Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είναι γεγονός ότι χακάρονται, έχει λογισμικό που μπάζει, δυνατό όχημα χωρίς πλήρη έλεγχο οδηγού, όποτε μάλλον είναι επισφαλής επένδυση κσι αφορά μόνο γκλάμουρ τύπους 

Δημοσ.

Ναι γιατί όλα είναι ηλεκτρονικά και δεν εχουν φυσικά κουμπιά. Όποτε για να αλλάξεις σταθμό, κλιματισμό κλπ κλπ θέλει να ψαχνεις σε μενού στην οθόνη και αποσπάς την προσοχή σου.

Με κουμπιά το κάνεις μηχανικά και εύκολα

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Αντικειμενικός είπε

πηγη;

 

απ οτι φαινεται διαβαζεις μονο τους τιτλους. τουλαχιστον φαινεσαι ευτυχισμενος.

τόσα άρθρα , τόσα βίντεο στο διαδίκτυο , ο κόσμος τούμπανο, γράφει και κάποια στο άρθρο εδώ αλλά θες πηγή...

για σχόλια μου που μέσα σε αυτά υπάρχει λινκ....

οκ

 

 

βλέποντας τόσες ειδήσεις και τόσα βίντεο στο ίντερνετ σίγουρα πιο ευτυχισμένος από εσένα που δηλώνεις άγνοια και ζητάς πηγές λες και δεν έχεις δει και δεν έχεις ακούσει. Αν βέβαια τα τελευταία 2 ισχύουν, υπάρχει το google και άλλες μηχανές αναζητησης για να βρεις άπειρες πηγές πληροφορίας.

μόνο βγάλε παρωπίδες, γιατί αλλιώς δεν θα βλέπεις και δεν θα ξέρεις πάλι τίποτα...

Επεξ/σία από SoullessRider
Δημοσ.

Έφερε την μόδα όλα στην οθονη. Όσο και αν μ'αρεσει η τεχνολογία και με εντυπωσιάζει μια μεγάλη οθόνη στο αυτοκίνητο κάποια πράγματα πρέπει να είναι μηχανικά. Δεν γίνεται να μπαίνω σε τρία μενού ενώ οδηγάω στην βροχή για να ανοίξω τους υαλοκαθαριστήρες. Αυτή η μόδα πρέπει να σταματήσει άμεσα. Είναι επικίνδυνο.

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.

Πρόσφατα η Toyota αναγκάστηκε να βάλει προσωρινό λουκέτο στη daihatsu . Ο λόγος ήταν ότι  έκανε fake δοκιμές ασφάλειας στα αμάξια της εδώ και αρκετό καιρό .Αφού το ινσομνια είναι πλέον και site αυτοκινήτων νομίζω θα έπρεπε να αναφερθει αυτό το θέμα . Επίσης θα έπρεπε νομίζω να αναφέρθει και η είδηση που αφορά τη τρομερή επιτυχία των ev s της VW πχ , που την οδήγησε στην προσωρινή διακοπή της παραγωγής του Id3( του ποιο φτηνού της ev δλδ , αυτού που προορίζονταν για την πλεμπα , αλλά κάνει 30+ k) και να ακυρώσει τη κατασκευή νέου εργοστασίου .  Αφού το ινσομνια είναι σάιτ που καλύπτει το αυτοκίνητο πρέπει να καλύπτει όλα τα νέα του αυτοκινήτου και όχι μόνο τη Τέσλα. 

  • Like 1
Δημοσ.
5 minutes ago, Choronzoon said:

Πρόσφατα η Toyota αναγκάστηκε να βάλει προσωρινό λουκέτο στη daihatsu . Ο λόγος ήταν ότι  έκανε fake δοκιμές ασφάλειας στα αμάξια της εδώ και αρκετό καιρό .Αφού το ινσομνια είναι πλέον και site αυτοκινήτων νομίζω θα έπρεπε να αναφερθει αυτό το θέμα . Επίσης θα έπρεπε νομίζω να αναφέρθει και η είδηση που αφορά τη τρομερή επιτυχία των ev s της VW πχ , που την οδήγησε στην προσωρινή διακοπή της παραγωγής του Id3( του ποιο φτηνού της ev δλδ , αυτού που προορίζονταν για την πλεμπα , αλλά κάνει 30+ k) και να ακυρώσει τη κατασκευή νέου εργοστασίου .  Αφού το ινσομνια είναι σάιτ που καλύπτει το αυτοκίνητο πρέπει να καλύπτει όλα τα νέα του αυτοκινήτου και όχι μόνο τη Τέσλα. 

Το clickbait το έχεις ακούσει? 😉

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, koutsis είπε

Το clickbait το έχεις ακούσει? 😉

Ναι αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μου . Βέβαια αν το δεις από άλλη οπτική ίσως έχεις δίκιο.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, nick_corobos είπε

Ναι γιατί όλα είναι ηλεκτρονικά και δεν εχουν φυσικά κουμπιά. Όποτε για να αλλάξεις σταθμό, κλιματισμό κλπ κλπ θέλει να ψαχνεις σε μενού στην οθόνη και αποσπάς την προσοχή σου.

Με κουμπιά το κάνεις μηχανικά και εύκολα

Αυτή είναι ίσως και η μόνη λογική απάντηση ανάμεσα στις όσες βλακείες έχουν ειπωθεί εδώ μέσα.

 

4 ώρες πριν, SoullessRider είπε

τόσα άρθρα , τόσα βίντεο στο διαδίκτυο , ο κόσμος τούμπανο, γράφει και κάποια στο άρθρο εδώ αλλά θες πηγή...

για σχόλια μου που μέσα σε αυτά υπάρχει λινκ....

οκ

 

 

βλέποντας τόσες ειδήσεις και τόσα βίντεο στο ίντερνετ σίγουρα πιο ευτυχισμένος από εσένα που δηλώνεις άγνοια και ζητάς πηγές λες και δεν έχεις δει και δεν έχεις ακούσει. Αν βέβαια τα τελευταία 2 ισχύουν, υπάρχει το google και άλλες μηχανές αναζητησης για να βρεις άπειρες πηγές πληροφορίας.

μόνο βγάλε παρωπίδες, γιατί αλλιώς δεν θα βλέπεις και δεν θα ξέρεις πάλι τίποτα...

Κλασική απάντηση τύπου Γεωργιάδης στην κλασική ερώτηση.

Δημοσ.
8 minutes ago, Choronzoon said:

Ναι αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μου . Βέβαια αν το δεις από άλλη οπτική ίσως έχεις δίκιο.

Αυτό εννοώ. Ποσοι θα κάνουν κλίκ σε ενα θέμα για την daihatsu και πόσοι αν το αρθρο λέει: "Περισσότερο επιρρεπείς στα ατυχήματα οι οδηγοί αυτοκινήτων Tesla" 😉

Δημοσ.

Όταν ένα εργαλείο το διαφημίζεις σαν παιχνίδι ή γενικότερα ως κάτι που δεν χρίει τη δέουσα προσοχή αυτό είναι το αποτέλεσμα. Κι αυτό ισχύει για όλα κι όχι για τα μοντέλα του Χ. Υπήρξαν κατά καιρούς σχετικές μελέτες για τη διαφήμιση αυτοκινήτων και την επίδρασή της στο καταναλωτικό κοινό και η διαπίστωση ήταν σχετική. Μάλιστα, σε ορισμένες χώρες απαγορεύτηκε η διαφήμιση των αυτοκινήτων ακόμη και ως μέσο αναψυχής, μόνο και μόνο για να απαλειφθεί η αντίληψη του αυτοκινήτου ως "παιχνίδι" αντί ως εργαλείο. Θα πει κανείς πως είναι κουτό, αλλά άτομα με νοημοσύνη κάθε λογής υπάρχουν και πίσω από το τιμόνι.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από την εμπειρία μου ως συνεπιβάτης (θέση συνοδηγού) Tesla διαπίστωσα:

1. ο - γνωστός μου - οδηγός είχε μία (ψευδ)αίσθηση τύπου "ό,τι πατάτα και να κάνω, το αμάξι θα με/μας γλιτώσει.."

2. ασχολούνταν όλη την ώρα με το τι έδειχναν οι - πολλές - κάμερες του οχήματος

3. κοιτούσε και πατούσε συχνά τις οθόνες αφής για να επιλέξει πράγματα (κάποιες φορές αχρείαστα για την περίσταση)

(ναι, είχε και μία διάθεση "φιγούρας" στους συνεπιβάτες και τους άλλους οδηγούς, αλλά πες ότι αυτό φεύγει με το χρόνο..)

ο μέσος οδηγός σίγουρα χρειάζεται extra training για να μην τον αποσπούν τα ΄"καλούδια" του συγκεκριμένου αυτοκινήτου

 

 

Επεξ/σία από gadgetseek
  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...