Προς το περιεχόμενο

Clio 1.5 Επιλογή μεγέθους ζάντας 16’-17’


nio34

Προτεινόμενες αναρτήσεις

26 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Επίσης σκεπτόμενος οτι Bmw-Mercedes κλπ βάζουν από το εργοστάσιο χαμηλοπρόφιλα ελαστικά υποθέτω οτι έχουν και άλλης φιλοσοφίας ανάρτηση για να κρατάνε την άνεση στην κύλιση.

Δεν είπαμε να βάλει άσχετη διάσταση. Την 17αρα την βάζει η ίδια η Ρενό στο κλιό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Nabuko είπε

Δεν είπαμε να βάλει άσχετη διάσταση. Την 17αρα την βάζει η ίδια η Ρενό στο κλιό

Και την 18αρα βάζει στην έκδοση RS αλλά το πρόβλημα παραμένει...

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστώ πολύ για της απάντησης σας . 
Σημερα μίλησα με 2 μαγαζιά για ζάντα και μου είπαν και η δυο ότι μετά την αλλαγή σε μέγεθος - διάσταση δεν χρειάζεται να πας αντιπροσωπεία για να περαστεί η καινούργια διάσταση στον εγκέφαλο .

Ξερετε αν  ισχύει αυτό ? 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Και την 18αρα βάζει στην έκδοση RS αλλά το πρόβλημα παραμένει...

1.5 Diesel του 2020 έχει ο TS.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, nio34 είπε

Σας ευχαριστώ πολύ για της απάντησης σας . 
Σημερα μίλησα με 2 μαγαζιά για ζάντα και μου είπαν και η δυο ότι μετά την αλλαγή σε μέγεθος - διάσταση δεν χρειάζεται να πας αντιπροσωπεία για να περαστεί η καινούργια διάσταση στον εγκέφαλο .

Ξερετε αν  ισχύει αυτό ? 

 

Ρώτα αντιπροσωπεία.

 

13 ώρες πριν, jmmys είπε

1.5 Diesel του 2020 έχει ο TS.

Ωραία.

Το πρόβλημα με τους λακουβόδρομους δεν αλλάζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/12/2023 στις 11:28 ΠΜ, nio34 είπε

Όχι μια χαρά είναι και με αυτές απλά είπα για για ομορφιά , αλλά έχετε δίκιο καλύτερα να πάω σε 16αρες να είμαι πιο άνετος ..

θα σ αρεσει μετα το αμαξι που θα εχει τεραστιες ζαντες με μπροστα δισκοφρενα μεγεθους CD και πισω ταμπουρα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

θα σ αρεσει μετα το αμαξι που θα εχει τεραστιες ζαντες με μπροστα δισκοφρενα μεγεθους CD και πισω ταμπουρα?

Για αυτό βάζεις κι ένα κιτακι coilover όπως κι ένα κιτακι φρένα (305 το λιγότερο κατά προτίμηση). Ταιριάζει καλύτερα με τη 17αρα, αν δεν κάνει και χειλάκι ίσως και 330.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η καλύτερη επιλογή σου θα ήτανε 16αρα,είναι το τέλειο θεωρώ 

Προσωπικά αυτό θα έκανα,δεν θα νιωθεις λακούβες θα είναι σαν την 15αρα που φοράς,αν πας σε 17αρα όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω θα φαίνονται μικρά τα φρένα

Το θεωρώ υπερβολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, jimis_vts said:

Για αυτό βάζεις κι ένα κιτακι coilover όπως κι ένα κιτακι φρένα (305 το λιγότερο κατά προτίμηση). Ταιριάζει καλύτερα με τη 17αρα, αν δεν κάνει και χειλάκι ίσως και 330.

Και μετά έχεις ένα αμάξι με μεγάλο βάρος στους τροχούς και αδύναμο κινητήρα εκεί μπαμ θα φαίνεται στην οδήγηση

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Black Demis είπε

Και μετά έχεις ένα αμάξι με μεγάλο βάρος στους τροχούς και αδύναμο κινητήρα εκεί μπαμ θα φαίνεται στην οδήγηση

Κάτι κερδίζεις κάτι χάνεις. Τα φρένα σίγουρα είναι πιο ελαφριά από τα μαμά. Με τη ζάντα σίγουρα και το μεγαλύτερο λάστιχο αλλά και άλλο στρίψιμο και άλλο πάτημα. Ο καθένας έχει δικιά του οπτική. Εμένα με τα coilover και τη 17αρα το αμάξι είναι τραπέζι. Αλλά το σιχτιρίζεις σε γούβες και σαμαράκια. Από τη δικιά μου μάτια κέρδος έχω ειδικά αν το πάρουμε και από θέμα ασφάλειας. Καλή χρονιά να έχουμε και ασφάλεια πάνω απ' όλα γιατί πολύ θανατικό από τροχαία φέτος...

Επεξ/σία από jimis_vts
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, jimis_vts είπε

Αλλά το σιχτιρίζεις σε γούβες και σαμαράκια. 

Το όλο νόημα σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο χαμηλής ιπποδύναμης δεν είναι να το στήσεις να βγάζεις Γούστα,είναι να μην κοπαναει σε λακούβες κ σαμαρακια που θα τρώει δεκάδες κάθε μέρα.

Να βάλεις άλλες δαγκάνες, δισκοπλακες κ αγωνιστικά τακάκια σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο και coilover ανάρτηση είναι ακριβώς το ίδιο με το να βάλεις σεμι Σλικ ελαστικά από την δικιά μου οπτική μεριά έτσι το βλέπω πάντως. Καγκουριά μου ακούγεται κάτι τέτοιο.

Μάζεψε κάποια λεφτά πουλά το και πάρε ένα πιο "αμάξι" σε όλους τους τομείς.Οπως και να χει με μια 16αρα το αμαξάκι θα είναι τέλειο και τίποτε άλλο..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Fordakias7 είπε

Το όλο νόημα σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο χαμηλής ιπποδύναμης δεν είναι να το στήσεις να βγάζεις Γούστα,είναι να μην κοπαναει σε λακούβες κ σαμαρακια που θα τρώει δεκάδες κάθε μέρα.

Να βάλεις άλλες δαγκάνες, δισκοπλακες κ αγωνιστικά τακάκια σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο και coilover ανάρτηση είναι ακριβώς το ίδιο με το να βάλεις σεμι Σλικ ελαστικά από την δικιά μου οπτική μεριά έτσι το βλέπω πάντως. Καγκουριά μου ακούγεται κάτι τέτοιο.

Μάζεψε κάποια λεφτά πουλά το και πάρε ένα πιο "αμάξι" σε όλους τους τομείς.Οπως και να χει με μια 16αρα το αμαξάκι θα είναι τέλειο και τίποτε άλλο..

Τώρα που το πες είχα και semi slick. Αλλά εκεί ήταν λάστιχο όχι μ@λ@κιες. Και ειδικά στο λάστιχο αυτό αν είχα τα λεφτά πάλι δεν ακούω κανέναν. Αλλά ήταν σε προσφορά τα yokohama τότε οπότε ας μην το θυμάμαι 😭. Το αμάξι είναι κουμπαράς αν έχεις και γουστάρεις ρίχνεις. Αν όχι πάρτο όπως είναι και κάτσε εκεί. Τουλάχιστον δεν πάω να πάρω 1000αρι τουρμπατο και να δώσω 20χ για να λέμε ότι πήρα καινούργιο. Άποψη μου βέβαια όλα μην παρεξηγηθούμε κιόλας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...