Προς το περιεχόμενο

SUV τέλος, επιστρέφουν τα σεντάν


Nabuko

Προτεινόμενες αναρτήσεις

On 26/12/2023 at 20:23, SaFiS said:

Πρακτικότατο, ανετότατο και με φοβερό περπάτημα. Πανέμορφο στα μάτια μου, ειλικρινά δεν χορταίνω να το κοιτάω... :)

Ποια νεκροφόρα ρε αγόρι;

Renault megan sedan 1.3 με 140 ατιά μαμάει και δέρνει. (εσύ έχεις το hatchback, το οποίο έχει ελαφρώς μικρότερο χώρο αποσκευών)

Αυτό θέλω να αγοράσω. Σταθερότατο με σπορτίφ χαρακτηριστικά, στα 4.7 μέτρα μήκος και όλα τα ηλεκτρονικά που χρειάζεσε.

Είναι το μόνο που κοστίζει κάτω από 25Κ όλα φουλ έξτρα με ποιοτικό εσωτερικό.

Μπράβο για την επιλογή σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 207
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, EuphangeL είπε

Ναι ναι, ολόκληρη η βιομηχανία αυτό θα κάνει, θα ακολουθήσει τα θέλω μιας συντριπτικής μειοψηφίας που τείνει προς εξαφάνιση και ασχολείται με οδηγική ευχαρίστηση, κρατήματα και στροφές, λες και δεν μας έχει δώσει ο θεός τίποτα καλύτερο να ασχοληθούμε 🤣

Ζήτησα χαμηλό αυτοκίνητο (hatchback) όχι για την οδηγική ευχαριστηση αλλά γιατί δεν θέλω να οδηγώ περίπτερο. Είμαι κατανοητός τώρα; 

Επεξ/σία από dtk-386
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Ζήτησα χαμηλό αυτοκίνητο (hatchback) όχι για την οδηγική ευχαριστηση αλλά γιατί δεν θέλω να οδηγώ περίπτερο. Είμαι κατανοητός τώρα; 

Τα αδικείς κοίτα αυτό το κουκλάκι

spacer.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν από 20 χρόνια υπήρχαν στην αγορά τα "τρίπορτα" αυτοκίνητα, τα οποία έχουν τώρα εξαφανιστεί. Γιατί; Γιατί δεν τα αγόραζε ο κόσμος. Πριν από 20 χρόνια υπήρχαν τα κάμπριο. Επίσης εξαφανισμένα σήμερα.

Bottom line: Δεν θέλετε κάτι να πωλείται; Σταματήστε να το αγοράζετε. Οταν όλοι σταματήσουν να το αγοράζουν, θα σταματήσει να πωλείται. (Τα σεντάν βλέπω πιθανότερα προς εξαφάνιση, κι όχι τα suv).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με  μια πρόχειρη αναζήτηση γιατί πολλοί έχουν κάνει την ******** επιστήμη

Α4 2023

spacer.png

bmw 3series 2023

spacer.png

vw passat 2023

spacer.png

coupe-roadster 2023

spacer.png

spacer.png

spacer.png

 

spacer.png

Koίτα μαμά υπάρχουν ακόμα sedan, coupe, cabrio μοντέλα του 2023, μα καλά δε μπήκαν στο insomnia που ο Κίτσος και ο Τάσος που αγόρασαν Ignis kai Aygo X και ο μπαρμπα Γίωργης με σπονδυλοαρθρύτιδα που πήρε qashqai για να μπαινοβγαίνει εύκολα να μάθουν οτι τέτοια οχήματα και δη οδηγοκεντρικά (φτού απεταξάμην) δεν κατασκευάζονται πλέον...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υ.Γ. Και όλα αυτά γιατί ο κομπλεξισμός σα παιδάκια στο σχολείο ότι είμαστε πιο έξυπνοι από όλους, οι δικές μας ανάγκες αναγάγονται στο σύνολο και ρι θα πουν στο χωρίο το πάσχα αν δούν καινούριο τουτου.....όσο αναφορά το θέμα η πάλαι ποτέ βασίλισσα της αυτοκίνησης η μαμα της ferrari A εως Ω οδηγοκεντρική εταιρεία ανακ'αλυψε οτι έμεινε χωρίς γκάμα μοντέλων το 2023 έχει ένα ηλικιωμένο σεντάν και δύο περίπτερα όπου αποτελούν ντροπή για τους αλφίστι οπαδούς της εταιρείας λάθη επι λαθών διοικήσεις της πλάκας bussness plan κωμικό και δυστυχώς δεν θα υπάρχει σε λίγα χρόνια σαν εταιρεί όπως και η lancia δυστυχώς

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, Zulualert said:

Υ.Γ. Και όλα αυτά γιατί ο κομπλεξισμός σα παιδάκια στο σχολείο ότι είμαστε πιο έξυπνοι από όλους, οι δικές μας ανάγκες αναγάγονται στο σύνολο και ρι θα πουν στο χωρίο το πάσχα αν δούν καινούριο τουτου.....όσο αναφορά το θέμα η πάλαι ποτέ βασίλισσα της αυτοκίνησης η μαμα της ferrari A εως Ω οδηγοκεντρική εταιρεία ανακ'αλυψε οτι έμεινε χωρίς γκάμα μοντέλων το 2023 έχει ένα ηλικιωμένο σεντάν και δύο περίπτερα όπου αποτελούν ντροπή για τους αλφίστι οπαδούς της εταιρείας λάθη επι λαθών διοικήσεις της πλάκας bussness plan κωμικό και δυστυχώς δεν θα υπάρχει σε λίγα χρόνια σαν εταιρεί όπως και η lancia δυστυχώς

γι αυτό συνεκρινες την Ferrari με Nissan Juke σε προηγουμενο post; ειπαμε εχει παρει την κατω βολτα, αλλα οχι κι ετσι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, EuphangeL είπε

Ναι ναι, ολόκληρη η βιομηχανία αυτό θα κάνει, θα ακολουθήσει τα θέλω μιας συντριπτικής μειοψηφίας που τείνει προς εξαφάνιση και ασχολείται με οδηγική ευχαρίστηση, κρατήματα και στροφές, λες και δεν μας έχει δώσει ο θεός τίποτα καλύτερο να ασχοληθούμε 🤣

Αν δεν ειναι το πρωτο η ασφαλεια και το κρατημα σε ενα αυτοκινητο ποιο ειναι ? Να φορτωνεις τη ντουλαπα στις μετακομισεις ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, Zulualert είπε

Με  μια πρόχειρη αναζήτηση γιατί πολλοί έχουν κάνει την ******** επιστήμη

Α4 2023

spacer.png

bmw 3series 2023

spacer.png

vw passat 2023

spacer.png

coupe-roadster 2023

spacer.png

spacer.png

spacer.png

 

spacer.png

Koίτα μαμά υπάρχουν ακόμα sedan, coupe, cabrio μοντέλα του 2023, μα καλά δε μπήκαν στο insomnia που ο Κίτσος και ο Τάσος που αγόρασαν Ignis kai Aygo X και ο μπαρμπα Γίωργης με σπονδυλοαρθρύτιδα που πήρε qashqai για να μπαινοβγαίνει εύκολα να μάθουν οτι τέτοια οχήματα και δη οδηγοκεντρικά (φτού απεταξάμην) δεν κατασκευάζονται πλέον...

οι επλογες σε 5θυρο και σενταν πλεον ειναι απο ελαχιστες εως καμια στα φθηνα. ποσα εμειναν κατω απο 35κ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

οι επλογες σε 5θυρο και σενταν πλεον ειναι απο ελαχιστες εως καμια στα φθηνα. ποσα εμειναν κατω απο 35κ?

 

A3, BMW 1, Focus, Astra, Golf, Corolla, i30, 308, Scala, Octavia, Leon, Civic έτσι χωρίς πολύ σκέψη.

 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, EuphangeL είπε

Ναι ναι, ολόκληρη η βιομηχανία αυτό θα κάνει, θα ακολουθήσει τα θέλω μιας συντριπτικής μειοψηφίας που τείνει προς εξαφάνιση και ασχολείται με οδηγική ευχαρίστηση, κρατήματα και στροφές, λες και δεν μας έχει δώσει ο θεός τίποτα καλύτερο να ασχοληθούμε 🤣

Εγω δεν θα χαρακτηρίσω τίποτα από αυτά όπου γράφεις, ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματα του σχετικά με το τι ακριβώς γράφεις, 

       Η ασφάλεια των επιβατών ενός οχήματος είναι το Α-Ω της αυτοκίνησης είτε είναι όχημα για κίνηση σε δρόμο, είτε αγωνιστικό είτε σε χώμα είτε τετρακίνητό, όμως έχουμε δυο κατηγορίες διαφορετικές στην ασφάλεια ενος οχήματος την παθητική όπου περισσότεροι όταν μιλήσει κάποιος για ασφάλεια το πρώτο όπου αναφέρουν είναι πόσους αερόσακους έχει ένα όχημα, και 5 γραμμές ηλεκτρονικών βοηθημάτων όπου οι κατασκευαστές εγκαθιστούν στην μονάδα του ABS και σε ένα γυροσκόπιο όπου δίνει πληροφορία στην τελευταία

           Η άλλη παραμελημένη ελαφρώς κατηγορία είναι αυτή της ενεργητικής ασφάλειας, εδώ έχουμε κάποιες παραμέτρους όπως την γεωμετρία της ανάρτησης, τον τύπο αυτής, το σύστημα διεύθυνσης και πέδησης, την μετάδοση και την ισχύ του κινητήρα, είναι άλλο μια γρήγορη κρεμαγιέρα, και άλλο μια φορτηγού, άλλο να έχεις διπλά ψαλίδια και πολλαπλών συνδέσμων με παθητική τετραδιεύθυνση και άλλο ημιάκαμπτο, άλλο διπλοί αεριζόμενοι 335mm και άλλο ταμπούρο πίσω, διαφορετικό ένα μπλοκέ διαφορικό από ένα viscodrive, άλλο τετρακίνηση και άλλο haldex, άλλο ενα χαμηλό κέντρο βάρους και άλλο ένα τρακτερ σε ;ύψος, άλλο 150 άλογα σε 1200 κιλά και άλλο 100 άλογα σε 1700 κιλά, αυτά χρειάζονται χρήμα εξέλιξη και ανεβάζουν το κόστας, αλλά και το κέρδος, αν πας εσύ με αυτά όπου γράφεις, θα δεις πόσες ίντσες έχει η οθόνη του infotainment  και μια χαρά θα κάνει την δουλειά του και το εργοστάσιο να σου δώσει ημιάκαμπτο και ταμπούρο και 10 επιπλέον γραμμές κώδικά στην μονάδα του ABS για TCS, ESP, ASR, ASC+T κλπ

Υ.Γ, Το να γράφεις ότι έχεις άλλα χόμπι δείχνει ανευθυνότητα σε κάτι πολύ υπεύθυνο όπως η οδήγηση, εδώ λοιπόν πρέπει και εσύ να καταλάβεις ότι ασφάλεια δεν είναι αν πέσει κάποιος επάνω μας πόσο ξύλο θα αντέξουμε αλλά αν καταφέρουμε να το αποφύγουμε

Επεξ/σία από Zulualert
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα τα suv είναι τα ιδανικά για την Αθήνα. Έχουν σκληρές αναρτήσεις να περνάνε τις λακούβες, ανεβαίνουν εύκολα τις ανηφόρες στο Παγκράτι, βρίσκεις να παρκάρεις σε ψηλό πεζοδρόμιο, ανεβαίνουν διαχωριστικά κράσπεδα. Κ πάνε κ ΣΚ Πάρνηθα. Γενικά Αθήνα αν έχεις λεφτά μόνο suv αλλιώς motocross

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...