Προς το περιεχόμενο

Help μου συνέβη ένα περίεργο σε Mercedes C200


costacurta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παίδες καλησπέρα. Μου συνέβη το εξής κουλό. Χρησιμοποίησα το αυτοκίνητο Πέμπτη βράδυ. Γενικά το λειτουργώ κάθε μέρα. Σήμερα 2 μέρες μετά δηλαδή βάζω το κλειδί στη μίζα. Παγώνουν όλα απενεργοποιουνται όλα και το κλειδί δεν γυρνάει καν. Δεν γυρνάει καν έχει κλειδώσει. Παγωνω. Σκέφτομαι μήπως τελείωσε η μπαταρία στο κλειδί και δεν λειτουργεί το ιμομπιλαιζερ 

Πάω στο σπίτι παίρνω το δεύτερο κλειδί το βάζω πάλι τπτ. Όχι απλά δεν έχει ρεύμα αλλά δεν γυρνάει ο διακόπτης καν. Λέω μήπως καμία μπαταρία (την έχω 3 η 4 χρόνια). Ανοίγω καπό βγάζω το φιλτροκουτο(στο μοντέλο μου Mercedes C200 2003 μοντέλο η μπαταρία είναι κάτω από ένα πλαστικό που έχει πίσω το φιλτροκουτο της καμπίνας, περνάνε ξέρω γω και 4 λεπτά που ανέβηκα σπίτι να πάρω τον απλό κλειδί, και κάνει ένα ήχο το κεντρικό κλείδωμα. Βάζω και τα δύο κλειδιά και λειτουργεί κανονικά πλέον. Έκανα ένα 20λεπτο δρομολόγιο χωρίς πρόβλημα. Τι λέτε να είναι? Πρώτη φορά το παθαίνω. Η μπαταρία δεν είχε δείξει σημάδια πτώσης. Λέτε για κάποιο λόγο να αναγνώρισε το κλειδί ιμπομπιλαιζερ σαν ξένο και να πάγωσαν όλα σαν μέθοδό αντικλοπης? Λέτε να ήταν η μπαταρία? Δευτέρα θα πάω συνεργείο να το δει απλά ήθελα να ρωτήσω αν το έχει συναντήσει ποτέ κανείς? Με αγχώνει λίγο το πρωί να πάω στη δουλειά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 minutes ago, costacurta said:

Παίδες καλησπέρα. Μου συνέβη το εξής κουλό. Χρησιμοποίησα το αυτοκίνητο Πέμπτη βράδυ. Γενικά το λειτουργώ κάθε μέρα. Σήμερα 2 μέρες μετά δηλαδή βάζω το κλειδί στη μίζα. Παγώνουν όλα απενεργοποιουνται όλα και το κλειδί δεν γυρνάει καν. Δεν γυρνάει καν έχει κλειδώσει. Παγωνω. Σκέφτομαι μήπως τελείωσε η μπαταρία στο κλειδί και δεν λειτουργεί το ιμομπιλαιζερ 

Πάω στο σπίτι παίρνω το δεύτερο κλειδί το βάζω πάλι τπτ. Όχι απλά δεν έχει ρεύμα αλλά δεν γυρνάει ο διακόπτης καν. Λέω μήπως καμία μπαταρία (την έχω 3 η 4 χρόνια). Ανοίγω καπό βγάζω το φιλτροκουτο(στο μοντέλο μου Mercedes C200 2003 μοντέλο η μπαταρία είναι κάτω από ένα πλαστικό που έχει πίσω το φιλτροκουτο της καμπίνας, περνάνε ξέρω γω και 4 λεπτά που ανέβηκα σπίτι να πάρω τον απλό κλειδί, και κάνει ένα ήχο το κεντρικό κλείδωμα. Βάζω και τα δύο κλειδιά και λειτουργεί κανονικά πλέον. Έκανα ένα 20λεπτο δρομολόγιο χωρίς πρόβλημα. Τι λέτε να είναι? Πρώτη φορά το παθαίνω. Η μπαταρία δεν είχε δείξει σημάδια πτώσης. Λέτε για κάποιο λόγο να αναγνώρισε το κλειδί ιμπομπιλαιζερ σαν ξένο και να πάγωσαν όλα σαν μέθοδό αντικλοπης? Λέτε να ήταν η μπαταρία? Δευτέρα θα πάω συνεργείο να το δει απλά ήθελα να ρωτήσω αν το έχει συναντήσει ποτέ κανείς? Με αγχώνει λίγο το πρωί να πάω στη δουλειά. 

Διακόπτης. Με το immobilizer παίρνει μπρος συνήθως και σβήνει. Έτσι μου έκανε εμένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, turbakiasss είπε

Διακόπτης. Με το immobilizer παίρνει μπρος συνήθως και σβήνει. Έτσι μου έκανε εμένα.

Να ρωτήσω. Δήλ έχει πρόβλημα ο διακόπτης? Και δεν αναγνώρισε το ιμο? 

Ίδιο μοντέλο είχες? 

Σε τι συχνότητα στο έκανε? Δήλ αργά ή γρήγορα θα το κάνει πιο συχνά? 

 

Και κόστος επισκευής? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, costacurta said:

Να ρωτήσω. Δήλ έχει πρόβλημα ο διακόπτης? Και δεν αναγνώρισε το ιμο? 

Ίδιο μοντέλο είχες? 

Σε τι συχνότητα στο έκανε? Δήλ αργά ή γρήγορα θα το κάνει πιο συχνά? 

 

Και κόστος επισκευής? 

Όχι δεν έχω ίδιο μοντέλο. Λογικά δεν έδωσε ρεύμα ο διακόπτης για αυτό δεν άναψε τίποτα στο καντράν. Κόστος κλπ δεν ξέρω, ούτε αν θα το κάνει ξανά, καλύτερα να το δεις με το συνεργείο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, costacurta είπε

Παίδες καλησπέρα. Μου συνέβη το εξής κουλό. Χρησιμοποίησα το αυτοκίνητο Πέμπτη βράδυ. Γενικά το λειτουργώ κάθε μέρα. Σήμερα 2 μέρες μετά δηλαδή βάζω το κλειδί στη μίζα. Παγώνουν όλα απενεργοποιουνται όλα και το κλειδί δεν γυρνάει καν. Δεν γυρνάει καν έχει κλειδώσει. Παγωνω. Σκέφτομαι μήπως τελείωσε η μπαταρία στο κλειδί και δεν λειτουργεί το ιμομπιλαιζερ 

Πάω στο σπίτι παίρνω το δεύτερο κλειδί το βάζω πάλι τπτ. Όχι απλά δεν έχει ρεύμα αλλά δεν γυρνάει ο διακόπτης καν. Λέω μήπως καμία μπαταρία (την έχω 3 η 4 χρόνια). Ανοίγω καπό βγάζω το φιλτροκουτο(στο μοντέλο μου Mercedes C200 2003 μοντέλο η μπαταρία είναι κάτω από ένα πλαστικό που έχει πίσω το φιλτροκουτο της καμπίνας, περνάνε ξέρω γω και 4 λεπτά που ανέβηκα σπίτι να πάρω τον απλό κλειδί, και κάνει ένα ήχο το κεντρικό κλείδωμα. Βάζω και τα δύο κλειδιά και λειτουργεί κανονικά πλέον. Έκανα ένα 20λεπτο δρομολόγιο χωρίς πρόβλημα. Τι λέτε να είναι? Πρώτη φορά το παθαίνω. Η μπαταρία δεν είχε δείξει σημάδια πτώσης. Λέτε για κάποιο λόγο να αναγνώρισε το κλειδί ιμπομπιλαιζερ σαν ξένο και να πάγωσαν όλα σαν μέθοδό αντικλοπης? Λέτε να ήταν η μπαταρία? Δευτέρα θα πάω συνεργείο να το δει απλά ήθελα να ρωτήσω αν το έχει συναντήσει ποτέ κανείς? Με αγχώνει λίγο το πρωί να πάω στη δουλειά. 

Το διακόπτη μίζα δες , ρώτησε σε κλειδαρα για αρχή .

Μετρησε και τη μπαταρία του να δεις τη κατάσταση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο κλειδαρας λέει είναι θέμα ηλικίας αυτά τα w203 το παθαίνουν συχνά (είναι 20 ετών πλέον). Κόστος αλλαγής κλειδαριάς 200 ευρώ. Μου είπε βέβαια μπορεί να περάσουν 6 μήνες καί να μη το ξαναπαθει ας το αφήσω και αν γίνει να πάω. 

 

Σε εξουσιοδοτημενο συνεργείο που πήγα μετά έλεγξε μίζα διακόπτη μπαταρία μου είπε δεν έχει τπτ μπορεί να έγινε.... Ποιος ξέρει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/1/2024 στις 3:56 ΜΜ, costacurta είπε

Παίδες καλησπέρα. Μου συνέβη το εξής κουλό. Χρησιμοποίησα το αυτοκίνητο Πέμπτη βράδυ. Γενικά το λειτουργώ κάθε μέρα. Σήμερα 2 μέρες μετά δηλαδή βάζω το κλειδί στη μίζα. Παγώνουν όλα απενεργοποιουνται όλα και το κλειδί δεν γυρνάει καν. Δεν γυρνάει καν έχει κλειδώσει. Παγωνω. Σκέφτομαι μήπως τελείωσε η μπαταρία στο κλειδί και δεν λειτουργεί το ιμομπιλαιζερ 

Πάω στο σπίτι παίρνω το δεύτερο κλειδί το βάζω πάλι τπτ. Όχι απλά δεν έχει ρεύμα αλλά δεν γυρνάει ο διακόπτης καν. Λέω μήπως καμία μπαταρία (την έχω 3 η 4 χρόνια). Ανοίγω καπό βγάζω το φιλτροκουτο(στο μοντέλο μου Mercedes C200 2003 μοντέλο η μπαταρία είναι κάτω από ένα πλαστικό που έχει πίσω το φιλτροκουτο της καμπίνας, περνάνε ξέρω γω και 4 λεπτά που ανέβηκα σπίτι να πάρω τον απλό κλειδί, και κάνει ένα ήχο το κεντρικό κλείδωμα. Βάζω και τα δύο κλειδιά και λειτουργεί κανονικά πλέον. Έκανα ένα 20λεπτο δρομολόγιο χωρίς πρόβλημα. Τι λέτε να είναι? Πρώτη φορά το παθαίνω. Η μπαταρία δεν είχε δείξει σημάδια πτώσης. Λέτε για κάποιο λόγο να αναγνώρισε το κλειδί ιμπομπιλαιζερ σαν ξένο και να πάγωσαν όλα σαν μέθοδό αντικλοπης? Λέτε να ήταν η μπαταρία? Δευτέρα θα πάω συνεργείο να το δει απλά ήθελα να ρωτήσω αν το έχει συναντήσει ποτέ κανείς? Με αγχώνει λίγο το πρωί να πάω στη δουλειά. 

 το κλειδί δεν γυρνάει καν. προβλημα στην κλειδαρια..

Παγώνουν όλα απενεργοποιουνται.  Αν εννοεις νεκρωνουν ολα απο ρευμα αυτο ειναι απο την κεντρικη ασφαλεια(επαφες)

Τωρα αυτο αν εχει καποιο συστημα οταν νεκρωνει απο ρευματα να μην σε αφηνει να γυρισεις και το κλειδι αυτο δεν το ξερω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...