Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 hours ago, Aprile said:

Η Boeing ήταν μια εταιρεία μηχανικών από τα γενοφάσκια της και παρήγαγε μερικά από τα ποιοτικότερα αεροπλάνα στην ιστορία της αεροπλοΐας. Τί να πρωτοθυμηθεί κανείς το 707 που μπορούσε να πετάξει και ανάποδα σαν μαχητικό το θηρίο 747 που ακόμα και σήμερα πετάνε δεκάδες από αυτά δεκαετίες μετά το τέλος παραγωγής του ; το αρχικό 737 που έθεσε νέα standard αξιοπιστίας και οικονομίας.

Απλά όχι ότι και σε άλλες χρηματιστηριακές εταιρείες για να αυξηθούν τα κέρδη και τα μερίσματα έβγαλαν τους μηχανικούς από την διοίκηση και έβαλαν μανατζαρέους  που ρήμαξαν την ποιότητα παραγωγής προς χάριν των κερδών των μετόχων και των bonus τους.

Ας θυμηθούμε πως ήταν η Sony όταν την διοικούσαν οι ιδρυτές μηχανικοί της και πως κατάντησε τώρα με τους μανατζαρέους που η επιβίωση της εξαρτάται από τα έσοδα του PS.

αυτό το "δε τα φτιάχνουν όπως παλιά" ισχύει για τα πάντα τελικά

  • Like 1
  • Απαντ. 102
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
22 ώρες πριν, Haldol είπε

Αυτό το καημένο το 737 κάνει τρομερή καριέρα. Μια εποχή είχα διαβάσει τι πήγε στραβά με τη σχεδίαση, αλλά πλέον έχουν φύγει από το μνήμη. Το μόνο σίγουρο είναι ότι πλέον πάντα κοιτάω όταν κλείνω μία πτήση, να'ναι AIRBUS... όχι καλέ, δε τρόμαξα. 

:P

Αυτό πώς το βλέπουμε όταν κλείνουμε;

Δημοσ.

Μιλούσα με φίλο που είναι στο χώρο

Λόγω του οτι το max είναι πιο μακρύ έπρεπε να μπει έξτρα έξοδος κινδύνου

Αλλά αν έμπαινε πόρτα θα άλλαζε και κατηγορία το αεροπλάνο με άλλες προδιαγραφές

Μπήκε σαν πατέντα λοιπόν η συγκεκριμένη έξοδος κινδύνου (ναι είναι κανονική έξοδος)

Το θέμα είναι γιατί έφυγε ,το οποίο εννοείται θα δημοσιευτεί που ακριβώς έγινε λάθος μετά την έρευνα

  • Like 2
  • Sad 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Caly είπε

Αυτό πώς το βλέπουμε όταν κλείνουμε;

νομιζω το βρισκεις αυτο αλλα μπορει να αλλαξουν αφου βγάλεις εισιτηριο. καλο θα ηταν να πετας με αεροπορικες που απλα δεν εχουν boeing. βεβαια και εκει μπορει να δεις πχ οτι την ταδε πτηση την κάνει η εταιρια Χ για λογαριασμο της εταιριας Ζ. 

The aircraft involved in flight 1282 was delivered to us on Oct. 31, 2023. 

πολυ καινουργιο για να εχει οποιαδηποτε σχεση με συντηρηση το γεγονος αρα μαλλον το προβλημα ηταν εδω ->

The fuselage for Boeing 737s is made by Kansas-based Spirit AeroSystems (SPR.N), which separated from Boeing in 2005. Spirit manufactured and installed the plug that suffered the blowout, a source told Reuters on Saturday.

Sources familiar with the installation process said Boeing also has a potentially key role, since it typically removes the semi-fitted left-side door panel to feed in cabin equipment and speed up production before completing final installation.

Investigators are expected to examine whether any installation flaws occurred at Spirit or Boeing plants, sources said.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
10 minutes ago, korakios said:

Μιλούσα με φίλο που είναι στο χώρο

Λόγω του οτι το max είναι πιο μακρύ έπρεπε να μπει έξτρα έξοδος κινδύνου

Αλλά αν έμπαινε πόρτα θα άλλαζε και κατηγορία το αεροπλάνο με άλλες προδιαγραφές

Μπήκε σαν πατέντα λοιπόν η συγκεκριμένη έξοδος κινδύνου (ναι είναι κανονική έξοδος)

Το θέμα είναι γιατί έφυγε ,το οποίο εννοείται θα δημοσιευτεί που ακριβώς έγινε λάθος μετά την έρευνα

Μια πατέντα όλο το αεροσκάφος. 

Λες και φωνάξανε υδραυλικούς και μηχανικούς από συνεργεία και τους επαν όλο δικό σας.

Πατέντα για να μπουν νέοι μεγάλοι κινητήρες σε παλιό σχέδιο, πατέντα για τις εξόδους... Ο ορισμός του πάμε και όπου βγει! 

  • Like 4
Δημοσ.
Μόλις τώρα, ZahosDoganos είπε

Μια πατέντα όλο το αεροσκάφος. 

Λες και φωνάξανε υδραυλικούς και μηχανικούς από συνεργεία και τους επαν όλο δικό σας.

Πατέντα για να μπουν νέοι μεγάλοι κινητήρες σε παλιό σχέδιο, πατέντα για τις εξόδους... Ο ορισμός του πάμε και όπου βγει! 

Δε νομίζω να ήταν χαζή η εταιρία που ανέλαβε την υλοποίηση της πόρτας και να έκανε περικοπές

ούτε ο υπεύθυνος στο συνεργείο να υπέγραψε "όλα καλά" χωρίς να δει βίδα προς βίδα το αν τηρήθηκε η υλοποίηση

Φυσικά προσωπική άποψη , θα φανεί που έγινε το λάθος

Δημοσ.
2 ώρες πριν, dtk-386 είπε

@razimar η Ethiopian έχει σύγχρονο και μεγάλο στόλο και δεν την λες και τόσο άγνωστη. Μην σε ξεγελά επειδή είναι από Αιθιοπία.

screenshot-303.png

https://en.wikipedia.org/wiki/Ethiopian_Airlines_fleet

 

Mε ακριβώς την ίδια λογική και κριτική σκέψη έχω ταξιδέψει με Ethiopian.🤣

Ποτέ ξανά.
Ούτε το Air Condition δεν δούλευε.
Ο μεγάλος και σύγχρονος στόλος δεν μου λέει τίποτα αν υπάρχει ανοργανωσιά και δεν δίνουν σεντ για συντήρηση.

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, razimar είπε

1. Δεν μπαίνεις ποτέ σε αεροπλάνο που δεν είναι Airbus.
Η τραγική πλειοψηφία των ατυχημάτων/δυστυχημάτων είναι με Boeing.

Aviation-Crashes-by-Make.png

Με λίγη κριτική σκέψη κάποιος θα μπορούσε εύκολα να παρατηρήσει ότι στον πίνακα αυτό περιλαμβάνονται ταυτόχρονα εταιρίες με κινητήρες jet και προπέλες. Οι 2300 πτώσεις της Boeing σε σχέση με τις 340 της Airbus θα πρέπει να συσχετιστούν με τον αριθμό και τις ώρες των πτήσεων κάθε μάρκας αεροσκάφους. Η Boeing πετάει αεροσκάφη από το 1919 και η Airbus από το 1972. Με άλλα λόγια ο πίνακας δεν παρέχει καμία χρήσιμη πληροφορία.

  • Like 4
Δημοσ.
11 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

οποιος πετάει συνέχεια καταλαβαίνει τα ΜΑΧ από τα φτερά!

Εγώ κοιτάζω μύτη αεροσκάφους (Boeing μυτερή) και κινητήρες (πιο μπροστά και flat από κάτω στα "επικίνδυνα")

Δημοσ.

Η Φσσσσστ Boeing το τερμάτισε με την κατάχρηση της ονομασίας του αξιόπιστου αυθεντικού 737. Έφτασε η ώρα να παρουσιάσει το 737 Ultra

  • Sad 1
Δημοσ.
4 minutes ago, Innersense said:

Η Φσσσσστ Boeing το τερμάτισε με την κατάχρηση της ονομασίας του αξιόπιστου αυθεντικού 737. Έφτασε η ώρα να παρουσιάσει το 737 Ultra

Είδαμε τι έγινε και με το 737MAX. Καλύτερα το 737 γενικότερα να πάει για απόσυρση  

Δημοσ.

Αυτά έχεις όταν προσπαθείς να βγάλεις ένα φτηνό facelift για να μην σου φάει μερίδιο ένα πραγματικό ικανότερο αεροσκάφος. 
Τα 737NG είναι πραγματικά αξιόπλοα και σκυλιά. Το max είναι πολύ προβληματικό. 

Δημοσ.
12 hours ago, Caly said:

Αυτό πώς το βλέπουμε όταν κλείνουμε;

Πρακτικά, μόνο έτσι:

12 hours ago, basilis_k6 said:

καλο θα ηταν να πετας με αεροπορικες που απλα δεν εχουν boeing. βεβαια και εκει μπορει να δεις πχ οτι την ταδε πτηση την κάνει η εταιρια Χ για λογαριασμο της εταιριας Ζ. 

Ναι μεν παίζει και το σενάριο που λέει ο Βασίλης (πτήση για λογαριασμό άλλης εταιρείας), αλλά εκεί πάμε σε άλλες, πολύ μικρές πιθανότητες. Αν η εταιρεία έχει Airbus + Boeing στο στόλο, δε μπορείς να ξέρεις πραγματικά με τι θα εκτελεστεί το δρομολόγιο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, atrias είπε

αυτό το "δε τα φτιάχνουν όπως παλιά" ισχύει για τα πάντα τελικά

H μητέρα μου έχει ηλεκτρική σκούπα Bosch 45-50  ετών που λειτουργεί άψογα. Το μόνο που χάλασε πρόσφατα είναι το αυτόματο μάζεμα του καλωδίου ρεύματος μέσω πλήκτρου με το οποίο θυμάμαι που παίζαμε μικροί με την αδελφή μου...

Στο θέμα μας, αυτό που θεώρησα επίφοβο όταν ακινητοποιήθηκαν τα max είναι η διαδικασία επαναλειτουργίας τους. Τα αεροσκάφη έχουν σχεδιαστεί να λειτουργούν ασταμάτητα. Διάβαζα για τους κινδύνους στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου, βακτήρια στο καύσιμο κ.α. Μιλάμε για εκατοντάδες αεροσκάφη που έπρεπε να ξαναπετάξουν μετά από μήνες, από εταιρίες που ήδη είχαν χασούρα και πολλά έξοδα στάθμευσης των αεροσκαφών.

Όσον αφορά τη σύγκριση Boeing vs Airbus, όσο τηρούνται οι κανονισμοί και οι διαδικασίες πιστεύω είναι αντίστοιχα ασφαλή. Εξάλλου και η κουλτούρα της αεροπλοίας αυτή είναι. Ποτέ δεν θα δείτε κατασκευαστή να δυσφημεί αεροσκάφη αντιπάλλου ως αναφαλή. Αυτό που μετρά είναι ο κόσμος να μην φοβάται να πετά.

Επεξ/σία από nicksoti
Δημοσ.
16 ώρες πριν, safridia είπε

Οι μανατζαραιοι δεν το εκαναν για να γλυτωσουν το κοστος απο 10 βιδες θα ηθελε να στερεωσουν το καπακι σωστα, ποσες νεες Mercedes αγοραζεις με 10 βιδες που τσιγκουνευτηκαν;
Το εκαναν για το περιβαλλοντολογικο αποτυπωμα που θελουν να αφησουν στον πλανητη.
Να γιατι αυτοι περνουν 1000φορες πανω τον μισθο καποιου που πειναει ολη του την ζωη και ζουνε εις βαρος της εταιριας μεχρι να την ξεζουμισουν να πανε σε αλλη σαν το κοπαδι με τις ακριδες.
Ειναι οι στυλοβατες της κοινωνιας μας που μας δινουν το σωστο παραδειγμα να ακολουθησουμε και εμεις που δεν ειμαστε καθολου φωτισμενοι (και φυσικα πειναμε ολη μας την ζωη)

Δεν ειναι το αποτυπωμα, τα 737 max ειχαν πιο μεγαλους κινητηρες που ειχαν τεραστια διαφορα στη καταναλωση καυσιμου. Και ηθελα να να τα πουλησουν σε αεροπορικες γιατι τους ειχε προλαβει η airbus με τα neo, τα οποια ηταν σοβαρη κατασκευη και οχι μετατροπη πατεντα σαν αυτες που κανουν στις bmw και τα smart στο μενιδι.

14 ώρες πριν, cp5120 είπε

Με λίγη κριτική σκέψη κάποιος θα μπορούσε εύκολα να παρατηρήσει ότι στον πίνακα αυτό περιλαμβάνονται ταυτόχρονα εταιρίες με κινητήρες jet και προπέλες. Οι 2300 πτώσεις της Boeing σε σχέση με τις 340 της Airbus θα πρέπει να συσχετιστούν με τον αριθμό και τις ώρες των πτήσεων κάθε μάρκας αεροσκάφους. Η Boeing πετάει αεροσκάφη από το 1919 και η Airbus από το 1972. Με άλλα λόγια ο πίνακας δεν παρέχει καμία χρήσιμη πληροφορία.

Οι ωρες πτησεων δεν λενε και τοσα πολλα.

Καθως τα περισσοτερα ατυχηματα γινονται στην απογειωση και στην προσγειωση, οπως επισης και η γηρανση των αεροσκαφων γινεται στις συνεχεις διαφορες πιεσεων, αρα παλι σε προσγειωση και απογειωση.

Οποτε ενα υπερατλαντικο ταξιδι που εχει 50 φορες περισσοτερα μιλια, δεν ταλαιπωρει 50 φορες περισσοτερο ενα αεροσκαφος που πεταει στην ενδοχωρα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...