Προς το περιεχόμενο

Η Alaska Airlines καθηλώνει το στόλο των Boeing 737 Max 9 μετά από σοβαρό συμβάν


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Και να προσπαθησεις δεν γινεται.

Το γνωρίζω, γ αυτό έγραψα...να προσπάθησε και να... δούλεψε από ελάττωμα. 

1 ώρα πριν, busellatos είπε

Για να το λέει πρέπει να το έχει κάνει ο από πάνω.... η έστω προσπαθήσει 😁

Ξαναδιάβασε καλά και αργά φίλε μου. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 102
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Meanwhile, το 1988, ένα Boeing 737-200 των Aloha Airlines κατάφερε να προσγειωθεί έτσι

IMG_7854.jpeg.855cbb5cd6a5648bf1517fcf2acc1c9d.jpeg

μετα από έκρηξη που προκλήθηκε λόγο διάβρωσης τμήματος της ατράκτου…

Spoiler

IMG_7855.webp.6a2ee2761736c93c756bf0594404d37c.webp

Μια αεροσυνοδός δυστυχώς εκτινάχτηκε και σκοτώθηκε αλλά ο πιλότος κατάφερε να το προσγειώσει χωρίς να υπάρξουν άλλα θύματα…

  • Like 3
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Haldol είπε

Αυτό το καημένο το 737 κάνει τρομερή καριέρα. Μια εποχή είχα διαβάσει τι πήγε στραβά με τη σχεδίαση, αλλά πλέον έχουν φύγει από το μνήμη. Το μόνο σίγουρο είναι ότι πλέον πάντα κοιτάω όταν κλείνω μία πτήση, να'ναι AIRBUS... όχι καλέ, δε τρόμαξα. 

:P

μη πουλαμε τρελιτσα , αλλο το 737  και εντελως διαφορετικο μοντελο το  737 ΜΑΧ ,

καλη ωρα οπως τα  τηελφωνα του μηλου   πχ  14  και 14 pro max , καμμια σχεση πλην

του λειτουργικου .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, anax111 είπε

Ωστόσο το εξοργιστικό για μένα είναι ότι κανένας από αυτούς δεν πήγε φυλακή!

οι φυλακες ειναι για τους φτωχους. δεν πανε φυλακοι οι πλουσιοι, ουτε καν στη δικη δεν πατανε. 

Επεξ/σία από basilis_k6
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Haldol είπε

Αυτό το καημένο το 737 κάνει τρομερή καριέρα. Μια εποχή είχα διαβάσει τι πήγε στραβά με τη σχεδίαση, αλλά πλέον έχουν φύγει από το μνήμη. Το μόνο σίγουρο είναι ότι πλέον πάντα κοιτάω όταν κλείνω μία πτήση, να'ναι AIRBUS... όχι καλέ, δε τρόμαξα. 

:P

Το αεροπλάνο της πτήσης μπορεί νσ αλλάξει ακόμα και την τελευταία στιγμή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, gregory22 είπε

Αφού το έχουνε κάνει μέχρι και ντοκυμαντέρ  πως βγήκε η πατάτα 737 MAX απορώ πως την πετάνε ακόμη

Υπάρχουν εταιρείες που έχουν αγοράσει εκατοντάδες αεροπλάνα του τύπου, δεν μπορούν να τα πετάξουν στα σκουπίδια έτσι απλά, πόσω μάλλον όταν μιλάμε για αεροπλάνα λίγων χρονών ή ακόμα και λίγων μηνών.

Επίσης εταιρείες που έχουν επενδύσει στον συγκεκριμένο τύπο αεροπλάνου συνεχίζουν να αγοράζουν καινούριες μονάδες για λόγους ομοιοτυπίας (που μειώνει τα κόστη συντήρησης και εκπαίδευσης).

Άρα όσο πληροί τις τυπικές προδιαγραφές που θέτουν οι κυβερνήσεις, θα πετάει και θα κατασκευάζεται. Οι καθηλώσεις ισχύουν μόνο μέχρι να διορθωθεί το πρόβλημα που κάνει το αεροπλάνο να μην πληροί τις προδιαγραφές, δεν μπορούν να καθηλώσουν όλα τα αεροπλάνα ενός τύπου για τυχόν προβλήματα που μπορεί να βγάλει στο μέλλον.

Το πρόβλημα της Boeing είναι ότι εταιρίες που αποφασίζουν τώρα για καινούριο τύπο αεροπλάνου αποφεύγουν το 737 Max ωσάν ο διάολος το λιβάνι.

Επεξ/σία από kurkosdr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Τα περισσότερα Airbus A320neo και A321neo έχουν κινητήρες CFM LEAP, επίσης η Airbus δεν κατασκευάζει κινητήρες.

Για το δεύτερο ήταν ένα μικρό πρόβλημα σε ένα αεροσκάφος που είχε πολλές καινοτομίες και δεν απείλησε την ασφάλεια κανενός.

Επεξ/σία από kurkosdr
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, rodosf1 είπε

Παίζει κάνας παλαβός να πήγε να ανοίξει την έξοδο κινδύνου και όντως να δούλεψε εν πτήση.

Στο συγκεκριμένο μοντέλο ΔΕΝ είναι έξοδος κινδύνου. Είναι μια πακτωμένη υποδοχή για έξοδο κινδύνου για παρόμοιο μοντελο του 737 με μεγαλύτερη χωρητικότητα.

Να μην ξεχνάμε ότι πρόσφατα το Airbus A350 κατάφερε να εκκενώσει 379 άτομα χωρίς απώλειες και ένα άλλο πάλι Airbus Α340 (Air France Flight 358) το 2005 κατάφερε να εκκενώσει 309 άτομα χωρίς απώλειες.

5 ώρες πριν, filipprin είπε

Απο εξωτερική φοτο που υπαρχει φενεται οτι αυτο που για καποιο λογο ανοιξε ειναι η εξοδο κινδυνο.Ουτε παραθυρο ουτε εκρηξη.Το γιατι ανοιξε ειναι το θεμα.....Πιθανος καποιο προβλημα αποσυμπιεσης τησ καμπινας

 

Δεν είναι "'έξοδος κινδύνου". Και στα 16000 πόδια η διαφορά εσωτερικής και εξωτερικής πίεσης είναι μικρή.

Επεξ/σία από cp5120
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, cp5120 είπε

Στο συγκεκριμένο μοντέλο ΔΕΝ είναι έξοδος κινδύνου. Είναι μια πακτωμένη υποδοχή για έξοδο κινδύνου για παρόμοιο μοντελο του 737 με μεγαλύτερη χωρητικότητα.

Να μην ξεχνάμε ότι πρόσφατα το Airbus A350 κατάφερε να εκκενώσει 379 άτομα χωρίς απώλειες και ένα άλλο πάλι Airbus Α340 (Air France Flight 358) το 2005 κατάφερε να εκκενώσει 309 άτομα χωρίς απώλειες.

Δεν είναι "'έξοδος κινδύνου". Και στα 16000 πόδια η διαφορά εσωτερικής και εξωτερικής πίεσης είναι μικρή.

Το ανέφερε και άλλoς μια σελίδα πίσω.

Το θέμα είναι, πώς σκ@τά αποκολλήθηκε ένα ολόκληρο κομμάτι που υποτίθεται ότι έπρεπε να είναι καρα-βιδωμένο αφού στο συγκεκριμένο configuration αποτελεί κομμάτι της ατράκτου ;;;

Δεδομένου ότι μιλάμε για ολοκαίνουργιο αεροπλάνο, άρα αποκλείεται να υπάρχει γήρανση υλικού, σε μερικούς μήνες που θα βγεί το πόρισμα δεν αποκλείω να ανακαλύψουν λάθος στον σχεδιασμό ή ότι η Boeing έχει πάλι κάνει περικοπές για να γλυτώσει λεφτά.

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

ειναι μια εξοδος που υπαρχει στα σχεδια για να γινει πορτα αν χρειαστει αλλα οχι για την συγκεκριμένη εταιρια οποτε ειχε καπακι και αυτο απλα εφυγε.

image.png.dee77d7fca4d3c5d8792c1ae2a56def4.png

Επεξ/σία από nicksoti
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο τυχαίο δεν είναι ότι η Ryanair έχει διαγράψει ονομασίες μοντέλου αεροσκάφος σε κάθε Boeing 737 Max 9 που διαθέτει, για να μην τρομάζουν οι επιβάτες. Απόλυτη αποτυχία για Boeing

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, nepomuk said:

μη πουλαμε τρελιτσα , αλλο το 737  και εντελως διαφορετικο μοντελο το  737 ΜΑΧ ,

καλη ωρα οπως τα  τηελφωνα του μηλου   πχ  14  και 14 pro max , καμμια σχεση πλην

του λειτουργικου .

Προφανώς για το MAX μιλάω, για χάριν συντομίας δε το 'γραψα ολόκληρο. 

7 hours ago, fmarulezkd said:

Το αεροπλάνο της πτήσης μπορεί νσ αλλάξει ακόμα και την τελευταία στιγμή. 

Σαφώς, αλλά όχι με αεροσκάφος που η εταιρεία δεν διαθέτει καν. Για παράδειγμα, οι Aegean - SKY δεν έχουν καν Boeing. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...