Προς το περιεχόμενο

Πήδησε δόντι ο ιμάντας χρονισμού.


Bradner

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 minutes ago, bill999r said:

Αυτό που λέει ο παππούς...

Την έχω πατήσει κ εγώ έτσι γτ μου έδωσαν κανονικά και τιμολόγιο της εργασίας, με αποτέλεσμα να τσιγκουνευτω το 200αρι του ιμάντα. Μετά από 1 έτος έδωσα 500 για αλλαγή κεφαλαριου...

Έκτοτε σε κάθε αγορά μεταχειρισμένου ο ιμάντας παίρνει δρόμο και χθεσινος να είναι....

Έτσι ακριβώς. 
 

Νομιζω το μάθημα το πήραμε. Και αλλαγές στα 200κ χιλ δεν παίζουν απλά. 
Αυτα είναι παπαριες. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 190
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Γράφετε όλοι για αλλαγή ιμάντα με το που αγοράσετε το αυτοκίνητο αλλά με το που σας πούνε πόσο κοστίζει μια χαρά τον αφήνετε πάνω. Νομίζετε ότι σε όλα τα αυτοκίνητα κοστίζει 200€. 

Ο άνθρωπος για αυτό πήρε σχετικά καινούργιο αυτοκίνητο για να μην πληρώσει τίποτα. Αν ήταν να το βάλει συνεργείο με το καλημέρα και να πληρώσει 2 χιλιάρικα σε μεγάλο σέρβις θα έπαιρνε αυτοκίνητο 10ετιας. Απλά του έκατσε μια στραβή. Μπορούσε να το χειριστεί και διαφορετικά. 

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, andreaspA είπε

Μιλατε για "χρηση" και σπασιμο ιμαντα. Τι κανει η κακη χρηση δηλαδη στον ιμαντα ενος αυτοκινητου ?
Εταιρια leasing που να εχει αυτοκτονικες τασεις και τα γυρναει χιλιομετρα και να φτιαχνει πλαστα book service δεν εχω πετυχει μεχρι σημερα.
Αντιθετα εχω πετυχει 100αδες "νοικοκυρηδες" που γυρνανε χιλιομετρα, φτιαχνουν πλαστα book service με το συνεργειο της γειτονιας και δεν εχουν κανει service ποτε, γιατι δεν υπαρχει μαντηλι να κλάψουν.

Δεν τα γυρναει η λιζινγκ. Τα γυρναει αυτος που εχει το αμαξι (αν τα γυρισε) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την φώτο ο ιμάντας χάλασε λόγο φθορές και όχι λόγο αστοχίας υλικού, δεν έχω δει ιμάντα σε τέτοια κατάσταση με τόσα λίγα χιλομετρα και γενικός φώτο που ανέβασες δείχνει αμάξι με πολλά χιλομετρα και ηλικία (εκτός και αν ποια ποτέ κανείς δεν καθάρισε εκεί μέσα και στο αμάξι γινόταν κακή χρήση)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά θα μάθεις την αιτία που κόπηκε από τον μηχανικό που θα τα λύσει όλα. Κάποιο άλλο εξάρτημα αστόχησε και σου έκοψε τον ιμάντα. Από θερμοκρασίες ήταν εντάξει όσες μέρες το είχες;

Το μόνο που μπορείς να κάνεις τώρα αφού θα φτιαχτεί στην εγγύηση είναι να δεις ποιο συνεργείο είναι, τι αξιοπιστία έχει και να τον έχεις από κοντά μην γίνει προχειροδουλειά γιατί π.χ. δεν του έδινε ο μαντρας λίγα παραπάνω ευρώ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευτυχως  ο 4A-FE στο Avensaki μου, ειναι Non-Interference κινητηρας.Δηλαδη, δεν υπαρχει επαφη βαλβιδας- πιστονιου, ανεξαρτητου θεσεως αυτων.Κοβεται ο ιμαντας, απλως σβηνει το μοτερ και τιποτε αλλο.Αλλαζεις ιμαντα, βαζεις μπροστα εφυγες.Οχι οτι ειναι τελειο να περιμενεις οδικη καπου στο πουθενα και να σου χαλασει της διακοπες π.χ, αλλα καλυτερο απο το να γινει ρυζογαλο το μοτερ.Επισης στους Interference κινητηρες, για το ποσο ρυζογαλο θα γινει το μοτερ, παιζει μεγαλο ρολο οι στροφες που θα κοπει  ο ιμαντας.Αλλο ρολλαροντας στις 2000σαλ και αλλο στον κοφτη υπο φορτιο 7000++.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Klausx said:

Λογικά θα μάθεις την αιτία που κόπηκε από τον μηχανικό που θα τα λύσει όλα. Κάποιο άλλο εξάρτημα αστόχησε και σου έκοψε τον ιμάντα. Από θερμοκρασίες ήταν εντάξει όσες μέρες το είχες;

Το μόνο που μπορείς να κάνεις τώρα αφού θα φτιαχτεί στην εγγύηση είναι να δεις ποιο συνεργείο είναι, τι αξιοπιστία έχει και να τον έχεις από κοντά μην γίνει προχειροδουλειά γιατί π.χ. δεν του έδινε ο μαντρας λίγα παραπάνω ευρώ...

Όσο καιρό το είχα δεν παρατήρησα ανεβασμένες θερμοκρασίες. Οι ενδείξεις μέσα έδειχναν τα φυσιολογικά. 

 

1 hour ago, Black Demis said:

Από την φώτο ο ιμάντας χάλασε λόγο φθορές και όχι λόγο αστοχίας υλικού, δεν έχω δει ιμάντα σε τέτοια κατάσταση με τόσα λίγα χιλομετρα και γενικός φώτο που ανέβασες δείχνει αμάξι με πολλά χιλομετρα και ηλικία (εκτός και αν ποια ποτέ κανείς δεν καθάρισε εκεί μέσα και στο αμάξι γινόταν κακή χρήση)

Δεν είμαι μηχανικός και ούτε έχω τόσο ειδικές γνώσεις για να κρίνω το πως κόπηκε. 

Όταν θα μάθω τι ακριβώς συνέβη θα το αναφέρω. 
 

Κακή χρήση όντως μπορεί να γινόταν μιας και το αμάξι ήταν leasing. 
Βέβαια δεν ξέρω αν θα πρέπει να το θεωρήσω κανόνα καθώς το αμάξι της κοπέλας μου και αυτό leasing και όλα μια χαρά, της αδερφής μου επίσης, και πολλούς άλλους που ξέρω. 
 

Εγώ πάντως αμάξι που να είναι καθαρό στη μηχανή δεν έχω δει. Εκτός αν κάθεσαι να το καθαρίζεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, andreaspA είπε

Τι κανει η κακη χρηση δηλαδη στον ιμαντα ενος αυτοκινητου ?

Αυτή την ερώτηση ήθελα να κάνω κι εγώ, μιας και το διάβασα από διάφορους. Πως μπορεί να κάνει κάποιος κακή χρήση σε έναν ιμάντα? 🤔

Ο ιμάντας σπάει είτε λόγω παλαιότητας είτε λόγω χαμηλής ποιότητας είτε είναι κάποια προβληματική παρτίδα απ' το εργοστάσιο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα σας δώσω και ενα τιπ.Ενα καινουργιο αυτοκινητο τα 4 πρωτα χρονια δεν περναει ΚΤΕΟ.Που σημαίνει οτι 200κ να γραψει δεν φαινονται πουθενα αν γυριστουν πισω.

Στις 29/12/2023 στις 11:55 ΜΜ, Bradner είπε

Το αμάξι είναι 4 χρόνων και έχει 78κ χιλιόμετρα. Η εκτίμηση της αντιπροσωπείας είναι αστοχία υλικού. 

Απο την άλλη λεασινγκ με 20κ το χρονο εντελως απιθανο.

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 minutes ago, Nabuko said:

Αυτή την ερώτηση ήθελα να κάνω κι εγώ, μιας και το διάβασα από διάφορους. Πως μπορεί να κάνει κάποιος κακή χρήση σε έναν ιμάντα? 🤔

Ο ιμάντας σπάει είτε λόγω παλαιότητας είτε λόγω χαμηλής ποιότητας είτε είναι κάποια προβληματική παρτίδα απ' το εργοστάσιο. 

Ακόμη και ο ιμάντας όπως όλα τα εξάρτηματα θα πρπει να ποιασει κάποια θερμοκρασία για να έχεις την πλήρες ελαστικότητα του, αν το αμάξι με το που μπει μπρος πάει τάπα στης υψηλές στροφές αργά αλλά σταθερά του κάνει ζημιά

Το καπάκι που το καλύπτει δεν είναι τέρμα στεγανό (και ούτε υπάρχει λόγος να είναι) αν κάτω από τον καπό γίνεται χαμός από χώματα και βρομιά όλο και κάτι περνάει κάτω από αυτό, αυτό με την σειρά του κάνει και αυτό ζιμια ειδικά αν την σκοινί ακολουθεί νερό και μετά στεγνώσει.

Σε γενικές γραμμές πέρα από τον ιμάντα κανόνας είναι δεν πάμε τάπα μόλις το βάλουμε μπρος, και δεν έχουμε κάτω από το καπό σκουπιδιαρικο.

Btw σχεδόν σε όλα τα leasing αυτά δεν τηρούνται και δεν υπάρχει λόγος αφού το αμάξι μετά από 4 χρονια θα φιγει από τα χέρια

 

Btw 95% κόσμου που παίρνει leasing στην Ελλάδα λόγο κόστους και μόνο συμφέρει μόνο αν κάνεις πολλά χιλομετρα (για να κάνεις απόσβεση) και στη πράξη αυτό γίνεται κιόλας έτσι 2 περιπτώσεις μπορεί να έχει ένα αμάξι από leasing με τόσο λίγα χιλιόμετρα

1. Χτύπησες jack pot

2. Κατεβασμένα χιλομετρα τουλάχιστον στα μισά (έτσι και αλλιος πουθενά δεν φαίνονται ούτε στην εμφάνιση καθος αμάξι είναι καινούργιο ακόμη ούτε στα χαρτιά καθος κτεο δεν περνάει στο μόνο που φαίνεται είναι στης ζημιές που αρχίζουν και ξεπηδάνενβη οποίες έπρεπε να της έχεις στα διπλάσια και βάλε χιλομετρα)

Επεξ/σία από Black Demis
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, filipprin said:

Θα σας δωσο και ενα τιπ.Ενα καινουργιο αυτοκινητο τα 4 πρωτα χρονια δεν περναει ΚΤΕΟ.Που σημαίνει οτι 200κ να γραψει δεν φαινονται πουθενα αν γυριστουν πισω.

Απο την άλλη λεασινγκ με 20κ το χρονο εντελως απιθανο.

Αν όντως οι εταιρείες leasing γυρίζουν χιλιόμετρα, τότε ναι όντως παίζει. 
 

Γιατί έχω σέρβις στην αντιπροσωπεία όσο ήταν στην κατοχή γνωστής εταιρείας όπου φαίνονται τα χιλιόμετρα. 
 

4 minutes ago, Black Demis said:

Ακόμη και ο ιμάντας όπως όλα τα εξάρτηματα θα πρπει να ποιασει κάποια θερμοκρασία για να έχεις την πλήρες ελαστικότητα του, αν το αμάξι με το που μπει μπρος πάει τάπα στης υψηλές στροφές αργά αλλά σταθερά του κάνει ζημιά

Το καπάκι που το καλύπτει δεν είναι τέρμα στεγανό (και ούτε υπάρχει λόγος να είναι) αν κάτω από τον καπό γίνεται χαμός από χώματα και βρομιά όλο και κάτι περνάει κάτω από αυτό, αυτό με την σειρά του κάνει και αυτό ζιμια ειδικά αν την σκοινί ακολουθεί νερό και μετά στεγνώσει.

Σε γενικές γραμμές πέρα από τον ιμάντα κανόνας είναι δεν πάμε τάπα μόλις το βάλουμε μπρος, και δεν έχουμε κάτω από το καπό σκουπιδιαρικο.

Btw σχεδόν σε όλα τα leasing αυτά δεν τηρούνται και δεν υπάρχει λόγος αφού το αμάξι μετά από 4 χρονια θα φιγει από τα χέρια

Εγώ προσωπικά το οδηγούσα πολύ χαλαρά. Η φθορά που προκλήθηκε θα είχε γίνει από το leasing. 
Η απλά όντως είναι αστοχία μιας και τα φτιάχνουν σουπερ ευαίσθητα πλέον τα αυτοκίνητα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, filipprin είπε

Θα σας δωσο και ενα τιπ.Ενα καινουργιο αυτοκινητο τα 4 πρωτα χρονια δεν περναει ΚΤΕΟ.Που σημαίνει οτι 200κ να γραψει δεν φαινονται πουθενα αν γυριστουν πισω.

 

Φίλε πιστεύω εδω ειναι όλο το ζουμί της υπόθεσης κα μία εταιρεία λιζινγκ δεν θα πουλήσει ένα τέλειο αυτοκίνητο με 78.000 χιλιόμετρα.

Θα το ξεζουμίσει και όταν στα 4 χρόνια έρθει η ωρα του ΚΤΕΟ ξέρει τι θα κάνει ώστε να βρει μετά ένα αφελή (σόρυ ts σε τέτοιο κόσμο ζούμε) για να μπορεί άνετα να το πουλήσει σαν κελεπούρι , γιατί άλλη τιμή θα πιάσει αν το κοντέρ γράφει 200 ή 250 κ και άλλο 78κ. Δυστυχώς δεν ζούμε σε ένα κόσμο αγγελικά πλασμένο.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 minutes ago, filipprin said:

Θα σας δώσω και ενα τιπ.Ενα καινουργιο αυτοκινητο τα 4 πρωτα χρονια δεν περναει ΚΤΕΟ.Που σημαίνει οτι 200κ να γραψει δεν φαινονται πουθενα αν γυριστουν πισω.

Απο την άλλη λεασινγκ με 20κ το χρονο εντελως απιθανο.

Ειμαι στα 4μιση χρονια (ακομη περιμενουμε τα καινουργια)  με Yaris του 2019 και πριν λιγες μερες περασα τα 80k. Σιγουρα δεν ειμαι ο κανονας αλλα οχι οτι δεν γινεται…

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 minutes ago, Bradner said:

Αν όντως οι εταιρείες leasing γυρίζουν χιλιόμετρα, τότε ναι όντως παίζει. 
 

Γιατί έχω σέρβις στην αντιπροσωπεία όσο ήταν στην κατοχή γνωστής εταιρείας όπου φαίνονται τα χιλιόμετρα. 
 

Εγώ προσωπικά το οδηγούσα πολύ χαλαρά. Η φθορά που προκλήθηκε θα είχε γίνει από το leasing. 
Η απλά όντως είναι αστοχία μιας και τα φτιάχνουν σουπερ ευαίσθητα πλέον τα αυτοκίνητα. 

Εσύ μπορεί ο τυπάς που είχε leasing όχι όπως και εγώ όταν μια φορά είχαμε leasing μπρος και κοφτές το πήγαινα ούτε λακκούβες ούτε τπτ δεν με έμοιαζαν.

Btw αν ήταν αστοχία δεν θα ήταν σε αυτή την κατάσταση ο ιμάντας, και δεύτερο αν ήταν αστοχία θα είχε σπάσει στης αρχές αρχές όχι μετά από 4 χρονια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...