jimagas99 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2024 Στις 29/12/2023 στις 1:36 ΜΜ, funkopop είπε Χρόνια πολλά! Ρε παιδιά έχω μια απορία γιατί δεν μου’χει ξανατύχει ποτέ τόσα χρόνια που ψωνίζω. Έκανα μια παραγγελία από το eshop του Γερμανού, πήγα πριν λίγη ώρα στο κατάστημα να την παραλάβω (δεν ξέρω αν έχετε δει ότι οι παραγγελίες από eshop σκάνε με σκληρό ταχυδρομικό κουτί γιατί τους τα πάει η speedex από τα κεντρικά) και λέω στην υπάλληλο όταν το ανοίξεις βάλτο μου σε μια σακουλίτσα , μου λέει ναι μην αγχώνεσαι και σκάει μύτη μια άλλη με τουπέ και της λέει τι κάνεις εκεί; Αν δεν πληρώσει πρώτα ο πελάτης δεν ανοίγουμε το δέμα.Και της απαντάει και η υπάλληλος αλλά και εγώ με την σειρά μου και αν έχει κάτι άλλο μέσα θα το προπληρώσω και μετά θα ανοίξω να δω ότι είναι όντως αυτό που έχω παραγγείλει; Και μας απαντάει με ύφος ναι βέβαια. Απλά εύχεστε να είναι αυτό που παραγγείλατε. Ισχύει κάτι τέτοιο ρε παιδιά; γΩιατί θα τρελαθώ. Σε πάρα πολλά μαγαζιά , επώνυμες μεγάλες αλυσίδες όταν κάνω παραγγελία online με παραλαβή από κατάστημα το βλέπω το προϊόν πριν το πληρώσω…. Έπρεπε να στο έφερναν σε συσκευασία με σακί. Για να ισχύει το ότι αγοράζεις : " γουρούνι στο σακί " ! Μόνο τότε θα δικαιολογούνταν η στάση της ξινης - ανεραστης υπαλλήλου. Εφόσον δεν είχε συσκευασία σακιου, δεν υπάρχει δικαιολογία.
harris78 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2024 Σε δική μου περίπτωση παρήγγειλα on-line ένα τηλέφωνο. Πάω στο κατάστημα, το πληρώνω με κάρτα και περιμένω να το παραλάβω αλλά κολλάει το σύστημα και δεν βγάζει απόδειξη. Και μου λένε δεν μπορούμε να σας δώσουμε το τηλέφωνο χωρίς απόδειξη ελάτε αύριο!!! Μα μόλις το πλήρωσα της λέω, τίποτα αυτή! Παίρνω στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης και εκεί μία ακόμα πιο αγενής μου λέει αυτή είναι η διαδικασία τι να κάνουμε!!! Τους τρέλανα στις καταγγελίες και ακύρωσα προφανώς την πληρωμή μέσω της τράπεζας. Με έπαιρναν μετά 100 τηλέφωνα και ουδέποτε τους απάντησα....
lector Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2024 23 ώρες πριν, harris78 είπε Σε δική μου περίπτωση παρήγγειλα on-line ένα τηλέφωνο. Πάω στο κατάστημα, το πληρώνω με κάρτα και περιμένω να το παραλάβω αλλά κολλάει το σύστημα και δεν βγάζει απόδειξη. Και μου λένε δεν μπορούμε να σας δώσουμε το τηλέφωνο χωρίς απόδειξη ελάτε αύριο!!! Μα μόλις το πλήρωσα της λέω, τίποτα αυτή! Παίρνω στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης και εκεί μία ακόμα πιο αγενής μου λέει αυτή είναι η διαδικασία τι να κάνουμε!!! Τους τρέλανα στις καταγγελίες και ακύρωσα προφανώς την πληρωμή μέσω της τράπεζας. Με έπαιρναν μετά 100 τηλέφωνα και ουδέποτε τους απάντησα.... Θα μπορουσαν να σου εχουν κοψει μια χειρογραφη αποδειξη εισπραξης (μπλοκακι) με σφραγιδα της εταιρειας, και να πηγαινες την αλλη μερα να παραλαβεις την ηλεκτρονικη.
stefanidisg Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2024 1 λεπτό πριν, lector είπε Θα μπορουσαν να σου εχουν κοψει μια χειρογραφη αποδειξη εισπραξης (μπλοκακι) με σφραγιδα της εταιρειας, και να πηγαινες την αλλη μερα να παραλαβεις την ηλεκτρονικη. Τίποτα, τα λεφτά είναι μέσα σαν voucher να πάρω ότι θέλω.
lector Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 3 Ιανουαρίου 2024 1 λεπτό πριν, stefanidisg είπε Τίποτα, τα λεφτά είναι μέσα σαν voucher να πάρω ότι θέλω. Αυτο που εγραψα αφορα το ζητημα του φιλου αμεσως παραπανω, οχι το δικο σου. Εσυ ορθως προχωρησες σε καταγγελια, και μαλιστα αναμενουμε νεα για τις εξελιξεις σου.
stcp Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2024 Χρονια Πολλα! Το χα ξαναγραψει σε αντιστοιχο thread. Πριν 1,5 χρονο ειχα κανει παραγγελια απο το eshop με παραλαβη σε καταστημα 2 τεμαχια ενος προϊοντος (ιδια). Παω, μου φερνουν ενα κλειστο κουτι, πληρωνω με καρτα ανεπαφα το ποσο που αντιστοιχουσε στην συνολικη παραγγελια και λεω για ανοιξτε το να το δουμε. Ανοιγει το κουτι ο υπευθυνος του καταστηματος και βλεπουμε ηταν 1 τεμαχιο μεσα! Τωρα? Μιληστε με Γερμανο μου λεει! Κι εσεις τι ειστε? Εμεις απλα εξυπηρετηση κανουμε. Ακυρωστε τη συναλλαγη παρακαλω. Δε γινεται, η ανεπαφη συναλλαγη δεν ακυρωνεται! Τελικα επειδη καταλαβαν οτι δεν προκειται να φυγω απο κει, πηραν τηλεφωνο οι ιδιοι "τον Γερμανο!" και συνεννοηθηκαν να μου στειλουν αυτο που ελειπε. Χρειαστηκε να παρω κι εγω 3-4 φορες τηλεφωνο μεχρι να το στειλουν τελικα, μετα απο 1 βδομαδα.
funkopop Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 Ο Γερμανός δεν μπήκε καν στον κόπο να απαντήσει...εξαιρετική επιχείρηση γενικά😪
Getta Robo Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 18 minutes ago, funkopop said: Ο Γερμανός δεν μπήκε καν στον κόπο να απαντήσει...εξαιρετική επιχείρηση γενικά😪 Σε περιπτωση οπου εστειλες μονο email, κανε μια τελευταια προσπαθεια μεσα απο την αυτοποιημενη φορμα τους. https://www.germanos.gr/communication/contact-us/ Ισως να δυσλειτουργει η υπηρεσια του email και να μην το ελαβαν. Υγ. Η αποδειξη που ελαβες, τι στοιχεια εχει; του καταστηματος η κατι αλλο; 1
funkopop Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 1 ώρα πριν, Getta Robo είπε Σε περιπτωση οπου εστειλες μονο email, κανε μια τελευταια προσπαθεια μεσα απο την αυτοποιημενη φορμα τους. https://www.germanos.gr/communication/contact-us/ Ισως να δυσλειτουργει η υπηρεσια του email και να μην το ελαβαν. Υγ. Η αποδειξη που ελαβες, τι στοιχεια εχει; του καταστηματος η κατι αλλο; Οκ, θα το κάνω, ευχαριστώ 🙂Του καταστήματος
Getta Robo Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 1 minute ago, funkopop said: Οκ, θα το κάνω, ευχαριστώ 🙂Του καταστήματος Ειχα το ιδιο ζητημα με αλλη επιχειρηση και τελικως ανταποκριθηκαν απο την αυτοματοποιημενη φορμα τους. Οτι να ναι αλλα τελος παντων, Ελλαδα και εξυπηρετηση πελατων... σπανιως ειναι δοκιμος ορος Αφου η αποδειξη αναφερει το ιδιο το καταστημα και τα στοιχεια του, η ευθυνη φυσικα ειναι ολη δικη τους, και δεν εχει καμια σχεση το eshop. Σε αντιθεση με αυτα που πιστευουν διαφοροι τυχαρπαστοι.
funkopop Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2024 Με πήραν σήμερα τηλ από τα κεντρικά για να μου ζητήσουν συγγνώμη, επικοινώνησαν λέει με το κατάστημα και τους είπαν ότι απλά η μια υπάλληλος έκανε παρατήρηση στην άλλη για την διαδικασία, δεν υπήρξε διαπληκτισμός λέει με εσας. Και τους είπα και εγώ , ότι δεν είναι το θέμα αυτό, έτσι λειτουργείτε; Έτσι είναι η διαδικασία; και μου απάντησε στο τηλ όχι όχι δεν είναι έτσι, θα ενημερώσουμε σωστά το κατάστημα. Οι τύποι απλά κοροϊδεύουν... 1
stefanidisg Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2024 Θέλουν απλά ένα μποϊκοτάζ από όλους. 1
Getta Robo Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 1 hour ago, funkopop said: Με πήραν σήμερα τηλ από τα κεντρικά για να μου ζητήσουν συγγνώμη, επικοινώνησαν λέει με το κατάστημα και τους είπαν ότι απλά η μια υπάλληλος έκανε παρατήρηση στην άλλη για την διαδικασία, δεν υπήρξε διαπληκτισμός λέει με εσας. Και τους είπα και εγώ , ότι δεν είναι το θέμα αυτό, έτσι λειτουργείτε; Έτσι είναι η διαδικασία; και μου απάντησε στο τηλ όχι όχι δεν είναι έτσι, θα ενημερώσουμε σωστά το κατάστημα. Οι τύποι απλά κοροϊδεύουν... Αφου απεφυγαν εξαρχης να αναγνωρισουν το προβλημα, και να δωθει λυση, μπορεις και πρεπει να αποφυγεις τυγχων συναλλαγες σου με την συγκεκριμενη επιχειρηση. 2024 εχουμε, θελω να πιστευω οπου και να μενεις οτι εχεις πολυ περισσοτερες επιλογες. Επεξ/σία 11 Ιανουαρίου 2024 από Getta Robo 1
Nabuko Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2024 Παιδιά να ρωτήσω κάτι για όποιον ξέρει. Παρήγγειλα με αντικαταβολή κάτι απ' το eshοp του Γερμανού και μου το έστειλαν με acs. Πήγα από την acs, πλήρωσα και μου έδωσαν απόδειξη. Αυτό σημαίνει ότι αν έχω κάποιο πρόβλημα με το προϊόν ότι πρέπει να απευθυνθώ στην acs για να το φτιάξει ή να το αντικαταστήσει?
Getta Robo Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 45 minutes ago, Nabuko said: Παιδιά να ρωτήσω κάτι για όποιον ξέρει. Παρήγγειλα με αντικαταβολή κάτι απ' το eshοp του Γερμανού και μου το έστειλαν με acs. Πήγα από την acs, πλήρωσα και μου έδωσαν απόδειξη. Αυτό σημαίνει ότι αν έχω κάποιο πρόβλημα με το προϊόν ότι πρέπει να απευθυνθώ στην acs για να το φτιάξει ή να το αντικαταστήσει? πολυ ενδιαφερουσα ειρωνικου επιπεδου καταχωρηση, σε καθε περιπτωση εχεις επισημως δυο αποδειξεις, μια για τα μεταφορικα που σου χρεωσε ο courier και μια του γερμανου που στο πουλησε. επειδη τυγχανει να ασχολουμαι επαγγελματικα πανω στο τομεα, αν θελεις να πιστευεις οτι η αγορα ειναι eshop και δεν εχει βαρυτητα και ευθυνη το καταστημα, δικαιωμα σου να το πιστευεις οτι θελεις. Αν ομως τωρα πχ ας πουμε εχεις επιχειρηση η σχετιζεσαι τελος παντων με πωλησεις / λογιστικα, και ειναι πολιτικη σου κατι τετοιο, θα εχει παρα πολυ πλακα να μοιραστεις λεμε τωρα τα αποτελεσματα σε μια καταγγελια απο πελατη. Αν η αποδειξη εκδοθηκε μεσα σε καταστημα, με την ιδια ημερομηνια, στοιχεια επιχειρησης, εδρα και ΑΦΜ, ειναι αγορα καταστηματος. Ειτε το παραγγειλεις απο το διαδικτυακα, ειτε στο φερουν απο αλλο καταστημα (το κανανε παλαιοτερα) ειτε το ειχες προπαραγγειλει απο εκει. Το ιδιο το καταστημα παραδεχθηκε την υπαιτιοτητα. Αλλα ενταξει δεν πειραζει, λεμε τωρα. Καλη συνεχεια. Επεξ/σία 11 Ιανουαρίου 2024 από Getta Robo
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα