jimmy213 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2024 13 hours ago, mader said: Ύστερα ο πολυ μεγαλος χρονος φόρτισης, οι περισσότεροι απο τους φιλους χρειάζονται ολο το βραδυ++ για να φορτιζουν πληρως με απλο οικιακό φορτιστη απο 20% Ενώ εσύ πόσο χρόνο χρειάζεσαι στην ατομική αντλία βενζίνης/πετρελαίου που έχεις σπίτι σου; 13 hours ago, mader said: Τελος η ασφαλεια, με φοβίζει να κλείνω τα παιδια μου μεσα σε μια κινητή βομβα, και δεν έχουν γινει ουκ ολιγα ατυχήματα με ανάφλεξη μπαταριών... Ναι, ισχύει. Τα ηλεκτρικά παίρνουν φωτιά. 2 1
Anastazio Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2024 51 minutes ago, jimmy213 said: Ενώ εσύ πόσο χρόνο χρειάζεσαι στην ατομική αντλία βενζίνης/πετρελαίου που έχεις σπίτι σου; Ναι, ισχύει. Τα ηλεκτρικά παίρνουν φωτιά. Ειναι επιχειρημα αυτο με την αντλια πετρελαιου?Σε 10 λεπτα εχει πεταχτει σε καποιο βενζιναδικο και σε 11 εχει γεμισει... 1
dtk-386 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2024 Υποχρεωτικοτητες διαβάζω. Αδέρφια βγείτε από την φούσκα σας. Δεν είναι όλοι σαν εσάς που είστε εισοδηματιες. Δείτε τι σαπακι κυκλοφορεί εκεί έξω και ελάτε να μου πείτε για υποχρεωτική αγορά ηλεκτρικού. Με τι κεφάλαιο; ο άλλος θα πάρει ένα μεταχειρισμένο των 5Κ για να επιβιώσει. 5
jimmy213 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2024 10 minutes ago, Anastazio said: Ειναι επιχειρημα αυτο με την αντλια πετρελαιου? Όταν αναφέρεται σε απλή οικιακή πρίζα, ναι είναι επιχείρημα. Είναι σαν να λες ότι το τάδε κινητό δεν αξίζει γιατί με τον 5W φορτιστή μου, πρέπει να το αφήνω όλη νύχτα για να φορτίσει. 1
GR77-S Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2024 Εκτός από την αλλαγή μπαταρίας, τι άλλες απαιτήσεις συντήρησης έχουν τα ηλεκτρικά; Με άλλα λόγια, εκτός από την ετήσια αλλαγή λαδιών / φίλτρου,φίλτρου εισαγωγής αέρα και και φίλτρου πετρελαίου κάθε δύο χρόνια υπάρχει κάτι άλλο που θα γλιτώσω από το ηλεκτρικό;
go2jimmys1 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2024 Μια μπαταρία για να γίνει CO2 neutral χρειάζεται γύρω στα 7 χρόνια αν λάβουμε υπόψη τα καύσιμα που χρειάζονται για την εξόρυξη και παραγωγή της. Επίσης είναι και η εξόρυξη μεταλλευμάτων που χρειάζονται για την κατασκευή που αυτή την στιγμή έχουν κόστος ανθρωπίνων ζωών σε υποαναπτυκτες χώρες. Το ηλεκτρικό δίκτυο αυτήν τη στιγμή έχει προβλήματα τους καλοκαιρινούς μήνες και φτάνει στο όριο του με όλα τα φωτοβολταϊκά και τα τα κλιματιστικά. Φανταστείτε να προστεθούν και κάποια εκατομμύρια ηλεκτρικών αμαξιών σε αυτό. Δεν υπάρχουν υποδομές αυτή την στιγμή για το switch σε ηλεκτρικά που ονειρεύονται.
GR77-S Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2024 1 ώρα πριν, liakjim είπε Έτσι όπως πάει η τεχνολογία, το ξεχνάμε το υδρογόνο. Γιατί;
malakudi Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2024 15 ώρες πριν, mader είπε Άνοιξα αυτο το thread διοτι το ψαχνω να αγοράσω ηλεκτρικό αυτοκίνητο αλλα δεν με πείθουν οι εμπειρίες φιλων απο: Citroen C4 e Hyundai kona Nissan Leaf Opel Corsa-e Αυτο που με απασχολεί περισσότερο ειναι η αυτονομία τους, ειναι αρκετα μικρη, ναι μεν ο κατασκευαστης λεει 250+ km* αλλα αυτος ο αστερίσκος κρύβει πολλα. προφανώς μιλανε για "τέλειες" οδηγικες συνθήκες οπου στην Ελλαδα δεν υπαρχει πουθενα κατι τετοιο!! Ποσο μαλλον Κεφαλονια οπου διαμενω το καλοκαιρι!! στην πραγματικότητα νομιζω ουτε το μισο δεν πιάνει. Δευτερο η πολυ υψηλή τιμη τους + κοστος συντήρησης, αλλαγης μπαταριών (6000€ για το Opel-e??? μα απο χρυσαφι ειναι; ) Ύστερα ο πολυ μεγαλος χρονος φόρτισης, οι περισσότεροι απο τους φιλους χρειάζονται ολο το βραδυ++ για να φορτιζουν πληρως με απλο οικιακό φορτιστη απο 20%, Τυχερος ειναι μονο οποιος εχει εργοτάξιο, ή κατι παρομοιο οπου υπαρχει παροχη επαγγελματικού τριφασικού ρευματος και εκει μπορει να συνδέσει εναν ταχυφορτιστη 30KW για παραδειγμα για να φορτισει στις 5 ωρες, ολοι οι αλλοι 12 ωρες+ και εχει ο θεος/. ασε που ειναι βασανιστικό καθε βραδυ x 365 να τραβομαλας καλωδια και να κουμπώνεις βυσματα κτλ για να εισαι ετοιμος το πρωι. αν το ξεχασεις;;; άνθρωποι ημαστε... την εκατσες! τα παιδια σχολειο με ταξι και ποιος ακουει μετα τη γυναικα!!! Και Ασε που δεν εχω υπολογίσει ακομα τι παιζει με την κατανάλωση ρευματος, σιγουρα τσαμπε η κιλοβατώρα δεν ειναι και σιγουρα ενα σημαντικό ποσοστο χάνετε κατα την φόρτιση τησ μπαταριας σε απώλειες κτλ οπως παντα συμβαινει σε ολα τα συστήματα φόρτισης μπαταριών. και στο ταξιδι;;; που να ψαχνω ταχυφορτιστη;;;; Τελος η ασφαλεια, με φοβίζει να κλείνω τα παιδια μου μεσα σε μια κινητή βομβα, και δεν έχουν γινει ουκ ολιγα ατυχήματα με ανάφλεξη μπαταριών... μηπως τελικα ειναι μουφα η ιστορια με τα ηλεκτρικά; μηπως μας γλεντανε οι πολυεθνικές; μηπως να μεινω με το πετρελαιοκίνητο που φορτιζει στα 2'?? ασε που παιζει να βγαινει συνολικα και πιο οικονομικο!!! θα ηθελα να ακουσω γνωμες PS απο αποστασεις κανω σε καθημερινη βαση το χειμωνα 100km+ και το καλοκαιρι αρκετες φορες πανω απο 500km+ διοτι πηγαινοέρχομαι αθηνα - κεφαλονια Επειδή είσαι τρολάκι, ναι μούφα είναι, μείνε στο πετρέλαιό σου. 4
GR77-S Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2024 1 λεπτό πριν, go2jimmys1 είπε Μια μπαταρία για να γίνει CO2 neutral χρειάζεται γύρω στα 7 χρόνια αν λάβουμε υπόψη τα καύσιμα που χρειάζονται για την εξόρυξη και παραγωγή της. Επίσης είναι και η εξόρυξη μεταλλευμάτων που χρειάζονται για την κατασκευή που αυτή την στιγμή έχουν κόστος ανθρωπίνων ζωών σε υποαναπτυκτες χώρες. Το ηλεκτρικό δίκτυο αυτήν τη στιγμή έχει προβλήματα τους καλοκαιρινούς μήνες και φτάνει στο όριο του με όλα τα φωτοβολταϊκά και τα τα κλιματιστικά. Φανταστείτε να προστεθούν και κάποια εκατομμύρια ηλεκτρικών αμαξιών σε αυτό. Δεν υπάρχουν υποδομές αυτή την στιγμή για το switch σε ηλεκτρικά που ονειρεύονται. Δεν περιμένουμε να είναι το ηλεκτρικό neutral. Οτιδήποτε κινείται θα έχει περιβαλλοντικό κόστος. Το θέμα είναι αν ρυπαίνει περισσότερο ή λιγότερο από το αντίστοιχο θερμικό. Τραγικές συνθήκες εργασίας στις υπανάπτυκτες περιοχές του κόσμου θα υπάρχουν ανεξάρτητα από την ύπαρξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τα ίδια υλικά χρησιμοποιούνται σε οτιδήποτε περιέχει μπαταρίες , chip και καταλύτες. Δεν δημιουργούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυτά τα προβλήματα. Αν και μπορεί να τα επιτείνουν πρόσκαιρα, η κινούσα δύναμη για βελτίωση της τεχνολογίας αποθήκευσης είναι τεράστια λόγω της αυτοκίνησης. Τα φωτοβολταϊκά δεν επιτείνουν κανένα πρόβλημα. Η έλλειψη σοβαρότητας της πολιτικής τάξης στην Ελλάδα δημιουργεί προβλήματα. 3
Ntinaras Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2024 43 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Υποχρεωτικοτητες διαβάζω. Αδέρφια βγείτε από την φούσκα σας. Δεν είναι όλοι σαν εσάς που είστε εισοδηματιες. Δείτε τι σαπακι κυκλοφορεί εκεί έξω και ελάτε να μου πείτε για υποχρεωτική αγορά ηλεκτρικού. Με τι κεφάλαιο; ο άλλος θα πάρει ένα μεταχειρισμένο των 5Κ για να επιβιώσει. Η απαγορευση πωλησης ΚΑΙΝΟΥΡΙΩΝ οχηματων με κεκ, ειναι για το 2035. Ακομα και να μην πεσουν οι τιμες των καινουριων ηλεκτρικων μεχρι τοτε , που δεν υπαρχει περιπτωση να μη πεσουν, εχεις τις εξης επιλογες, παιρνεις καινουριο συμβατικο μεχρι το 2035 παιρνεις μεταχειρισμενο συμβατικο μεχρι το 2035 η και μετα το 2035 παιρνεις μεταχειρισμενο ηλεκτρικο απο αυτα που θα κυκλοφορουν 15 χρονια αν παρ ολα αυτα το 2035 εισαι τοσο μπατιρης και πτωχος που δεν μπορεις να αγορασεις τιποτα απο αυτα, τοτε καλυτερα να μην εχεις καν αμαξι. 1
Joshua21 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2024 7 minutes ago, go2jimmys1 said: Το ηλεκτρικό δίκτυο αυτήν τη στιγμή έχει προβλήματα τους καλοκαιρινούς μήνες και φτάνει στο όριο του με όλα τα φωτοβολταϊκά και τα τα κλιματιστικά. Φανταστείτε να προστεθούν και κάποια εκατομμύρια ηλεκτρικών αμαξιών σε αυτό. Δεν υπάρχουν υποδομές αυτή την στιγμή για το switch σε ηλεκτρικά που ονειρεύονται. Εντελώς άκυρο το σκεπτικό σου, το να προστεθούν κάποια εκατομμύρια ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν γίνεται από τη μια στιγμή στην άλλη, θα πρέπει να περάσουν δεκαετίες, και στο μεταξύ το ηλεκτρικό δίκτυο αναβαθμίζεται. Επίσης τα φωτοβολταϊκά δεν επιβαρύνουν το δίκτυο όπως νομίζεις, το ανακουφίζουν. 2
Ntinaras Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2024 18 λεπτά πριν, GR77-S είπε Εκτός από την αλλαγή μπαταρίας, τι άλλες απαιτήσεις συντήρησης έχουν τα ηλεκτρικά; Με άλλα λόγια, εκτός από την ετήσια αλλαγή λαδιών / φίλτρου,φίλτρου εισαγωγής αέρα και και φίλτρου πετρελαίου κάθε δύο χρόνια υπάρχει κάτι άλλο που θα γλιτώσω από το ηλεκτρικό; Αυτα που ειπες συν Τακακια - δισκοι ( εχουν πολυ λιγοτερη φθορα καθως φρεναρουν με το μοτερ) δισκος συμπλεκτη, σασμαν, μπεκ, αντλιες, ιμαντες, βαλβολινες, παραφλου, καταλυτες, αισθητηρες, τσιμουχες, σωληνακια, τουρμπινες, πεταλουδες, φλαντζες, βασεις απο αυτα καποια ειναι αναλωσιμα, καποια οχι, αλλα στην ελλαδα με τους σκατενιους δρομους και τις σκατενιες συντηρησεις και τα ακομα πιο σκατενια καυσιμα, χαλανε ολα πριν την ωρα τους. 1
go2jimmys1 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2024 3 λεπτά πριν, GR77-S είπε Δεν περιμένουμε να είναι το ηλεκτρικό neutral. Οτιδήποτε κινείται θα έχει περιβαλλοντικό κόστος. Το θέμα είναι αν ρυπαίνει περισσότερο ή λιγότερο από το αντίστοιχο θερμικό. παίζεται. Υπάρχει και το κόστος της αποβολής των χαλασμένων μπαταριών. 3 λεπτά πριν, GR77-S είπε Τραγικές συνθήκες εργασίας στις υπανάπτυκτες περιοχές του κόσμου θα υπάρχουν ανεξάρτητα από την ύπαρξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τα ίδια υλικά χρησιμοποιούνται σε οτιδήποτε περιέχει μπαταρίες , chip και καταλύτες. Δεν δημιουργούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυτά τα προβλήματα. Αν και μπορεί να τα επιτείνουν πρόσκαιρα, η κινούσα δύναμη για βελτίωση της τεχνολογίας αποθήκευσης είναι τεράστια λόγω της αυτοκίνησης. Οι οποίες επιδεινώνονται πολλάκις λόγω της τεράστιας ζήτησης των υλικών κατασκευής των μπαταριών. 3 λεπτά πριν, GR77-S είπε Τα φωτοβολταϊκά δεν επιτείνουν κανένα πρόβλημα. Η έλλειψη σοβαρότητας της πολιτικής τάξης στην Ελλάδα δημιουργεί προβλήματα. Να κάνουμε μια δοκιμή και να βάλουμε 500.000 ηλεκτρικά να φορτίζουν ταυτόχρονα στο υπάρχον δίκτυο να δούμε πότε θα πέσει;
Προτεινόμενες αναρτήσεις