ea6gka Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Είχε παραδοθεί 25/10/2023 , άντε Boeing φτάνει πια σκότωσε το 737 το ταλαιπώρησες πολύ 60 χρόνο τώρα το ξεφτιλίζουν στα γεράματα του 1
Ukforthemoment Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 1 λεπτό πριν, Retromaniac είπε Μόνο airbus.... και εκεί υπάρχουν προβλήματα με κινητήρες https://www.travelweekly.com/Travel-News/Airline-News/Airbus-A320neo-engine-issue-more-extensive-than-first-reported και με φτερά https://aviationweek.com/air-transport/safety-ops-regulation/airbus-identifies-heat-humidity-causes-a380-wing-spar-cracking
basilis_k6 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 15 λεπτά πριν, filipprin είπε Απο εξωτερική φοτο που υπαρχει φενεται οτι αυτο που για καποιο λογο ανοιξε ειναι η εξοδο κινδυνο.Ουτε παραθυρο ουτε εκρηξη.Το γιατι ανοιξε ειναι το θεμα.....Πιθανος καποιο προβλημα αποσυμπιεσης τησ καμπινας ειναι μια εξοδος που υπαρχει στα σχεδια για να γινει πορτα αν χρειαστει αλλα οχι για την συγκεκριμένη εταιρια οποτε ειχε καπακι και αυτο απλα εφυγε. An emergency exit door is installed in that location only for jets going to low-cost carriers like Ryanair who cram in additional seats that require an extra emergency exit. Otherwise, the hole is sealed with a plug and from the inside it is covered by a sidewall so that to a passenger it looks like a normal window, not a door opening. 7 2
Exosia Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Phase 1: Develop 737 MAX by outsourcing everything Phase 2: ??? Phase 3: Profit 3
Retromaniac Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Δημοσ. 6 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Στις 6/1/2024 στις 11:17 ΜΜ, Ukforthemoment είπε και εκεί υπάρχουν προβλήματα με κινητήρες https://www.travelweekly.com/Travel-News/Airline-News/Airbus-A320neo-engine-issue-more-extensive-than-first-reported και με φτερά https://aviationweek.com/air-transport/safety-ops-regulation/airbus-identifies-heat-humidity-causes-a380-wing-spar-cracking Σίγουρα υπάρχουν και εκεί, και θα ήταν αδύνατον να μην υπάρχουν, αλλά δεν είχαμε κάποιο τραγικό συμβάν όπως με τα boeing. Επεξ/σία 8 Ιανουαρίου από Retromaniac 5
filipprin Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Δημοσ. 6 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε ειναι μια εξοδος που υπαρχει στα σχεδια για να γινει πορτα αν χρειαστει αλλα οχι για την συγκεκριμένη εταιρια οποτε ειχε καπακι και αυτο απλα εφυγε. Οτι και να εκανε η συγκεκριμενη εταιρεια αυτη ειναι εξοδος .Αραγε το προβλημα ειναι ΜΟΝΟ της συγκεκριμένης εταιρείας που εκανε την μεταροπη η για ολες οσες εχουν κανει το ιδιο οποτε το θεμα εινα γενικο. Επεξ/σία 6 Ιανουαρίου από filipprin
dbrillis Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 44 minutes ago, anax111 said: Αν δείτε το σχετικό ντοκιμαντέρ που έχει το Netflix για το θέμα με τα δύο Boeing 737 max που πέσανε θα αηδιάσετε. Το πρόβλημα ήταν γνωστό εξ αρχής και οι γιάπηδες της εταιρίας το θάψανε γιατί υπολόγιζαν ότι μπορούσαν να διαχειριστούν επικοινωνιακά τα σχετικά ατυχήματα καθώς πίστευαν ότι θα είχαν απόσταση μεταξύ του 2 με 3 χρόνια! Έλα όμως που τους ήρθαν καπάκι μέσα σε μερικούς μήνες και το πρόβλημα τεκμηριώθηκε γρήγορα και δεν μπόρεσαν να το κρύψουν. Ωστόσο το εξοργιστικό για μένα είναι ότι κανένας από αυτούς δεν πήγε φυλακή! Ξέραν ότι θα σκοτώσουν ανθρώπους, σκότωσαν 500 - 600 άτομα και κανένας από τα μεγάλα κεφάλια της εταιρίας που πήραν την απόφαση να αποκρύψουν το πρόβλημα δεν πήγε φυλακή! Τελικά υπάρχουν και χειρότερα από Ελλάδα. Επίσης στο ντοκιμαντέρ ένας μηχανικός περιγράφει πόσο άλλαξε η διαδικασία ελέγχων στα εργοστάσια της Boeing τα τελευταία 20 χρόνια. Όλα στο βωμό του κέρδους. Αν το δείτε πραγματικά δεν θα θέλετε να ξαναμπείτε σε Boeing 737 max. Αν νομίζεις οτι στην Ελλάδα τα πράγματα δεν δουλεύουν και αλλου ειναι υποδειγματικα, κανεις ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ. Οι βορειο Ευρωπαίοι και οι Αμερικανοί για παράδειγμα έχουν τα σκάνδαλα της Ελλαδας για παιδικό πρόγραμμα τα ΣΚ. Αυτοι παίζουν σε αλλα επίπεδα. 11
Barbattilas Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Είχαν το clima στο Auto και το Α.Ι. αποφάσισε ότι για να ελαφρύνει η ατμόσφαιρα χρειαζόταν κάτι δραστικοτερο... Σοβαρά τώρα. Τα προηγούμενα ατυχήματα ήταν σχεδιαστικά εξ αρχής γιατί προσπάθησαν να κάνουν περικοπές στο κόστος αναπτυξης. Αργότερα για να λύσουν τα προβλήματα προσπάθησαν να το κάνουν στην ζούλα με software λύσεις. Απ' ότι φαίνεται μάλλον υπάρχει και κατασκευαστικό θέμα, ζήτημα αξιοπιστίας.
AlexandrosGnL Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Εντωμεταξύ η Ryanair έχει παραγγείλει 300 boing 737 max! Κι εγώ θα ξεκινήσω δουλειά σε αυτούς τον επόμενο μήνα 2 2 4
leonrs82 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Να δείτε που πάλι θα πουν πως φταίνε οι πιλότοι. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου από leonrs82
freegr Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Άρχισαν τα παρατράγουδα με τις αεροπορικές εταιρίες με παλιά σειρά αεροσκαφών όποτε τώρα θα πέσουν και οι μετοχές
Klausx Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 33 λεπτά πριν, korakios είπε Τους χρέωσαν για τον καθαρό αέρα;
TechnoState Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου .....κ απο το Ερμπάς στρατόπεδο, προβλήματα και απο εκεί με τους Πρατ+Γουίτνι κινητήρες που επηρεάζει ολόκληρη την Νίο σειρά...τρόμος στους αιθέρες σε ολόκληρο τον πλανήτη! 1
ZahosDoganos Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 9 minutes ago, TechnoState said: .....κ απο το Ερμπάς στρατόπεδο, προβλήματα και απο εκεί με τους Πρατ+Γουίτνι κινητήρες που επηρεάζει ολόκληρη την Νίο σειρά...τρόμος στους αιθέρες σε ολόκληρο τον πλανήτη! Ισχύει βέβαια δεν ξέρουμε αν η Pratt & Witney το ήξερε το πρόβλημα εξαρχής όπως οι δολοφόνοι στην Boeing και ούτε έγινε κάποιο δυστύχημα . Είναι και ξεχωριστές εταιρίες κιόλας, οπότε δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να καταλογιστεί ως σφάλμα της airbus. Οι άλλοι ήξεραν τα πάντα και λέει δεν γαμιεται καλό είναι δεν θα τύχει κάτι.. 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα