Προς το περιεχόμενο

Ελαττωματική ΤCL και υπηρεσίες κωτσοβολου


vlospa84
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Nabuko,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλή χρονιά με υγεία . 

Θέλω να ρωτήσω εάν σε κανέναν έχει τύχη κάτι αντίστοιχο. Αγορασα μια τηλεόραση TCL 50' από Κωτσόβολο και αποδείχθηκε ελαττωματική, δεν ανοίγει η οθόνη παρά μόνο ο ήχος μετά από μερικές επαναλαμβανόμενες προσπάθειες τα καταφέρνω και ανοίγει κανονικά. Τηλεφώνησα στον Κωτσόβολο την 3' ημέρα αγοράς και μου είπε επειδή δεν έχω το κουτί και ούτε total support  δεν μου κάνει αντικατάσταση αλλά μόνο να την στείλει στην TCL για επισκευή. 

Μπορώ να κάνω κάτι άλλο ώστε να τους πιέσω για την αντικατάσταση; 

Επίσης να σημειωθεί ότι δεν με ενημέρωσε κάνεις κατά την αγορά ότι δεν πρέπει να πετάξω το κουτί για μερικές ημέρες . Όχι ότι είχα κάπου να το αποθηκεύσω γτ έχω μικρό σπίτι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/1/2024 στις 4:28 ΜΜ, vlospa84 είπε

Καλή χρονιά με υγεία . 

Θέλω να ρωτήσω εάν σε κανέναν έχει τύχη κάτι αντίστοιχο. Αγορασα μια τηλεόραση TCL 50' από Κωτσόβολο και αποδείχθηκε ελαττωματική, δεν ανοίγει η οθόνη παρά μόνο ο ήχος μετά από μερικές επαναλαμβανόμενες προσπάθειες τα καταφέρνω και ανοίγει κανονικά. Τηλεφώνησα στον Κωτσόβολο την 3' ημέρα αγοράς και μου είπε επειδή δεν έχω το κουτί και ούτε total support  δεν μου κάνει αντικατάσταση αλλά μόνο να την στείλει στην TCL για επισκευή. 

Μπορώ να κάνω κάτι άλλο ώστε να τους πιέσω για την αντικατάσταση; 

Επίσης να σημειωθεί ότι δεν με ενημέρωσε κάνεις κατά την αγορά ότι δεν πρέπει να πετάξω το κουτί για μερικές ημέρες . Όχι ότι είχα κάπου να το αποθηκεύσω γτ έχω μικρό σπίτι. 

Το δικό τους total support δεν παίζει ρόλο, ή δίνει κάποιες μέρες doa η tv ή δεν δίνει. Ζήτα τους να κρατήσουν το κουτί από την καινούρια. Αν δεν βγάλεις άκρη δοκίμασε να επικοινωνήσεις με το support της tcl

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτός ο Κότσος, τόσα πρόστιμα έχει φάει, μυαλό δεν έχει βάλει. Η νομοθεσία είναι ξεκάθαρη για doa προϊόν. 

Ts, ναι θα μπορούσες να επικοινωνήσεις εσύ με τη TCL, αλλά δεν είσαι υποχρεωμένος. Για πες τους να σου στείλουν γραπτά τις μλκιες που σου είπαν στο τηλέφωνο, να δεις τι ωραία θα γίνει η δουλειά σου 

Εγώ πάντως πριν 1 εβδομάδα που πήρα ένα Logitech keyboard από κότσο και ήταν ελαττωματικό (δεν ανταποκρινόταν το space) , το πήγα στο μαγαζί που έχει στο mall, και που το άλλαξαν επί τόπου (για την ακρίβεια, μου έδωσαν πίστωση το ποσό, να πάρω ότι θέλω). Είχα όμως το κουτί με όλα τα παρελκόμενα (και γενικώς, καλό είναι να τα κρατάμε τις πρώτες 2 εβδομάδες τουλάχιστον). Το keyboard το είχα αγοράσει από το eShop τους.

Spoiler

Άσχετο, αλλά , έτσι όπως τα περιγράφεις, μάλλον κάποιος πυκνωτής από το psu είναι ελαττωματικός, οπότε με την αλλαγή του, λογικά θα είσαι οκ.

 

Επεξ/σία από filip123go
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 1/1/2024 στις 4:28 ΜΜ, vlospa84 είπε

Καλή χρονιά με υγεία . 

Θέλω να ρωτήσω εάν σε κανέναν έχει τύχη κάτι αντίστοιχο. Αγορασα μια τηλεόραση TCL 50' από Κωτσόβολο και αποδείχθηκε ελαττωματική, δεν ανοίγει η οθόνη παρά μόνο ο ήχος μετά από μερικές επαναλαμβανόμενες προσπάθειες τα καταφέρνω και ανοίγει κανονικά. Τηλεφώνησα στον Κωτσόβολο την 3' ημέρα αγοράς και μου είπε επειδή δεν έχω το κουτί και ούτε total support  δεν μου κάνει αντικατάσταση αλλά μόνο να την στείλει στην TCL για επισκευή. 

Μπορώ να κάνω κάτι άλλο ώστε να τους πιέσω για την αντικατάσταση; 

Επίσης να σημειωθεί ότι δεν με ενημέρωσε κάνεις κατά την αγορά ότι δεν πρέπει να πετάξω το κουτί για μερικές ημέρες . Όχι ότι είχα κάπου να το αποθηκεύσω γτ έχω μικρό σπίτι. 

DOA 7 ΗΜΕΡΩΝ,ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΈΩΣΗ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΝ ΠΙΣΩ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Λύση
56 λεπτά πριν, sasta123sasta είπε

DOA 7 ΗΜΕΡΩΝ,ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΈΩΣΗ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΝ ΠΙΣΩ

10 μέρες είναι αλλά όπως και να χει έχουν περάσει οι μέρες και έλεθπε και η συσκευασία

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή με δήλωση του πελάτη εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη για τα κινητά τηλέφωνα, και εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη για τις υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι φέρει φθορές ή βλάβες από υπαιτιότητα του κατόχου, πέραν του διαγνωσθένος ελαττώματος, και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) όλα τα παρελκόμενά του και πλήρη τη συσκευασία του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά για να σε βοηθήσω. 

Είχα πληρώσει το total support. Έστειλα φωτογραφίες στο τεχνικό τους τμήμα. 

Μετά από δυο μέρες ήρθε και τεχνικός από astra service και επιβεβαίωσε τη ζημιά. 

Χρειάστηκε να πάω σε κατάστημα για υπογραφές και να διαλέξω άλλη τηλεόραση ΑΛΛΑ η χρηματική διαφορά ήταν τεράστια και με επιχειρήματα ότι ήταν DOA o προϊστάμενος δέχτηκε να την δώσω πίσω με επιστροφή χρημάτων. 

 

Την κουτα την είχα πετάξει και δεν το ανέφερα πουθενά. 

Ήρθαν τα παιδιά του Κωτσο και την πήρανε παρόλο που δεν είχα κουτα. 

Ξαναπήγα για να πάρω τα χρήματα. 

 

Τέλος καλά όλα καλά ΑΛΛΑΖ ταλαιπωρία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...