Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, pW είπε

Μεγάλη παραπληροφορηση αυτό με τις φωτιές. Τέλος δεκεμβρη που ένα Σκόντα οκτάβια είχε πάρει φωτιά στην εθνική δεν είδα να βγαίνει κανένας και να μετράει... μόνο τα ηλεκτρικά μετράμε. Αστεία πραματα!!!

 

1 ώρα πριν, Jiakometi είπε

Και όχι μόνο 

https://www.skai.gr/news/greece/i-stigmi-pou-aytokinito-sti-thessaloniki-tyligetai-stis-floges-konta-se-venzinadiko

αλλά δεν βολεύει το αφήγημα ….

 

https://www.ft.com/content/e3e72d21-3292-4b0c-b498-66ea15ae95d8

  • Like 1
  • Thanks 2
  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, michael92 είπε

"the International Union of Marine Insurance (IUMI) said [...] that to date, “no fire onboard a ro-ro or PCTC has been proven to have been caused by a factory-new EV”.

https://www.automotivelogistics.media/electric-vehicles/evs-in-good-condition-after-fremantle-highway-ro-ro-fire/44559.article

  • Like 2
Δημοσ.
8 hours ago, pW said:

Μεγάλη παραπληροφορηση αυτό με τις φωτιές. Τέλος δεκεμβρη που ένα Σκόντα οκτάβια είχε πάρει φωτιά στην εθνική δεν είδα να βγαίνει κανένας και να μετράει... μόνο τα ηλεκτρικά μετράμε. Αστεία πραματα!!!

Eντελώς αστεία 😛

Γιαυτό δεν τα βάζουν στα πλοία.

Ούτε στην Νορβηγία

Και Ελλάδα, αν θες να μείνεις στην προβλήτα στη Σάμο

πάρε ηλεκτρικό

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, pW είπε

Μεγάλη παραπληροφορηση αυτό με τις φωτιές. Τέλος δεκεμβρη που ένα Σκόντα οκτάβια είχε πάρει φωτιά στην εθνική δεν είδα να βγαίνει κανένας και να μετράει... μόνο τα ηλεκτρικά μετράμε. Αστεία πραματα!!!

Δεν έχω σχετικά στοιχεία  για να απαντήσω  με σιγουριά.

Αυτό όμως που πρέπει να δει  κανείς είναι το ποσοστό των ατυχημάτων και όχι τον αριθμό.

Επίσης να συνυπολογίσει ότι τα περισσότερα EV είναι καινούργια,  κυκλοφορούν κυρίως σε ανεπτυγμένες χώρες και κάνουν τα τακτικά service ενώ τα συμβατικά κυκλοφορούν και σε  χώρες σαν την  Ελλάδα και χειρότερα με  λάδωμα στα κτεο και μπακάλικη συντήρηση όταν δεν λειτουργεί κάτι. 

Επεξ/σία από Dimitris_1981
  • Like 1
Δημοσ.
5 hours ago, dimitrins said:

Eντελώς αστεία 😛

Γιαυτό δεν τα βάζουν στα πλοία.

Ούτε στην Νορβηγία

Και Ελλάδα, αν θες να μείνεις στην προβλήτα στη Σάμο

πάρε ηλεκτρικό

Μια ναυτιλιακή στην Νορβηγία απαγορεύει τα Ηλεκτρικά, υβριδικά και υδρογόνου. Οι υπόλοιπες δεν έχουν κανένα θέμα.

Στην Ελλάδα δεν υπάρχει καμία εταιρία που να έχει τέτοιο περιορισμό. 
 

https://www.carandmotor.gr/nea/ilektrika-aytokinita-se-ploia-ti-allazei?ssp=1&setlang=el&cc=GR&safesearch=moderate

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, Vasilisxd said:

Μια ναυτιλιακή στην Νορβηγία απαγορεύει τα Ηλεκτρικά, υβριδικά και υδρογόνου. Οι υπόλοιπες δεν έχουν κανένα θέμα.

Στην Ελλάδα δεν υπάρχει καμία εταιρία που να έχει τέτοιο περιορισμό. 
 

https://www.carandmotor.gr/nea/ilektrika-aytokinita-se-ploia-ti-allazei?ssp=1&setlang=el&cc=GR&safesearch=moderate

FYI

Το πλοίο της γραμμής Σάμος-Πειραιάς απέρριψε ηλεκτρικό αυτοκίνητο

https://www.iefimerida.gr/ellada/ilektriko-aytokinito-me-eisitirio-ektos-ploioy

 

Αν το εφαρμόσουν και άλλες εταιρείες, εγώ με συμβατικό θα αρνηθώ να ταξιδέψω (ή θα τους μηνύσω)

Από το link που δίνεις

Αν ταξιδέψω με 30% φόρτιση, με το που θα βγω πρέπει να το φορτίσω ?😜

ή θα κόβω βόλτες στον Πειραιά να το ξεφορτίσω ? 😜

 

Μπορεί να έχεις δίκιο. Αστεία πράγματα ..

Ειδικά για την Ελλάδα

"Πάμε κι όπου βγεί .."

ΥΓ2

https://traction.gr/grammi-peiraias-samos-bloko-se-ilektriko-aftokinito-i-apantisi-tis-etaireias/

Εδώ υπάρχει και η ανακοίνωση της εταιρείας.

 

 

Επεξ/σία από dimitrins
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, dimitrins είπε

FYI

Το πλοίο της γραμμής Σάμος-Πειραιάς απέρριψε ηλεκτρικό αυτοκίνητο

https://www.iefimerida.gr/ellada/ilektriko-aytokinito-me-eisitirio-ektos-ploioy

Αν το εφαρμόσουν και άλλες εταιρείες, εγώ με συμβατικό θα αρνηθώ να ταξιδέψω (ή θα τους μηνύσω)

Από το link που δίνεις

Αν ταξιδέψω με 30% φόρτιση, 

ή θα κόβω βόλτες στον Πειραιά να το ξεφορτίσω ? 😜

Μπορεί να έχεις δίκιο. Αστεία πράγματα ..

Ειδικά για την Ελλάδα

"Πάμε κι όπου βγεί .."

δεν επιτρεπεται να ταξιδεψουν ασυνοδευτα. οχι γενικως. 
 

6 ώρες πριν, Dimitris_1981 είπε

να συνυπολογίσει ότι τα περισσότερα EV είναι καινούργια,  κυκλοφορούν κυρίως σε ανεπτυγμένες χώρες και κάνουν τα τακτικά service 

μα ποια τακτικα service κανουν τα EV?? 
το φιλτρο καμπινας εννοεις ή το νερο στους υαλοκαθαριστηρες;; 

εκτος αν με service εννοεις τα updates οπου αμαξια οπως η Tesla τα κανει ΟΤΑ, οταν φορτιζει το βραδυ πχ. 

 

  • Like 3
Δημοσ.
2 minutes ago, JailbrokenDiesel said:

δεν επιτρεπεται να ταξιδεψουν ασυνοδευτα. οχι γενικως. 
 

Τι διαφορά κάνει ?

Ο αφεντικός του ασυνόδευτου παραδίδει κλειδί στο πλήρωμα.

Θα κατέβει ο αφεντικός να σβύσει μια πιθανή φωτιά ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, dimitrins είπε

Τι διαφορά κάνει ?

Ο αφεντικός του ασυνόδευτου παραδίδει κλειδί στο πλήρωμα.

Θα κατέβει ο αφεντικός να σβύσει μια πιθανή φωτιά ?

ρε μαν, πες οτι βαζεις εμπρηστικο μηχανισμο στο αμαξι , παραδιδεις τα κλειδια κ σκαει μεσοπελαγα. ειναι θεμα ασφαλειας

επισης αφορα όσα χρησιμοποιούν υγραέριο, φυσικό αέριο, τα ηλεκτρικά, αλλά και τα υβριδικά κάθε είδους.

Επεξ/σία από JailbrokenDiesel
Δημοσ.
1 minute ago, JailbrokenDiesel said:

ρε μαν, πες οτι βαζεις εμπρηστικο μηχανισμο στο αμαξι , παραδιδεις τα κλειδια κ σκαει μεσοπελαγα. ειναι θεμα ασφαλειας

Τότε είσαι τρομοκράτης.

FYI Ta ασυνόδευτα συμβατικά επιτρέπονται.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, JailbrokenDiesel είπε

δεν επιτρεπεται να ταξιδεψουν ασυνοδευτα. οχι γενικως. 
 

μα ποια τακτικα service κανουν τα EV?? 
το φιλτρο καμπινας εννοεις ή το νερο στους υαλοκαθαριστηρες;; 

εκτος αν με service εννοεις τα updates οπου αμαξια οπως η Tesla τα κανει ΟΤΑ, οταν φορτιζει το βραδυ πχ. 

 

Δηλαδή δεν έχουν λάστιχα , τακάκια , υγρά φρενών, ψυκτικά υγρά;;;;;

Δημοσ.
48 λεπτά πριν, dimitrins είπε

Βενζίνη, πετρέλαιο

Οπότε όσοι έχουν Mild Hybrids,  Plug in Hybrids, ή καίνε CNG ή LPG, μένουν στην προβλήτα στη Σάμο….

Λογικό ακούγεται ……

 

 

Δημοσ.
17 ώρες πριν, Dimitris_1981 είπε

Δεν έχω σχετικά στοιχεία  για να απαντήσω  με σιγουριά.

Αυτό όμως που πρέπει να δει  κανείς είναι το ποσοστό των ατυχημάτων και όχι τον αριθμό.

Επίσης να συνυπολογίσει ότι τα περισσότερα EV είναι καινούργια,  κυκλοφορούν κυρίως σε ανεπτυγμένες χώρες και κάνουν τα τακτικά service ενώ τα συμβατικά κυκλοφορούν και σε  χώρες σαν την  Ελλάδα και χειρότερα με  λάδωμα στα κτεο και μπακάλικη συντήρηση όταν δεν λειτουργεί κάτι. 

Το μεγαλύτερο θέμα βασικά είναι ότι δεν μπορεί να σβήσει η φωτιά σε ένα ηλεκτρικό, παρά μόνο να περιοριστεί μέχρι να εξαντληθεί όλη η χημική ενέργεια της μπαταρίας. Ένα συμβατικό μπορεί να καεί ολοσχερώς, αλλά αν το προλάβεις η φωτιά αντιμετωπίζεται σχετικά εύκολα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...