Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας και καλή χρονιά!

Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής:

Πελάτης σε κατάστημα τηλεφωνίας που δουλέυω, με έβρισε για πρόβλημα στο λογαριασμό και έφυγε..

Μπορώ να του αρνηθώ την εξυπηρέτηση ή να τον διώξω από το μαγαζί;

Είμουν μόνος, χωρίς κάποιον συνάδερφο και ρωτάω πριν το κάνω θέμα στα κεντρικά και στον εργοδότη μου..

Κάθε άποψη και γνώση δεκτή.

Ευχαριστώ!

  • Απαντ. 67
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Το πρωτο που πρεπει να κανεις ειναι να το αναφερεις στον εργοδοτη σου, και συντομα μαλιστα, γιατι εαν το κανει ο μαλακας πελατης πρωτος, θα ψαχνεις να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας.

Οσο για τα κεντρικα, εαν το καταστημα ειναι franchise, οπως συμβαινει συνηθως, δεν προκειται να ασχοληθουν, μη μπεις στον κοπο. Εδω δεν ασχολουνται με σοβαροτερα θεματα, το μονο που τους νοιαζει ειναι να πεφτουν οι στοχοι.

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Buxesas79 είπε

Μπορώ να του αρνηθώ την εξυπηρέτηση ή να τον διώξω από το μαγαζί;

Όχι. Είναι ποινικό αδίκημα. 

  • Like 1
Δημοσ.
16 minutes ago, Buxesas79 said:

Πελάτης σε κατάστημα τηλεφωνίας που δουλέυω, με έβρισε για πρόβλημα στο λογαριασμό και έφυγε..

Νομίζω μπορείς να του κάνεις μήνυση προσωπικά και ασφαλιστικά μέτρα. Πάντα σε συνεννόηση με τον εργοδότη σου, επειδή έγινε στον χώρο εργασίας σου.

Κάμερες δεν είχε στο μαγαζί;

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, SilentVoice είπε

Νομίζω μπορείς να του κάνεις μήνυση προσωπικά και ασφαλιστικά μέτρα. Πάντα σε συνεννόηση με τον εργοδότη σου, επειδή έγινε στον χώρο εργασίας σου.

Κάμερες δεν είχε στο μαγαζί;

Μόνο στο ταμείο...και δεν έχουν ήχο..

Απίστευτο να μην μπορώ να αρνηθώ την εξυπηρέτηση....

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Buxesas79 είπε

Απίστευτο να μην μπορώ να αρνηθώ την εξυπηρέτηση....

Είναι 2 διαφορετικά πράγματα, μην τα μπερδεύεις. Πρέπει να τον εξυπηρετήσεις για να είσαι νόμιμος και υποβάλλεις και έγκληση (μήνυση) αν το επιθυμείς. 

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Είναι 2 διαφορετικά πράγματα, μην τα μπερδεύεις. Πρέπει να τον εξυπηρετήσεις για να είσαι νόμιμος και υποβάλλεις και έγκληση (μήνυση) αν το επιθυμείς. 

Οπότε αναγκαστικά εξυπηρετώ και κρίνω αναλόγως...

πολύ ωραία...

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Buxesas79 είπε

Οπότε αναγκαστικά εξυπηρετώ και κρίνω αναλόγως...

πολύ ωραία...

Δεν έχει νομικό τμήμα η εταιρία? ενημέρωσε και το αφεντικό, μπορεί να σου πουν να μην τον εξυπηρετήσεις με ευθύνη δικιά τους.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Nabuko είπε

Δεν έχει νομικό τμήμα η εταιρία? ενημέρωσε και το αφεντικό, μπορεί να σου πουν να μην τον εξυπηρετήσεις με ευθύνη δικιά τους.

Και βέβαια έχει!

Άρα αύριο θα ενημερώσω να μας πουν για τη διαχείρηση τέτοιων περιστατικών.

Ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθεια σας!!!

  • Like 1
Δημοσ.

Καλο ειναι να κοιταξεις και για καμια αλλου τυπου δουλεια μιας και μοιαζεις πολυ ευαισθητος για εξυπηρετηση πελατων.

  • Like 4
  • Sad 1
Δημοσ.

Εφοσον στο μαγαζι είσασταν δυο, εσυ και ο πελάτης, δεν υπαρχουν μαρτυρες, ο λογος σου λοιπόν ειναι εναντίον του λογου του, αρα θα υποβληθούν μηνύσεις αν το τραβήξεις και θα τα πείτε στο δικαστήριο.

Η εταιρεία προφανώς θα βγάλει την ουρά της εξω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Buxesas79 είπε

 

Απίστευτο να μην μπορώ να αρνηθώ την εξυπηρέτηση....

Απιστευτο δεν ειναι, αν ηταν τοσο απλο οταν του αλλου δεν του αρεσε η φατσα του πελατη δεν θα τον εξυπηρετουσε.

Με τοσο χοντρο τροπο σε εβρισε και τρωγεσαι να το τραβηξεις παραπερα? Μηπως ειναι λιγο υπερβολικη η αντιδραση σου?

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...