Nikola83 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Είμαι άσχετος με το θέμα αλλά ψάχνω κάποιο άμεσα.Ηλεκτρονικό ψηφιακό μπράτσου. Επεξ/σία 24 Δεκεμβρίου 2023 από Nikola83
fmarkos Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2023 29 λεπτά πριν, Nikola83 είπε Είμαι άσχετος με το θέμα αλλά ψάχνω κάποιο άμεσα.Ηλεκτρονικό ψηφιακό μπράτσου. Μια πρακτική που μου έχουν πει και κάνω κι εγώ με τα πιεσόμετρα, είναι να μετράς 3 φορές ανά τρία με πέντε λεπτά και να βγάζεις μέσο όρο. Σε γενικές γραμμές η OMRON είναι η καλύτερη και πιο αξιόπιστη σε οικιακά πιεσόμετρα. 1
sphinxgr Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2023 Τα αναλογικά είναι τα καλύτερα. Είναι λίγο μανούρα όμως. Από κει και πέρα τα omron όντως είναι καλά. Μετράς 3 φορές κ βγάζεις το μέσο όρο. Δες κριτικές στο skroutz.
Estevan Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2023 Απο 'μενα Α&D πηρα προσφατα για τον πατερα μου, για αντικατασταση του παλιου του (επισης A&D) ειναι λιγο τσιμπημενα σε τιμη αλλα αξιζουν, εχουν και τεσσερα χρονια εγγυηση. Αν θες περισσοτερες λεπτομερειες μοντελα κτλπ, κανε παραθεση αυτο το μηνυμα.
fmarkos Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2023 4 λεπτά πριν, Estevan είπε Απο 'μενα Α&D ειναι λιγο τσιμπημενα σε τιμη αλλα αξιζουν. Τσιμπημένα σε σχέση με τι;
Estevan Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2023 Σε σχεση με τις οχι και τοσο γνωστες μαρκες, βεβαια λογικο απο την μια θα μου πεις.
Joshua21 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2023 2 hours ago, Nikola83 said: Είμαι άσχετος με το θέμα αλλά ψάχνω κάποιο άμεσα.Ηλεκτρονικό ψηφιακό μπράτσου. Υπάρχει η παρακάτω λίστα με όλα τα πιεσόμετρα που είναι πιστοποιημένα για κατ' οίκον μετρήσεις: http://www.dableducational.org/sphygmomanometers/devices_2_sbpm.html#ArmTable 1
tasanton Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2023 OMRON φίλε, 5 χρόνια εγγύηση (από φαρμακείο, όχι παρα-εισαγωγή), ιαπωνικό. Κορυφή.