Προς το περιεχόμενο

Η Alaska Airlines καθηλώνει το στόλο των Boeing 737 Max 9 μετά από σοβαρό συμβάν


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, nicksoti είπε

H μητέρα μου έχει ηλεκτρική σκούπα Bosch 45-50  ετών που λειτουργεί άψογα.

Αυτο  ακριβως  ειναι  το  σημειο  αναφορας...

Το  θεμα  δεν  ειναι  να  γραφει..."MADE IN  GERMANY"  αλλα  "MADE  IN  WEST  GERMANY"...🙂

Στις 7/1/2024 στις 11:05 ΠΜ, telis είπε

Ok, τότε μόνο ΟΣΕ.

Ραντεβου  στα  τεμπη....🙂

23 ώρες πριν, Αντικειμενικός είπε

ολες οι σειρες εινια πιασμενες σε 3αδες και εκει δεν καθοταν κανεις. Λιγο υποπτο μου φαινεται, ισως να ακουγοταν κατι και ειχαν δεχτει παραπονα. το ηξεραν.

Καθολου  υποπτο.

Οι  περισσοτερες  εταιρειες  αφηνουν  τις  θεσεις  αυτες  αδειες  μεχρι  την  συμπληρωση  ολων

των  θεσεων  για  λογους  ασφαλειας.

Τις  συμπληρωνουν   μονον  οταν  δεν  υπαρχουν  αλλες.

Μου  ετυχε  να  κατσω  μονος   και  ηρθε  μια  αεροσυνοδος  και  με  παρακαλεσε  να

κατσω  σε  μια  αλλη  αδεια  θεση   και  επειδη  ενοχληθηκα  μου  το  εξηγησε...

Ηταν  και  νοστιμουλα...🤩

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 102
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

19 hours ago, razimar said:

1. Δεν μπαίνεις ποτέ σε αεροπλάνο που δεν είναι Airbus.
Η τραγική πλειοψηφία των ατυχημάτων/δυστυχημάτων είναι με Boeing.

Aviation-Crashes-by-Make.png


2. Δεν μπαίνεις ποτέ σε άγνωστη εταιρεία.
Η τραγική πλειοψηφία των ατυχημάτων/δυστυχημάτων είναι με εταιρείες που δεν έχεις ακούσει ποτέ.

 

Gujarat-Airlines.png

 

Γιατί συμβαίνει αυτό?

Περικοπές παντού.
Kακή συντήρηση στα αεροπλάνα με μηχανικούς της πλάκας, χωρίς ανάλογη εμπειρία και ικανότητες κυρίως από Ασία για εξοικονόμηση χρημάτων. 
Ούτε το αμάξι σου για service δεν θα πήγαινες σε αυτούς και επισκευάζουν αεροπλάνο που θα πετάξει με σένα μέσα. 

Πιλότοι με πλαστά διπλώματα ή με διπλώματα που δεν πληρούν τα διεθνή standards και δεν κάνουν ούτε για να πετάξουν χαρταετό.

Μπορεί να μείνει το αεροπλάνο εν ώρα πτήσης από καύσιμα και να πέσει σαν πεφταστέρι -το οποίο είναι πολύ συχνότερο απ'ότι νομίζετε- γιατί κοιτάζουν να γλιτώσουν μέχρι και από εκεί.

 

"Μια ανάλυση των γενικών αεροπορικών ατυχημάτων από το 2011 έως το 2015, διαπίστωσε ότι η εξάντληση καυσίμων (στην οποία ένα αεροσκάφος ξεμένει από καύσιμα) αντιπροσώπευε το 56 τοις εκατό των ατυχημάτων που σχετίζονται με καύσιμα και η λιμοκτονία καυσίμων (στην οποία το καύσιμο βρίσκεται στις δεξαμενές του αεροσκάφους αλλά δεν φτάνει στον κινητήρα) αντιπροσώπευε το 35 τοις εκατό."

1. Όπως ανέφερε και φίλος παραπάνω παίζουν οι ώρες πτήσεις ρόλο. πχ  cessna υπάρχουν άπειρα αεροπλάνα του 60 και του 70 που πετάνε ακόμα σε αερολέσχες αλλά και ιδιωτικά. Οπότε είναι πολύ μικρό το ποσοστό ατυχημάτων σε σχέση με τις ώρες πτήσεις τους. μην βλέπεις το σύνολο αυτών.

2."Μια ανάλυση των γενικών αεροπορικών ατυχημάτων από το 2011 έως το 2015, διαπίστωσε ότι η εξάντληση καυσίμων (στην οποία ένα αεροσκάφος ξεμένει από καύσιμα) αντιπροσώπευε το 56 τοις εκατό των ατυχημάτων που σχετίζονται με καύσιμα και η λιμοκτονία καυσίμων (στην οποία το καύσιμο βρίσκεται στις δεξαμενές του αεροσκάφους αλλά δεν φτάνει στον κινητήρα) αντιπροσώπευε το 35 τοις εκατό."

Αυτό το ποσοστό είναι για ιδιωτικά αεροσκάφη, όχι σε πολιτικά και αυτό διότι σύμφωνα με τους κανονισμους της ΥΠΑ πριν οποιαδήποτε πτήση το αεροσκάφος θα πρέπει να έχει 10% παραπάνω καύσιμο απο αυτό που χρειάζεται για το δρομολόγιο.

 

Και επίσης οταν τελειώσουν τα καύσιμα δεν πεφτει το αεροπλάνο σαν πέτρα, διότι λόγο ταχυτητας έχει αρκετή άνωση. Οπότε ένα αεροσκάφος που κινειται στα 30000 ποδια έχει αρκετό χρόνο για να προσγειωθεί στο κοντινότερο αεροδρόμιο. Ενα μικρό cessna  όμως όπου πετάει στα 1000 πόδια αναγκαστικά θα το ρίξει όπου βρεί διότι ούτε μεγάλη ταχύτητα έχει ούτε υψόμετρο ώστε να έχει αρκετό χρόνο να κατευθυνθεί στο κοντινότερο αεροδρόμιο. 

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, vidias.m είπε

Και επίσης οταν τελειώσουν τα καύσιμα δεν πεφτει το αεροπλάνο σαν πέτρα, διότι λόγο ταχυτητας έχει αρκετή άνωση. Οπότε ένα αεροσκάφος που κινειται στα 30000 ποδια έχει αρκετό χρόνο για να προσγειωθεί στο κοντινότερο αεροδρόμιο. Ενα μικρό cessna  όμως όπου πετάει στα 1000 πόδια αναγκαστικά θα το ρίξει όπου βρεί διότι ούτε μεγάλη ταχύτητα έχει ούτε υψόμετρο ώστε να έχει αρκετό χρόνο να κατευθυνθεί στο κοντινότερο αεροδρόμιο. 

Σωστά. Δείτε το περιστατικό με την Air Transat....

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Air_Transat_Flight_236

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, korakios είπε

Δε νομίζω να ήταν χαζή η εταιρία που ανέλαβε την υλοποίηση της πόρτας και να έκανε περικοπές

ούτε ο υπεύθυνος στο συνεργείο να υπέγραψε "όλα καλά" χωρίς να δει βίδα προς βίδα το αν τηρήθηκε η υλοποίηση

Φυσικά προσωπική άποψη , θα φανεί που έγινε το λάθος

Ακριβως το ιδιο σκεφτομουν και εγω αλλα το ντοκιμαντέρ που αναφέρεται στις προηγούμενες σελιδες ειναι αποκαλυπτικό για την νοοτροπία που ακολουθήθηκε μετα την συγχώνευση της Boeing.

Απιστευτα πραγματα.

Το θεμα ειναι πως αυτα τα αεροπλανα που εμειναν στο εδαφος για περίπου  δυο χρονια , πλεον ειναι παλι στον αερα καθως η εταιρία υποστηρίζει πως έλυσε το προβλημα.

Μπορεις ομως να εισαι σίγουρος;

Με το κυνήγι των μετοχών χασανε την αξιοπιστία τους.

Αληθεια, συνεχίζουν οι εταιρείες να εχουν εμπιστοσύνη στο συγκεκριμένο αεροσκαφος;

Ο μεγαλος ογκος παραγγελιών συνεχίστηκε μετα το 2020 ή πλεον η Boeing παρακαλα τις εταιρείες να το αγοράσουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 minutes ago, cinemusic said:

Ακριβως το ιδιο σκεφτομουν και εγω αλλα το ντοκιμαντέρ που αναφέρεται στις προηγούμενες σελιδες ειναι αποκαλυπτικό για την νοοτροπία που ακολουθήθηκε μετα την συγχώνευση της Boeing.

Απιστευτα πραγματα.

Το θεμα ειναι πως αυτα τα αεροπλανα που εμειναν στο εδαφος για περίπου  δυο χρονια , πλεον ειναι παλι στον αερα καθως η εταιρία υποστηρίζει πως έλυσε το προβλημα.

Μπορεις ομως να εισαι σίγουρος;

Με το κυνήγι των μετοχών χασανε την αξιοπιστία τους.

Αληθεια, συνεχίζουν οι εταιρείες να εχουν εμπιστοσύνη στο συγκεκριμένο αεροσκαφος;

Ο μεγαλος ογκος παραγγελιών συνεχίστηκε μετα το 2020 ή πλεον η Boeing παρακαλα τις εταιρείες να το αγοράσουν;

Για τα MAX συγκεκριμένα μπορεί όντως να λύθηκε το πρόβλημα και σε επίπεδο software και σε επίπεδο εκπαίδευσης πιλότων που τότε δεν έγινε γιατί δε το θεώρησαν σημαντικό. Οι ίδιοι οι πιλότοι απαίτησαν να περάσουν την συγκεκριμένη εκπαίδευση μετά από αυτά τα δυο δυστυχήματα. Οπότε αν είναι οι ίδιοι που τα πετάνε αισθάνονται ασφαλής, ξέρουν τι έχουν να αντιμετωπίσουν και έχουν πραγματοποιήσει τα σενάρια σε εξομοιωτές και εννοείται ότι έγιναν και όλες οι διαδικασίες από την ΥΠΑ δεν υπάρχει λόγος να μην πετάνε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dtk-386 είπε

Σωστά. Δείτε το περιστατικό με την Air Transat....

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Air_Transat_Flight_236

και το ντοκιμαντέρ συγκλονιστικό....

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τραγικοί!!! Oι πρώτοι έλεγχοι δείχνουν λάσκα βίδες / παξιμάδια στην μετατροπή που γίνεται για το συγκεκριμένο configuration...

Sky News

Εδώ το πως γίνεται η μετατροπή...

Door.jpg.019c5238fc62e5141dab4277cadbe89f.jpg

In other news, 2 τηλέφωνα (το ένα iPhone) επέζησαν την πτώση από την συγκεκριμένη πτήση...

Και στο σπίτι σου πέφτει από το 1 μέτρο και σπάει η οθόνη 😂😂😂😂

iPhone.jpg.6f910e79788b41b18afce6de60395fbe.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/1/2024 στις 6:14 ΜΜ, razimar είπε

Εχω δει 23 σεζόν May Day (Air Crash Investigation στην Ευρώπη)
Το συμπέρασμα/ηθικό δίδαγμα μετά από 217 επεισόδεια:


1. Δεν μπαίνεις ποτέ σε αεροπλάνο που δεν είναι Airbus.
Η τραγική πλειοψηφία των ατυχημάτων/δυστυχημάτων είναι με Boeing.

Aviation-Crashes-by-Make.png


2. Δεν μπαίνεις ποτέ σε άγνωστη εταιρεία.
Η τραγική πλειοψηφία των ατυχημάτων/δυστυχημάτων είναι με εταιρείες που δεν έχεις ακούσει ποτέ.

 

Gujarat-Airlines.png

 

Γιατί συμβαίνει αυτό?

Περικοπές παντού.
Kακή συντήρηση στα αεροπλάνα με μηχανικούς της πλάκας, χωρίς ανάλογη εμπειρία και ικανότητες κυρίως από Ασία για εξοικονόμηση χρημάτων. 
Ούτε το αμάξι σου για service δεν θα πήγαινες σε αυτούς και επισκευάζουν αεροπλάνο που θα πετάξει με σένα μέσα. 

Πιλότοι με πλαστά διπλώματα ή με διπλώματα που δεν πληρούν τα διεθνή standards και δεν κάνουν ούτε για να πετάξουν χαρταετό.

Μπορεί να μείνει το αεροπλάνο εν ώρα πτήσης από καύσιμα και να πέσει σαν πεφταστέρι -το οποίο είναι πολύ συχνότερο απ'ότι νομίζετε- γιατί κοιτάζουν να γλιτώσουν μέχρι και από εκεί.

 

"Μια ανάλυση των γενικών αεροπορικών ατυχημάτων από το 2011 έως το 2015, διαπίστωσε ότι η εξάντληση καυσίμων (στην οποία ένα αεροσκάφος ξεμένει από καύσιμα) αντιπροσώπευε το 56 τοις εκατό των ατυχημάτων που σχετίζονται με καύσιμα και η λιμοκτονία καυσίμων (στην οποία το καύσιμο βρίσκεται στις δεξαμενές του αεροσκάφους αλλά δεν φτάνει στον κινητήρα) αντιπροσώπευε το 35 τοις εκατό."


Dw-Jn-Uye-Wk-AIN0-M3.jpg

Τυχαία παραδείγματα με άγνωστες εταιρείες: 
TianJin Airlines, Air Astana, TransAsia Airways, Spring Airlines, Nature Air, Ethiopian Airlines, Jetstar, Spirit, Aer Lingus κτλ. 

Air-India.png

Κοινώς δεν μπαίνεις ποτέ σε εταιρείες που δεν έχεις ακούσει ποτέ.
Το αποφεύγεις όπως ο διάολος το λιβάνι.


3. Επιλέγεις πάντα τις πιο γνωστές αεροπορικές εταιρείες και ας πληρώσεις πολύ παραπάνω,
αλλιώς μην πας πουθενά, κάτσε σπίτι και πέτα στο Microsoft Flight Simulator. 

Τυχαία παραδείγματα με γνωστές εταιρείες:
Emirates, Qatar, Singapore, Qantas, Etihad, Cathay Pacific, Japan Air, Korean Air, ANA, EVA Air, Virgin Atlantic κτλ. 

 

4. Κάνεις το σταυρό σου μη σου τύχει.
Το ότι κάνεις όλα τα παραπάνω δεν σημαίνει πως δεν θα πέσει το αεροπλάνο, αλλά μειώνεις δραματικά τις πιθανότητες. 
Ιδίως με τον σταυρό!

ποιος το εγραψε αυτο το πραγμα? πονεσανε τα ματια μας..

ας για αρχη βγαλουν στατιστικα για ιδιο αριθμο αεροσκαφων, ιδιου τυπου και ιδιας χρονολογιας και ξαναμιλαμε...

εδω η μια κατασκευαζει αεροσκαφη απο το 1916 και η αλλη απο το 1970...δλδ ο,τι να'ναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, duende είπε

ποιος το εγραψε αυτο το πραγμα? πονεσανε τα ματια μας..

ας για αρχη βγαλουν στατιστικα για ιδιο αριθμο αεροσκαφων, ιδιου τυπου και ιδιας χρονολογιας και ξαναμιλαμε...

εδω η μια κατασκευαζει αεροσκαφη απο το 1916 και η αλλη απο το 1970...δλδ ο,τι να'ναι

Εσύ πόσα επεισόδια May Day έχεις δει; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/1/2024 στις 6:14 ΜΜ, razimar είπε

 

"Μια ανάλυση των γενικών αεροπορικών ατυχημάτων από το 2011 έως το 2015, διαπίστωσε ότι η εξάντληση καυσίμων (στην οποία ένα αεροσκάφος ξεμένει από καύσιμα) αντιπροσώπευε το 56 τοις εκατό των ατυχημάτων που σχετίζονται με καύσιμα και η λιμοκτονία καυσίμων (στην οποία το καύσιμο βρίσκεται στις δεξαμενές του αεροσκάφους αλλά δεν φτάνει στον κινητήρα) αντιπροσώπευε το 35 τοις εκατό."

 

Το 56% μοιάζει συνταρακτικό, όμως αν το σκεφτείς τί άλλο είναι πιθανόν να πάει στραβά με τα καύσιμα. Άντε και να μην εχουν αποθηκευτεί σωστά και να έχουν νερό ή κατάλοιπα μέσα. Διαρροή φωτιά υπάγονται και αυτά στην κατηγορία άραγε; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...