a123xxsp Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Δεν αφορά δίσκο, αλλά πήγα να παραλάβω φουρνάκι και το κουτί του είχε τρύπα στο μέγεθος της παλάμης μου. Ζήτησα να το ανοίξω εκεί για να δω ότι είναι ΟΚ, δεν μου το αρνήθηκαν, ήταν μια χαρά μέσα αλλά τελικά δεν το παρέλαβαί με το φόβο ότι αν είχε φτάσει να κάνει τόσο μεγάλη τρύπα το κουτί θα είχε πέσει ή χτυπήσει κάπου με δύναμη και ίσως είχε εσωτερική βλάβη ή φθορά σε μηχανισμό. Έχει παραγινει πάντως όχι μόνο με το eShop αλλά γενικά με τις παραδόσεις και τις κακές συσκευασίες 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jgeorgiou Δημοσ. 9 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Στις 6/1/2024 στις 12:55 ΠΜ, sazistas είπε Προσφατα είχα κάνει μια παραγγελία δύο δισκους Seagate exos X20 20TB απο το e-shop οι οποιοι ήρθαν χτυπημενοι, δηλαδη με εμφανή χτυπηματα/βαθουλωματα περιμετρικα στο σασι τους, που φαίνεται να έγιναν μεσα στο χάρτινο κουτι του eshop χτυπώντας μεταξύ τους. Αυτοι που τους συσκευασαν μαλλον δεν σκεφτηκαν οτι δυο δισκοι σχεδον ελευθεροι όπως τους είχαν με ενα μικρο τυλιγμένο χαρτονάκι μόνο γυρω γυρω μεσα σε ενα μεγαλο χαρτινο κουτι και με μονη προστασία το σακουλακι τους δε θα χτυπηθουν. Οταν τους εβαλα να τους κανω full format ο ενας κολλησε καπου στο 60% αλλα και οι δυο ειχαν πολλα bad sectors οταν τους τσεκαρα με το hdd sentinel. Να προσθέσω οτι τα σημαδια που εχουν επανω στο σασι δεν ειναι πολύ βαθιά οπότε δεν φάνηκαν πριν ξεσφραγίσω το σακουλακι και τα παρατήρησα αφοτου τους εβγαλα απο μεσα. Αφου μετα τον ελεγχο επιβεβαίωσα και τα bad sectors τους πηγα πισω στο eshop οπου μου έδωσε εκει ενας υπάλληλος μια φόρμα να συμπληρώσω τι προβλημα ακριβως εχει ο κάθε δίσκος και ότι ζητάω αντικατάσταση. Υστερα απο καμια 10αριά μέρες αναμονή λοιπον με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν οτι οι δισκοι όντως έχουν πρόβλημα αλλα εαν δεν μπορέσω να τους αποδείξω με κάποιο τρόπο ότι τους παρέλαβα έτσι δεν δέχονται αντικατάσταση και μου πρότειναν είτε να μου τους στείλουν πισω είτε να μου δώσουν ένα πιστώτικο για περίπου 100 ευρω αν θυμαμαι καλα το οποίο είναι απλα άστειο διοτι οι δίσκοι κοστιζουν γυρω στα 400 ευρω ο ένας. Επίσης μου πέταξαν και ένα κουλό ότι δήθεν υπαρχει μια γραμμή απο καποιο μαρκαδόρο στον έναν δίσκο και απο εκει καταλαβαίνουν είπαν ότι εχει πειραχθεί!!🙄 Τι μπορώ να κάνω σε αυτή την περίπτωση? Εγώ τους ξαναπήρα τηλ και τους είπα να εξετασουν προσεκτικά τα χτυπήματα που έχουν επανω οι δίσκοι και θα δουν οτι ειναι μικροχτυπηματα σε διαφορα σημεία που αποδεικνύει τα λεγόμενα μου, δηλαδη ότι χτυπηθηκαν μεταξύ τους μεσα στην συσκευασια που τους εβαλαν. δύσκολα να αποδειχθεί ποιος ευθύνεται για τα κτυπηματα πλέον , το eshop έχει νόμιμο δικαίωμα να αμφισβητήσει ότι τα παρέλαβες ε΄τσι Επεξ/σία 9 Ιανουαρίου από jgeorgiou Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gaakoum Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου Γι' αυτό δεν παραλαμβάνουμε ποτέ σκληρούς αν δεν είναι σωστά συσκευασμένοι (στο μεταξύ έλεγαν ότι είναι bulk;). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nikdev Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 14 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 1. Δεκέμβρη παρέλαβα και εγώ έναν EXOS Χ20 με χτύπημα από το Eshop. Ήταν τυλιγμένος με μια στρώση bubble και ο υπάλληλος ανέφερε ψευδώς ότι δεν είχε κουτί. Το κουτί ήταν χτυπημένο και σκισμένο και το έκρυψε, μου το είπε ο άλλος υπάλληλος άλλης βάρδιας (ο ρουφ 🤭) σε άλλη μου επίσκεψη μετά τις γιορτές. Τον άνοιξα μπροστά του στην παραλαβή έβγαλα φωτό και έφυγε επιστροφή ως DOA, λόγω γιορτών άργησε η αντικατάσταση έρχεται εντός των ημερών. Είχε χτυπήματα. 2. Παρόμοιο περιστατικό αλλά σε πολύ χειρότερη κατάσταση τέλος Νοέμβρη, παραγγελία EXOS X20 από Marketking, μέσω skroutz όμως ήρθε γεμάτος χτυπήματα. Φωτό κατά το άνοιγμα και έγινε άμεση επιστροφή και μετά από ημέρες μέσω Skroutz και αποζημίωση. (Σημειώνω δε, ότι το κατάστημα μετά από 35ημέρες, όπως ανέφερε το Skroutz δεν μπόρεσε καν να το δει "τεχνικός" 🤔οπότε θα έκαναν αντικατάσταση ή αποζημίωση.) Άντε δηλαδή να έχεις αγοράσει κατευθείαν απο αυτούς ή έχεις αυτόν για ένα και μοναδικό σκληρό να στήσεις μηχάνημα. Το θέμα είναι ότι, χρειαζόμουν 4 σκληρούς EXOS Χ20 και το 50% ήρθε DOA και έγινε επιστροφή. Προτίμησα Ελλάδα, αλλά το 50% είναι τραγικό όπως και να το κάνεις. Και ας λάβουμε υπόψη ότι ο κάθε σκληρός μπορεί εμφανισιακά να είναι εντάξει αλλά πλέον η μεταχείριση από τα καταστήματα που στέλνουν ή μεταφέρουν αυτά τα προϊόντα είναι χείριστη, γεννά λοιπόν ερωτήματα και για τη μετέπειτα πορεία του. Παλαιότερα αγόραζα σκληρούς από Amazon, Πλαίσιο, Eshop, Skroutzομάγαζα και 1-2 καταστήματα Γερμανικά, κυρίως για να είναι από διαφορετικά batches. Δυστυχώς μεγάλα μοντέλα της WD ή Seagate δύσκολα θα βρεί καποιος σε φυσικά καταστήματα άμεσα διαθέσιμα, ώστε έστω και με κάποιο καπέλο ή ταλαιπωρία (χρόνος-παρκάρισμα)να τα προμηθευτεί. 3. Εδώ δείχνω φωτό πάλι από Skroutz κατάστημα Marketking πως έστειλε Nvme αξίας 400+€ σ΄ένα απλό φάκελο και όχι σε έστω ένα κουτάκι με bubble. Ευτυχώς όλα καλά. Η ελληνική αγορά στο μεγαλείο της.. Επεξ/σία 14 Ιανουαρίου από Nikdev 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
akisk Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Και εγώ είχα παρόμοια εμπειρία με amazon και hdd (έτυχε να είναι seagate exos). Επέστρεψα 3 φορές το προϊόν μέχρι να μου έρθει δίσκος χωρίς βαθούλωμα. Αρχίζω να πιστεύω ότι φταίει η ίδια η seagate που δεν πακετάρει τα προϊόντα της. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
atheatos Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 31 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Στις 17/1/2024 στις 1:01 ΜΜ, akisk είπε Και εγώ είχα παρόμοια εμπειρία με amazon και hdd (έτυχε να είναι seagate exos). Επέστρεψα 3 φορές το προϊόν μέχρι να μου έρθει δίσκος χωρίς βαθούλωμα. Αρχίζω να πιστεύω ότι φταίει η ίδια η seagate που δεν πακετάρει τα προϊόντα της. Και εγώ ψωνίζω δίσκους από Amazon μιας και έχει τους φθηνότερους δίσκους ανα tb στην αγορά. Ψωνίζω και refurbished όπου εκεί ρισκάρω να μου μείνει ο δίσκος στα χέρια. Αλλά στην τελική μου έχει μείνει και καινούργιος δίσκος στα χέρια όποτε δεν μου λέει τίποτα το γεγονός. Γενικα αν ο δίσκος δουλεύει σωστά δεν έχω πρόβλημα για τα όποια χτυπήματα έχει εξωτερικά. Για παράδειγμα παρέλαβα 18tb exos με μικρό χτύπημα στην γωνία αλλά ως τώρα δουλεύει κανονικά. Βέβαια έχω backup όλα τα δεδομένα όποτε μου είναι αδιάφορο αν κάποιος δίσκος χτυπήσει είτε καινούργιος είτε μεταχειρισμένος, είναι αυτός. Η εγγύηση είναι ένα πλεονέκτημα που έχουν οι καινούργιοι αλλά η ταλαιπωρία να τον στείλεις πίσω και να αποδείξεις ότι δεν τον χάλασε εσυ είναι μια η άλλη. Επεξ/σία 31 Ιανουαρίου από atheatos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreaspA Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου Και φιλος παντως με τηλεοραση απο eshop, που αργησε κιολας καμια 10αρια μερες να την ανοιξει, ειχε το ιδιο θεμα. Σπασμενο panel. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nikdev Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) Ήρθε η αντικατάσταση του Exos Χ20, πάλι με βαθουλώματα (2 μόνο και μικρότερα). Σε αντιστατική συσκευασία χωρίς bubble και στο γνωστό χάρτινο κουτάκι του Eshop, οπότε έκανε βόλτες μέσα. Αυτή τη φορά έγινε ακύρωση της παραγγελίας. 70 ημέρες για ένα HDD από το Eshop και στο τέλος ... τίποτα. Αυτή είναι η πραγματικότητα στα ελληνικά καταστήματα, μια τραγική πραγματικότητα όποιος έχει επαφή με επιχειρείν, καταστήματα και προσωπικό τη γνωρίζει. Όταν στην αλυσίδα υπάρχει το απρόσωπο του κάθε τμήματος και η αδιαφορία, η έλλειψη ελέγχου, η μη τήρηση νομοθεσίας είναι επόμενο να συμβαίνουν όλα αυτά. Ας μην ξεχνάμε και το κακοπληρωμένο προσωπικό, αλλά και μια γενικότερη ελαφρότητα που χαρακτηρίζει πλέον το εργατικό δυναμικό. Το πιο εντυπωσιακό είναι ότι ο 2ος υπάλληλος (20-25) με ρώτησε τι είναι αυτό κι αν επηρεάζει το βαθουλωματάκι. Υπάλληλος σε κατάστημα η/υ δεν ξέρει ν΄αναγνωρίσει ένα σκληρό δίσκο. Δεν παραξενεύτηκα βέβαια για το χάλι μας.. Επεξ/σία 10 Φεβρουαρίου από Nikdev 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mixalis95320 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Φιλος πριν 1-2 χρονια πηρε μητρική απο εκει, οταν άνοιξε το κουτι ειδε στραβά πιν. Όταν πήγε να ζητήσει αντικατάσταση του ειπαν οτι το έκανε αυτος. Μητρική 300e btw. Long story short τους απείλησέ με μηνήσεις κλπ, μετα απο 1 μηνα σχεδόν αναμονή με πολλά τηλεφωνα στο ενδιάμεσο του εκαναν "χαρη" και την έστειλαν για επισκευή, κόστος 30ε. Σταματήστε να δίνεται χρήματα σε μαγαζιά επιπέδου startup. Το eshop.gr ειναι εδω και χρονια ενα απο τα χειρότερα καταστήματα και δεν εχει καμία σχέση με το eshop που ολοι ξέραμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SeNNinhA Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 13 λεπτά πριν, mixalis95320 είπε Φιλος πριν 1-2 χρονια πηρε μητρική απο εκει, οταν άνοιξε το κουτι ειδε στραβά πιν. Όταν πήγε να ζητήσει αντικατάσταση του ειπαν οτι το έκανε αυτος. Μητρική 300e btw. Long story short τους απείλησέ με μηνήσεις κλπ, μετα απο 1 μηνα σχεδόν αναμονή με πολλά τηλεφωνα στο ενδιάμεσο του εκαναν "χαρη" και την έστειλαν για επισκευή, κόστος 30ε. Σταματήστε να δίνεται χρήματα σε μαγαζιά επιπέδου startup. Το eshop.gr ειναι εδω και χρονια ενα απο τα χειρότερα καταστήματα και δεν εχει καμία σχέση με το eshop που ολοι ξέραμε. Γι αυτο σε καθε unboxing τραβατε βιντεο. Ειδικα στα ευαισθητα και ακριβα κομματια. Τι στο καλο τις εχετε τις σουπερ καμερες στα κινητα σας.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aris_ Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 1 hour ago, SeNNinhA said: Τι στο καλο τις εχετε τις σουπερ καμερες στα κινητα σας.... άσε εγω τους εμαθα να τραβάνε φωτο αντι να αντιγράφουν τις σημειώσεις στο μάθημα και που να τους έλεγα ocr από φώτο και έτοιμο σε txt το αρχείο, εκει αντίκριζα το βλέμμα της αγελάδας, έχουν καεί από τα social media στα κινητά 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SeNNinhA Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου Share Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 4 λεπτά πριν, Aris_ είπε άσε εγω τους εμαθα να τραβάνε φωτο αντι να αντιγράφουν τις σημειώσεις στο μάθημα και που να τους έλεγα ocr από φώτο και έτοιμο σε txt το αρχείο, εκει αντίκριζα το βλέμμα της αγελάδας, έχουν καεί από τα social media στα κινητά CamScanner Έχω βρει την υγεία μου με την εφαρμογή. Σκαναρει, ισιώνει, βελτιώνει, OCR, extract σε PDF, Word, share κατευθείαν κλπ Και free εκτός εάν σε ενοχλεί το watermark με το logo της. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα