Dinos1973 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 51 minutes ago, liakjim said: Ηλεκτροκίνηση= 1. Αύξηση βαθμού απόδοσης μετακίνησης ( οι μηχανές εσωτερικής καύσης έχουν κακή απόδοση). Επιπρόσθετα δυνατότητα ανάκτησης ενέργειας που αλλιώς θα πήγαινε χαμένη. ΑΔΙΑΦΟΡΟ!!! 2. Μεταφορά της ρύπανσης στο σημείο παραγωγής της ενέργειας. Η οποία ρύπανση μπορεί και να μην υπάρχει ανάλογα με τον τρόπο παραγωγής. ΤΑ ΝΕΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΡΥΠΑΙΝΟΥΝ !!!! 3. Δυνατότητα στον κάτοχο να παράγει μόνος του την ενέργεια μετακίνησης ( φωτοβολταϊκά) , άρα απαλλαγή από την ομηρία των καυσίμων. Εναλλακτικά δυνατότητα επιλογή παρόχου ενέργειας ( πχ στην Ελλάδα υπάρχει πάροχος που παράγει μόνο από ΑΠΕ). ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΤΙ ΦΟΡΤΙΖΕΙΣ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΝΥΧΤΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΡΕΥΜΑ ΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΨΗΛΟ! 4. Εκμηδενίζει ή ελαχιστοποιεί τη συντήρηση. Η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΟΥ ΙΣΟΣΚΕΛΙΖΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ! 5. Εκμηδενίζει ή ελαχιστοποιεί τον θόρυβο στις πόλεις. ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΒΑΡΕΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΟΡΥΒΟ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΤΙ! Αυτά τα οφέλη είναι για το σήμερα. Προς το παρόν είναι ακόμη ακριβή στην απόκτηση, έχει μικρή συγκέντρωση ενέργειας ( = βάρος), απαιτεί δίκτυο ανακύκλωσης, υπάρχει δυσκολία στη φόρτιση για την πλειονότητα του πληθυσμού και τέλος το δίκτυο διανομής ενέργειας είναι ανεπαρκές σε παγκόσμιο επίπεδο. Πάντως υπό προϋποθέσεις είναι κάτι που μπορεί να εξυπηρετήσει κάποιους. Στο μέλλον είναι δεδομένο ότι θα υπάρξουν παντού βελτιώσεις όσον αφορά τα αρνητικά της. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ΠάρηςΓ Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 1 hour ago, dtk-386 said: η ηλεκτροκίνηση αν επικρατήσει λέω ΑΝ, σε Ελλάδα το βλέπουμε σε 10-15 χρόνια. Δεν αλλάζει έτσι γρήγορα ένας στόλος 5 εκ. ΙΧ οχημάτων και ειδικά σε μία χώρα με τα δικά μας εισοδήματα. Αλλάζει με υποχρεωτικότητες και πλυση εγκεφάλου. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 5 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 29 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε 1. Αδιαφορο για σενα που εχεις 0 γνωσεις ηλεκτρολογιας και μηχανολογιας. Ο βαθμος αποδοσης/ αποδοτικοτητας ειναι το μεγαλυτερο ατου της ηλεκτροκινησης, 2. Ποια οχηματα δεν ρυπαινουν ? Τα euro 6 και 7? Θελεις να βαλουμε ενα σε κλειστο γκαραζ και να το αναψουμε και να εισαι μεσα ή να δοκιμασεις να πιεις τα λαδια του? 3. Φορτιζω οποτε θελω, και ΑΠΕ δεν ειναι μονο τα ΦΒ. 4. Η αντικατασταση των μπαταριων γινεται σε πολυ σπανιες περιπτωσεις και μετα απο παρα πολλα χλμ. 5. Γι αυτο θα σας παρουμε τα glx και θα τα παμε στη πρεσα. Τα βαρεα οχηματα κι αυτα γινονται σιγα σιγα ηλεκτρικα. 12 λεπτά πριν, ΠάρηςΓ είπε Αλλάζει με υποχρεωτικότητες και πλυση εγκεφάλου. Πλυση εγκεφαλου? Οι περισσοτεροι που κραζουν τα ηλεκτρικα αυτοκινητα , ειναι αυτοι οι ψεκ που κραζαν για εμβολια, εχουν σημαιες με μεγαλεκο στο προφιλ τους, σημαιες απο ποδοσφαιρικες ομαδες, δουλευουν στου ξαπλωπουλου η στη durex, εχουν φωτογραφιες απο γυφταυτοκινητα τυπου 316 με αυτοκολλητο Μ3 και εξατμιση απο τιτανικο, γραφουν παντελως ανορθογραφα και χωρις συνταξη, κραζουν για την απωλεια ηχου και οδηγικης απολαυσης καθως ονειρευονται αυτοκινητα τυπου LFA και GTR ενω αυτοι οδηγανε seat leon με προγραμμα & εξατμιση. Τι κοινο εχουν ολοι αυτοι αραγε? Επεξ/σία 5 Ιανουαρίου από Ntinaras 8 5 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Πέρα από την πλάκα τώρα, επειδή ήμουν για μήνες χρήστης του leaf (όχι δικό μου) αξίζει και καρα αξίζεις αν 1. Έχεις δικό σου parking με θέση φόρτισης (εγώ δεν είχα και εγώ περίμενα ποτέ να φιγει κάποιος κάτω από το σπίτι έβαζα μηχανή στην θέση του αυτοκινιτου έφερνα το leaf έβαζα εκεί πέρα και πετούσα την μπαλαντεζα) 2. Δεν κάνει μεγάλα ταξίδια και αν κάνει υπολογίζει κάθε στάση και χρόνους. Σε όλα τα άλλα υπερτερεί Είναι θοριβο ομαλό χωρίς κραδασμούς δεν σε κουράζει και πολλά άλλα 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Speculoos Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Άλλο ένα θέμα για τα ηλεκτρικά... Το βασικό είναι ότι η όποια τεχνολογία επικρατήσει στο μέλλον, είτε τελείως ηλεκτρικά, είτε RCF που λομπάρουν έντονα την ΕΕ οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα έχει εφαρμογή και αντίκτυπο βασικά στους κατοίκους των μεγαλουπόλεων. Το όραμα που συζητιέται στα πηγαδάκια και στους διαδρόμους της Κομισιόν και του Κοινοβουλίου είναι να βρεθεί ο τρόπος να μειωθεί ο στόλος των αυτοκινήτων μέσα στις πόλεις. Ως κάτοικος τέτοιας πόλης θα έχεις το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα σου επιτρέπει να κινηθείς μέσα στην πόλη ή να κάνεις κοντινές εξορμήσεις. Για μεγαλύτερα ταξίδια ή θα έχεις το συμβατικό σου αυτοκίνητο παρκαρισμένο καπου στα περίχωρα ή -ιδανικά- θα χρησιμοποιείς τρένο ή λεωφορείο. Το θέμα είναι τα πολύ μεγάλα ταξίδια, ένας Σουηδός, Ολλανδός, Βέλγος παίρνει το αυτοκίνητο του το καλοκαίρι και οδηγεί μέχρι την Ισπανία ή την νότια Γαλλία, να εξαλειφθούν και ουσιαστικά να κινείσαι κοντά και γύρω από την πόλη που ζεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
idefixius Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Πέρα από την πλάκα, προσοχή στα ηλεκτρικά οχήματα γιατί είναι αθόρυβα, σε πλησιάζουν χωρίς να τα πάρεις χαμπάρι, σε πατάνε και άντε γεια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Speculoos Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Τόσο τα λόμπι των αυτοκινητοβιομηχανιών όσο και τα λόμπι των πετρελαιάδων και των ανανεώσιμων είναι πολύ ισχυρά όποτε η μάχη γίνεται για το πιο τελικά θα υπερισχύσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dinos1973 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 10 minutes ago, Ntinaras said: 1. Αδιαφορο για σενα που εχεις 0 γνωσεις ηλεκτρολογιας και μηχανολογιας. Ο βαθμος αποδοσης/ αποδοτικοτητας ειναι το μεγαλυτερο ατου της ηλεκτροκινησης, 2. Ποια οχηματα δεν ρυπαινουν ? Τα euro 6 και 7? Θελεις να βαλουμε ενα σε κλειστο γκαραζ και να το αναψουμε και να εισαι μεσα ή να δοκιμασεις να πιεις τα λαδια του? 3. Φορτιζω οποτε θελω, και ΑΠΕ δεν ειναι μονο τα ΦΒ. 4. Η αντικατασταση των μπαταριων γινεται σε πολυ σπανιες περιπτωσεις και μετα απο παρα πολλα χλμ. 5. Γι αυτο θα σας παρουμε τα glx και θα τα παμε στη πρεσα. Τα βαρεα οχηματα κι αυτα γινονται σιγα σιγα ηλεκτρικα. Πλυση εγκεφαλου? Οι περισσοτεροι που κραζουν τα ηλεκτρικα αυτοκινητα , ειναι αυτοι οι ψεκ που κραζαν για εμβολια, εχουν σημαιες με μεγαλεκο στο προφιλ τους, σημαιες απο ποδοσφαιρικες ομαδες, δουλευουν στου ξαπλωπουλου η στη durex, εχουν φωτογραφιες απο γυφταυτοκινητα τυπου 316 με αυτοκολλητο Μ3 και εξατμιση απο τιτανικο, γραφουν παντελως ανορθογραφα και χωρις συνταξη, κραζουν για την απωλεια ηχου και οδηγικης απολαυσης καθως ονειρευονται αυτοκινητα τυπου LFA και GTR ενω αυτοι οδηγανε seat leon με προγραμμα & εξατμιση. Τι κοινο εχουν ολοι αυτοι αραγε? 1. φυσικά και αδιάφορο δεν είμαστε μηχανολόγοι ούτε ηλεκτρολόγοι, με αυτή την λογική θα έπρεπε να είμαστε όλοι με ένα ποδήλατο ! 2. και 10 άτομα να βάλουμε σε ένα γκαράζ χωρίς εξαερισμό θα υπάρξει ρύπανση !! 3. φαντάζομε είστε αυτός με το σπίτι κάτω από τις ανεμογεννήτριες ..... 3. μάλιστα σπάνια περίπτωση η πτώση στην απόδοση των μπαταριών..... 4. μάλιστα εδω δεν ανανεώνουν τα ταξί που το κόστος είναι μικρό σε σχέση με τα βαρέα οχήματα..... 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Μόλις τώρα, Dinos1973 είπε 1. φυσικά και αδιάφορο δεν είμαστε μηχανολόγοι ούτε ηλεκτρολόγοι, με αυτή την λογική θα έπρεπε να είμαστε όλοι με ένα ποδήλατο ! 2. και 10 άτομα να βάλουμε σε ένα γκαράζ χωρίς εξαερισμό θα υπάρξει ρύπανση !! 3. φαντάζομε είστε αυτός με το σπίτι κάτω από τις ανεμογεννήτριες ..... 3. μάλιστα σπάνια περίπτωση η πτώση στην απόδοση των μπαταριών..... 4. μάλιστα εδω δεν ανανεώνουν τα ταξί που το κόστος είναι μικρό σε σχέση με τα βαρέα οχήματα..... Αστο δε το εχεις. 5 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dinos1973 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Just now, Ntinaras said: Αστο δε το εχεις. τέλειο επιχείρημα ..... έτσι θα πειστεί ο κόσμος να αλλάξει; φαντάζομαι να μπαίνω σε αντιπροσωπεία και στις απορίες μου να μου λένε: άστο δεν το έχεις...... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakjim Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 51 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε ΑΔΙΑΦΟΡΟ!!! Καθόλου. ΤΑ ΝΕΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΡΥΠΑΙΝΟΥΝ !!!! Ψευδές. ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΤΙ ΦΟΡΤΙΖΕΙΣ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΝΥΧΤΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΡΕΥΜΑ ΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΨΗΛΟ! Ψευδές. Η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΟΥ ΙΣΟΣΚΕΛΙΖΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ! Ανακρίβεια. ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΒΑΡΕΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΟΡΥΒΟ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΤΙ! Ψευδές. 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dinos1973 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Just now, liakjim said: τέλεια ανάλυση με έπεισες ...... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakjim Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 8 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε τέλεια ανάλυση με έπεισες ...... Εσύ ξεκίνησες πρώτος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimsomebody Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Για 5 χρονακια ακόμη το ηλεκτρικό αμάξι θα πρέπει να εξετάζεται κατά περίπτωση.... Στη δική μου πχ θα με έσωνε, έχω δικό μου σπίτι με μεγάλη μαντρωμενη αυλή (μένω σε χωριό) , το 90% των διαδρομών μου είναι μέχρι 100χλμ σύνολο η βόλτα, μπορώ να φορτίζω και την ημέρα 6 ώρες άνετα, έχω ήδη θερμικό αμάξι για δεύτερο και άλλες μικρότερες λεπτομέρειες. Οι μπαταρίες ήδη δείχνουν να αντέχουν αρκετά (και η τεχνολογία προχωρά)... Μπορώ να φορτίζω και στη δουλειά τσάμπα καμιά φορά τις νύχτες..... Λόγω αμαξοκαυλιασης όμως το θερμικό αμάξι θα το έχω μέχρι να μου το πάρει εισαγγελέας αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία. Το 2030 θα έχει ξεκαθαρίσει αρκετά το τι θα γίνει αν θα επικρατήσει το ηλεκτρικό ή το υδρογόνο κτλπ... Μέχρι τότε μην συζητάμε άσκοπα τι συμφέρει γιατί τον καθένα τον συμφέρει κάτι συγκεκριμένο ακόμη. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakjim Δημοσ. 5 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2 λεπτά πριν, jimsomebody είπε Για 5 χρονακια ακόμη το ηλεκτρικό αμάξι θα πρέπει να εξετάζεται κατά περίπτωση.... Στη δική μου πχ θα με έσωνε, έχω δικό μου σπίτι με μεγάλη μαντρωμενη αυλή (μένω σε χωριό) , το 90% των διαδρομών μου είναι μέχρι 100χλμ σύνολο η βόλτα, μπορώ να φορτίζω και την ημέρα 6 ώρες άνετα, έχω ήδη θερμικό αμάξι για δεύτερο και άλλες μικρότερες λεπτομέρειες. Οι μπαταρίες ήδη δείχνουν να αντέχουν αρκετά (και η τεχνολογία προχωρά)... Μπορώ να φορτίζω και στη δουλειά τσάμπα καμιά φορά τις νύχτες..... Λόγω αμαξοκαυλιασης όμως το θερμικό αμάξι θα το έχω μέχρι να μου το πάρει εισαγγελέας αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία. Το 2030 θα έχει ξεκαθαρίσει αρκετά το τι θα γίνει αν θα επικρατήσει το ηλεκτρικό ή το υδρογόνο κτλπ... Μέχρι τότε μην συζητάμε άσκοπα τι συμφέρει γιατί τον καθένα τον συμφέρει κάτι συγκεκριμένο ακόμη. Έτσι όπως πάει η τεχνολογία, το ξεχνάμε το υδρογόνο. Για μένα το μέλλον είναι απλά καλύτερες μπαταρίες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις