Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Αντικειμενικός είπε

ολες οι σειρες εινια πιασμενες σε 3αδες και εκει δεν καθοταν κανεις. Λιγο υποπτο μου φαινεται, ισως να ακουγοταν κατι και ειχαν δεχτει παραπονα. το ηξεραν.

Από το βίντεο εγώ βλέπω να κάθονται και σε εκείνη την σειρά άτομα πάντως.

1 ώρα πριν, cyberguy είπε

δεν ειναι εξοδος κινδυνου, οι πορτες αυτες ειναι ΜΟΝΟ πανω απο τα φτερα και οχι στην μέση της ατράκτου.

Εδώ κάνεις λάθος . Δεν είναι ΜΟΝΟ πάνω από τα φτερα οι έξοδοι κινδύνου. Το αν θα υπάρχει στο σημείο που αποκωληθηκε πόρτα/έξοδος κινδύνου ή παράθυρο έχει καθαρά να κάνει με την διάταξη που η κάθε εταιρία έχει παραγγείλει το σκάφος. Καθώς όσο περισσότερα/μικρότερα τα καθίσματα τόσο περισσότερος κόσμος χωράει στο ίδιο αεροπλάνο και δημιουργείτε η ανάγκη για ακόμα μια/δύο έξοδο κινδύνου. 

Πχ. Δες την φωτογραφία με όλες τις εξόδους κινδύνου σε ένα 737 της maltaair IMG_8751.jpeg.c72509ebce8bef2c58ffa21417eadb49.jpeg

 

Edit : από ένα βίντεο που βρήκα λέει ότι στο σημείο αυτό που αποκωληθηκε γίνεται από παράθυρο -> πόρτα (έξοδος κινδύνου) όταν το συγκεκριμένο αεροπλάνο έχει θέσεις για περισσότερους από 200 επιβάτες.

Επεξ/σία από Chape
  • Απαντ. 102
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 hours ago, TheGrisGrisMan said:

Meanwhile, το 1988, ένα Boeing 737-200 των Aloha Airlines κατάφερε να προσγειωθεί έτσι

IMG_7854.jpeg.855cbb5cd6a5648bf1517fcf2acc1c9d.jpeg

μετα από έκρηξη που προκλήθηκε λόγο διάβρωσης τμήματος της ατράκτου…

  Hide contents

IMG_7855.webp.6a2ee2761736c93c756bf0594404d37c.webp

Μια αεροσυνοδός δυστυχώς εκτινάχτηκε και σκοτώθηκε αλλά ο πιλότος κατάφερε να το προσγειώσει χωρίς να υπάρξουν άλλα θύματα…

Αυτή η πτήση έχει γυριστεί και ταινία, που δείχνει ακριβώς όπως συνέβη το περιστατικό από τις μαρτυρίες. Πιο παλιά ταινία αλλά άριστα γυρισμένη!! Αξίζει να την δείτε... 😉
Είναι η Miracle Landing.

Επεξ/σία από konstantinos77g
  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, cyberguy είπε

δεν ειναι εξοδος κινδυνου, οι πορτες αυτες ειναι ΜΟΝΟ πανω απο τα φτερα και οχι στην μέση της ατράκτου

Αντε ειναι πορτα που την κλεισανε και μαλιστα οχι όπως επρεπε.ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ...........έχεις δει εσυ πορτα να τιναζεται προς τα εξω και να ψαχνουν να την βρουν στα σπιτια

31 λεπτά πριν, Chape είπε

Edit : από ένα βίντεο που βρήκα λέει ότι στο σημείο αυτό που αποκωληθηκε γίνεται από παράθυρο -> πόρτα (έξοδος κινδύνου) όταν το συγκεκριμένο αεροπλάνο έχει θέσεις για περισσότερους από 200 επιβάτες.

Και η εξοδο κινδυνου πορτα ειναι με διαφορετική χρηση

Επεξ/σία από filipprin
Δημοσ.
16 ώρες πριν, anax111 είπε

Αν δείτε το σχετικό ντοκιμαντέρ που έχει το Netflix για το θέμα με τα δύο Boeing 737 max που πέσανε θα αηδιάσετε. Το πρόβλημα ήταν γνωστό εξ αρχής και οι γιάπηδες της εταιρίας το θάψανε γιατί υπολόγιζαν ότι μπορούσαν να διαχειριστούν επικοινωνιακά τα σχετικά ατυχήματα καθώς πίστευαν ότι θα είχαν απόσταση μεταξύ του 2 με 3 χρόνια! Έλα όμως που τους ήρθαν καπάκι μέσα σε μερικούς μήνες και το πρόβλημα τεκμηριώθηκε γρήγορα και δεν μπόρεσαν να το κρύψουν. Ωστόσο το εξοργιστικό για μένα είναι ότι κανένας από αυτούς δεν πήγε φυλακή! Ξέραν ότι θα σκοτώσουν ανθρώπους, σκότωσαν 500 - 600 άτομα και κανένας από τα μεγάλα κεφάλια της εταιρίας που πήραν την απόφαση να αποκρύψουν το πρόβλημα δεν πήγε φυλακή! Τελικά υπάρχουν και χειρότερα από Ελλάδα. Επίσης στο ντοκιμαντέρ ένας μηχανικός περιγράφει πόσο άλλαξε η διαδικασία ελέγχων στα εργοστάσια της Boeing τα τελευταία 20 χρόνια. Όλα στο βωμό του κέρδους. Αν το δείτε πραγματικά δεν θα θέλετε να ξαναμπείτε σε Boeing 737 max.

Πως το λενε το ντοκιμαντερ που αναφερεις;

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, filipprin είπε

 

Και η εξοδο κινδυνου πορτα ειναι με διαφορετική χρηση

Ναι. Γιατί ποτέ είπα/έγραψα εγώ το αντίθετο?

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, cinemusic said:

Πως το λενε το ντοκιμαντερ που αναφερεις;

https://www.imdb.com/title/tt11893274/

 

Να προσθέσω μόνο ότι το συγκεκριμένο γεγονός μπορεί να μην έχει να κάνει απαραίτητα με κατασκευαστικό λάθος της ίδιας της Boeing αλλά από λάθος στο maintenance κομμάτι. Όταν πήγε για παράδειγμα για το base maintenance να έγινε η στραβή και να ήταν αυτό το αποτέλεσμα. Αυτό που έγινε με τα MAX και πέφτανε ήταν πρόβλημα στο λογισμικό του αεροσκάφους και κάτι που οι πιλότοι δεν μάθανε ότι υπάρχει. Οπότε όταν οι συνθήκες ήταν τέτοιες που το λογισμικό έπαιρνε την απόφαση να κάνει κάτι οι πιλότοι δεν ξέραν πως να αντιδράσουν.    

  • Like 3
Δημοσ.

Η Boeing ήταν μια εταιρεία μηχανικών από τα γενοφάσκια της και παρήγαγε μερικά από τα ποιοτικότερα αεροπλάνα στην ιστορία της αεροπλοΐας. Τί να πρωτοθυμηθεί κανείς το 707 που μπορούσε να πετάξει και ανάποδα σαν μαχητικό το θηρίο 747 που ακόμα και σήμερα πετάνε δεκάδες από αυτά δεκαετίες μετά το τέλος παραγωγής του ; το αρχικό 737 που έθεσε νέα standard αξιοπιστίας και οικονομίας.

Απλά όχι ότι και σε άλλες χρηματιστηριακές εταιρείες για να αυξηθούν τα κέρδη και τα μερίσματα έβγαλαν τους μηχανικούς από την διοίκηση και έβαλαν μανατζαρέους  που ρήμαξαν την ποιότητα παραγωγής προς χάριν των κερδών των μετόχων και των bonus τους.

Ας θυμηθούμε πως ήταν η Sony όταν την διοικούσαν οι ιδρυτές μηχανικοί της και πως κατάντησε τώρα με τους μανατζαρέους που η επιβίωση της εξαρτάται από τα έσοδα του PS.

  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, cinemusic είπε

Πως το λενε το ντοκιμαντερ που αναφερεις;

 Downfall: The Case Against Boeing 

 https://www.imdb.com/title/tt11893274/

 

Από τα λίγα αμερικάνικα ντοκιμαντέρ που δεν αποκρύπτουν την αλήθεια παρά το ότι αυτή δεν είναι προς το συμφέρον των ΗΠΑ. Σε ένα σημείο λέει ότι επειδή οι Αμερικάνοι πιλότοι ήταν υποψιασμένοι  για το πρόβλημα όταν δόθηκε από τον Τραμπ η εντολή να γίνει καθήλωση των αεροσκαφών οι πιλότοι αρνούνταν να τα πετάξουν πίσω στα αεροδρόμια βάσης φοβούμενοι για την ζωή τους! 

Επεξ/σία από anax111
  • Thanks 1
Δημοσ.
19 ώρες πριν, anax111 είπε

Αν δείτε το σχετικό ντοκιμαντέρ που έχει το Netflix για το θέμα με τα δύο Boeing 737 max που πέσανε θα αηδιάσετε. Το πρόβλημα ήταν γνωστό εξ αρχής και οι γιάπηδες της εταιρίας το θάψανε γιατί υπολόγιζαν ότι μπορούσαν να διαχειριστούν επικοινωνιακά τα σχετικά ατυχήματα καθώς πίστευαν ότι θα είχαν απόσταση μεταξύ του 2 με 3 χρόνια! Έλα όμως που τους ήρθαν καπάκι μέσα σε μερικούς μήνες και το πρόβλημα τεκμηριώθηκε γρήγορα και δεν μπόρεσαν να το κρύψουν. Ωστόσο το εξοργιστικό για μένα είναι ότι κανένας από αυτούς δεν πήγε φυλακή! Ξέραν ότι θα σκοτώσουν ανθρώπους, σκότωσαν 500 - 600 άτομα και κανένας από τα μεγάλα κεφάλια της εταιρίας που πήραν την απόφαση να αποκρύψουν το πρόβλημα δεν πήγε φυλακή! Τελικά υπάρχουν και χειρότερα από Ελλάδα. Επίσης στο ντοκιμαντέρ ένας μηχανικός περιγράφει πόσο άλλαξε η διαδικασία ελέγχων στα εργοστάσια της Boeing τα τελευταία 20 χρόνια. Όλα στο βωμό του κέρδους. Αν το δείτε πραγματικά δεν θα θέλετε να ξαναμπείτε σε Boeing 737 max.

ευχαριστώ για την ενημέρωση, δεν ήξερα ότι έχει βγει και σε ντοκιμαντέρ, απλά στέκομαι στο, ότι υπάρχουν χειρότερα από την Ελλάδα.

Όλοι έχουν τα προβλήματα τους, αλλά εδώ επίσημα από το 2010 και μετά είμαστε υπό κατοχή, με αποτέλεσμα να μην τηρείτε τίποτα, βλέπε το τελευταίο δυστύχημα με το τραίνο.

Πιστεύω ότι οι κολλημένες πολιτείες έχουν ασφαλιστικές δικλίδες, λειτουργούν από την εποχή του εμφυλίου τους με καπιταλιστικό μοντέλο, το οποίο δεν έχει σχέση με την εξαγωγή Δημιοκρατίας, που κάνουν μετά το τέλος του ΒΠΠ, στον υπόλοιπο κόσμο.

Με λίγα λόγια επειδή είναι πολλά τα λεφτά... θα βρεθεί μια λύση, εδώ μόνιμα στον κουβά

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω δει 23 σεζόν May Day (Air Crash Investigation στην Ευρώπη)
Το συμπέρασμα/ηθικό δίδαγμα μετά από 217 επεισόδεια:


1. Δεν μπαίνεις ποτέ σε αεροπλάνο που δεν είναι Airbus.
Η τραγική πλειοψηφία των ατυχημάτων/δυστυχημάτων είναι με Boeing.

Aviation-Crashes-by-Make.png


2. Δεν μπαίνεις ποτέ σε άγνωστη εταιρεία.
Η τραγική πλειοψηφία των ατυχημάτων/δυστυχημάτων είναι με εταιρείες που δεν έχεις ακούσει ποτέ.

 

Gujarat-Airlines.png

 

Γιατί συμβαίνει αυτό?

Περικοπές παντού.
Kακή συντήρηση στα αεροπλάνα με μηχανικούς της πλάκας, χωρίς ανάλογη εμπειρία και ικανότητες κυρίως από Ασία για εξοικονόμηση χρημάτων. 
Ούτε το αμάξι σου για service δεν θα πήγαινες σε αυτούς και επισκευάζουν αεροπλάνο που θα πετάξει με σένα μέσα. 

Πιλότοι με πλαστά διπλώματα ή με διπλώματα που δεν πληρούν τα διεθνή standards και δεν κάνουν ούτε για να πετάξουν χαρταετό.

Μπορεί να μείνει το αεροπλάνο εν ώρα πτήσης από καύσιμα και να πέσει σαν πεφταστέρι -το οποίο είναι πολύ συχνότερο απ'ότι νομίζετε- γιατί κοιτάζουν να γλιτώσουν μέχρι και από εκεί.

 

"Μια ανάλυση των γενικών αεροπορικών ατυχημάτων από το 2011 έως το 2015, διαπίστωσε ότι η εξάντληση καυσίμων (στην οποία ένα αεροσκάφος ξεμένει από καύσιμα) αντιπροσώπευε το 56 τοις εκατό των ατυχημάτων που σχετίζονται με καύσιμα και η λιμοκτονία καυσίμων (στην οποία το καύσιμο βρίσκεται στις δεξαμενές του αεροσκάφους αλλά δεν φτάνει στον κινητήρα) αντιπροσώπευε το 35 τοις εκατό."


Dw-Jn-Uye-Wk-AIN0-M3.jpg

Τυχαία παραδείγματα με άγνωστες εταιρείες: 
TianJin Airlines, Air Astana, TransAsia Airways, Spring Airlines, Nature Air, Ethiopian Airlines, Jetstar, Spirit, Aer Lingus κτλ. 

Air-India.png

Κοινώς δεν μπαίνεις ποτέ σε εταιρείες που δεν έχεις ακούσει ποτέ.
Το αποφεύγεις όπως ο διάολος το λιβάνι.


3. Επιλέγεις πάντα τις πιο γνωστές αεροπορικές εταιρείες και ας πληρώσεις πολύ παραπάνω,
αλλιώς μην πας πουθενά, κάτσε σπίτι και πέτα στο Microsoft Flight Simulator. 

Τυχαία παραδείγματα με γνωστές εταιρείες:
Emirates, Qatar, Singapore, Qantas, Etihad, Cathay Pacific, Japan Air, Korean Air, ANA, EVA Air, Virgin Atlantic κτλ. 

 

4. Κάνεις το σταυρό σου μη σου τύχει.
Το ότι κάνεις όλα τα παραπάνω δεν σημαίνει πως δεν θα πέσει το αεροπλάνο, αλλά μειώνεις δραματικά τις πιθανότητες. 
Ιδίως με τον σταυρό!

Επεξ/σία από razimar
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Με όλον αυτό το σάλο που έχει γίνει κατά καιρούς για τον συγκεκριμένο τύπο αεροσκαφών, αναλογίζομαι συνεχώς τα μελλοντικά μου ταξίδια που πρόκειται να κάνω και τη φρίκη που ενδεχομένως θα φάω εαν μάθω πως πρόκειται να ταξιδέψω με αυτό. 

Δημοσ.
21 hours ago, anax111 said:

Αν δείτε το σχετικό ντοκιμαντέρ που έχει το Netflix για το θέμα με τα δύο Boeing 737 max που πέσανε θα αηδιάσετε. Το πρόβλημα ήταν γνωστό εξ αρχής και οι γιάπηδες της εταιρίας το θάψανε γιατί υπολόγιζαν ότι μπορούσαν να διαχειριστούν επικοινωνιακά τα σχετικά ατυχήματα καθώς πίστευαν ότι θα είχαν απόσταση μεταξύ του 2 με 3 χρόνια! Έλα όμως που τους ήρθαν καπάκι μέσα σε μερικούς μήνες και το πρόβλημα τεκμηριώθηκε γρήγορα και δεν μπόρεσαν να το κρύψουν. Ωστόσο το εξοργιστικό για μένα είναι ότι κανένας από αυτούς δεν πήγε φυλακή! Ξέραν ότι θα σκοτώσουν ανθρώπους, σκότωσαν 500 - 600 άτομα και κανένας από τα μεγάλα κεφάλια της εταιρίας που πήραν την απόφαση να αποκρύψουν το πρόβλημα δεν πήγε φυλακή! Τελικά υπάρχουν και χειρότερα από Ελλάδα. Επίσης στο ντοκιμαντέρ ένας μηχανικός περιγράφει πόσο άλλαξε η διαδικασία ελέγχων στα εργοστάσια της Boeing τα τελευταία 20 χρόνια. Όλα στο βωμό του κέρδους. Αν το δείτε πραγματικά δεν θα θέλετε να ξαναμπείτε σε Boeing 737 max.

Σωστοτατος.

Μια ακομα λεπτομερεια που λεει πολλα για τη Boeing εναντι της Airbus, τα ποσοστα κερδους για καθε Beoing που πωλειται εναντι αντιστοιχου Airbus, ειναι μακραν πιο μεγαλο. 
 

  • Like 2
Δημοσ.

Οι μανατζαραιοι δεν το εκαναν για να γλυτωσουν το κοστος απο 10 βιδες θα ηθελε να στερεωσουν το καπακι σωστα, ποσες νεες Mercedes αγοραζεις με 10 βιδες που τσιγκουνευτηκαν;
Το εκαναν για το περιβαλλοντολογικο αποτυπωμα που θελουν να αφησουν στον πλανητη.
Να γιατι αυτοι περνουν 1000φορες πανω τον μισθο καποιου που πειναει ολη του την ζωη και ζουνε εις βαρος της εταιριας μεχρι να την ξεζουμισουν να πανε σε αλλη σαν το κοπαδι με τις ακριδες.
Ειναι οι στυλοβατες της κοινωνιας μας που μας δινουν το σωστο παραδειγμα να ακολουθησουμε και εμεις που δεν ειμαστε καθολου φωτισμενοι (και φυσικα πειναμε ολη μας την ζωη)

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...