Προς το περιεχόμενο

SUV τέλος, επιστρέφουν τα σεντάν


Nabuko

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 207
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

10 ώρες πριν, ea6gka είπε

δοξα το θεο, αντε να βγαλουν κουκλαρες σενταν οι ιταλοι μηπως ξυπνησουν και οι αλλοι. Μπαινω σε ενα tucson στη δουλεια και μου ερχεται εμετος στο δρομο. Μετα μπαινω στο focus και νομιζω εκατσα πισω απο πορσε...

Μερικοί οδηγούν γιαρις κρος και νομίζουν είναι μέσα σε leopard. Ντάξει ο καθένας οτι γουστάρει να κράζει παιδιά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, SaFiS είπε

 Φοραει τον ασπαστο 1.5dCi με αυτοματο 6αρι διπλου συμπλεκτη…

Αυτό βγάζει περίπου 110 άλογα ή κάνω λάθος; 

Τον κινητήρα αυτό είχα και εγώ στο δικό μου πρώην αγαπημένο grand scenic και είχα μείνει απόλυτα ικανοποιημένος με την απόκριση του ακόμη και όταν ήμουν φορτωμένος σε ανηφόρα. Και πραγματικά δεν σπάει δεν χαλάει! 

22 ώρες πριν, EuphangeL είπε

🤣

Έτσι ακριβώς, όπως τα λες.

Άστα να πάνε! Με έβαλες σε σκέψεις τώρα, θα καταφέρω να το αποφύγω; Δεν νομίζω!! χωρίς διπλά ψαλίδια και πολλαπλών συνδέσμων με παθητική τετραδιεύθυνση σίγουρα όχι, άρα μάλλον κινδυνεύω. Νιώθω τεράστια ευθύνη και θα κοιτάξω να αγοράσω αμάξι με:

  • Τούμπανη γεωμετρία ανάρτησης και τύπο αυτής
  • Αγωνιστικό σύστημα διεύθυνσης και πέδησης
  • High performance κρεμαγιέρα
  • Διπλά ψαλίδια και πολλαπλών συνδέσμων με παθητική τετραδιεύθυνση
  • Διπλοί αεριζόμενοι 335mm δισκόφρενοι
  • Μπλοκέ διαφορικό
  • Χαμηλό κέντρο βάρους
  • 150 άλογα σε 1200 κιλά

Για να έχω ενεργητική ασφάλεια.

Ευχαριστώ @Zulualert

Η ενεργητική ασφάλεια ξεκινάει από τον εγκέφαλο αυτού που οδηγεί το οποιοδήποτε όχημα. Και όποιος λέει ότι είναι ασφαλής επειδή έχει αεριζόμενα δισκόφρενα και ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων ή κοροϊδεύει τον κόσμο ή τον εαυτό του (και δεν το γνωρίζει)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, EuphangeL είπε

🤣

Έτσι ακριβώς, όπως τα λες.

Άστα να πάνε! Με έβαλες σε σκέψεις τώρα, θα καταφέρω να το αποφύγω; Δεν νομίζω!! χωρίς διπλά ψαλίδια και πολλαπλών συνδέσμων με παθητική τετραδιεύθυνση σίγουρα όχι, άρα μάλλον κινδυνεύω. Νιώθω τεράστια ευθύνη και θα κοιτάξω να αγοράσω αμάξι με:

  • Τούμπανη γεωμετρία ανάρτησης και τύπο αυτής
  • Αγωνιστικό σύστημα διεύθυνσης και πέδησης
  • High performance κρεμαγιέρα
  • Διπλά ψαλίδια και πολλαπλών συνδέσμων με παθητική τετραδιεύθυνση
  • Διπλοί αεριζόμενοι 335mm δισκόφρενοι
  • Μπλοκέ διαφορικό
  • Χαμηλό κέντρο βάρους
  • 150 άλογα σε 1200 κιλά

Για να έχω ενεργητική ασφάλεια.

Ευχαριστώ @Zulualert

Σου ανέφερα κάποια βασικά πράγματα σε ένα αυτοκίνητο και η απάντηση σου είναι να ειρωνεύεσαι και να επιβεβαιώνεις ότι ακριβώς έγραψα και εσύ και αυτοί όπου σου έκαναν like δεν είναι κακό κάποιος να είναι άσχετος αλλά είναι κακό να είναι κάποιος ηλίθιος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, GR77-S είπε

Η ενεργητική ασφάλεια ξεκινάει από τον εγκέφαλο αυτού που οδηγεί το οποιοδήποτε όχημα. Και όποιος λέει ότι είναι ασφαλής επειδή έχει αεριζόμενα δισκόφρενα και ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων ή κοροϊδεύει τον κόσμο ή τον εαυτό του (και δεν το γνωρίζει)

Η ενεργητική ασφάλεια μπορεί να ξεκινάει από τον εγκέφαλο (και την εμπειρία/ικανότητες) αυτού που οδηγεί αλλά σε κάθε περίπτωση είναι καλύτερα να έχει ΚΑΙ όλα αυτά παρά να μην τα έχει. Αναμφισβήτητα και χωρίς περαιτέρω συζήτηση.

Επίσης τα ADAS που τόσο "απαξιώνουν" κάποιοι (νομίζοντας ότι είναι σπουδαία "τιμόνια" ενώ οι 7 στους 10 δεν είναι ούτε για βγαίνουν βόλτα μέχρι τη συνοικιακή πλατεία) θα δείξουν την αξία τους όταν εκλείψουν από τους δρόμους και τα τελευταία σαράβαλα 20ετίας+ και θα μηδενιστούν πρακτικά τα δυστυχήματα. Η όποια εμπειρία και σύνεση δεν σώζει στην περίπτωση της ατυχίας ή της απροσεξίας που σε όλους μας ανεξαιρέτως θα έρθει κάποια στιγμή. Αν παρατηρήσατε τον τελευταίο αρκετό καιρό σε όλα σχεδόν τα σοβαρά τροχαία εμπλεκόταν τουλάχιστον ένα τέτοιο καγκουρεμένο ή όχι σαράβαλο (θα το λέω και θα το ξαναλέω γιατί αυτό είναι με βάση το πόσο προχώρησε η τεχνολογία τα τελευταία 5-10 χρόνια) 20ετίας+.

Επεξ/σία από theopan
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 26/12/2023 στις 10:17 ΠΜ, @pnea1973 είπε

Αντίστοιχα suv είναι το duster και suv η stelvio.. 

Το duster πολύ πιο κατάλληλο ως 4x4 για off-road εξορμήσεις, η stelvio αντίστοιχα είναι περισσότερο status-suv δρόμου (στην ουσία μια lifted giulietta).

Όπως είχα γράψει στο παρελθόν άλλος παίρνει ένα suv για να ξεχύνεται στα δάση, άλλος για να καβαλάει τα πεζοδρόμια στο Κολωνάκι, άλλος για να μπορεί να στιβάζει περισσότερα μπαγάζια, άλλος για να έχει περισσότερη ασφάλεια από τα συμβατικά (χαμηλά) αυτοκίνητα και τέλος κάποιοι επειδή θέλουν να είναι απλά μοδάτοι.

Είναι τι ψάχνει ο καθένας...

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, achilles_g_ είπε

Αν ενδιαφέρεται κάποιος για suv, ας μου στείλει μήνυμα. Πουλάει ενας γνωστός μου, μετά απο αυτά που διάβασε εδώ. 

Καταλαβαίνεις πιστεύω ότι αυτός όμως που πρέπει να δώσει τα χρήματα είναι ο ....πωλητής, έτσι; 

Μην τον κλέψουμε τον άνθρωπο αν μου δίνει 5-6 χιλιάρικα (συν τα κόστη μεταβίβασης) το παίρνω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, achilles_g_ είπε

Αν ενδιαφέρεται κάποιος για suv, ας μου στείλει μήνυμα. Πουλάει ενας γνωστός μου, μετά απο αυτά που διάβασε εδώ. 

Πολύ φοβάμαι μην επεκταθεί το φαινόμενο και μπουν και οδηγοί από όλη την Ευρώπη και διαβάσουν εδώ, και υπάρξει κύμα πωλήσεων SUV και καταρρεύσουν οι τιμές και πάνε και για σκραπ και μολύνουμε το περιβάλλον επιπρόσθετα. 😂

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ πουλάω και SUV και hatch μια που το συζητάμε. Το hatch γιατί δεν ενδείκνυται για τον όγκο μου και την ηλικία μου αυτό το δίπλωμα για να μπεις και να βγεις και το SUV είναι θεωρητικά προς πώληση αν βρεθεί αγοραστής :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 26/12/2023 στις 8:36 ΠΜ, andreas-d είπε

Για ηλικίες από 45-50 και πάνω τα sub είναι μονόδρομος

οι αρθρίτιδες ευδοκιμούν στους 70άρηδες ρε παιδιά, όχι στους 50άρηδες...άμα έχεις αρθρίτιδα στα 50 κάτι λάθος κάνεις στον καθημερινό τρόπο ζωής σου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mitsos_z είπε

οι αρθρίτιδες ευδοκιμούν στους 70άρηδες ρε παιδιά, όχι στους 50άρηδες...άμα έχεις αρθρίτιδα στα 50 κάτι λάθος κάνεις στον καθημερινό τρόπο ζωής σου...

Ένα μεγάλο ποσοστό παγκοσμίως έχει πρόβλημα με την μέση του, οπότε το SUV είναι μονόδρομος, έχω Sedan e90 325i  και οπότε  μπαίνω στο canddy της δουλειάς μου  η στο chr της γυναίκας μου αισθάνομαι πολύ ποιο άνετα ιδιαίτερα για σύντομες διαδρομές το suv άλλη χάρη.

 

Επεξ/σία από andreas-d
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...