Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 207
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 hours ago, dtk-386 said:

Γεμίσαμε εκεί έξω με γέρους με αρθριτικά δηλαδή :lol: έτσι εξηγείται. ΕΧω θέματα με μέση. Έχω χαμηλό. Μια χαρά ζω μαζί του.

Αυτοανοσα 😉

Και εγώ χαμηλό έχω και κάθε φορά φεύγει ένα δάκρυ στο μπες βγες

  • Like 2
Δημοσ.
11 hours ago, GR77-S said:

Το χαμηλό σου το βλέπω και σε λυπάμαι. Αδυνατώ να καταλάβω τι σου αρέσει. 

 

Μάλιστα! Άσε με εμένα, αλλά υπάρχει και αυτός ο καημένος για λύπηση που είδα τις προάλλες με porsche panamera. Σκίστηκε η καρδιά μου.

Σοβαρά τώρα και εγώ κοροϊδεύω όταν στην εθνική πιάνουμε ανηφόρες και τα σαπάκια ψευτοsuv των 140 ίππων ( αν έχουν και τόσα ) δεν τραβάνε μία στην ανηφόρα. Τα βλέπεις μπαίνουν με 140 και καταλήγουν με 90 στο τέλος.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, mitsos_z είπε

 

Και εγώ όταν πιάνω ανηφόρα με 140 με το δικό μου suv των 120 hp πάω και παραπάνω. Κάτι sedan προσπαθούν αλλά σκάνε. 

Βέβαια καλό θα ήταν όταν λέτε τέτοια να λέτε και το δικό σας όχημα γιατί sedan είναι το πχ megane sedan και 320 sedan και η panamera... 

Αντίστοιχα suv είναι το duster και suv η stelvio.. 

Επίσης όποιος μιλάει για νεοπλουτισμό και κλπ ας βάλει στην εξίσωση οχήματα όπως τα bmw mercedes audi κλπ και όποιος μιλάει για μικρά.... οχήματα όπως καγκουρόχηματα όλων των κατηγοριών. 

Οπότε όπως βλέπετε το ανάγνωσμα έχει 2 όψεις.. 

@mitsos_z εκ παραδρομής σε έβαλα.. 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, GHZserv είπε

εγώ με την γινέκα μου και τα παιδιά μου πήγαμε σχετικά πρόσφατα έως και την Λιόν Γαλλίας (σε συγκενείς εκεί) μέσω Άλπεων με Toyota yaris diesel (του 16) και Δεν είχαμε απολύτως κανένα πρόβλημα άνεσης-αυτονομίας-αξιοπιστίας, όλα μία χαρα ήταν

Δεν αμφισβητεί κανείς ότι πήγες. Και εγώ είχα κάνει αντίστοιχο ταξίδι με το δικό μου Yaris 1.3 του 1998. Και είχα και μια σακούλα με κασέτες μαζί για να παίζω στο κασετόφωνο. 😄

Από την στιγμή όμως που πήρα το μεγάλο δεν υπάρχει περίπτωση να κάνω ταξίδι ούτε έως Αθήνα με το Yaris. 

Θα μπορούσες να πεις ότι το Yaris το έχω και το χαίρομαι γιατί κινούμαι στο Παγκράτι. Κανείς δεν θα είχε αντίλογο. Είναι φτιαγμένο για αυτή την δουλειά. Το μεγάλο suv όμως είναι φτιαγμένο για να καταπίνει χιλιόμετρα εκτός πόλης και να κουβαλάει οικογένειες χωρίς περιορισμούς σε άνεση και αποσκευές. Και όταν χρειαστεί να βγει εκτός ασφαλτοστρωμένου δρόμου για να τους πάει στην παραλία ή στο βουνό. 

19 λεπτά πριν, efo355 είπε

Μάλιστα! Άσε με εμένα, αλλά υπάρχει και αυτός ο καημένος για λύπηση που είδα τις προάλλες με porsche panamera. Σκίστηκε η καρδιά μου.

Σοβαρά τώρα και εγώ κοροϊδεύω όταν στην εθνική πιάνουμε ανηφόρες και τα σαπάκια ψευτοsuv των 140 ίππων ( αν έχουν και τόσα ) δεν τραβάνε μία στην ανηφόρα. Τα βλέπεις μπαίνουν με 140 και καταλήγουν με 90 στο τέλος.

 

Εγώ ανέφερα ότι δεν κοροϊδεύω κανέναν και καθένας είναι σεβαστός με τις επιλογές που κάνει. Αλλά πραγματικά χωρίς να βλέπω κανέναν αφ'υψηλού είναι διαφορετικό το οπτικό πεδίο που έχεις όταν κάθεσαι μισό μέτρο ψηλότερα. 

Τώρα μιλώντας για σαπακια, αυτή είναι η πραγματικότητα της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου. Κυκλοφορούν αυτοκίνητα του 80 και του 90. Με ότι αυτό συνεπάγεται σε ρύπανση και ασφάλεια.

Δημοσ.

Επειδή βλέπω δεν συγκινήθηκε κανείς να σχολιάσει για τα 1.0/1.2 cc (ίσως δεν ξέρουν κάποιοι και τι είναι!), θα πω ότι ένας καλός οδηγός με suv είναι ίσος με έναν νορμάλ - μέτριο με sedan. Κυρίως για στροφές μιλάμε γιατί στην ευθεία όλοι έχουν βαρύ πόδι και στο γκάζι και στο φρένο επίσης. 

Μην είστε απόλυτοι σε ότι λέτε εάν δεν έχετε εμπειρία και από τις δύο πλευρές. Η άποψη του καθενός ακούγεται αλλά δεν σημαίνει ότι είναι και σωστή ή γίνεται δεκτή από όλους.

Διαφορετικά στάνταρ έχει ο καθένας - διαφορετικά αποφασίζει τι θα αγοράσει. Κάνει δεν κάνει έρευνας αγοράς.

Έχω 2008. Κοιτούσα επίσης golf - focus και τα υπόλοιπα της κατηγορίας hatchback. Ε πήρα το 2008 γιατί είχε μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (380 με 430). Ίδιοι χώροι μέσα, σχεδόν ίδιο μήκος οχήματος. Το πάτημα του δεν έχει να ζηλέψει κάτι αν και σε πρώτη εντύπωση κατάλαβα ότι είχε περισσότερο κούνημα στον αέρα (λόγω επιφάνειας). Και επειδή είστε και Έλλαδα 2.0 ΔΕΝ το πήρα μόνο για το πορτ μπαγκάζ!

 

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, hountalass είπε

 

Έχω 2008. Κοιτούσα επίσης golf - focus και τα υπόλοιπα της κατηγορίας hatchback. Ε πήρα το 2008 γιατί είχε μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (380 με 430). Ίδιοι χώροι μέσα, σχεδόν ίδιο μήκος οχήματος. Το πάτημα του δεν έχει να ζηλέψει κάτι αν και σε πρώτη εντύπωση κατάλαβα ότι είχε περισσότερο κούνημα στον αέρα (λόγω επιφάνειας). Και επειδή είστε και Έλλαδα 2.0 ΔΕΝ το πήρα μόνο για το πορτ μπαγκάζ!

 

Οι χωροι αποσκευων παιζουν 

Πχ Το διπορτο κουπε  xsara VTS που ειχα παλια ειχε μεγαλυτερους χωρους απο το 2008

https://www.auto-data.net/gr/peugeot-2008-i-facelift-2016-1.2-puretech-82hp-22749

https://www.auto-data.net/gr/citroen-xsara-n1-phase-ii-1.6-i-16v-109hp-15120

Δημοσ.

Βάζω τα ποδήλατα των παιδιών πίσω στο πορτ μπαγκαζ, δε κολλάω στην άμμο στις διακοπές, έχω καλύτερη αντίληψη τι γίνεται μπροστά. Δε τρέχω, αν και έχω οδηγήσει πάνω από 70 αυτοκίνητα, από Celica Homologation, μέχρι Audi S3 πειραγμένο για αγώνες και Mercedes 5000κβ. Και όμως SUV και πάλι SUV.

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 25/12/2023 στις 11:21 ΠΜ, dstilio είπε

1) δεν τραβάνε τα Στέισον επειδή ΔΕΝ χωράνε σχεδόν σε καμία ευρωπαϊκή πόλη. Οι περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις είναι από τα παλιά που δεν υπήρχαν προδιαγραφές για αμάξια.

2) Δεν είναι υπερυψωμένα Στέισον αλλά υπερυψωμενα hatchback και υπερυψωμενα sedan τα περισσότερα πλέον (crossover) και ελάχιστα πλέον είναι εξημερωμενα εκτός δρόμου (τζιποειδή).

Τα Στέισον είναι ίσως χειρότερα από τα SUV για τον ευρωπαϊκό αστικό ιστό.

To the point.

Στις 23/12/2023 στις 11:15 ΠΜ, JakeKaufman είπε

Φέτος το καλοκαίρι άλλαξα και τα 2 σεντάν της οικογένειας με suv. Νομίζω δεν θα ξαναπάρω ποτέ χαμηλό στη ζωή μου! Είναι φοβερά βολικά.

 

Αυτή είναι η ουσία που παραβλέπουν πολλοί «αρνητές SUV».

Όποιος έχει λύσει προβλήματα πρακτικότητας που είχε με hatchback/sedan/κλπ, γνωρίζει.

Κατά τα άλλα, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Όπως βολεύεται ο καθένας, και στη χώρα αυτή μαζευόμαστε στα κοινωνικά δίκτυα για flame discussions, και κράζουμε τους άλλους για τις επιλογές τους, λες και μάς αφορά τι οδηγεί ο καθένας και τί βολεύει τον καθένα.

  • Like 4
Δημοσ.
Στις 25/12/2023 στις 11:21 ΠΜ, dstilio είπε

1) δεν τραβάνε τα Στέισον επειδή ΔΕΝ χωράνε σχεδόν σε καμία ευρωπαϊκή πόλη. Οι περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις είναι από τα παλιά που δεν υπήρχαν προδιαγραφές για αμάξια.

Τα Στέισον είναι ίσως χειρότερα από τα SUV για τον ευρωπαϊκό αστικό ιστό.

Εν τω μεταξύ το 64% των SW που πωλούνται παγκοσμίως είναι στην Ευρώπη. 😏

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά, δεν έχω κολλήματα ότι εξυπηρετεί και με χωράει, suν, hatch, sedan καθένα έχει τη χάρη του. Απλά τα hatches συνήθως είναι πιο ενδιαφέροντα οδηγικά…

Απλα μου φαινεται απίθανο να καταργηθεί η τάση των SUVs νομίζω ότι ήρθαν για να μείνουν και δεν μπορώ να φανταστώ άτομα που έχουν μάθει στο suv να υποβαθμίζονται σε hatch. Άλλωστε μια χαρά παίζουν τα SUVs με την ηλεκτροκίνησης όποτε για κανέναν λόγο δεν βλέπω να αντιστρέφεται η τάση.

Επεξ/σία από getty
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, getty είπε

και δεν μπορώ να φανταστώ άτομα που έχουν μάθει στο suv να υποβαθμίζονται σε hatch.

εγώ το έκανα και πίστεψε με μόνο υποβάθμιση δεν είναι. απλά προσδιόρισα καλύτερα τις ανάγκες μου. από qashqai πήγα σε giulietta. τελοσπαντων όλα τα αυτοκίνητα καλά είναι για την χρήση που προορίζεται το καθένα. 

Δημοσ.

Ε κάποτε είχαμε τις κούρσες τα σεντάν.

Πλέον προχώρησε ο κόσμος, βγήκαν τα mpv που χωρούσαν πολύ πράγμα στον ίδιο χώρο, ψηλωσαν και λίγο και ήρθε το ιδανικό. 

Πουλάνε γιατί δουλεύουν. Σε νορμάλ ταχύτητες μέχρι 140 ΔΕΝ καταλαβαίνεις αεροδυναμική διαφορά. Σε στροφές πάλι δεν καταλαβαίνεις εφόσον οδηγείς με οικογένεια μέσα. 

Εχουν μεγαλύτερους χώρους και μικρότερο μέγεθος από τα σενταν.

Στο ίδιο μήκος με ένα hatch έχουν μεγαλύτερους χώρους και δεν χάνουν σε τίποτα σε καθημερινή χρηση

Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να πάρεις χαμηλό αυτοκίνητο σήμερα με τις επιλογές που υπάρχουν.

 

4 minutes ago, pananton said:

εγώ το έκανα και πίστεψε με μόνο υποβάθμιση δεν είναι. απλά προσδιόρισα καλύτερα τις ανάγκες μου. από qashqai πήγα σε giulietta. τελοσπαντων όλα τα αυτοκίνητα καλά είναι για την χρήση που προορίζεται το καθένα. 

Καλή η giulietta. Την ειχα πρώτη επιλογή. Μέχρι που μπήκα μέσα. Με το ζόρι χοραγα στη θέση του οδηγού 1.90. Η γυναίκα μου που δεν είναι και το πρώτο μπόι πίσω δεν καθόταν με τίποτα. 

Για παιδί και πράγματα δεν το συζητάμε.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...