Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας,

Σήμερα παρέλαβα μία Motherboard, CPU και RAM από το JMCtech.

Κατά την αποστολή των προϊόντων μου έστειλαν με email την απόδειξη αγοράς η οποία είναι απόξειξη από ταμειακή και δεν αναγράφει πάνω πουθενά το Serial Number των προιόντων παρά μόνο την εμπορική ονομασία τους (σε αντίθεση με όσες αγορές έχω κάνει από άλλα μικρά και μεγάλα καταστήματα που αναγράφει προιόν, serial number, παραλήπτη και άλλα).

Πήρα τηλέφωνο σήμερα που παρέλαβα, καθώς δεν είδα κανένα παραστατικό μέσα στο κουτί να ρωτήσω εάν μπορούν να μου στείλουν την απόδειξη που να συνδέει το μοντέλο που έχω αγοράσει με το Serial Number που έχω παραλάβει και μου είπαν αυτό γίνεται μόνο για αγορές με τιμολόγιο, κάτι που μου ακούγεται παράλογο και δεν το έχω συναντήσει ποτέ μου.

Μπορεί κάποιος να διευκρινήσει εάν ισχύει αυτό που μου μεταφέρανε ή αν υπάρχει κάποιος νόμος/κανονισμός που να λέει ότι πρέπει να αναγράφονται τα στοιχεία αυτά?

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν η αγορά έγινε απ'το καλάθι το skroutz, πάρε τηλέφωνο το skroutz και ζήτα να μεσολαβήσουν. Aλλιώς πρέπει να βγάλεις άκρη απευθείας με το κατάστημα.

Ή πρέπει να σου δώσουν απόδειξη που να αναγράφει τα serial numbers των προϊόντων, ή απόδειξη ταμειακής με συνοδευτικό έντυπο εγγύησης όπου πρέπει να γράψεις τα προϊόντα και τα serial numbers, την ημερομηνία αγοράς κλπ... και να μπει σφραγίδα-υπογραφή από το κατάστημα.

Δημοσ.

Κατάλαβα, δυστυχώς το κατάστημα δεν είναι διατεθιμένο να βοηθήσει σε αυτό. Ζήτησα μέχρι και κάποιο πρόχειρο έντυπο που να αναγράφει το προιόν, το serial το ονοματεπώνυμο μου αλλά μέχρι και αυτό μου λένε δεν γίνεται.

Επειδή το JMCtech δεν πραγματεύεται στο skroutz δεν υπάρχει η επιλογή αυτή.

Για αυτό ρωτάω αν μπορώ κάπως να τους αναγκάσω να το παρέχουν. Μου φαίνεται παράλογο γιατί δέχομαι ότι αυτοί έχουν το Serial Number και μπορούν να δουν αν πας να τους κάνεις μπινιά και πχ να τους στείλεις μία άλλη ίδια καμμένη μητρικη, αλλά ταυτόχρονα θα μπορούσες να τους στείλεις αυτή που σου πούλησαν και να σου πουν "ψέματα" ότι δεν έχει αγοραστεί από το κατάστημα τους.

Δημοσ.

Κράτα τα αποδεικτικά του κούριερ κι αν σου δίνει την δυνατότητα το site τους (αν έχει ιστορικό παραγγελιών)  τύπωσε και την παραγγελία που έχεις κάνει, ή αν έχει έρθει κάποιο email επιβεβαίωσης από αυτούς για την παραγγελία κράτα το. Αν τύχει καμιά στραβή και ακούσεις τίποτα μαμού θα έχεις όλα όσα χρειάζονται για να βρεις άκρη...

Δημοσ.

Συνήθως σε όλες τις μεγάλες εταιρίες, με τον σειριακό, μπορείς να κάνεις register το προϊόν σου και να παρακολουθείς την εγγύηση κτλ..

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Torroan είπε

Καλησπέρα σας,

Σήμερα παρέλαβα μία Motherboard, CPU και RAM από το JMCtech.

Κατά την αποστολή των προϊόντων μου έστειλαν με email την απόδειξη αγοράς η οποία είναι απόξειξη από ταμειακή και δεν αναγράφει πάνω πουθενά το Serial Number των προιόντων παρά μόνο την εμπορική ονομασία τους (σε αντίθεση με όσες αγορές έχω κάνει από άλλα μικρά και μεγάλα καταστήματα που αναγράφει προιόν, serial number, παραλήπτη και άλλα).

Πήρα τηλέφωνο σήμερα που παρέλαβα, καθώς δεν είδα κανένα παραστατικό μέσα στο κουτί να ρωτήσω εάν μπορούν να μου στείλουν την απόδειξη που να συνδέει το μοντέλο που έχω αγοράσει με το Serial Number που έχω παραλάβει και μου είπαν αυτό γίνεται μόνο για αγορές με τιμολόγιο, κάτι που μου ακούγεται παράλογο και δεν το έχω συναντήσει ποτέ μου.

Μπορεί κάποιος να διευκρινήσει εάν ισχύει αυτό που μου μεταφέρανε ή αν υπάρχει κάποιος νόμος/κανονισμός που να λέει ότι πρέπει να αναγράφονται τα στοιχεία αυτά?

Εδώ δεν το κάνει αυτό ούτε καν το public…

Και σε αντίστοιχο θέμα εγγύησης έγινε ολόκληρη αλληλογραφία της αντιπροσωπείας με public για να διαπιστώσουν τι και πως…

  • Λύση
Δημοσ.

Σε προϊόντα τεχνολογίας πάντα να επικοινωνείς με τη μάνα εταιρεία. Είναι πολλές οι φορές (2-3) στο παρελθόν που ο Έλληνας αντιπρόσωπος αρνήθηκε να τηρήσει την εγγύηση και μόλις ενημερώθηκε η μάνα εταιρεία, η εγγύηση ίσχυσε κανονικά.

Νομικά η εταιρεία στην υπόθεση δεν έκανε τίποτα το μεμπτό.

Επομένως έχοντας την απόδειξη και ίσως κάποιο email επιβεβαίωσης, επικοινώνησε με τη μάνα εταιρεία σε κάθε περίπτωση, πες έγινε το και το και ζήτα να σου αναγνωρίσουν την έναρξη εγγύησης. Διαφορετικά κάνε ό,τι σου πρότειναν με το registration στις ιστοσελίδες των εταιρειών.

  • Like 4
Δημοσ.

Το κόλπο είναι γνωστό. Έχουν πάντα τις πιο χαμηλές τιμές γιατί ΔΕΝ κόβουν αποδείξεις και γλυτώνουν το ΦΠΑ. Επίσης για αυτό σου λένε παράδοση σε 10+ μέρες.

Π.χ. μπαίνουν μέσα σε 5-10 μέρες παραγγελία 20 iphone 14 256gb. Κόβουν μια απόδειξη χωρίς σειριακά κτλ και στέλνουν την ίδια απόδειξη σε όλους! Άρα για 20 iphone μόνο για το 1 κόψαν απόδειξη και πλήρωσαν ΦΠΑ. 

Για αυτό κιόλας έχουν άλλες τιμές με τιμολόγιο. Γιατί εκεί είναι υποχρεωμένοι να κόβουν πάντα παραστατικό ..

 

  • Like 5
  • Thanks 2
Δημοσ.
22 ώρες πριν, PaNtErAz είπε

Το κόλπο είναι γνωστό. Έχουν πάντα τις πιο χαμηλές τιμές γιατί ΔΕΝ κόβουν αποδείξεις και γλυτώνουν το ΦΠΑ. Επίσης για αυτό σου λένε παράδοση σε 10+ μέρες.

Π.χ. μπαίνουν μέσα σε 5-10 μέρες παραγγελία 20 iphone 14 256gb. Κόβουν μια απόδειξη χωρίς σειριακά κτλ και στέλνουν την ίδια απόδειξη σε όλους! Άρα για 20 iphone μόνο για το 1 κόψαν απόδειξη και πλήρωσαν ΦΠΑ. 

Για αυτό κιόλας έχουν άλλες τιμές με τιμολόγιο. Γιατί εκεί είναι υποχρεωμένοι να κόβουν πάντα παραστατικό ..

 

Να ρωτήσω φίλε τις άλλες τιμές με τιμολόγιο που τις ειδες ακριβώς;  Επίσης έχεις αποδείξεις για αυτές τις φορολογικές άπατες που αναφέρεσαι και τους κατηγορείς;  

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Raezino είπε

Να ρωτήσω φίλε τις άλλες τιμές με τιμολόγιο που τις ειδες ακριβώς;  Επίσης έχεις αποδείξεις για αυτές τις φορολογικές άπατες που αναφέρεσαι και τους κατηγορείς;  

Καταρχήν δεν έγραψα πουθενά για το συγκεκριμένο κατάστημα φίλε. Μιλάω για την γνωστή απάτη που έκαναν και μαγαζιά που έκλεισαν και ξέρω και από τον χώρο πως δουλεύουν. Όσες φορές δοκίμασα να βγάλω τιμολόγιο σε πολλά μαγαζιά μου λέγανε δεν γίνεται, η ζητούσαν μέχρι και χαρτί από τον πάπα της ενορίας για να το αποφύγουν. Επίσης αν σε ενδιαφέρει έχω screenshot από το συγκεκριμένο μαγαζί που έγραφε 1000€ για λιανικής και 999€ για αγορά με τιμολόγιο χωρίς φπα και έλεγε ότι είναι ειδική προσφορά για πελάτες λιανικής..

Επίσης ξέροντας πλέον αυτό που έγραψα, βγάλε μόνος σου το συμπέρασμα γιατί δεν βάζουν μέσα αποδείξεις και στέλνουν σκαναρισμενες με email, ενώ όταν της ζητάς απλά δεν σου στέλνουν όπως είπε ο topic starter.

Δεύτερον μόλις γράφτηκες στο φόρουμ και έχεις κάνει μόνο δύο δημοσιεύσεις η μία εδώ και η άλλη πάλι για απάτες από καταστήματα τέτοιου είδους... Εκπροσωπείς κάποιον φίλε;

 

Επεξ/σία από PaNtErAz
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

21 ώρες πριν, PaNtErAz είπε

Καταρχήν δεν έγραψα πουθενά για το συγκεκριμένο κατάστημα φίλε. Μιλάω για την γνωστή απάτη που έκαναν και μαγαζιά που έκλεισαν και ξέρω και από τον χώρο πως δουλεύουν. Όσες φορές δοκίμασα να βγάλω τιμολόγιο σε πολλά μαγαζιά μου λέγανε δεν γίνεται, η ζητούσαν μέχρι και χαρτί από τον πάπα της ενορίας για να το αποφύγουν. Επίσης αν σε ενδιαφέρει έχω screenshot από το συγκεκριμένο μαγαζί που έγραφε 1000€ για λιανικής και 999€ για αγορά με τιμολόγιο χωρίς φπα και έλεγε ότι είναι ειδική προσφορά για πελάτες λιανικής..

Επίσης ξέροντας πλέον αυτό που έγραψα, βγάλε μόνος σου το συμπέρασμα γιατί δεν βάζουν μέσα αποδείξεις και στέλνουν σκαναρισμενες με email, ενώ όταν της ζητάς απλά δεν σου στέλνουν όπως είπε ο topic starter.

Δεύτερον μόλις γράφτηκες στο φόρουμ και έχεις κάνει μόνο δύο δημοσιεύσεις η μία εδώ και η άλλη πάλι για απάτες από καταστήματα τέτοιου είδους... Εκπροσωπείς κάποιον φίλε;

 

Φίλε μου δεν εκπροσωπώ κανέναν, απλά έχω παραγγείλει άπειρες φορές από το συγκεκριμένο κατάστημα και μέσω Σκρουτζ αλλά και από τα προϊόντα που έχει μόνο μέσω site λόγω των τιμών του και εγώ προσωπικά δεν είχα ποτέ κανενα θέμα ούτε με τις αποδείξεις που λες πάντα έρχονταν κανονικότατα στο email ( πάντα έτσι και αλλιως έτσι τις ζητούσα από όλα τα καταστήματα που έχω παραγγείλει για ευνόητους λόγους). Την τελευταία φορά που έκανα παραγγελια κινητού μια χαρά πλήρωσα με από φορολόγηση στην τιμή που έλεγε εκεί. Επίσης έχω πάρει και καρτα γραφικών στην οποία πέρασα την απόδειξη από την Jmc κανονικότατα στο site του κατασκευαστή και πήρα την εγγύηση και από εκεί.

 Υ.σ ο op θα άμα ήθελε απλά την απόδειξη θα μπορούσε να την εκτύπωσει από το email και αυτό με τα serial number που λέει να αναγράφεται πάνω στην απόδειξη όσες φορές έχω αγοράσει προϊόν τεχνολογίας είτε από τοπικό κατάστημα είτε από Σκρουτζ ποτέ δεν ανέφεροταν κανενα serial number πάνω.

Επεξ/σία από Raezino
  • Like 1
Δημοσ.
22 ώρες πριν, PaNtErAz είπε

Επίσης ξέροντας πλέον αυτό που έγραψα, βγάλε μόνος σου το συμπέρασμα γιατί δεν βάζουν μέσα αποδείξεις και στέλνουν σκαναρισμενες με email, ενώ όταν της ζητάς απλά δεν σου στέλνουν όπως είπε ο topic starter.

Μα, παρελαβε αποδειξη. Το προβλημα ειναι οτι δεν ειναι το κλασικο Α4 με ολες τις πληροφοριες, το οποιο και δεν χρειαζεται.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Raezino είπε

 

Φίλε μου δεν εκπροσωπώ κανέναν, απλά έχω παραγγείλει άπειρες φορές από το συγκεκριμένο κατάστημα και μέσω Σκρουτζ αλλά και από τα προϊόντα που έχει μόνο μέσω site λόγω των τιμών του και εγώ προσωπικά δεν είχα ποτέ κανενα θέμα ούτε με τις αποδείξεις που λες πάντα έρχονταν κανονικότατα στο email ( πάντα έτσι και αλλιως έτσι τις ζητούσα από όλα τα καταστήματα που έχω παραγγείλει για ευνόητους λόγους). Την τελευταία φορά που έκανα παραγγελια κινητού μια χαρά πλήρωσα με από φορολόγηση στην τιμή που έλεγε εκεί. Επίσης έχω πάρει και καρτα γραφικών στην οποία πέρασα την απόδειξη από την Jmc κανονικότατα στο site του κατασκευαστή και πήρα την εγγύηση και από εκεί.

 Υ.σ ο op θα άμα ήθελε απλά την απόδειξη θα μπορούσε να την εκτύπωσει από το email και αυτό με τα serial number που λέει να αναγράφεται πάνω στην απόδειξη όσες φορές έχω αγοράσει προϊόν τεχνολογίας είτε από τοπικό κατάστημα είτε από Σκρουτζ ποτέ δεν ανέφεροταν κανενα serial number πάνω.

 

6 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Μα, παρελαβε αποδειξη. Το προβλημα ειναι οτι δεν ειναι το κλασικο Α4 με ολες τις πληροφοριες, το οποιο και δεν χρειαζεται.

Πάμε μια ξανά τι έχουν πιάσει να κάνουν ΑΛΛΑ μαγαζιά:

1. Κόβουν 1 απόδειξη για πολλά προιόντα. Την ίδια απόδειξη παίρνουν όλοι μέσω mail, γιατί δεν υπάρχει παρά ένα φυσικό αντίγραφο! Δεν είπα ποτέ ότι δεν παίρνεις απόδειξη. Απλά είναι η ίδια με τους ίδιους φορολογικούς αριθμούς κτλ μαζί με άλλους 5-10-50-100 που πήραν το ίδιο προιόν. Ακόμα και το barcode να σκανάρεις προφανώς σου λέει η ΑΑΔΕ ότι είναι σωστό! Το συγκεκριμένο κατάστημα μπορεί στέλνει μόνο με email για ευκολία του πελάτη και για να βοηθήσει το περιβάλλον...

2. Προιόν παίρνεις κανονικά. Δεν είπα ποτέ ότι δεν πάιρνεις. 

3. Επειδή έχω δικό μου άνθρωπο με κατάστημα στο Skroutz, οι τιμές που πουλάνε, τι περισσότερες φορές είναι το κόστος ή και κάτω από το κόστος που αγοράζουν (από τους επίσημους τιμοκαταλόγους αλλά και των παραεισαγωγέων). Το συγκεκριμένο κατάστημα μπορεί να αγοράζει από κάπου αλλού μόνο αυτό ή να μην το ενδιαφέρει να βγάλει κέρδος...

Οπότε βγάλτε εσείς συμπεράσματα. Εγώ πάντως κατάστημα που στέλνει απόδειξη σκαναρισμένη με email και όταν ζητάς κανονική σου λέει δεν γίνεται κτλ ΔΕΝ ΤΟ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ. Αν μη τι άλλο να ήταν επώνυμες. Όχι από ταμειακές... 

Δημοσ.
23 ώρες πριν, PaNtErAz είπε

ενώ όταν της ζητάς απλά δεν σου στέλνουν όπως είπε ο topic starter.

 

25 λεπτά πριν, PaNtErAz είπε

Πάμε μια ξανά τι έχουν πιάσει να κάνουν ΑΛΛΑ μαγαζιά:

Αρα αναφερεσαι ΚΑΙ σε αυτην την περιπτωση :) 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...