MikeMike21 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2024 Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά πάνω από όλα! Θα γράψω μια μεγάλη ιστορία, αλλα θα προσπαθήσω να την περιγραψω οσο πιο συνοπτικα γινεται, διότι η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο με αυτά που συμβαίνουν, αναφορικα με τη συγκεκριμενη περίπτωση. Έχει ενάμιση μήνα που έχω μπλέξει άσχημα με ένα απο τα γνωστότερα σκρουτζομάγαζα με 10+ έτη συνεργασίας στην πλατφόρμα τους. Προφανώς και δεν θα αναφέρω ονομαστικά για ποιο πρόκειται, αλλά με πολύ γρήγορη έρευνα μπορει κανείς να το ανακαλυψει. Στο θέμα μας λοιπόν: Εναμιση μηνα πριν έκανα πολυ μεγάλης αξίας (4ψήφιο+ νούμερο) η οποία αφορά ένα μονο προιόν. Το παραλαμβάνω μετα απο 1-2 εργάσιμες και το προιον ειναι νεκρο. Οταν λεω νεκρο, εννοώ dead, DOA, καμμένο, κατεστραμμένο, ελαττωματικό, πείτε το οπως θελετε... Δεν λειτουργει και δεν τροφοδοτείται καν. Λεω "Εντάξει ολα καλα, για αυτο το λογο αγοράζουμε μονο μεσω σκρουτζ plus, θα το προχωρησουν αμεσα", και προχωράω σε αιτηση αντικαταστασης. Τονιζω πως η αιτηση ειναι για αντικατασταση και οχι για επιστροφη χρηματων, καθως πρώτον ήθελα οπωσδηποτε το προιον, και δεύτερον η τιμη στο επόμενο ακριβως κατάστημα είχε μεταβληθεί κατα πολύ. Εχω επιστρέψει πολλές φορες προιον μεσω σκρουτζ, οπότε ημουν αρκετα γνωριμος με την διαδικασία. Φευγει λοιπον το προιόν πίσω στο κατάστημα τους, μετα απο 2-3 εργάσιμες, και βρίσκεται στο "τεχνικό" τους τμήμα για "έλεγχο". Εκεί είναι που ξεκινάει η τραγωδία. Περνάει πρώτη βδομάδα που το έχουν εκει και δεν έχει αλλάξει τιποτα, καμία ενημέρωση, καμία αλλαγη. Μπαίνουμε στην δεύτερη εβδομάδα και στα τέλη της αποφασίζω να παρω ενα τηλεφωνο στο σκρουτζ να ρωτησω τι συμβαινει. Με απαντανε πως το κατάστημα δεν εχει δωσει αναφορα και τους προωθουν ενα εμαιλ υπενθυμισης για να ενημερωσουν. 5 μέρες μετά ξαναπαιρνω τηλεφωνο στο σκρουτζ και τους ρωταω τι συμβαινει. Μου απαντανε πως το καταστημα ζητησε αλλες 5 μέρες και προσπαθω να δείξω λιγη ακομη καταννοηση. Παιρνω μετα απο μια βδομαδα και τους λεω τι συμβαινει, μου απαντανε πως το καταστημα δεν εχει δωσει αναφορά ακόμα. Σε αυτο το σημειο έχοντας φτάσει στα όρια μου, παιρνω στο καταστημα και αφου περιμένω 40 λεπτα στην αναμονη για να μιλησω με το "τεχνικο τμήμα" το σηκωνει μια κυρια και μολις ξεκινήσω να εξηγω τι προβλημα υπάρχει, μου απαντάει με ακρως επιθετικό ύφος πως η αγορά έγινε μεσω σκρουτζ και δεν προκειται να δώσει καμία αναφορά σε εμενα, καθως ειμαι πελατης του σκρουτζ και όχι δικος τους. Προσπαθώ να εξηγήσω με παρα πολυ ευγενικο τροπο και ήρεμο, πως απλα θελω να μάθω εαν προκειται να αργήσει η όχι, και ουρλιάζοντας μου λέει πως όχι δεν θα δώσουμε καμια απολυτως αναφορά σε εσας, και πως αναφορα δινουν μονο στο σκρουτζ, κλείνοντας το τηλεφωνο το οποιο περίμενα 40 λεπτα στην αναμονή, στην μούρη μου. Σε αυτο το σημειο αναζητω το καταστημα στο google και βρισκω μια τεραστια λιστα με αξιολογήσεις "1 αστεριού" ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ απο ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ προιόντα τα οποία πωλήθηκαν ως ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ. Μερικά απο αυτλα ήταν κατεστραμμένες τηλεοράσεις, σπασμένα ψυγεία, γρατζουνισμένοι φούρνοι, χρησιμοποιημενα λαπτοπ και πολλά πολλά ακόμη, τα οποία είναι πραγματικα εξεφτελιστικό να αναφέρω. Μιλαω για παρόμοια, κατεστραμμένα προιοντα με αυτο που παρέλαβα εγώ, και συνειδητοποιω οτι προκειται για παγια τακτικη του καταστηματος, και πως ειναι ενα φαινομενο που εχουν αναφερει πολλοι και συνανταται συχνα. Μιλαω με το σκρουτζ για τελευταια φορα πριν απο 10 μερες τουάχιστον, και μου λενε πως αλλάζει η αίτηση σε επιστροφη χρηματων, κατι το οποιο ζητησα εγω, ΑΛΛΑ φυσικά χρειάζεται να βγει το τελικό πόρισμα απο το κατάστημα, του εαν υπάρχει βλάβη η οχι!!!!!!! Το τονίζω, ΒΛΑΒΗ ΣΕ ΝΕΚΡΟ ΠΡΟΙΟΝ, η οποία διαπιστώνεται έπειτα απο έρευνα 2 λεπτών!!!!! 10 μέρες μετά δεν έχω καμία ενημέρωση, πλεον είμαι σιγουρος πως το σκρουτζ απλα δεν μπορει να κανει τιποτα πανω σε αυτό, δεν μπορει να επεμβει πανω στο παραθυράκι που βρηκε το εν λόγω κατάστημα, για να κανει την ελληνική απατεωνιά του, και απο ενα σημειο και μετά ίσα ίσα εθελοτυφλεί κιόλας θα έλεγα!!! Πειτε μου ρε παιδια, σε αυτη τη περιπτωση τι θα κανατε εσεις; Το μονο που θελω πλεον ειναι απλα να παρω τα λεφτα μου πισω και να τελειωσει αυτο το θεμα, δε σκοπευω καν να κρατήσω το προιον επειτα απο οσα συνεβησαν, αλλα τα λεφτά είναι στον αέρα, και οπως προανέφερα το ποσο είναι παρα πολυ μεγαλο για να το αντιμετωπιζουν με αυτο τον τρόπο. Δεν θεωρω πως θα χασω τα λεφτά, ποσο μαλιστα για αγορά που εγινε μεσω του καλαθιου του σκρουτζ, αλλα ρε σεις θεωρουσα πως το σκρουτζ θα μπορουσε να επιβληθει με αυστηροτερο τροπο στους συνεργάτες του, η εστω να παρει πρωτοβουλια να με αποζημειώσει με την ακύρωση της αγοράς. Εν τέλει βλεπω πως απλα δεν μπορει να κανει τιποτα... Αυριο το πρώι σκεφτομαι να κανω επισημη επωνυμη καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτή, αναφορικά με το συμβάν. Ευχαριστω για τον χρόνο σας, και ελπίζω να βγάζουν νόημα ολα αυτα που γράφω, καθως βρισκομαι σε μεγάλη ένταση και απελπεισία... Καλές γιορτές να έχουμε και ευτυχισμένο το νεο έτος πάνω απο όλα! 1 1
korakios Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2024 5 λεπτά πριν, MikeMike21 είπε η αγορά έγινε μεσω σκρουτζ άρα μέσω σκρουτζ ζητάς λεφτά πίσω αν δε, τότε ΣτΚ αν καθυστερούν , επειδή είναι μεγάλο το ποσό , εξώδικο αρχικά στο σκρουτζ και προχωράς δικαστικώς (αμφιβάλλω οτι δε θα σου δώσουν τα λεφτά)
Nabuko Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2024 4 λεπτά πριν, MikeMike21 είπε Πειτε μου ρε παιδια, σε αυτη τη περιπτωση τι θα κανατε εσεις; + αμφισβήτηση συναλλαγής 2
korakios Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2024 7 λεπτά πριν, MikeMike21 είπε Έχει ενάμιση μήνα που έχω μπλέξει άσχημα με ένα απο τα γνωστότερα σκρουτζομάγαζα 40 μέρες τζάμπα τις έκαψες , άργησες αρκετά
marinna Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2024 12 λεπτά πριν, MikeMike21 είπε Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά πάνω από όλα! Θα γράψω μια μεγάλη ιστορία, αλλα θα προσπαθήσω να την περιγραψω οσο πιο συνοπτικα γινεται, διότι η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο με αυτά που συμβαίνουν, αναφορικα με τη συγκεκριμενη περίπτωση. Έχει ενάμιση μήνα που έχω μπλέξει άσχημα με ένα απο τα γνωστότερα σκρουτζομάγαζα με 10+ έτη συνεργασίας στην πλατφόρμα τους. Προφανώς και δεν θα αναφέρω ονομαστικά για ποιο πρόκειται, αλλά με πολύ γρήγορη έρευνα μπορει κανείς να το ανακαλυψει. Στο θέμα μας λοιπόν: Εναμιση μηνα πριν έκανα πολυ μεγάλης αξίας (4ψήφιο+ νούμερο) η οποία αφορά ένα μονο προιόν. Το παραλαμβάνω μετα απο 1-2 εργάσιμες και το προιον ειναι νεκρο. Οταν λεω νεκρο, εννοώ dead, DOA, καμμένο, κατεστραμμένο, ελαττωματικό, πείτε το οπως θελετε... Δεν λειτουργει και δεν τροφοδοτείται καν. Λεω "Εντάξει ολα καλα, για αυτο το λογο αγοράζουμε μονο μεσω σκρουτζ plus, θα το προχωρησουν αμεσα", και προχωράω σε αιτηση αντικαταστασης. Τονιζω πως η αιτηση ειναι για αντικατασταση και οχι για επιστροφη χρηματων, καθως πρώτον ήθελα οπωσδηποτε το προιον, και δεύτερον η τιμη στο επόμενο ακριβως κατάστημα είχε μεταβληθεί κατα πολύ. Εχω επιστρέψει πολλές φορες προιον μεσω σκρουτζ, οπότε ημουν αρκετα γνωριμος με την διαδικασία. Φευγει λοιπον το προιόν πίσω στο κατάστημα τους, μετα απο 2-3 εργάσιμες, και βρίσκεται στο "τεχνικό" τους τμήμα για "έλεγχο". Εκεί είναι που ξεκινάει η τραγωδία. Περνάει πρώτη βδομάδα που το έχουν εκει και δεν έχει αλλάξει τιποτα, καμία ενημέρωση, καμία αλλαγη. Μπαίνουμε στην δεύτερη εβδομάδα και στα τέλη της αποφασίζω να παρω ενα τηλεφωνο στο σκρουτζ να ρωτησω τι συμβαινει. Με απαντανε πως το κατάστημα δεν εχει δωσει αναφορα και τους προωθουν ενα εμαιλ υπενθυμισης για να ενημερωσουν. 5 μέρες μετά ξαναπαιρνω τηλεφωνο στο σκρουτζ και τους ρωταω τι συμβαινει. Μου απαντανε πως το καταστημα ζητησε αλλες 5 μέρες και προσπαθω να δείξω λιγη ακομη καταννοηση. Παιρνω μετα απο μια βδομαδα και τους λεω τι συμβαινει, μου απαντανε πως το καταστημα δεν εχει δωσει αναφορά ακόμα. Σε αυτο το σημειο έχοντας φτάσει στα όρια μου, παιρνω στο καταστημα και αφου περιμένω 40 λεπτα στην αναμονη για να μιλησω με το "τεχνικο τμήμα" το σηκωνει μια κυρια και μολις ξεκινήσω να εξηγω τι προβλημα υπάρχει, μου απαντάει με ακρως επιθετικό ύφος πως η αγορά έγινε μεσω σκρουτζ και δεν προκειται να δώσει καμία αναφορά σε εμενα, καθως ειμαι πελατης του σκρουτζ και όχι δικος τους. Προσπαθώ να εξηγήσω με παρα πολυ ευγενικο τροπο και ήρεμο, πως απλα θελω να μάθω εαν προκειται να αργήσει η όχι, και ουρλιάζοντας μου λέει πως όχι δεν θα δώσουμε καμια απολυτως αναφορά σε εσας, και πως αναφορα δινουν μονο στο σκρουτζ, κλείνοντας το τηλεφωνο το οποιο περίμενα 40 λεπτα στην αναμονή, στην μούρη μου. Σε αυτο το σημειο αναζητω το καταστημα στο google και βρισκω μια τεραστια λιστα με αξιολογήσεις "1 αστεριού" ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ απο ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ προιόντα τα οποία πωλήθηκαν ως ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ. Μερικά απο αυτλα ήταν κατεστραμμένες τηλεοράσεις, σπασμένα ψυγεία, γρατζουνισμένοι φούρνοι, χρησιμοποιημενα λαπτοπ και πολλά πολλά ακόμη, τα οποία είναι πραγματικα εξεφτελιστικό να αναφέρω. Μιλαω για παρόμοια, κατεστραμμένα προιοντα με αυτο που παρέλαβα εγώ, και συνειδητοποιω οτι προκειται για παγια τακτικη του καταστηματος, και πως ειναι ενα φαινομενο που εχουν αναφερει πολλοι και συνανταται συχνα. Μιλαω με το σκρουτζ για τελευταια φορα πριν απο 10 μερες τουάχιστον, και μου λενε πως αλλάζει η αίτηση σε επιστροφη χρηματων, κατι το οποιο ζητησα εγω, ΑΛΛΑ φυσικά χρειάζεται να βγει το τελικό πόρισμα απο το κατάστημα, του εαν υπάρχει βλάβη η οχι!!!!!!! Το τονίζω, ΒΛΑΒΗ ΣΕ ΝΕΚΡΟ ΠΡΟΙΟΝ, η οποία διαπιστώνεται έπειτα απο έρευνα 2 λεπτών!!!!! 10 μέρες μετά δεν έχω καμία ενημέρωση, πλεον είμαι σιγουρος πως το σκρουτζ απλα δεν μπορει να κανει τιποτα πανω σε αυτό, δεν μπορει να επεμβει πανω στο παραθυράκι που βρηκε το εν λόγω κατάστημα, για να κανει την ελληνική απατεωνιά του, και απο ενα σημειο και μετά ίσα ίσα εθελοτυφλεί κιόλας θα έλεγα!!! Πειτε μου ρε παιδια, σε αυτη τη περιπτωση τι θα κανατε εσεις; Το μονο που θελω πλεον ειναι απλα να παρω τα λεφτα μου πισω και να τελειωσει αυτο το θεμα, δε σκοπευω καν να κρατήσω το προιον επειτα απο οσα συνεβησαν, αλλα τα λεφτά είναι στον αέρα, και οπως προανέφερα το ποσο είναι παρα πολυ μεγαλο για να το αντιμετωπιζουν με αυτο τον τρόπο. Δεν θεωρω πως θα χασω τα λεφτά, ποσο μαλιστα για αγορά που εγινε μεσω του καλαθιου του σκρουτζ, αλλα ρε σεις θεωρουσα πως το σκρουτζ θα μπορουσε να επιβληθει με αυστηροτερο τροπο στους συνεργάτες του, η εστω να παρει πρωτοβουλια να με αποζημειώσει με την ακύρωση της αγοράς. Εν τέλει βλεπω πως απλα δεν μπορει να κανει τιποτα... Αυριο το πρώι σκεφτομαι να κανω επισημη επωνυμη καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτή, αναφορικά με το συμβάν. Ευχαριστω για τον χρόνο σας, και ελπίζω να βγάζουν νόημα ολα αυτα που γράφω, καθως βρισκομαι σε μεγάλη ένταση και απελπεισία... Καλές γιορτές να έχουμε και ευτυχισμένο το νεο έτος πάνω απο όλα! Γιατί όμως δεν λες ποιο είναι το κατάστημα; μόνο έτσι μπορεί ασκηθεί πίεση. Δεν κινδυνεύεις από κάτι 2
Getta Robo Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2024 29 minutes ago, MikeMike21 said: Σε αυτο το σημειο αναζητω το καταστημα στο google και βρισκω μια τεραστια λιστα με αξιολογήσεις "1 αστεριού" ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ απο ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ προιόντα τα οποία πωλήθηκαν ως ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ. Μερικά απο αυτλα ήταν κατεστραμμένες τηλεοράσεις, σπασμένα ψυγεία, γρατζουνισμένοι φούρνοι, χρησιμοποιημενα λαπτοπ και πολλά πολλά ακόμη, τα οποία είναι πραγματικα εξεφτελιστικό να αναφέρω. Μιλαω για παρόμοια, κατεστραμμένα προιοντα με αυτο που παρέλαβα εγώ, και συνειδητοποιω οτι προκειται για παγια τακτικη του καταστηματος, και πως ειναι ενα φαινομενο που εχουν αναφερει πολλοι και συνανταται συχνα. Αν ειναι να προβεις σε επισημη καταγγελια, μπορεις και φυσικα πρεπει να αναφερεις και τα παραπανω, με παραπομπες και εικονες απο τους υπολοιπους. Επισης αν ειναι εφικτο, μπορεις να ερθεις σε επικοινωνια με οσους αλλους εξαπατηθηκαν ωστε να κινηθουν αντιστοιχως. Καλη επιτυχια
stratos979 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2024 αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα σου (και άλλη φορά πρώτα στο google) 1
MikeMike21 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2024 Ευχαριστώ για την ανταπόκριση σε όλους. Πράγματι, η αμφισβήτηση συναλλαγής είναι μια καλή ιδεα για την ώρα, βέβαια η αγορά έγινε μεσω κάρτας eurobank και απο οτι βλεπω πρέπει να συμπληρωθει ολόκληρο έντυπο χειρόγραφα και μετέπειτα να εξεταστει μεσα στις επομενες 5 εργάσιμες όπως λέει, αλλα σιγουρα αξίζει τον κόπο. Όσον αφορά το κατάστημα, εχω ξανα αγοράσει πριν 3-4 χρόνια απο αυτους, με τιμολογιο επισης μεγαλης αξιας, αλλα το προιον ηταν οντως άρτιο. Τι να πω... Θα μιλήσω αύριο το πρωι για τελευταια φορά με σκρούτζ για να τους προειδοποιήσω για το τι πρόκειται να ακολουθήσει, μπας και ξαφνικά μπορεσουν να βάλουν χέρι στην υπόθεση. Εαν είναι φυσικά ανοιχτά τα τηλεφωνικά τους κέντρα αύριο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα