Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, Convict είπε

Με την σκέψη , 

Πρώτα μια επίσκεψη στα κεντρικά της Neuralink Corp. και μετά σε dealer για αγορά TESLA.

Στο Tesla μπορείς να δίνεις φωνητικές εντολές για οποιαδήποτε λειτουργία. Ακόμα και για το άνοιγμα του ντουλαπιού του συνοδηγού, Πρέπει να γνωρίζεις Αγγλικά βέβαια. (Λίγο δύσκολο)

14 ώρες πριν, Convict είπε

Με την σκέψη , 

Πρώτα μια επίσκεψη στα κεντρικά της Neuralink Corp. και μετά σε dealer για αγορά TESLA.

 

Επεξ/σία από halastar
  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, halastar είπε

Στο Tesla μπορείς να δίνεις φωνητικές εντολές για οποιαδήποτε λειτουργία. Ακόμα και για το άνοιγμα του ντουλαπιού του συνοδηγού, Πρέπει να γνωρίζεις Αγγλικά βέβαια. (Λίγο δύσκολο)

 

Mi no ingliss , baguette baguette .

Δημοσ.
4 hours ago, shadowlike said:

Και όσοι πήραν το συγκεκριμένο μοντέλο θα πάρουν δωράκι ένα βαζάκι βαζελίνη

Βοηθάει στην απόκριση της touchscreen?

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Αντικειμενικός είπε

Εγώ λέω καλύτερα να επιστρέψουμε στα γαϊδουράκια. Έτσι δεν θα αποσπάται η προσοχή κανενός δολοφόνου με τα γρήγορα θανατηφόρα αυτοκίνητα. Τι διακόπτες, το χαϊδεύεις και έφυγες. Σταματάει με voice command.

Όλοι προσπεράσετε το σημείο του άρθρου που έλεγε ότι οι χρήστες έκαναν παράπονα γιατί κολλάει το σύστημα και δημιουργεί προβλήματα.

Είμαστε σε ένα πολύ όμορφο για εμένα μεταβατικό στάδιο, όπου πολλά χρήσιμα πράγματα για εμάς και την ασφάλεια όλων θα αυτοματοποιηθουν. Δηλαδή που είναι το fun to drive στο να ρυθμίσεις την θερμοκρασία. Ή στο να ανάβεις το φλας. Έχουμε μπερδευτεί λίγο και λέμε ότι να ναι. 

Ή μήπως σας ενοχλεί που τα αεροπλάνα έχουν αυτοματοποιηθεί; ή μήπως οι πιλότοι το χαίρονται λιγότερο; 

Κάποτε έλεγαν ότι η Saab και η Volvo έχουν τρομερή τεχνογνωσία γιατί φτιάχνουν φορτηγά και αεροπλάνα.

Ε λοιπόν υπάρχει μια εταιρία πλέον που φτιάχνει αυτοκίνητα και διαστημόπλοια. Live with it και ανοίξτε λίγο το κεφάλι σας.

 

Ότι χειρότερο έχω διαβάσει στο insomnia.gr από τότε που ξεκίνησα.

Πες μου τι να πρωτοσχολιάσω.

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αιντε τωρα να καταλαβει ο μητσος απο τα γκραβαρα τι εστι VW

Volkswagen, Audi, Seat, Škoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Ducati, Volkswagen Nutzfahrzeuge, MAN, Scania, und Das WeltAuto.

Επεξ/σία από BertaJourdan
Δημοσ.

Καλα, η VW το εχει χασει το τρενο της ηλεκτροκινησης.

ειναι απιστευτες σαβουρες τα id που εχει βγαλει, και γι αυτο πηγαν απατα. Οι κινεζοι, κορεατες και tesla την εχουν αφησει πολυ πισω.

Η ποιοτητα της σε ολα τα οχηματα εχει πεσει και δε βλεπω να ανακαμπτει.

  • Super Moderators
Δημοσ.
3 hours ago, halastar said:

Πρέπει να γνωρίζεις Αγγλικά βέβαια. (Λίγο δύσκολο)

Είδα κι αυτούς που είναι η 1η γλώσσα τους... 😛

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Αντικειμενικός είπε

Εγώ λέω καλύτερα να επιστρέψουμε στα γαϊδουράκια. Έτσι δεν θα αποσπάται η προσοχή κανενός δολοφόνου με τα γρήγορα θανατηφόρα αυτοκίνητα. Τι διακόπτες, το χαϊδεύεις και έφυγες. Σταματάει με voice command.

Όλοι προσπεράσετε το σημείο του άρθρου που έλεγε ότι οι χρήστες έκαναν παράπονα γιατί κολλάει το σύστημα και δημιουργεί προβλήματα.

Είμαστε σε ένα πολύ όμορφο για εμένα μεταβατικό στάδιο, όπου πολλά χρήσιμα πράγματα για εμάς και την ασφάλεια όλων θα αυτοματοποιηθουν. Δηλαδή που είναι το fun to drive στο να ρυθμίσεις την θερμοκρασία. Ή στο να ανάβεις το φλας. Έχουμε μπερδευτεί λίγο και λέμε ότι να ναι. 

Ή μήπως σας ενοχλεί που τα αεροπλάνα έχουν αυτοματοποιηθεί; ή μήπως οι πιλότοι το χαίρονται λιγότερο; 

Κάποτε έλεγαν ότι η Saab και η Volvo έχουν τρομερή τεχνογνωσία γιατί φτιάχνουν φορτηγά και αεροπλάνα.

Ε λοιπόν υπάρχει μια εταιρία πλέον που φτιάχνει αυτοκίνητα και διαστημόπλοια. Live with it και ανοίξτε λίγο το κεφάλι σας.

 

Εγώ έτσι έκανα. παράθεση γιατί σε έχουν κάνει όλοι....άρα είπες της χρονιάς!😀

Επεξ/σία από gregory22
Δημοσ.
3 hours ago, Ntinaras said:

Καλα, η VW το εχει χασει το τρενο της ηλεκτροκινησης.

ειναι απιστευτες σαβουρες τα id που εχει βγαλει, και γι αυτο πηγαν απατα. Οι κινεζοι, κορεατες και tesla την εχουν αφησει πολυ πισω.

Η ποιοτητα της σε ολα τα οχηματα εχει πεσει και δε βλεπω να ανακαμπτει.

Τι σχέση έχει η ηλεκτροκινηση;

Οι οθόνες αφής και το πρόβλημα που αναφέρει το άρθρο είναι και στα μοντέλα με κανονικό κινητήρα.

Δημοσ.

Οι οθόνες αφής και η έλλειψη των κουμπιών θεωρώ πως δεν ξεκίνησε ως «τεχνολογική πρόοδος» αλλά επειδή εξυπηρετεί την εξοικονόμηση κατασκευαστικού κόστους και την ευκολία στην κατασκευή αλλά και στο design. Αυτοί κερδίζουν πρώτοι, όχι ο αγοραστής. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που στην τέσλα προσπάθησαν από την αρχή να τα κάνουν όλα λογισμικό. Ούτε κουμπιά εδώ κι εκεί, ούτε καλωδίωση... CPU + οθόνη και όλα καλά, ψάχτε τωρα εσείς να βολευτείτε. Ακολούθησαν όλες οι εταιρείες φυσικά. Στο μέλλον θα μετράμε την αξιοπιστία της μάρκας όπως μετράμε την αξιοπιστία ενός τάμπλετ: «πόσα χρόνια σου κράτησε η οθόνη» ή  «άσε δε μου πιάνει κολλάει» κτλ.

Με την αποκλειστική αφή είναι λες και το αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο να κινείται σε ιδανικές συνθήκες ομαλής οδήγησης όπου δε συμβαίνει τίποτα ξαφνικό και ο οδηγός παίζει με τα δάχτυλα λες και ανάβει την καφετιέρα να του φτιάξει καφέ. Στο μέλλον που θα κοτσάρουν και μπόλικο ΑΙ με όλα τα βοηθητικά συστήματα για να μην τρακάρεις, θα λέμε ΟΚ δε μας νοιάζει που δεν το χειρίζεται γρήγορα ο οδηγός όπως παλιά, πάει μόνο του.

  • Like 1
Δημοσ.

Και επιτέλους ας καταργηθούν αυτές οι ηλίθιες οθόνες σε στιλ tablet κολλημένου με Loctite πάνω στο ταμπλώ. Αν θέλουν οθόνες μπορούν να ενσωματωθούν εργονομικά στο ταμπλώ χωρίς να προεξέχουν με αυτό τον ηλίθιο τρόπο. Ούτε χρειάζονται 12in. Οκτώ με εννιά ίντσες οθόνη είναι ΟΚ αρκεί να έχεικαλή φωτεινότητα (OLED). Eπί τη ευκαιρία έχουν κάνει προσομοίωση πόσο αντέχει μια OLED σε ένα αυτοκίνητο που παρκάρει έξω σε μεσογειακό κλίμα;

  • Like 1
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Αντικειμενικός είπε

Εγώ λέω καλύτερα να επιστρέψουμε στα γαϊδουράκια. Έτσι δεν θα αποσπάται η προσοχή κανενός δολοφόνου με τα γρήγορα θανατηφόρα αυτοκίνητα. Τι διακόπτες, το χαϊδεύεις και έφυγες. Σταματάει με voice command.

Όλοι προσπεράσετε το σημείο του άρθρου που έλεγε ότι οι χρήστες έκαναν παράπονα γιατί κολλάει το σύστημα και δημιουργεί προβλήματα.

Είμαστε σε ένα πολύ όμορφο για εμένα μεταβατικό στάδιο, όπου πολλά χρήσιμα πράγματα για εμάς και την ασφάλεια όλων θα αυτοματοποιηθουν. Δηλαδή που είναι το fun to drive στο να ρυθμίσεις την θερμοκρασία. Ή στο να ανάβεις το φλας. Έχουμε μπερδευτεί λίγο και λέμε ότι να ναι. 

Ή μήπως σας ενοχλεί που τα αεροπλάνα έχουν αυτοματοποιηθεί; ή μήπως οι πιλότοι το χαίρονται λιγότερο; 

Κάποτε έλεγαν ότι η Saab και η Volvo έχουν τρομερή τεχνογνωσία γιατί φτιάχνουν φορτηγά και αεροπλάνα.

Ε λοιπόν υπάρχει μια εταιρία πλέον που φτιάχνει αυτοκίνητα και διαστημόπλοια. Live with it και ανοίξτε λίγο το κεφάλι σας.

 

Φαντασου να μην ησουν  και "αντικειμενικος"

  • Like 1
Δημοσ.

Ειχε κολλήσει η οθόνη στο 2008 και δε μπορούσα ούτε να σβήσω το start stop, ούτε τπτ 

Ευτυχως μόνο που έχει κουμπί για το on/off του clima και μπορούσα να το ανάψω αν και από πριν είχε μείνει στο πολύ χαμηλό και ουσιαστικά δε ζέσταινε.. 

Εντυπωσιακές είναι οι οθόνες, τα android auto/car play είναι επος ΑΛΛΑ πρέπει να υπάρχουν φυσικά κουμπιά για τις βασικές λειτουργιες. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, margaritagr είπε

Ειχε κολλήσει η οθόνη στο 2008 και δε μπορούσα ούτε να σβήσω το start stop, ούτε τπτ 

Ευτυχως μόνο που έχει κουμπί για το on/off του clima και μπορούσα να το ανάψω αν και από πριν είχε μείνει στο πολύ χαμηλό και ουσιαστικά δε ζέσταινε.. 

Εντυπωσιακές είναι οι οθόνες, τα android auto/car play είναι επος ΑΛΛΑ πρέπει να υπάρχουν φυσικά κουμπιά για τις βασικές λειτουργιες. 

 

Πάλι καλά που στο δικό σου έχει ON/OFF, στο δικό μου έχει ενα πλήκτρο OFF που τα κλείνει όλα τελείως, και ένα full, ανοίγει τέρμα τον ανεμιστήρα (και ανεμοδερνόμαστε μέσα), το AC και κλείνει την ανακυκλοφορία..... ενδιάμεση λύση δεν υπάρχει, όλα ή τιποτα. Η δε οθόνη τρώει κάτι κολλήματα το καλοκαίρι και μερικές φορές μένει μαύρη, μεχρι όποτε κάνει μόνη της reset (ίσως μετά από αδράνεια μερικές ώρες) και μιλάμε για αυτοκίνητο 12 μηνών....

Καλά, δεν συζητώ καν για να αλλάξω σταθμό.... δεν πειράζει θα ακούσουμε θέλουμε δεν θέλουμε αυτό που είχε μείνει από χθές...... Και φυσικά ποτέ δεν το αφήνω χωρίς ηλιοπροστασία για να μη ζεσταθεί το εργαλείο.

Ωρες ωρες αναπολώ το punto μου, με τον περιστροφικό διακόπτη για τον ανεμιστήρα και το πάτημα toggle για το AC.

Επεξ/σία από evark
  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...