G3orge_ Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Ένας ακόμη λόγος να φοράμε την ζώνη ασφαλείας καθόλη την διάρκεια της πτήσης… 9 1
Te0sX Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου https://www.reuters.com/business/aerospace-defense/boeings-ongoing-737-max-crisis-2024-01-06/
Dinos1973 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 8 hours ago, nepomuk said: μη πουλαμε τρελιτσα , αλλο το 737 και εντελως διαφορετικο μοντελο το 737 ΜΑΧ , καλη ωρα οπως τα τηελφωνα του μηλου πχ 14 και 14 pro max , καμμια σχεση πλην του λειτουργικου . ΛΑΘΟΣ βασίστηκαν πάνω στο υπάρχων 737 διότι θέλαν να παράξουν γρήγορα το ΜΑΧ λόγο ανταγωνισμού, και οι βελτιώσεις που έβαλαν δημιούργησαν τεράστιο πρόβλημα το οποίο ήταν και ο λόγος που έπεσαν τα 2 ΜΑΧ! 1 hour ago, alexthessaloniki said: Μόνο τυχαίο δεν είναι ότι η Ryanair έχει διαγράψει ονομασίες μοντέλου αεροσκάφος σε κάθε Boeing 737 Max 9 που διαθέτει, για να μην τρομάζουν οι επιβάτες. Απόλυτη αποτυχία για Boeing οποιος πετάει συνέχεια καταλαβαίνει τα ΜΑΧ από τα φτερά! 3
filipprin Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 6 ώρες πριν, cp5120 είπε Στο συγκεκριμένο μοντέλο ΔΕΝ είναι έξοδος κινδύνου. Είναι μια πακτωμένη υποδοχή για έξοδο κινδύνου για παρόμοιο μοντελο του 737 με μεγαλύτερη χωρητικότητα. Αρα ηταν μια εξοδο κινδυνου που με καποιο τροπο καταργήθηκε και κλειστηκε.Το ζητημα ειναι οτι παρολο που εσωτερικα αλλαξανε την διακοσμηση εξωτερικα παρεμενε μια εξοδο κινδυνου.Κατι παιχτηκε λοιπον και ανοιξε.Διοτι ολες οι εξοδοι κινδυνου ετσι ανοιγουν ,τραβιοντε στο εσωτερικο απο τον επιβατη απο ειδικές χειρολαβες που την απασφαλιζουν ταυτοχρονα... 6 ώρες πριν, cp5120 είπε Και στα 16000 πόδια η διαφορά εσωτερικής και εξωτερικής πίεσης είναι μικρή. Η διαφορα ειναι διαφορα και αν η εξοδο ειχε ελατωμα η αποσυμπίεση την εσπρωξε μεσα 1
tigergreg Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Καποτε ηταν τα DC8 KAI DC9 που πεφταν σαν κοτοπουλα απο στεγη..... Σε ενα απο τα τελευταια ταξειδια θυμαμαι για ροδο με ολυμπιακη και 737-200 παρατηρησα στην θεση που καθομουν οτι η τσιμουχα αναμεσα σε κινητηρα και φτερο "γυρναγε αναποδα" σε ολο το ταξειδι με ταση να φυγει λογω αεροδυναμικης πιεσης. Στην ροδο το ανεφερα στον υπευθυνο μηχανικο εδαφους και πηγαμε με αλλον μηχανικο στο αεροπλανο να τους το δειξω. "Δεν τα αλλαζουμε γιατι σε μερικες μερες θα αποσυρθουν αυτα" μου ειπε. "Αλλωστε περισσοτερο διακοσμητικος ειναι ο ρολος τους" συμπληρωσε. Το θυμομουν οποτε εβλεπα ενα 737 εγκαταλελειμενο στην ακρη του αεροδιαδρομου στα σπατα. 1
Ukforthemoment Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 16 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε οποιος πετάει συνέχεια καταλαβαίνει τα ΜΑΧ από τα φτερά! Kαι απο το φυλλάδιο με τις οδηγίες εκκένωσης κλπ που έχει μπροστά του. 1
Πέτρος Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 15 λεπτά πριν, filipprin είπε Η διαφορα ειναι διαφορα και αν η εξοδο ειχε ελατωμα η αποσυμπίεση την εσπρωξε μεσα Η πίεση είναι μεγαλύτερη μέσα από ότι έξω. 1
michael92 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Spoiler Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου από michael92 1 1 1
telis Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 11 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε και εκεί υπάρχουν προβλήματα με κινητήρες https://www.travelweekly.com/Travel-News/Airline-News/Airbus-A320neo-engine-issue-more-extensive-than-first-reported και με φτερά https://aviationweek.com/air-transport/safety-ops-regulation/airbus-identifies-heat-humidity-causes-a380-wing-spar-cracking Ok, τότε μόνο ΟΣΕ. 1
filipprin Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 29 λεπτά πριν, Πέτρος είπε Η πίεση είναι μεγαλύτερη μέσα από ότι έξω. σωστα οταν γινει αποσυμπιεση εχουμε στιγμιαια εξισωση απο μεσα προς τα εξω κατα την οποια μπορουν να συμβουν διαφορα..... Η πορτα εφυγε προς τα εξω.Ψαχνουν να την βρουν σε ποιο σπιτι επεσε....... Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου από filipprin
simply88 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Το πιο τρομακτικο ειναι οτι εγινε σε καινουργιο αεροπλανο, για να πεις οτι ηταν λογω φθορας, ζημιας κλπ. Σε γραμμες παραγωγης πλεον οτι καινουργιο βγαινει περναει πολυ πιο ευκολα ακομη και προβλημα να εχει. Δεν ειναι ευκολο να βρεθει αυτος που ηταν εκεινη την περιοδο στο να κανει εναν συγκεκριμενο ελεγχο ωστε να εχει τις απαραιτητες κυρωσεις. Το βλεπω στον εργασιακο χωρο σημερα και σε πολυ πιο απλα ζητηματα απο ενα αεροπλανο. Αυτο φαινεται με το ποσο πιο ευκολα φευγει καποιος γιατι απλα δεν τον ενδιαφερει.
ontariyo Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου σαν απ το καλουπι γενει λαθος οσο και να το σφυρηλατεις δεν.. καλυτερα να τα κανουν παλιοσιδερα παλι και να φτιασουν κατι αλλο, κατσαρολες ας πουμε.
cyberguy Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 14 hours ago, filipprin said: Απο εξωτερική φοτο που υπαρχει φενεται οτι αυτο που για καποιο λογο ανοιξε ειναι η εξοδο κινδυνο.Ουτε παραθυρο ουτε εκρηξη.Το γιατι ανοιξε ειναι το θεμα.....Πιθανος καποιο προβλημα αποσυμπιεσης τησ καμπινας δεν ειναι εξοδος κινδυνου, οι πορτες αυτες ειναι ΜΟΝΟ πανω απο τα φτερα και οχι στην μέση της ατράκτου.
Αντικειμενικός Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 13 hours ago, korakios said: ολες οι σειρες εινια πιασμενες σε 3αδες και εκει δεν καθοταν κανεις. Λιγο υποπτο μου φαινεται, ισως να ακουγοταν κατι και ειχαν δεχτει παραπονα. το ηξεραν.
dkstopo Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου στο βίντεο φαίνεται να κυκλοφορεί ενας σαν να ειναι εισπράκτορας στο ΚΤΕΛ Λεστινίτσας
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα