ειναι μια εξοδος που υπαρχει στα σχεδια για να γινει πορτα αν χρειαστει αλλα οχι για την συγκεκριμένη εταιρια οποτε ειχε καπακι και αυτο απλα εφυγε. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου από nicksoti 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
patsakos. D Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Embraer μονο Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου από patsakos. D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JcD Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Παραμένει το σλόγκαν: If it's boeing, i'm not going! 😆 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alexthessaloniki Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Μόνο τυχαίο δεν είναι ότι η Ryanair έχει διαγράψει ονομασίες μοντέλου αεροσκάφος σε κάθε Boeing 737 Max 9 που διαθέτει, για να μην τρομάζουν οι επιβάτες. Απόλυτη αποτυχία για Boeing 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 8 hours ago, nepomuk said: μη πουλαμε τρελιτσα , αλλο το 737 και εντελως διαφορετικο μοντελο το 737 ΜΑΧ , καλη ωρα οπως τα τηελφωνα του μηλου πχ 14 και 14 pro max , καμμια σχεση πλην του λειτουργικου . Προφανώς για το MAX μιλάω, για χάριν συντομίας δε το 'γραψα ολόκληρο. 7 hours ago, fmarulezkd said: Το αεροπλάνο της πτήσης μπορεί νσ αλλάξει ακόμα και την τελευταία στιγμή. Σαφώς, αλλά όχι με αεροσκάφος που η εταιρεία δεν διαθέτει καν. Για παράδειγμα, οι Aegean - SKY δεν έχουν καν Boeing. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα