Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 hours ago, toyo73 said:

Φαντασου να μην ησουν  και "αντικειμενικος"

Δεν έχω καν ηλεκτρικό. 

Καλά τα toyo σε χειμερινά αλλά το γύρισα σε continental 

16 hours ago, gregory22 said:

Εγώ έτσι έκανα. παράθεση γιατί σε έχουν κάνει όλοι....άρα είπες της χρονιάς!😀

Ναι εδώ μέσα αν δεν πας με το ρεύμα, είπες της χρονιάς. Η φλογερή αντίδραση της μάζας είναι γνωστή εδώ μέσα. Και σίγουρα δεν φοβάμαι να πω την άποψη μου.

18 hours ago, Tompgr said:

Ότι χειρότερο έχω διαβάσει στο insomnia.gr από τότε που ξεκίνησα.

Πες μου τι να πρωτοσχολιάσω.

Μέχρι τώρα κανείς δεν έχει σχολιάσει κανείς το ο,τι. Όλοι γράφεται μια πιασαρικη αρλουμπα.

22 hours ago, Aurumnus said:

Αντικειμενικός;

Ούτε καν....

Απόψεις δεν βλέπω. Μόνο πιασαρικες γραμμές για κάνα λαϊκ.

23 hours ago, Giorgos241 said:

Θελω απλα να εχω την επιλογη. Γιατι να την ρυθμιζει μονο του το αμαξι ή να πρεπει να περιμενω το λογισμικο να φορτώσει για να αλλαξω το καλοριφερ? Μου εσπασε τα νευρα το ID3 οταν ειχα μπει, ειχα ξεκινησει και καποιος ειχε αφησει ανοιχτο το καλοριφερ στο τερμα καλοκαιρι (troll)

Άρα σου την έσπασε το συγκεκριμένο αμάξι, και όχι τόσο η οθόνη. Θα μπορούσε και μέσω λογισμικού να προστατεύει τον χρήστη από κάτι τέτοιο. 

23 hours ago, tosodoula said:

Εχουν φυγει τα κουμπακια και οι μοχλοι απο τα αεροπλανα?Εχουν γινει αφης? Μαλλον οχι. Εβλεπα μια παρουσιαση ηλεκτρικου WW και καλα αυτονομια 430κμ ουτε 300 δεν εφτασε στην εθνικη και ενα βασικο που ανεφερε οταν ηθελε να αλλαξει λωριδα ενιωθε αντισταση απο το αυτοματο διατηρησης λωριδας και οταν αφηνε τα χερια του απο το τιμονι να διαπιστωσει την αυτοβοηθηση πολλες φορες εφευγε απο το δρομο. 

Έχουν φύγει ΠΑΡΑ πολλά κουμπάκια απόντα αεροπλάνα. Επίσης έχουν προστεθεί νέα αυτόματα συστήματα όπως στα αυτοκίνητα. 

Άρα επειδή είδες ένα τραγικό για εσένα αμάξι, είναι όλα τραγικά; 

Και δεν θα έπρεπε να εξελιχθούν τα αυτοκίνητα;

 

23 hours ago, geopro said:

Σπανίως έχω ανέβει υψηλότερα στην κλίμακα διαφωνίας συγκριτικά με αυτή την τοποθέτηση.

Η οδήγηση και οι οδικές συνθήκες επιβάλλουν φυσικά χειριστήρια, στους κρίσιμους τομείς ειδικότερα.

Δεν καθόμαστε σε πολυθρόνα του γραφείου όταν οδηγούμε για να είμαστε άνετοι. Σε πραγματικές συνθήκες υπάρχουν κάθε είδους επιταχύνσεις - επιβραδύνσεις, κραδασμοί κάθε είδους κλπ.

Ακόμη και το volume της multimedia οθόνης το σιχαθηκα σε μορφή + - (up down) και χωρίς δεύτερη σκέψη άλλαξα το σύστημα με περιστροφικό χειριστήριο έντασης ήχου.

Η αντιπαραβολή με την αεροπορία δεν έχει και τόσα πολλά κοινά σημεία με την οδήγηση στους δρόμους . Η αεροπορία είναι πολύ οργανωμένη και σηκώνει χαϊλίκια με οθόνες. Αν και μερικές φορές ξεχνάνε πως να πετάνε οι πιλότοι τα αεροπλάνα χειροκίνητα, όταν χρειαστεί, και για κάτι αισθητήρες  ταχύτητας (σωλήνες Pitot) είναι "ικανοί" να συντρίβονται στον Ατλαντικό.

Έχω οδηγήσει αμέτρητες ημέρες στην ζωή μου σε χιόνια. Επίσης πολλά διαφορετικά αυτοκίνητα εντός και εκτος ορίων. Οπότε ας πούμε οτι ξέρω από συνθηκες.

Η αυτοματοποίηση θα βοηθήσει πολύ τον μέσο οδηγό και λιγότερο τον πολύ καλό. (Όπως και τον πιλότο, για αυτό και δεν σκέφτεσαι ποτέ πόσο καλός είναι ο πιλότος μας σήμερα) Αλλά θα τους βοηθήσει όλους. 

Ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε .

23 hours ago, kaliakman said:

Λίγο αχταρμας με το συμπάθειο φίλε μου.

Σε ότι αφορά την οδήγηση να τα αυτοματοποίησουν όλα αν θέλουν(μακάρι..), εδώ μιλάμε όμως για διαφορετικό πράγμα  όπως τον κλιματισμό ή το ραδιόφωνο. 

Ο φίλος δηλαδή από πάνω που καλοκαίρι δεν έπαιζε η οθόνη και έλιωσε στο καινούριο και ακριβό αμάξι του, τι θα κέρδιζε με την αυτοματοποίηση;

Η αυτοματοποίηση (πιο σοβαρών μοντέλων) θα ρυθμίζει την θερμοκρασία σε μια φυσιολογική (άσε που θα άνοιγε η οθόνη).

Όπως γίνεται και με την φωνή του ηχοσυστήματος πλέον σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα. 

Να φανταστώ όλοι εσείς δεν χρησιμοποιείτε ποτέ το κινητό στο αμάξι ή αν το κάνετε έχετε ένα νοκια 3310

  • Confused 1
  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 minutes ago, Αντικειμενικός said:

Και δεν θα έπρεπε να εξελιχθούν τα αυτοκίνητα;

Θα μου επιτρέψεις να πω ότι φτάσαμε να ονομάζουμε "εξέλιξη" τα multimedia και τις οθόνες αφής και να συγκρίνονται μοντέλα βάσει αυτών (!) και όχι των χαρακτηριστικών οδήγησης.

Αυτό εγώ το ονομάζω υποταγή στο marketing.

Και το κακό είναι ότι ένα μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού, εθισμένο στην τεχνολογία και τα κινητά, δεν  το αντιλαμβάνεται. Φτάσαμε λοιπόν να συγκρίνουμε εταιρείες-θρύλους, με άπειρα κιλά τεχνογνωσίας και καινοτομίας στα αυτοκίνητά τους, με κινέζους και κορεάτες βάσει ...ανάλυσης οθόνης και αν δίνουν USB type-C στο βασικό εξοπλισμό.

 

  • Like 5
Δημοσ.
17 minutes ago, Αντικειμενικός said:

Άρα σου την έσπασε το συγκεκριμένο αμάξι, και όχι τόσο η οθόνη. Θα μπορούσε και μέσω λογισμικού να προστατεύει τον χρήστη από κάτι τέτοιο. 

Μου την εσπαγε η καθυστερηση. Οταν ενα κινητο πλεον κανει 1Κ και μπορει να κανει παπαδες, δεν δεχομαι μια εταιρια που ζηταει 42.600,00 αρχικη να εχει ενα λογισμικο που κολλαει - εχει κουμπια που δεν μου δινουν feedback. (γι αυτο ποσταρα και το golf)

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, Giorgos241 said:

Μου την εσπαγε η καθυστερηση. Οταν ενα κινητο πλεον κανει 1Κ και μπορει να κανει παπαδες, δεν δεχομαι μια εταιρια που ζηταει 42.600,00 αρχικη να εχει ενα λογισμικο που κολλαει - εχει κουμπια που δεν μου δινουν feedback. (γι αυτο ποσταρα και το golf)

μαζι σου

2 hours ago, tasanton said:

Θα μου επιτρέψεις να πω ότι φτάσαμε να ονομάζουμε "εξέλιξη" τα multimedia και τις οθόνες αφής και να συγκρίνονται μοντέλα βάσει αυτών (!) και όχι των χαρακτηριστικών οδήγησης.

Αυτό εγώ το ονομάζω υποταγή στο marketing.

Και το κακό είναι ότι ένα μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού, εθισμένο στην τεχνολογία και τα κινητά, δεν  το αντιλαμβάνεται. Φτάσαμε λοιπόν να συγκρίνουμε εταιρείες-θρύλους, με άπειρα κιλά τεχνογνωσίας και καινοτομίας στα αυτοκίνητά τους, με κινέζους και κορεάτες βάσει ...ανάλυσης οθόνης και αν δίνουν USB type-C στο βασικό εξοπλισμό.

 

Συγνωμη δεν γνωριζω ποσα χρονια οδηγεις. Εχω οδηγησει και toyota pickup 1974.

Εχουν εξελιχθει τρομερα σε ΟΛΟΥΣ τους τομεις. Και αυτος ειναι ακομα ενας. Ακομα θυμαμαι οταν βγηκαν τα smartphone αρκετοι ελεγαν οτι πρεπει να κοιτας την οθονη για να κανεις κατι και πως ηταν ακαταλληλα επικινδυνα και για επιδειξιες.

Και ποιοες ειναι οι εταιριες θρυλοι που σου εθιξαν; Αν μιλας για MORGAN και BENTLEY και ROLS ROYCE να το δεχτω.

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Φίλε μου οδηγώ εδώ και 35 χρόνια και αρκετά αυτοκίνητα.

Φυσικά και έχουν εξελιχθεί, απλά τώρα τελευταία παίζουμε με "βλακείες". Σιγά τον τομέα εξέλιξης η οθόνη αφής και αν τα κοντρόλ του AC είναι virtual. Σιγά την εξέλιξη το ηλεκτρονικό χειρόφρενο.

Μιλάω για σοβαρούς τομείς όπου οι εξελίξεις σημαίνουν κάτι: αναρτήσεις, κινητήρες, κατανάλωση, παθητική ασφάλεια, κοκ.

Φτάσαμε τώρα να συγκρίνουμε εταιρείες όπως η Mercedes με νεόκοπες όπως η KIA. Για το multimedia. Κάπου έλεος.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, Thresh είπε

Είδα κι αυτούς που είναι η 1η γλώσσα τους... 😛

 

Παλιό αλλά άπαιχτο.

3 ώρες πριν, Αντικειμενικός είπε

Δεν έχω καν ηλεκτρικό. 

Καλά τα toyo σε χειμερινά αλλά το γύρισα σε continental 

Ναι εδώ μέσα αν δεν πας με το ρεύμα, είπες της χρονιάς. Η φλογερή αντίδραση της μάζας είναι γνωστή εδώ μέσα. Και σίγουρα δεν φοβάμαι να πω την άποψη μου.

Μέχρι τώρα κανείς δεν έχει σχολιάσει κανείς το ο,τι. Όλοι γράφεται μια πιασαρικη αρλουμπα.

Απόψεις δεν βλέπω. Μόνο πιασαρικες γραμμές για κάνα λαϊκ.

Άρα σου την έσπασε το συγκεκριμένο αμάξι, και όχι τόσο η οθόνη. Θα μπορούσε και μέσω λογισμικού να προστατεύει τον χρήστη από κάτι τέτοιο. 

Έχουν φύγει ΠΑΡΑ πολλά κουμπάκια απόντα αεροπλάνα. Επίσης έχουν προστεθεί νέα αυτόματα συστήματα όπως στα αυτοκίνητα. 

Άρα επειδή είδες ένα τραγικό για εσένα αμάξι, είναι όλα τραγικά; 

Και δεν θα έπρεπε να εξελιχθούν τα αυτοκίνητα;

 

Έχω οδηγήσει αμέτρητες ημέρες στην ζωή μου σε χιόνια. Επίσης πολλά διαφορετικά αυτοκίνητα εντός και εκτος ορίων. Οπότε ας πούμε οτι ξέρω από συνθηκες.

Η αυτοματοποίηση θα βοηθήσει πολύ τον μέσο οδηγό και λιγότερο τον πολύ καλό. (Όπως και τον πιλότο, για αυτό και δεν σκέφτεσαι ποτέ πόσο καλός είναι ο πιλότος μας σήμερα) Αλλά θα τους βοηθήσει όλους. 

Ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε .

Η αυτοματοποίηση (πιο σοβαρών μοντέλων) θα ρυθμίζει την θερμοκρασία σε μια φυσιολογική (άσε που θα άνοιγε η οθόνη).

Όπως γίνεται και με την φωνή του ηχοσυστήματος πλέον σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα. 

Να φανταστώ όλοι εσείς δεν χρησιμοποιείτε ποτέ το κινητό στο αμάξι ή αν το κάνετε έχετε ένα νοκια 3310

Δεν έχουν φύγει τα κουμπάκια από τα αεροπλάνα. Πολλά έχουν αντικατασταθει από εσωτερικά φωτιζόμενα push buttons όταν  είχαν το ρόλο του διακόπτη. Αλλαγή πορείας, ύψους και ταχύτητας γίνονται με χειροκίνητα κουμπάκια, όταν το Α/Φ δεν είναι στον αυτόματο. Επίσης δεν υπάρχουν οθόνες αφής.

Επεξ/σία από halastar
Δημοσ.
Στις 21/12/2023 στις 12:16 ΠΜ, korakios είπε

το να έχεις touch λειτουργία πχ στο να βάλεις ac και να ρυθμίσεις ανεμιστήρα κοιτάζοντας μια οθόνη αντί το δρόμο, δεν το θεωρώ και πρόοδο

Συμφωνω.

Δημοσ.
3 hours ago, tasanton said:

Φίλε μου οδηγώ εδώ και 35 χρόνια και αρκετά αυτοκίνητα.

Φυσικά και έχουν εξελιχθεί, απλά τώρα τελευταία παίζουμε με "βλακείες". Σιγά τον τομέα εξέλιξης η οθόνη αφής και αν τα κοντρόλ του AC είναι virtual. Σιγά την εξέλιξη το ηλεκτρονικό χειρόφρενο.

Μιλάω για σοβαρούς τομείς όπου οι εξελίξεις σημαίνουν κάτι: αναρτήσεις, κινητήρες, κατανάλωση, παθητική ασφάλεια, κοκ.

Φτάσαμε τώρα να συγκρίνουμε εταιρείες όπως η Mercedes με νεόκοπες όπως η KIA. Για το multimedia. Κάπου έλεος.

Περιπου ίδια χρόνια οδηγούμε. Στους παραπανω 4 τομεις που ανεφερες, ειναι πρωτοπορος σε ολες η tesla με δικες της πατεντες σε ολα.(και οχι οπως η μερσεντες που χρησημοποιει διαφορες εταιριες οπως η renault)  Οσο για την ΚΙΑ ειναι απο τις πιο value for money εταιριες αυτη την στιγμη, παροτι εχουν ακριβυνει πολυ. 

Καποτε εταιριες σαν την mercedes (και αλλες καλυτερες και προγενεστερες) ηταν πρωτοπορες γιατι δαπανουσαν τεραστια ποσα για ερευνες και νεες εφαρμογες. Αυτο αλλαζει οπως καταλαβαινεις και πλεον μια απο τις εταιριες που χωνει τα μεγαλυτερα ποσα ειναι η XIAOMI. Ναι ξερω δεν σου αρεσε καθολου :D Εδωσαν λοιπον 1,4δις δολλαρια για να αναπτυξουν ενα μονο μοντελο. :D

Ολο αυτο παντως ειναι υπερ του καταναλωτη, ακομα και αν εισαι fanboy καποιας μαρκας η οποια χανει σιγα σιγα το brandname της.

Καλη συνεχεια και καλες γιορτες!

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 21/12/2023 στις 9:49 ΠΜ, Black Demis είπε

Fun το drive για ποιο λόγο να είναι ένα αυτοκίνητο πόλης και για ταξίδια που θα πας με συγκεκριμένο όριο ταχύτητας, fun to drive πρπει να είναι οχήματα για πίστα κλπ, συμβατικά οχήματα απλά είναι Μέσο να πας από σημείο α στο σημείο β

Ενα αυτοκινητο, δεν χρειαζεται να οδηγειται στα 10/10 για να ειναι fun to drive.Ουτε απαραιτητα ιδιαιτερα γρηγορα. Αλλα οπωσδηποτε να στριβει καλα, να κρατα στις στροφες, να φρεναρει προοδευτικα και καλά, να στριβει χωρις να κοπαναει, να εχει ανεση αλλα καλη αισθηση στο τιμονι και αλλα πολλα.Καλα τα θερμαινομενα και οι οθονες και οι αισθητηρες, αλλα οταν δοκιμασει καποιος ενα καλα στημενο αυτοκινητο, δεν τον ενδιαφερει αν κανει μασαζ το καθισμα...Προσωπικα, δεν μένδιαφερουν αυτοκινητα για παθητικους οδηγους.Αυτα δεν ειναι αυτοκινητα, ειναι μονο μεσα μεταφορας.

  • Like 1
Δημοσ.
7 minutes ago, Αντικειμενικός said:

Περιπου ίδια χρόνια οδηγούμε. Στους παραπανω 4 τομεις που ανεφερες, ειναι πρωτοπορος σε ολες η tesla με δικες της πατεντες σε ολα.(και οχι οπως η μερσεντες που χρησημοποιει διαφορες εταιριες οπως η renault)  Οσο για την ΚΙΑ ειναι απο τις πιο value for money εταιριες αυτη την στιγμη, παροτι εχουν ακριβυνει πολυ. 

Καποτε εταιριες σαν την mercedes (και αλλες καλυτερες και προγενεστερες) ηταν πρωτοπορες γιατι δαπανουσαν τεραστια ποσα για ερευνες και νεες εφαρμογες. Αυτο αλλαζει οπως καταλαβαινεις και πλεον μια απο τις εταιριες που χωνει τα μεγαλυτερα ποσα ειναι η XIAOMI. Ναι ξερω δεν σου αρεσε καθολου :D Εδωσαν λοιπον 1,4δις δολλαρια για να αναπτυξουν ενα μονο μοντελο. :D

Ολο αυτο παντως ειναι υπερ του καταναλωτη, ακομα και αν εισαι fanboy καποιας μαρκας η οποια χανει σιγα σιγα το brandname της.

Καλη συνεχεια και καλες γιορτες!

Ε όσο το "ενδιαφέρον" μετατοπίζεται σε μπιμπλίκια και ηλεκτρονικά, τόσο θα αναδύονται εταιρείες από το πουθενά. Και τόσο το αυτοκίνητο θα χάνει σε ενδιαφέρον και θα απευθύνεται σε ένα πιο "παθητικό" και άσχετο κοινό. Δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό που γράφω, αλλά είναι μια πραγματικότητα με την οποία πολλοί δεν συμφωνούν. 

Δημοσ.
4 hours ago, BEZYR said:

Ενα αυτοκινητο, δεν χρειαζεται να οδηγειται στα 10/10 για να ειναι fun to drive.Ουτε απαραιτητα ιδιαιτερα γρηγορα. Αλλα οπωσδηποτε να στριβει καλα, να κρατα στις στροφες, να φρεναρει προοδευτικα και καλά, να στριβει χωρις να κοπαναει, να εχει ανεση αλλα καλη αισθηση στο τιμονι και αλλα πολλα.Καλα τα θερμαινομενα και οι οθονες και οι αισθητηρες, αλλα οταν δοκιμασει καποιος ενα καλα στημενο αυτοκινητο, δεν τον ενδιαφερει αν κανει μασαζ το καθισμα...Προσωπικα, δεν μένδιαφερουν αυτοκινητα για παθητικους οδηγους.Αυτα δεν ειναι αυτοκινητα, ειναι μονο μεσα μεταφορας.

Μα το αυτοκίνητο είναι μέσο μεταφοράς θα πρέπει να είναι όσο ποιο εύκολο γίνεται και στο μέλλον εντελώς αυτόνομο, άλλο για πίστα εκεί αλλάζει αλλά σε έναν απλό δρόμο θα πρέπει να είναι dump proof

Δημοσ.
Στις 21/12/2023 στις 1:46 ΜΜ, Convict είπε

Mi no ingliss , baguette baguette .

Έχει και εντολές στα Ιταλικά και στα Γαλλικά αν σε ενδιαφέρει.

Δημοσ.
21 hours ago, Black Demis said:

Μα το αυτοκίνητο είναι μέσο μεταφοράς θα πρέπει να είναι όσο ποιο εύκολο γίνεται και στο μέλλον εντελώς αυτόνομο, άλλο για πίστα εκεί αλλάζει αλλά σε έναν απλό δρόμο θα πρέπει να είναι dump proof

Για αυτους που κουβαλουν διαφορα απωθημενα,επειδη δεν τους θηλασε η μαμα τους,τους δερνει η γυναικα τους,δεν τους επαιζαν τα αλλα παιδια κλπ ειναι μεσο επιδειξης της δηθεν υψηλη τους οδηγικης ικανοτητας .Τους βλεπουμε καθε μερα στο δρομο να παραβιαζουν τον κοκ,να τρεχουν με 1000 σε κατοικημενες περιοχες ,να εχουν μονιμα αναμμενο το αριστερο φλας στην εθνικη .

Τα αποτελεσματα βεβαια αυτης της ικανοτητας τους τα διαβαζουμε καθε μερα στις ειδησεις.

Δημοσ.
1 hour ago, cumulus said:

Για αυτους που κουβαλουν διαφορα απωθημενα,επειδη δεν τους θηλασε η μαμα τους,τους δερνει η γυναικα τους,δεν τους επαιζαν τα αλλα παιδια κλπ ειναι μεσο επιδειξης της δηθεν υψηλη τους οδηγικης ικανοτητας .Τους βλεπουμε καθε μερα στο δρομο να παραβιαζουν τον κοκ,να τρεχουν με 1000 σε κατοικημενες περιοχες ,να εχουν μονιμα αναμμενο το αριστερο φλας στην εθνικη .

Τα αποτελεσματα βεβαια αυτης της ικανοτητας τους τα διαβαζουμε καθε μερα στις ειδησεις.

Αν είναι τόσο μάγκες να έρθουν εδώ Ελβετία που είμαι τώρα 🤣

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...