tigergreg Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 3 ώρες πριν, nicksoti είπε H μητέρα μου έχει ηλεκτρική σκούπα Bosch 45-50 ετών που λειτουργεί άψογα. Αυτο ακριβως ειναι το σημειο αναφορας... Το θεμα δεν ειναι να γραφει..."MADE IN GERMANY" αλλα "MADE IN WEST GERMANY"...🙂 Στις 7/1/2024 στις 11:05 ΠΜ, telis είπε Ok, τότε μόνο ΟΣΕ. Ραντεβου στα τεμπη....🙂 23 ώρες πριν, Αντικειμενικός είπε ολες οι σειρες εινια πιασμενες σε 3αδες και εκει δεν καθοταν κανεις. Λιγο υποπτο μου φαινεται, ισως να ακουγοταν κατι και ειχαν δεχτει παραπονα. το ηξεραν. Καθολου υποπτο. Οι περισσοτερες εταιρειες αφηνουν τις θεσεις αυτες αδειες μεχρι την συμπληρωση ολων των θεσεων για λογους ασφαλειας. Τις συμπληρωνουν μονον οταν δεν υπαρχουν αλλες. Μου ετυχε να κατσω μονος και ηρθε μια αεροσυνοδος και με παρακαλεσε να κατσω σε μια αλλη αδεια θεση και επειδη ενοχληθηκα μου το εξηγησε... Ηταν και νοστιμουλα...🤩
vidias.m Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 19 hours ago, razimar said: 1. Δεν μπαίνεις ποτέ σε αεροπλάνο που δεν είναι Airbus. Η τραγική πλειοψηφία των ατυχημάτων/δυστυχημάτων είναι με Boeing. 2. Δεν μπαίνεις ποτέ σε άγνωστη εταιρεία. Η τραγική πλειοψηφία των ατυχημάτων/δυστυχημάτων είναι με εταιρείες που δεν έχεις ακούσει ποτέ. Γιατί συμβαίνει αυτό? Περικοπές παντού. Kακή συντήρηση στα αεροπλάνα με μηχανικούς της πλάκας, χωρίς ανάλογη εμπειρία και ικανότητες κυρίως από Ασία για εξοικονόμηση χρημάτων. Ούτε το αμάξι σου για service δεν θα πήγαινες σε αυτούς και επισκευάζουν αεροπλάνο που θα πετάξει με σένα μέσα. Πιλότοι με πλαστά διπλώματα ή με διπλώματα που δεν πληρούν τα διεθνή standards και δεν κάνουν ούτε για να πετάξουν χαρταετό. Μπορεί να μείνει το αεροπλάνο εν ώρα πτήσης από καύσιμα και να πέσει σαν πεφταστέρι -το οποίο είναι πολύ συχνότερο απ'ότι νομίζετε- γιατί κοιτάζουν να γλιτώσουν μέχρι και από εκεί. "Μια ανάλυση των γενικών αεροπορικών ατυχημάτων από το 2011 έως το 2015, διαπίστωσε ότι η εξάντληση καυσίμων (στην οποία ένα αεροσκάφος ξεμένει από καύσιμα) αντιπροσώπευε το 56 τοις εκατό των ατυχημάτων που σχετίζονται με καύσιμα και η λιμοκτονία καυσίμων (στην οποία το καύσιμο βρίσκεται στις δεξαμενές του αεροσκάφους αλλά δεν φτάνει στον κινητήρα) αντιπροσώπευε το 35 τοις εκατό." 1. Όπως ανέφερε και φίλος παραπάνω παίζουν οι ώρες πτήσεις ρόλο. πχ cessna υπάρχουν άπειρα αεροπλάνα του 60 και του 70 που πετάνε ακόμα σε αερολέσχες αλλά και ιδιωτικά. Οπότε είναι πολύ μικρό το ποσοστό ατυχημάτων σε σχέση με τις ώρες πτήσεις τους. μην βλέπεις το σύνολο αυτών. 2."Μια ανάλυση των γενικών αεροπορικών ατυχημάτων από το 2011 έως το 2015, διαπίστωσε ότι η εξάντληση καυσίμων (στην οποία ένα αεροσκάφος ξεμένει από καύσιμα) αντιπροσώπευε το 56 τοις εκατό των ατυχημάτων που σχετίζονται με καύσιμα και η λιμοκτονία καυσίμων (στην οποία το καύσιμο βρίσκεται στις δεξαμενές του αεροσκάφους αλλά δεν φτάνει στον κινητήρα) αντιπροσώπευε το 35 τοις εκατό." Αυτό το ποσοστό είναι για ιδιωτικά αεροσκάφη, όχι σε πολιτικά και αυτό διότι σύμφωνα με τους κανονισμους της ΥΠΑ πριν οποιαδήποτε πτήση το αεροσκάφος θα πρέπει να έχει 10% παραπάνω καύσιμο απο αυτό που χρειάζεται για το δρομολόγιο. Και επίσης οταν τελειώσουν τα καύσιμα δεν πεφτει το αεροπλάνο σαν πέτρα, διότι λόγο ταχυτητας έχει αρκετή άνωση. Οπότε ένα αεροσκάφος που κινειται στα 30000 ποδια έχει αρκετό χρόνο για να προσγειωθεί στο κοντινότερο αεροδρόμιο. Ενα μικρό cessna όμως όπου πετάει στα 1000 πόδια αναγκαστικά θα το ρίξει όπου βρεί διότι ούτε μεγάλη ταχύτητα έχει ούτε υψόμετρο ώστε να έχει αρκετό χρόνο να κατευθυνθεί στο κοντινότερο αεροδρόμιο. 2
dtk-386 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 9 λεπτά πριν, vidias.m είπε Και επίσης οταν τελειώσουν τα καύσιμα δεν πεφτει το αεροπλάνο σαν πέτρα, διότι λόγο ταχυτητας έχει αρκετή άνωση. Οπότε ένα αεροσκάφος που κινειται στα 30000 ποδια έχει αρκετό χρόνο για να προσγειωθεί στο κοντινότερο αεροδρόμιο. Ενα μικρό cessna όμως όπου πετάει στα 1000 πόδια αναγκαστικά θα το ρίξει όπου βρεί διότι ούτε μεγάλη ταχύτητα έχει ούτε υψόμετρο ώστε να έχει αρκετό χρόνο να κατευθυνθεί στο κοντινότερο αεροδρόμιο. Σωστά. Δείτε το περιστατικό με την Air Transat.... https://en.m.wikipedia.org/wiki/Air_Transat_Flight_236 1
cinemusic Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 18 ώρες πριν, korakios είπε Δε νομίζω να ήταν χαζή η εταιρία που ανέλαβε την υλοποίηση της πόρτας και να έκανε περικοπές ούτε ο υπεύθυνος στο συνεργείο να υπέγραψε "όλα καλά" χωρίς να δει βίδα προς βίδα το αν τηρήθηκε η υλοποίηση Φυσικά προσωπική άποψη , θα φανεί που έγινε το λάθος Ακριβως το ιδιο σκεφτομουν και εγω αλλα το ντοκιμαντέρ που αναφέρεται στις προηγούμενες σελιδες ειναι αποκαλυπτικό για την νοοτροπία που ακολουθήθηκε μετα την συγχώνευση της Boeing. Απιστευτα πραγματα. Το θεμα ειναι πως αυτα τα αεροπλανα που εμειναν στο εδαφος για περίπου δυο χρονια , πλεον ειναι παλι στον αερα καθως η εταιρία υποστηρίζει πως έλυσε το προβλημα. Μπορεις ομως να εισαι σίγουρος; Με το κυνήγι των μετοχών χασανε την αξιοπιστία τους. Αληθεια, συνεχίζουν οι εταιρείες να εχουν εμπιστοσύνη στο συγκεκριμένο αεροσκαφος; Ο μεγαλος ογκος παραγγελιών συνεχίστηκε μετα το 2020 ή πλεον η Boeing παρακαλα τις εταιρείες να το αγοράσουν;
ZoReN Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 31 minutes ago, cinemusic said: Ακριβως το ιδιο σκεφτομουν και εγω αλλα το ντοκιμαντέρ που αναφέρεται στις προηγούμενες σελιδες ειναι αποκαλυπτικό για την νοοτροπία που ακολουθήθηκε μετα την συγχώνευση της Boeing. Απιστευτα πραγματα. Το θεμα ειναι πως αυτα τα αεροπλανα που εμειναν στο εδαφος για περίπου δυο χρονια , πλεον ειναι παλι στον αερα καθως η εταιρία υποστηρίζει πως έλυσε το προβλημα. Μπορεις ομως να εισαι σίγουρος; Με το κυνήγι των μετοχών χασανε την αξιοπιστία τους. Αληθεια, συνεχίζουν οι εταιρείες να εχουν εμπιστοσύνη στο συγκεκριμένο αεροσκαφος; Ο μεγαλος ογκος παραγγελιών συνεχίστηκε μετα το 2020 ή πλεον η Boeing παρακαλα τις εταιρείες να το αγοράσουν; Για τα MAX συγκεκριμένα μπορεί όντως να λύθηκε το πρόβλημα και σε επίπεδο software και σε επίπεδο εκπαίδευσης πιλότων που τότε δεν έγινε γιατί δε το θεώρησαν σημαντικό. Οι ίδιοι οι πιλότοι απαίτησαν να περάσουν την συγκεκριμένη εκπαίδευση μετά από αυτά τα δυο δυστυχήματα. Οπότε αν είναι οι ίδιοι που τα πετάνε αισθάνονται ασφαλής, ξέρουν τι έχουν να αντιμετωπίσουν και έχουν πραγματοποιήσει τα σενάρια σε εξομοιωτές και εννοείται ότι έγιναν και όλες οι διαδικασίες από την ΥΠΑ δεν υπάρχει λόγος να μην πετάνε
Innersense Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Αναφέρθηκε ήδη, αξίζει τον κόπο Miracle Landing (1990) https://www.imdb.com/title/tt0100154 https://www.youtube.com/watch?v=yR8GeeoWzt0 https://en.wikipedia.org/wiki/Miracle_Landing https://en.wikipedia.org/wiki/Aloha_Airlines_Flight_243
dtk-386 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2 ώρες πριν, dtk-386 είπε Σωστά. Δείτε το περιστατικό με την Air Transat.... https://en.m.wikipedia.org/wiki/Air_Transat_Flight_236 και το ντοκιμαντέρ συγκλονιστικό....
cinemusic Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Δημοσ. 8 Ιανουαρίου https://www.capital.gr/diethni/3759480/ektaktoi-elegxoi-se-boeing-737-max-9-meta-to-tromaktiko-sumban-stin-ptisi-tis-alaska-airlines/ Λογικό.
SaFiS Δημοσ. 9 Ιανουαρίου Δημοσ. 9 Ιανουαρίου Τραγικοί!!! Oι πρώτοι έλεγχοι δείχνουν λάσκα βίδες / παξιμάδια στην μετατροπή που γίνεται για το συγκεκριμένο configuration... Sky News Εδώ το πως γίνεται η μετατροπή... In other news, 2 τηλέφωνα (το ένα iPhone) επέζησαν την πτώση από την συγκεκριμένη πτήση... Και στο σπίτι σου πέφτει από το 1 μέτρο και σπάει η οθόνη 😂😂😂😂
duende Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Στις 7/1/2024 στις 6:14 ΜΜ, razimar είπε Εχω δει 23 σεζόν May Day (Air Crash Investigation στην Ευρώπη) Το συμπέρασμα/ηθικό δίδαγμα μετά από 217 επεισόδεια: 1. Δεν μπαίνεις ποτέ σε αεροπλάνο που δεν είναι Airbus. Η τραγική πλειοψηφία των ατυχημάτων/δυστυχημάτων είναι με Boeing. 2. Δεν μπαίνεις ποτέ σε άγνωστη εταιρεία. Η τραγική πλειοψηφία των ατυχημάτων/δυστυχημάτων είναι με εταιρείες που δεν έχεις ακούσει ποτέ. Γιατί συμβαίνει αυτό? Περικοπές παντού. Kακή συντήρηση στα αεροπλάνα με μηχανικούς της πλάκας, χωρίς ανάλογη εμπειρία και ικανότητες κυρίως από Ασία για εξοικονόμηση χρημάτων. Ούτε το αμάξι σου για service δεν θα πήγαινες σε αυτούς και επισκευάζουν αεροπλάνο που θα πετάξει με σένα μέσα. Πιλότοι με πλαστά διπλώματα ή με διπλώματα που δεν πληρούν τα διεθνή standards και δεν κάνουν ούτε για να πετάξουν χαρταετό. Μπορεί να μείνει το αεροπλάνο εν ώρα πτήσης από καύσιμα και να πέσει σαν πεφταστέρι -το οποίο είναι πολύ συχνότερο απ'ότι νομίζετε- γιατί κοιτάζουν να γλιτώσουν μέχρι και από εκεί. "Μια ανάλυση των γενικών αεροπορικών ατυχημάτων από το 2011 έως το 2015, διαπίστωσε ότι η εξάντληση καυσίμων (στην οποία ένα αεροσκάφος ξεμένει από καύσιμα) αντιπροσώπευε το 56 τοις εκατό των ατυχημάτων που σχετίζονται με καύσιμα και η λιμοκτονία καυσίμων (στην οποία το καύσιμο βρίσκεται στις δεξαμενές του αεροσκάφους αλλά δεν φτάνει στον κινητήρα) αντιπροσώπευε το 35 τοις εκατό." Τυχαία παραδείγματα με άγνωστες εταιρείες: TianJin Airlines, Air Astana, TransAsia Airways, Spring Airlines, Nature Air, Ethiopian Airlines, Jetstar, Spirit, Aer Lingus κτλ. Κοινώς δεν μπαίνεις ποτέ σε εταιρείες που δεν έχεις ακούσει ποτέ. Το αποφεύγεις όπως ο διάολος το λιβάνι. 3. Επιλέγεις πάντα τις πιο γνωστές αεροπορικές εταιρείες και ας πληρώσεις πολύ παραπάνω, αλλιώς μην πας πουθενά, κάτσε σπίτι και πέτα στο Microsoft Flight Simulator. Τυχαία παραδείγματα με γνωστές εταιρείες: Emirates, Qatar, Singapore, Qantas, Etihad, Cathay Pacific, Japan Air, Korean Air, ANA, EVA Air, Virgin Atlantic κτλ. 4. Κάνεις το σταυρό σου μη σου τύχει. Το ότι κάνεις όλα τα παραπάνω δεν σημαίνει πως δεν θα πέσει το αεροπλάνο, αλλά μειώνεις δραματικά τις πιθανότητες. Ιδίως με τον σταυρό! ποιος το εγραψε αυτο το πραγμα? πονεσανε τα ματια μας.. ας για αρχη βγαλουν στατιστικα για ιδιο αριθμο αεροσκαφων, ιδιου τυπου και ιδιας χρονολογιας και ξαναμιλαμε... εδω η μια κατασκευαζει αεροσκαφη απο το 1916 και η αλλη απο το 1970...δλδ ο,τι να'ναι
Ukforthemoment Δημοσ. 10 Ιανουαρίου Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 12 λεπτά πριν, duende είπε ποιος το εγραψε αυτο το πραγμα? πονεσανε τα ματια μας.. ας για αρχη βγαλουν στατιστικα για ιδιο αριθμο αεροσκαφων, ιδιου τυπου και ιδιας χρονολογιας και ξαναμιλαμε... εδω η μια κατασκευαζει αεροσκαφη απο το 1916 και η αλλη απο το 1970...δλδ ο,τι να'ναι Εσύ πόσα επεισόδια May Day έχεις δει;
nicksoti Δημοσ. 11 Ιανουαρίου Δημοσ. 11 Ιανουαρίου Στις 7/1/2024 στις 6:14 ΜΜ, razimar είπε "Μια ανάλυση των γενικών αεροπορικών ατυχημάτων από το 2011 έως το 2015, διαπίστωσε ότι η εξάντληση καυσίμων (στην οποία ένα αεροσκάφος ξεμένει από καύσιμα) αντιπροσώπευε το 56 τοις εκατό των ατυχημάτων που σχετίζονται με καύσιμα και η λιμοκτονία καυσίμων (στην οποία το καύσιμο βρίσκεται στις δεξαμενές του αεροσκάφους αλλά δεν φτάνει στον κινητήρα) αντιπροσώπευε το 35 τοις εκατό." Το 56% μοιάζει συνταρακτικό, όμως αν το σκεφτείς τί άλλο είναι πιθανόν να πάει στραβά με τα καύσιμα. Άντε και να μην εχουν αποθηκευτεί σωστά και να έχουν νερό ή κατάλοιπα μέσα. Διαρροή φωτιά υπάγονται και αυτά στην κατηγορία άραγε;
dpolal Δημοσ. 11 Ιανουαρίου Δημοσ. 11 Ιανουαρίου Δόθηκε προσωρινή λύση από την BOEING μέχρις ότου διορθωθεί οριστικά το πρόβλημα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα