Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους. Τον Σεπτέμβρη αγόρασα μόλις κυκλοφόρησε η GoPro 12 black με αποτέλεσμα να βγει ελαττωματική. Την αγόρασα από την ίδια την εταιρία. Σε επικοινωνία μαζί τους μου είπαν να την στείλω πίσω για αντικατάσταση. Ο υπάλληλος τους επέμενε να βάλω στο κουτί οκά τα αξεσουάρ, κουτί + μπαταρία. Το έκανα. Μετά από 2 εβδομάδες μου ήρθε σκέτη κάμερα και χωρίς καν την μπαταρία. Ήρθα πάλι σε επικοινωνία μαζί τους και μου είπαν ότι δεν έπρεπε να στείλω εκτός την κάμερα τίποτα άλλο πίσω και ότι δεν θα στείλουν τίποτα από αυτά που έλειπε από το πακέτο μου. Μήπως είχε κανείς ίδια περίπτωση; Μπορώ να κάνω κάτι ώστε να μου τα στείλουν; Μου έστειλαν πριν λίγο πάλι email στο οποίο γράφουν ότι δεν πρόκριτε να στείλουν κάτι. Καλή χρόνια σε όλους. 

IMG_8020.jpeg

IMG_8020.jpeg

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Xristos Konstantinidis είπε

Δεν ήταν με email αλλά με live chat 

Κάποιες σελίδες - καταστήματα στέλνουν μετά το τέλος της συνομιλίας mail με το log της συζήτησης. Ασχέτως αυτού μπορεί να καταγράφονται έτσι και αλλιώς οι συνομιλίες. Αν έχεις κάποιο στοιχείο (μέρα, όνομα συνομιλητή, κωδικό αιτήματος κλπ) ίσως βγάλεις άκρη. 

Δημοσ.

Έχω τον κωδικό αλλά λένε τε δικά τους. Θυμάμαι πολύ καλά ότι μου ζήτησε και την κάρτα sd, του λεω το κουτί δεν περιείχε κάρτα και λέει οκ τότε ότι είχε μέσα. Τα έστειλα με αποτέλεσμα να πάρω την κάμερα και να μην έχω ούτε μπαταρία για να δω αν δουλεύει αυτή που μου στείλανε! 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...