sazistas Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Προσφατα είχα κάνει μια παραγγελία δύο δισκους Seagate exos X20 20TB απο το e-shop οι οποιοι ήρθαν χτυπημενοι, δηλαδη με εμφανή χτυπηματα/βαθουλωματα περιμετρικα στο σασι τους, που φαίνεται να έγιναν μεσα στο χάρτινο κουτι του eshop χτυπώντας μεταξύ τους. Αυτοι που τους συσκευασαν μαλλον δεν σκεφτηκαν οτι δυο δισκοι σχεδον ελευθεροι όπως τους είχαν με ενα μικρο τυλιγμένο χαρτονάκι μόνο γυρω γυρω μεσα σε ενα μεγαλο χαρτινο κουτι και με μονη προστασία το σακουλακι τους δε θα χτυπηθουν. Οταν τους εβαλα να τους κανω full format ο ενας κολλησε καπου στο 60% αλλα και οι δυο ειχαν πολλα bad sectors οταν τους τσεκαρα με το hdd sentinel. Να προσθέσω οτι τα σημαδια που εχουν επανω στο σασι δεν ειναι πολύ βαθιά οπότε δεν φάνηκαν πριν ξεσφραγίσω το σακουλακι και τα παρατήρησα αφοτου τους εβγαλα απο μεσα. Αφου μετα τον ελεγχο επιβεβαίωσα και τα bad sectors τους πηγα πισω στο eshop οπου μου έδωσε εκει ενας υπάλληλος μια φόρμα να συμπληρώσω τι προβλημα ακριβως εχει ο κάθε δίσκος και ότι ζητάω αντικατάσταση. Υστερα απο καμια 10αριά μέρες αναμονή λοιπον με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν οτι οι δισκοι όντως έχουν πρόβλημα αλλα εαν δεν μπορέσω να τους αποδείξω με κάποιο τρόπο ότι τους παρέλαβα έτσι δεν δέχονται αντικατάσταση και μου πρότειναν είτε να μου τους στείλουν πισω είτε να μου δώσουν ένα πιστώτικο για περίπου 100 ευρω αν θυμαμαι καλα το οποίο είναι απλα άστειο διοτι οι δίσκοι κοστιζουν γυρω στα 400 ευρω ο ένας. Επίσης μου πέταξαν και ένα κουλό ότι δήθεν υπαρχει μια γραμμή απο καποιο μαρκαδόρο στον έναν δίσκο και απο εκει καταλαβαίνουν είπαν ότι εχει πειραχθεί!!🙄 Τι μπορώ να κάνω σε αυτή την περίπτωση? Εγώ τους ξαναπήρα τηλ και τους είπα να εξετασουν προσεκτικά τα χτυπήματα που έχουν επανω οι δίσκοι και θα δουν οτι ειναι μικροχτυπηματα σε διαφορα σημεία που αποδεικνύει τα λεγόμενα μου, δηλαδη ότι χτυπηθηκαν μεταξύ τους μεσα στην συσκευασια που τους εβαλαν. Επεξ/σία 6 Ιανουαρίου από sazistas Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios_2809 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Θέλω να πιστεύω ότι είναι σοβαρό μαγαζί , έχουν εμπειρία και θα δώσουν τη σωστή λύση. Παραλαβη από το κατάστημα έκανες η στα έφερε κάποια courier ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sazistas Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 1 λεπτό πριν, stelios_2809 είπε Θέλω να πιστεύω ότι είναι σοβαρό μαγαζί , έχουν εμπειρία και θα δώσουν τη σωστή λύση. Παραλαβη από το κατάστημα έκανες η στα έφερε κάποια courier ? Παραλαβή απο το κατάστημα, ηταν μια μεγάλη παραγγελία με άλλα επιπλέον πραγματα μαζί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filip123go Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 36 minutes ago, sazistas said: Επίσης μου πέταξαν και ένα κουλό ότι δήθεν υπαρχει μια γραμμή απο καποιο μαρκαδόρο στον έναν δίσκο και απο εκει καταλαβαίνουν είπαν ότι εχει πειραχθεί!! Ζητάς φωτογραφίες. Εσύ φωτογραφίες έχεις από τα χτυπήματακια που λες; Οι δίσκοι ήταν χύμα τελείως; δικά τους κουτιά δεν είχαν; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sazistas Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Μέλος Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, filip123go είπε Ζητάς φωτογραφίες. Εσύ φωτογραφίες έχεις από τα χτυπήματακια που λες; Οι δίσκοι ήταν χύμα τελείως; δικά τους κουτιά δεν είχαν; Δυστυχώς δεν εβγαλα φωτογραφίες πριν παω πίσω τους δισκους γιατι δεν πιστευα οτι θα με αντιμετωπισουν έτσι, ειμαι χρόνια πελατης τους. Οι δίσκοι δεν είχαν κουτιά, ήταν χυμα, απλα μεσα στο ειδικο antistatic σακουλακι σφραγισμενοι. Αν θυμαμαι καλα υπηρχε και ενα χαρτονακι μέσα λυγισμένο, αλλα πρακτικα αυτό δεν παρείχε καμια προστασία. Επεξ/σία 6 Ιανουαρίου από sazistas Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kavadias Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Μην εστιάζεις στα χτυπήματα, αν βγάζουν bad sectors κλπ. είναι DOA οι δίσκοι. Αν πάτε στο ποιος θα αποδείξει πότε χτυπήθηκαν δεν θα βγάλεις άκρη. Αυτό που σε νοιάζει είναι ότι παρέλαβες δίσκο με bad sectors κλπ. print screen από sentinel που δείχνει τις ελάχιστες ώρες λειτουργίας και τα προβλήματα (bad sectors) και πας και κάνεις φασαρία για DOA (Dead on Arrival). ΔΕΝ το συζητάς, ΑΠΑΙΤΕΙΣ αντικατάσταση άμεση με ίδιους χωρίς προβλήματα. Αυτό προϋποθέτει βέβαια ότι έχεις δράσει άμεσα μετά την παραλαβή τους. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ntinos82st Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου Απλά ενημερώνω και εγώ τον κόσμο που θα διαβάσει αυτό το άρθρο. Γενικά τώρα τελευταία υπάρχουν πολλά προβλήματα με προϊόντα χτυπημένα από το συγκεκριμένο κατάστημα. Και εγώ είχα θέμα με τηλεόραση 55 άρα όταν την παρέλαβα από το μαγαζί είδα ένα χτύπημα στην κούτα λέω εντάξει δεν θα έχει πρόβλημα. Κατά το άνοιγμα της κούτας τράβαγα βίντεο όλο το unbox και τελικά μόλις την εβαλα και την άναψα ήταν σπασμένη όλη η οθόνη. Την ίδια ώρα την πήγα πίσω και μου έκαναν επιστροφή τα λεφτά γιατί είχε εξαντληθεί το μοντέλο και δεν μπορούσαν να φέρουν άλλη. Και τέλος από πολλούς φίλους μου που έχουν πάρει πράγματα από το μαγαζί είχαν παρόμοια προβλήματα χτυπήματα κατά την μεταφορά τους. Οπότε καλό είναι πριν κάνετε unbox να βγάζετε σε όλα τα στάδια βίντεο οι φωτογραφίες. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vagelp2 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Εγώ πήρα smartwatch από το e-shop.gr για την γυναίκα μου, που και οι δύο ξέραμε ότι, επί ένα μήνα που το είχαμε, ήθελε φόρτιση μέρα παρά μέρα (αντί για 12 που υποτίθεται ότι έπρεπε να κρατάει). Ο τεχνικός με κορόιδευε ότι το δοκίμασε και ότι το φόραγε και αντέχει μέρες η μπαταρία. Μας έβγαλε ψεύτες στο τέλος και οι επιλογές που μας έδωσε ήταν, ή να μου επιστρέψει το ρολόι ή τα 2/3 της αρχικής αξίας. Ξέρω ότι σε πελάτες άλλων καταστημάτων τους έγινε αντικατάσταση του συγκεκριμένου ρολογιού (το οποίο κάποιες παρτίδες φαίνεται ότι βγήκαν ελαττωματικές) ... Αυτό που θέλω να πω είναι ότι το e-shop παραπαίει. Και εγώ είμαι πελάτης από το 2007 και έχω κάνει γύρω στις 400 παραγγελίες... Αλλά πλέον με επιφύλαξη... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
doctorScien Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Παρομοιο προβλημα προ 3ετιας...ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΑΠΟ eshop... 7 Χ14ΤΒ GOLD WD. ΟΛΟΙ ΜΕ ΜΙΚΡΟΧΤΥΠΗΜΑΤΑ. ΧΑΛΑΣΜΕΝΟΙ. ...γιατι. με την Courrier.. ναι με ηταν τυλιγμενοι ξεχβριστα με φουσκιτσες... ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΕΣΠΑΔΑΝ ΟΛΕΣ ΚΟΙ ΟΙ ΔΙΣΚΟΙ εγιναν συγκρουομενα...ΕΥΤΥΧΩΣ. ΕΓΙΝΑΝ RMA ΣΕ WD ΜΕ ΜΟΝΟ ΕΞΟΔΟ ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ.. Τα χτυπηματακια ήταν πολυ μικρα μη εμφανη... ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΟΝ. ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ WD. ΚΑΙ 15 ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΕΙΧΑ. ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥΣ... Προσοχη ομως. Η Wd δεχεται μονο 2 rma για τι ιδιο μοντελο.. οποτε ανοιξα. 4 λογαριασμους. Και τους γυρισα σταδιακα σε 1 μηνα...Καλή. τύχη. Χρονια πολλα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filip123go Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 12 hours ago, kavadias said: Μην εστιάζεις στα χτυπήματα, αν βγάζουν bad sectors κλπ. είναι DOA οι δίσκοι. Αν πάτε στο ποιος θα αποδείξει πότε χτυπήθηκαν δεν θα βγάλεις άκρη. Αυτό που σε νοιάζει είναι ότι παρέλαβες δίσκο με bad sectors κλπ. print screen από sentinel που δείχνει τις ελάχιστες ώρες λειτουργίας και τα προβλήματα (bad sectors) και πας και κάνεις φασαρία για DOA (Dead on Arrival). ΔΕΝ το συζητάς, ΑΠΑΙΤΕΙΣ αντικατάσταση άμεση με ίδιους χωρίς προβλήματα. Αυτό προϋποθέτει βέβαια ότι έχεις δράσει άμεσα μετά την παραλαβή τους. Εδώ κάνεις λάθος. Από τη στιγμή που έχουν χτυπήματα οι hdd το e-shop (και το κάθε eshop) νομικά είναι καλυμμένο, εκτός εαν ο αγοραστής μπορεί να αποδήξει το αντίθετο (unboxing video, ανοιγμα στο κατάστημα κλπ) . Γι αυτό και πολλά καταστήματα, όταν κάνεις παραλαβή, ανοίγουν τη συσκευή εκείνη την ώρα. Κατά τα άλλα θα συμφωνήσω πως τώρα τελευταία το e-shop έχει χαλάσει πολύ. Πλέον ούτε μεγάλη ποικιλία έχει, ούτε είναι πιο φθηνό απο τον ανταγωνισμό. Εγώ σταμάτησα να παραγγέλνω απο εκεί μετά τη τρίτη φορά που μου έστειλαν ανοιγμένο προιον, για καινούριο. Και ήμουν πελάτης απο το 2005. Παίζει να έχω κάνει πάνω απο 1000 παραγγελίες όλα αυτα τα χρόνια... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isidorosss Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Επέστρεψα κάρτα μνήμης εντός εγγύησης στο eshop δυτικής Θεσσαλονίκης πριν λίγους μήνες. Η κάρτα είχε χρησιμοποιηθεί μόνο 2-3 φορές και ήταν καλά αποθηκευμένη. Σε διάστημα λίγων μηνών από την αγορά δεν λειτουργούσε χωρίς προφανή αιτία. Το κατάστημα με πήρε λίγες μέρες τηλέφωνο και είπε ότι χτύπησα την κάρτα και δεν την καλύπτει η εγγύηση. Ενώ η κάρτα ήταν ολοκαίνουρια και σε πλαστικό κουτί για κάρτες μνήμης. Πήγα να την πάρω πίσω και η κάρτα ήταν λυγισμένη στη μέση! Έκανα καταγγελίες στο συνήγορο του καταναλωτή ο οποίος ούτε καν ασχολήθηκε αλλά και στον κατασκευαστή ο οποίος τους εκραξε και εν τέλει πρότειναν να μου αλλάξουν την κάρτα. Αλλά η ολη ιστορία κράτησε μήνες και την είχα πετάξει την κάρτα οπότε δεν μου έδωσαν καινούργια. Τι να πω! Κι εγώ έχω αγοράσει πάρα πολλά προϊόντα και δεν περίμενα τέτοια αντιμετώπιση. Συμβουλεύω να βγάζετε φωτογραφίες όταν επιστρέφετε υλικά και να ζητάτε να σας υπογράψουν ότι παρέλαβαν σε καλή κατάσταση. Γενικά μιλώντας για την εμπειρία μου. Όχι ειδικά για τη συγκεκριμένη περίπτωση που είναι λίγο διαφορετική. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kalouts1312 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Καλημέρα από μεριά μου κ καλή χρονιά! Τεχνικός κάποτε ήμουν εκεί και θέλω να σε ενημερώσω ότι έμειναν άτομα που δεν πολύ γνωρίζουν πλέων από αυτά.. συμβουλή μου δώσε τους ξανά για επανεξέταση και γράψε στην φόρμα η ανέφερε να το δει κάποιος που γνωρίζει η να πεις στο τμήμα συναρμολόγησης να πάει για έλεγχο! Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου από Kalouts1312 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
d_gkal Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου On 06/01/2024 at 01:00, stelios_2809 said: Θέλω να πιστεύω ότι είναι σοβαρό μαγαζί , έχουν εμπειρία και θα δώσουν τη σωστή λύση. Παραλαβη από το κατάστημα έκανες η στα έφερε κάποια courier ? ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ απ' τα πιο σοβαρά που υπάρχουν. Μια φορά την πάτησα με εγγύηση από εκει με webcam (πολλά πολλά χρόνια πριν) Ολοκαίνουργια και είχε θολή εικόνα! Την πήγα στο κατάστημα που υπήρχε στην περιοχή. Ο "υπεύθυνος" είπε ότι έτσι δείχνει και να συμβιβαστώ με την εικόνα(;)-πετα από ένα θολό πράγμα δεν έβλεπες τίποτε άλλο. Τελικά πήρα την ίδια από άλλη αλυσίδα καταστημάτων. Επέστρεψα ξανά στον υπεύθυνο και του έδειξα την σωστή εικόνα που είχε η νέα κάμερα. Η απάντηση του;;;; Είναι αναβαθμισμένο μοντέλο και δείχνει καθαρά. Πιτσιρικάς τότε δεν ασχολήθηκα παραπάνω. Επίσης έτυχε και θα τύχει να ξανααγορασω από εκεί αν βρω καλύτερη τιμη. Δε το απεκλεισα αλλά δε το προτιμώ κιόλας. Επίσης και φιλοι/γνωστοί είχαν θέματα με εγγυήσεις απ' το eShop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mitsos_z Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Αν είσαι μέσα στο doa λογικά οφείλουν να τα αντικαταστήσουν... η μόνη ένσταση νομίζω θα ήταν αν έπρεπε να τα επιστρέψεις με το που είδες τα χτυπήματα, πριν τα συνδέσεις στον υπολογιστή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bearwolf Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 7 Ιανουαρίου Ωχ κι εγώ περιμένω δίσκο.Θα το ανοίξω στο κατάστημα για καλό και για κακό Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα