Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Και οι σερβιτόροι είναι/γίνονται αποδέκτες παραπόνων για λάθη για τα οποία ευθύνονται άλλοι τις περισσότερες φορές. Καλώς ή κακώς, έτσι είναι τα πράγματα.

Όταν ο άλλος είναι μπαρουτιασμένος, ψάχνει να βρει πού θα ξεσπάσει, συνήθως στον πρώτο σχετικό που θα βρει. Και πάλι καλά που δεν ξεσπάει σε εντελώς άσχετους (λέμε τώρα).

Δημοσ.

Όλα τα χρόνια της επαγγελματικής μου ζωής (κάποιες 10ετιες) είμαι σε επαφή με πελάτες. Και όπως σίγουρα γνωρίζει κάποιος που το έχει κάνει έστω και για ελάχιστο χρονικό διάστημα υπάρχουν άπειροι μικροί δικτατορίσκοι "εκεί έξω" 

Στο παρελθόν (πιο νέος) τσαντιζόμουν πιο εύκολα κι έχω ρίξει τα "γαλλικά" μου αρκετές φορές σε πελάτες. Επειδή όμως δεν είμαι αρκετά χοντρόπετσος αυτές οι καταστάσεις ταραζαν κι εμένα. Οπότε πλέον με τα χρόνια η προσέγγιση άλλαξε. Το "φιλοσόφησα" και είπα ότι δεν θα αφήνω τον κάθε "καμμένο" να μου χαλάει τη διάθεση/ζωή. Ξεκινάω πλέον λέγοντας στον εαυτό μου ότι δεν θα αφήσω κανένα να με τσαντισει (ή τουλάχιστον να δει ότι με τσάντισε). Φούντωσε ο άλλος; Ευγένεια (τυπική) εγώ. Φωνάζει ο άλλος; Εγώ θα πω ήρεμα αυτό που πρέπει να πω και άστον να χτυπιέται

Αφού έχουμε φτάσει στο σημείο οι συνάδελφοι να μου πασάρουν τους "περίεργους". Το οποίο πια το βλέπω σαν challenge. Κάτι σαν τη βουνοκορφή που δεν μπορώ να ανέβω τις καθημερινές 😀

Το καταφέρνω πάντα; Προφανώς όχι. Αλλά σίγουρα οι φορές που θα επιτρέψω σε κάποιον να με ταράξει (σίγουρα δεν είναι όμορφες καταστάσεις και μας επηρεάζουν, άσχετα αν το καταλαβαίνουμε/παραδεχόμαστε ή όχι) είναι ελάχιστες 

Κι έτσι ούτε χαλιέμαι αλλά ούτε "παίρνω" κάτι μαζί μου στο σχολασμα. 

ΥΓ Ακόμα και να θες να εκδικηθείς/τιμωρήσεις τον όποιο (μ....κα) πελάτη το καταφέρνεις καλύτερα κρατώντας ψυχραιμία (πραγματικά φρικαρουν) και κάνοντας τη δουλειά σου by the book. Κάτι σαν λευκή απεργία των υπαλλήλων στους πύργους εναέριας κυκλοφορίας (γνωρίζοντας/χρησιμοποιώντας σωστά κανονισμούς και νόμους μπορείς να είσαι τυπικός αλλά μη εξυπηρετικός για εκεί που θέλεις να δώσεις κάποιο "μάθημα") 

  • Like 14
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Pwpwpw είπε

Σε καμια περιπτωση δεν δικαιολογω το βρισιμο, αλλα απο την αλλη δεν ξερουμε ολη την ιστορια και ποσο μπορει να εχει ταλαιπωρηθει ο συγκεκριμενος πελατης απο την εταιρεια.Μπορει πχ να επαιρνε μηνες τηλεφωνα στην εξυπηρετηση για καποιο λαθος που ειχε γινει στον λογαριασμο του και να μην μπορουσε να βγαλει ακρη με τιποτα και εκεινη την ωρα επειδη τον επνιγε το δικαιο να εβρισε τον υπαλληλο νιωθωντας οτι βριζει την εταιρεια εκεινη την στιγμη γιατι πολυ απλα αυτον ετυχε να βρει μπροστα του.

Στην εξυπηρετηση πελατων δυστηχως  δεν ειναι και πολυ σπανιο φαινομενο να ακουσει ο υπαλληλος κανενα μπινελικι γιατι απλα εκεινη την ωρα ο αγανακτισμενος πελατης βλεπει την εταιρεια στο προσωπο του υπαλληλου που μιλαει.Ξανα λεω οτι δεν δικαιολογω τετοια αντιδραση σε καμια περιπτωση, απλως λεω αν καποιος τρεχει για καιρο και δεν εξυπηρετειται δεν θελει και πολυ καποια στιγμη να αναψουν τα αιματα.

Απαραδεκτη η συμπεριφορα του πελατη, αλλα νομιζω οτι η αντιδραση του υπαλληλου που θελει να δωσει νομικη συνεχεια στο θεμα κτλ ειναι υπερβολικη και τραβηγμενη απο τα μαλλια.Εαν παει και ξανα ενοχλησει αλλαζει το πραμα, εγω καταλαβαινω οτι ειναι κατι που εγινε μια φορα πανω στην ενταση της στιγμης.

Αν ο υπαλληλος εχει ταλαιπωρηθει απο προηγουμενους πελατες, ειναι οκ να ξεσπασει πανω στον πελατη?

Αν ο υπαλληλος ηταν 2.05 140 κιλα , πιστευεις θα τολμαγε να του μιλησει ασχημα ο πελατης?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Αν ο υπαλληλος εχει ταλαιπωρηθει απο προηγουμενους πελατες, ειναι οκ να ξεσπασει πανω στον πελατη?

Αν ο υπαλληλος ηταν 2.05 140 κιλα , πιστευεις θα τολμαγε να του μιλησει ασχημα ο πελατης?

Εγραψα η δικαιολόγησα σε κάποιο σημείο τέτοιου είδους συμπεριφορές; Αλλά εγραψα εγώ αλλά λες εσυ. 
Η άποψη μου είμαι ότι ο πελάτης είναι αδικαιολόγητος αλλά και ο υπάλληλος περί νομικών και τέτοια που λέει είναι ο ορισμός της υπερβολής. Μια βόλτα σε ώρα αιχμής/μποτιλιαρισματος  να πας στο κέντρο μπορεί να ακούσεις 2-3 μπινελικια και να φας αλλά 2-3 φασκελα, αν ήταν έτσι έπρεπε να μοιράζουμε 10 μυνησεις την ημέρα.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Pwpwpw είπε

Εγραψα η δικαιολόγησα σε κάποιο σημείο τέτοιου είδους συμπεριφορές; Αλλά εγραψα εγώ αλλά λες εσυ. 

Κανεις victim blaming.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Κανεις victim blaming.

Ας κάνει μυνηση για εξύβριση μετά να βρει το δικαιο του αφού θίχτηκε τόσο πολυ.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.
2 hours ago, dbrillis said:

Του πελατη τα νευρα κατα 80% τα εχουν δημιουργησει οι συναδελφοι του TS που δουλευουν στα γραφεια και στις πωλησεις, ο TS εξυπηρετηση

Spoiler

Για τα νεύρα ξύδι.

Είναι μέχρι να βρεθεί κανένας που δεν σηκώνει απο τέτοια, και να του ρίξει 2-3 ψιλες. Και μετά ο ψευτο-μάγκας θα κλαψουριζει στο αστυνομικό τμήμα και θα τρέχει για μηνύσεις.

 

Δημοσ.

Θα ρωτούσα για κάμερες αλλά απαντήθηκε. 
 

εφόσον δεν μπορείς να αρνηθείς την εξυπηρέτηση , θα σε συμβούλευα να οπλίσεις τον εαυτό σου με υπομονή , να βάλεις μια ασπίδα ας πούμε και να προσπαθείς να τον εξυπηρετήσεις σαν να μη τρέχει τίποτα. συνήθως αν τους μιλάς έτσι παθαίνουν παράκρουση. Δεν είναι εύκολο το ξέρω , εγώ αυτό θα προσπαθούσα να κάνω. 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Pwpwpw είπε

Σε καμια περιπτωση δεν δικαιολογω το βρισιμο, αλλα απο την αλλη δεν ξερουμε ολη την ιστορια και ποσο μπορει να εχει ταλαιπωρηθει ο συγκεκριμενος πελατης απο την εταιρεια.

Μια χαρά προσπαθείς να το δικαιολογήσεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, hln3 είπε

Μια χαρά προσπαθείς να το δικαιολογήσεις.

Δεν το δικαιολογησα , ειπα οτι δεν ξερουμε ολη την ιστορια  και οτι ειναι ευκολο να αναψουν τα αιματα και να βγει καποιος εκτος εαυτου  αν νιωθει οτι τον πνιγει το δικαιο  , αυτο δεν συνεπαγεται σε καμια περιπτωση  οτι η αντιδραση ειναι σωστη και δικαιολογημενη.

Απο εκει και περα σε τετοια ποστα εργασιας δεν πεφτω απο τα συνεφα να συμβει κατι τετοιο, σιγουρα δεν ειναι ουτε η πρωτη ουτε η τελευταια φορα.

Αν o ts θεωρει οτι θιχτηκε τοσο πολυ, ας αναφερει το συμβαν στον προισταμενο του και  ας προχωρησει σε μηνυση για εξιβρυση για να βρει το δικαιο του, δεν υπαρχε κατι αλλο να πουμε αναλυθηκε ηδη υπερβολικα το θεμα.

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Να ρθω εκει που δουλευεις να σου ριξω 5-6 παναγιες να δουμε αν θα σ αρεσει?

Άσχετο.

Ανάλογα,

αν ο πωλητης έχει τη θρησκεία στα αρχιδια  του,όπως εσυ,

δεν θα τον νοιάξει καθόλου,αν του έβριζες μάνα ίσως να ήταν αλλιώς.
Αν και κατά έναν μυστήριο λόγο,άτομα που βρίζουν συνεχώς χριστους και Παναγίες το παίζουν πολύ θρήσκοι.Το βλέπω πολύ συχνά στον περίγυρο μου.Πόσο υποκρισία.

Κατά τα άλλα,νομίζω το θέμα έχει απαντηθεί επαρκώς.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, jmmys είπε

Ανάλογα,

αν ο πωλητης έχει τη θρησκεία στα αρχιδια  του,όπως αυτός που βρίζει τα θεία,

δεν θα τον νοιάξει καθόλου,αντιθέτως θα χαρεί. 
 

image.png.a3b6f7bf33dcc8788916c66074020bf7.png

  • Like 3
  • Confused 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

Noμικα να σου θυμισω το φονικο που εγινε επαρχια πριν λιγο καιρο σε καταστημα παρομοιας αλυσιδας (Γ...) που ο υπαλληλος που ετυχε να ειναι ιδιοκτητης αρνηθηκε την εξυπηρετηση σε πελατη που διαμαρτηρηθηκε εντονως και εκεινος επεστρεψε και εκανε οτι εκανε....

 

Προσπαθησε με ψυχραιμια και κυριως μην φτανεις στο επιπεδο πελατη (υψονοντας φωνη, χειρονομιες γκριματσες) να βοηθησεις. Αν δε μπορεις επανελαβε τα ιδια π,χ δε μπορω εγω να κανω κατι περισσοτερο.

Υπαρχουν μαθηματα συμπεριφορας (soft skills)που βοηθανε σε αυτο. Επισης καλο ειναι να ενημερωσεις τους λοιπους συναδελφους για αυτον τον πελατη.

Δεν αρνήθηκε τίποτα ο ιδιοκτήτης, δεν μπορούσε να κάνει κάτι για αυτά που απαιτούσε ο πελάτης. Του απάντησε να απευθυνθεί στον ΟΤΕ αν θέλει να μάθει τι να κάνει με το ποσόν που του ήρθε και αν θέλει να διακόψει το συμβόλαιο που τον δεσμευε, που και πάλι την οφειλή θα έπρεπε να την πληρώσει.

Ισχύει αυτό που ειπώθηκε πως ο πελάτης δεν ξέρεις τι ζόρια τραβάει στην ζωή του και πόσο έχει αναγκαστεί να τρέχει σε μαγαζιά υπαλλήλους και υπηρεσίες με ταλαιπωρία για μια του υπόθεση, αλλά και πάλι αυτό δεν τον δικαιολογεί να ξεσπάει το μένος του στον υπάλληλο.

20 λεπτά πριν, jmmys είπε

Άσχετο.

Ανάλογα,

αν ο πωλητης έχει τη θρησκεία στα αρχιδια  του,όπως εσυ,

δεν θα τον νοιάξει καθόλου,αν του έβριζες μάνα ίσως να ήταν αλλιώς.
Αν και κατά έναν μυστήριο λόγο,άτομα που βρίζουν συνεχώς χριστους και Παναγίες το παίζουν πολύ θρήσκοι.Το βλέπω πολύ συχνά στον περίγυρο μου.Πόσο υποκρισία.

Κατά τα άλλα,νομίζω το θέμα έχει απαντηθεί επαρκώς.

Υποκρισία τρισμεγιστη από πολύ κόσμο. Άτομα που το παίζουν Χριστιανοί και ηθικοί βρίζουν παντού έξω η εύχονται ψοφο. 

3 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Αν ο υπαλληλος εχει ταλαιπωρηθει απο προηγουμενους πελατες, ειναι οκ να ξεσπασει πανω στον πελατη?

Αν ο υπαλληλος ηταν 2.05 140 κιλα , πιστευεις θα τολμαγε να του μιλησει ασχημα ο πελατης?

Πιθανότατα όχι, αλλά τι να κάνουμε, δεν γίνεται να είμαστε όλοι ντερεκια και γομαρια

Δημοσ.

Η καλυτερη τακτικη ειναι ο,τι ειπε ο haris παραπανω. Ψυχραιμια και απαθεια (ισως και μια υπουλη ειρωνεια θα προσεθετα εγω). Παθαινει κοκομπλοκο ο νταης με κατι τετοια. Αν αρχισει τις παναγιες και δει οτι ο αλλος ειναι παγοκολωνα και δε μασαει, σιγα σιγα θα καλμαρει και το πιθανοτερο ειναι να το βουλωσει απο μονος του. Ακομα πιθανοτερο εαν υπαρχουν κι αλλοι τριγυρω στο χωρο, οποτε και θα αντιληφθει οτι αρχιζει και ξεφτιλιζεται μονος του. 

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...