Προς το περιεχόμενο

Η Alaska Airlines καθηλώνει το στόλο των Boeing 737 Max 9 μετά από σοβαρό συμβάν


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 102
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

8 hours ago, nepomuk said:

μη πουλαμε τρελιτσα , αλλο το 737  και εντελως διαφορετικο μοντελο το  737 ΜΑΧ ,

καλη ωρα οπως τα  τηελφωνα του μηλου   πχ  14  και 14 pro max , καμμια σχεση πλην

του λειτουργικου .

ΛΑΘΟΣ βασίστηκαν πάνω στο υπάρχων 737 διότι θέλαν να παράξουν γρήγορα το ΜΑΧ λόγο ανταγωνισμού, και οι βελτιώσεις που έβαλαν δημιούργησαν τεράστιο πρόβλημα το οποίο ήταν και ο λόγος που έπεσαν τα 2 ΜΑΧ!

1 hour ago, alexthessaloniki said:

Μόνο τυχαίο δεν είναι ότι η Ryanair έχει διαγράψει ονομασίες μοντέλου αεροσκάφος σε κάθε Boeing 737 Max 9 που διαθέτει, για να μην τρομάζουν οι επιβάτες. Απόλυτη αποτυχία για Boeing

οποιος πετάει συνέχεια καταλαβαίνει τα ΜΑΧ από τα φτερά!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, cp5120 είπε

Στο συγκεκριμένο μοντέλο ΔΕΝ είναι έξοδος κινδύνου. Είναι μια πακτωμένη υποδοχή για έξοδο κινδύνου για παρόμοιο μοντελο του 737 με μεγαλύτερη χωρητικότητα.

Αρα ηταν μια εξοδο κινδυνου που με καποιο τροπο καταργήθηκε και κλειστηκε.Το ζητημα ειναι οτι παρολο που εσωτερικα αλλαξανε την διακοσμηση εξωτερικα παρεμενε μια εξοδο κινδυνου.Κατι παιχτηκε λοιπον και ανοιξε.Διοτι ολες οι εξοδοι κινδυνου ετσι ανοιγουν ,τραβιοντε στο εσωτερικο απο τον επιβατη απο ειδικές χειρολαβες που την απασφαλιζουν ταυτοχρονα...

 

6 ώρες πριν, cp5120 είπε

Και στα 16000 πόδια η διαφορά εσωτερικής και εξωτερικής πίεσης είναι μικρή.

Η διαφορα ειναι διαφορα και αν η εξοδο ειχε ελατωμα η αποσυμπίεση την εσπρωξε μεσα

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καποτε  ηταν  τα  DC8 KAI  DC9  που  πεφταν   σαν  κοτοπουλα  απο  στεγη.....

Σε  ενα  απο  τα  τελευταια  ταξειδια  θυμαμαι  για  ροδο  με  ολυμπιακη  και  737-200   παρατηρησα

στην  θεση  που  καθομουν  οτι  η  τσιμουχα  αναμεσα  σε  κινητηρα  και  φτερο  "γυρναγε  αναποδα"

σε  ολο  το  ταξειδι  με  ταση  να  φυγει  λογω  αεροδυναμικης  πιεσης.

Στην  ροδο  το  ανεφερα  στον  υπευθυνο  μηχανικο  εδαφους  και  πηγαμε  με  αλλον  μηχανικο   στο

αεροπλανο  να  τους  το  δειξω.

"Δεν  τα  αλλαζουμε  γιατι  σε  μερικες  μερες  θα  αποσυρθουν   αυτα"  μου  ειπε.

"Αλλωστε  περισσοτερο  διακοσμητικος  ειναι  ο  ρολος  τους"  συμπληρωσε.

Το  θυμομουν  οποτε  εβλεπα  ενα  737  εγκαταλελειμενο  στην  ακρη  του  αεροδιαδρομου  στα  σπατα.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

 

οποιος πετάει συνέχεια καταλαβαίνει τα ΜΑΧ από τα φτερά!

Kαι απο το φυλλάδιο με τις οδηγίες εκκένωσης κλπ  που έχει μπροστά του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, filipprin είπε

Η διαφορα ειναι διαφορα και αν η εξοδο ειχε ελατωμα η αποσυμπίεση την εσπρωξε μεσα

Η πίεση είναι μεγαλύτερη μέσα από ότι έξω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Ok, τότε μόνο ΟΣΕ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Η πίεση είναι μεγαλύτερη μέσα από ότι έξω.

σωστα οταν γινει αποσυμπιεση εχουμε στιγμιαια εξισωση απο μεσα προς τα εξω κατα την οποια μπορουν να συμβουν διαφορα.....

Η πορτα εφυγε προς τα εξω.Ψαχνουν να την βρουν σε ποιο σπιτι επεσε.......

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πιο τρομακτικο ειναι οτι εγινε σε καινουργιο αεροπλανο, για να πεις οτι ηταν λογω φθορας, ζημιας κλπ.

Σε γραμμες παραγωγης πλεον οτι καινουργιο βγαινει περναει πολυ πιο ευκολα ακομη και προβλημα να εχει. Δεν ειναι ευκολο να βρεθει αυτος που ηταν εκεινη την περιοδο στο να κανει εναν συγκεκριμενο ελεγχο ωστε να εχει τις απαραιτητες κυρωσεις. Το βλεπω στον εργασιακο χωρο σημερα και σε πολυ πιο απλα ζητηματα απο ενα αεροπλανο. Αυτο φαινεται με το ποσο πιο ευκολα φευγει καποιος γιατι απλα δεν τον ενδιαφερει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σαν απ το καλουπι γενει λαθος οσο και να το σφυρηλατεις δεν..

καλυτερα να τα κανουν παλιοσιδερα παλι και να φτιασουν κατι αλλο, κατσαρολες ας πουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 hours ago, filipprin said:

Απο εξωτερική φοτο που υπαρχει φενεται οτι αυτο που για καποιο λογο ανοιξε ειναι η εξοδο κινδυνο.Ουτε παραθυρο ουτε εκρηξη.Το γιατι ανοιξε ειναι το θεμα.....Πιθανος καποιο προβλημα αποσυμπιεσης τησ καμπινας

1.jpg

δεν ειναι εξοδος κινδυνου, οι πορτες αυτες ειναι ΜΟΝΟ πανω απο τα φτερα και οχι στην μέση της ατράκτου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 hours ago, korakios said:

 

ολες οι σειρες εινια πιασμενες σε 3αδες και εκει δεν καθοταν κανεις. Λιγο υποπτο μου φαινεται, ισως να ακουγοταν κατι και ειχαν δεχτει παραπονα. το ηξεραν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...