Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τα έγραφα καιρό πριν. Δεν είναι τυχαίο πως στις φωτογραφικές μηχανές για παράδειγμα, όσο ακριβότερο το μοντέλο τόσο περισσότερα φυσικά πλήκτρα.

Στο κάτω-κάτω θα μπορούσε να υπάρχει πρόσβαση και από οθόνη και από κουμπιά και ο καθένας θα χρησιμοποιούσε ανάλογα, χώρια που θα υπάρχει και backup σε περίπτωση δυσλειτουργίας.

 

 

  • Like 3
Δημοσ.
9 hours ago, BEZYR said:

Εχει καταντησει αηδια.

Στο ονομα της "τεχνολογιας και της προοδου", εχουν κανει τα αυτοκινητα αποστειρωμενα κουτια με led, οθονες, καμερες, αισθητηρες, μπαταριες...εδω φτασανε στην αυτονομη μετακινηση.

Ανοητος οποιος αρνειται την προοδο, αλλα, νομιζω τα συγχρονα αυτοκινητα προχωρησαν πολυ στην ασφαλεια, στην ανεση, και ελαχιστα στο fun to drive.Μπορει και να κανω λαθος.

Προς το παρον προτιμω την  Integrale απο το Tesla, κι ενα μινι ηλεκτρικο για τη δουλεια.

Fun το drive για ποιο λόγο να είναι ένα αυτοκίνητο πόλης και για ταξίδια που θα πας με συγκεκριμένο όριο ταχύτητας, fun to drive πρπει να είναι οχήματα για πίστα κλπ, συμβατικά οχήματα απλά είναι Μέσο να πας από σημείο α στο σημείο β

  • Confused 1
Δημοσ.
1 hour ago, h3342 said:

και τι πήρες τελικά?

Μα Audi :)

Που και αυτό έχει άλλα ηλίθια θέματα "αφής": π.χ. το ραδιόφωνο είναι όλο στην οθόνη. Όταν κινείσαι λοιπόν και - τι πιο φυσικό - θες να αλλάξεις σταθμό, δεν σου επιτρέπει λέει την αναζήτηση (αναζήτηση, όχι προκαθορισμένους σταθμούς) για λόγους ασφαλείας. 

Τρέλα. Που ναι ρε οι εποχές που έβαζες το κλειδί, το γύρναγες, έλυνες το χειρόφρενο κι έφευγες; Τώρα μέχρι και PIN βάζεις να ξεκλειδώσει η οθόνη πρώτα.

Φυσικά κάποιος <25 ετών θεωρεί το σχόλιό μου αναχρονιστικό.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
7 hours ago, dstilio said:

Η αθλιότητα της οθόνης αφής για βασικούς χειρισμούς θα έπρεπε να απαγορευτεί με νόμους.

ειναι θέμα ασφαλείας που έχει αναδειχθεί με έρευνες.

Τα φυσικά κουμπιά δημιουργούν muscle memory και μπορεί ο οδηγός να συνεχίσει να κοιτάζει το δρόμο. 
Εχουν κάνει υποχρεωτικά τόσα αλλά συστήματα ασφαλείας, και ακόμα δεν έχουν κάνει κίνηση για τις οθόνες αφής στην κεντρική κονσόλα.

Πολύ σωστό αυτό για το muscle memory και να συμπληρώσω: πατώντας ένα φυσικό πλήκτρο έχεις ανάδραση. Ξέρεις ότι πατήθηκε και δούλεψε και έγινε αυτό που θες. Αντίθετα, με τα capacitive έχεις feedback της ενέργειάς σου μόνο αν κοιτάξεις την οθόνη.

 

Κλιματισμός, φώτα/φλας/υαλοκαθαριστήρες, αλάρμ, παράθυρα, πρέπει να είναι φυσικά πλήκτρα. Μην πω και για κεντρικό κλείδωμα, θερμαινόμενα κρύσταλλα κλπ

  • Like 7
Δημοσ.

Εγώ λέω καλύτερα να επιστρέψουμε στα γαϊδουράκια. Έτσι δεν θα αποσπάται η προσοχή κανενός δολοφόνου με τα γρήγορα θανατηφόρα αυτοκίνητα. Τι διακόπτες, το χαϊδεύεις και έφυγες. Σταματάει με voice command.

Όλοι προσπεράσετε το σημείο του άρθρου που έλεγε ότι οι χρήστες έκαναν παράπονα γιατί κολλάει το σύστημα και δημιουργεί προβλήματα.

Είμαστε σε ένα πολύ όμορφο για εμένα μεταβατικό στάδιο, όπου πολλά χρήσιμα πράγματα για εμάς και την ασφάλεια όλων θα αυτοματοποιηθουν. Δηλαδή που είναι το fun to drive στο να ρυθμίσεις την θερμοκρασία. Ή στο να ανάβεις το φλας. Έχουμε μπερδευτεί λίγο και λέμε ότι να ναι. 

Ή μήπως σας ενοχλεί που τα αεροπλάνα έχουν αυτοματοποιηθεί; ή μήπως οι πιλότοι το χαίρονται λιγότερο; 

Κάποτε έλεγαν ότι η Saab και η Volvo έχουν τρομερή τεχνογνωσία γιατί φτιάχνουν φορτηγά και αεροπλάνα.

Ε λοιπόν υπάρχει μια εταιρία πλέον που φτιάχνει αυτοκίνητα και διαστημόπλοια. Live with it και ανοίξτε λίγο το κεφάλι σας.

 

  • Confused 8
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Αντικειμενικός είπε

Εγώ λέω καλύτερα να επιστρέψουμε στα γαϊδουράκια. Έτσι δεν θα αποσπάται η προσοχή κανενός δολοφόνου με τα γρήγορα θανατηφόρα αυτοκίνητα. Τι διακόπτες, το χαϊδεύεις και έφυγες. Σταματάει με voice command.

Όλοι προσπεράσετε το σημείο του άρθρου που έλεγε ότι οι χρήστες έκαναν παράπονα γιατί κολλάει το σύστημα και δημιουργεί προβλήματα.

Είμαστε σε ένα πολύ όμορφο για εμένα μεταβατικό στάδιο, όπου πολλά χρήσιμα πράγματα για εμάς και την ασφάλεια όλων θα αυτοματοποιηθουν. Δηλαδή που είναι το fun to drive στο να ρυθμίσεις την θερμοκρασία. Ή στο να ανάβεις το φλας. Έχουμε μπερδευτεί λίγο και λέμε ότι να ναι. 

Ή μήπως σας ενοχλεί που τα αεροπλάνα έχουν αυτοματοποιηθεί; ή μήπως οι πιλότοι το χαίρονται λιγότερο; 

Κάποτε έλεγαν ότι η Saab και η Volvo έχουν τρομερή τεχνογνωσία γιατί φτιάχνουν φορτηγά και αεροπλάνα.

Ε λοιπόν υπάρχει μια εταιρία πλέον που φτιάχνει αυτοκίνητα και διαστημόπλοια. Live with it και ανοίξτε λίγο το κεφάλι σας.

 

Λίγο αχταρμας με το συμπάθειο φίλε μου.

Σε ότι αφορά την οδήγηση να τα αυτοματοποίησουν όλα αν θέλουν(μακάρι..), εδώ μιλάμε όμως για διαφορετικό πράγμα  όπως τον κλιματισμό ή το ραδιόφωνο. 

Ο φίλος δηλαδή από πάνω που καλοκαίρι δεν έπαιζε η οθόνη και έλιωσε στο καινούριο και ακριβό αμάξι του, τι θα κέρδιζε με την αυτοματοποίηση;

  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, Αντικειμενικός είπε

Είμαστε σε ένα πολύ όμορφο για εμένα μεταβατικό στάδιο, όπου πολλά χρήσιμα πράγματα για εμάς και την ασφάλεια όλων θα αυτοματοποιηθουν. Δηλαδή που είναι το fun to drive στο να ρυθμίσεις την θερμοκρασία. Ή στο να ανάβεις το φλας. Έχουμε μπερδευτεί λίγο και λέμε ότι να ναι. 

Ή μήπως σας ενοχλεί που τα αεροπλάνα έχουν αυτοματοποιηθεί; ή μήπως οι πιλότοι το χαίρονται λιγότερο; 

Σπανίως έχω ανέβει υψηλότερα στην κλίμακα διαφωνίας συγκριτικά με αυτή την τοποθέτηση.

Η οδήγηση και οι οδικές συνθήκες επιβάλλουν φυσικά χειριστήρια, στους κρίσιμους τομείς ειδικότερα.

Δεν καθόμαστε σε πολυθρόνα του γραφείου όταν οδηγούμε για να είμαστε άνετοι. Σε πραγματικές συνθήκες υπάρχουν κάθε είδους επιταχύνσεις - επιβραδύνσεις, κραδασμοί κάθε είδους κλπ.

Ακόμη και το volume της multimedia οθόνης το σιχαθηκα σε μορφή + - (up down) και χωρίς δεύτερη σκέψη άλλαξα το σύστημα με περιστροφικό χειριστήριο έντασης ήχου.

Η αντιπαραβολή με την αεροπορία δεν έχει και τόσα πολλά κοινά σημεία με την οδήγηση στους δρόμους . Η αεροπορία είναι πολύ οργανωμένη και σηκώνει χαϊλίκια με οθόνες. Αν και μερικές φορές ξεχνάνε πως να πετάνε οι πιλότοι τα αεροπλάνα χειροκίνητα, όταν χρειαστεί, και για κάτι αισθητήρες  ταχύτητας (σωλήνες Pitot) είναι "ικανοί" να συντρίβονται στον Ατλαντικό.

Επεξ/σία από geopro
  • Like 1
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, Αντικειμενικός είπε

Εγώ λέω καλύτερα να επιστρέψουμε στα γαϊδουράκια. Έτσι δεν θα αποσπάται η προσοχή κανενός δολοφόνου με τα γρήγορα θανατηφόρα αυτοκίνητα. Τι διακόπτες, το χαϊδεύεις και έφυγες. Σταματάει με voice command.

Όλοι προσπεράσετε το σημείο του άρθρου που έλεγε ότι οι χρήστες έκαναν παράπονα γιατί κολλάει το σύστημα και δημιουργεί προβλήματα.

Είμαστε σε ένα πολύ όμορφο για εμένα μεταβατικό στάδιο, όπου πολλά χρήσιμα πράγματα για εμάς και την ασφάλεια όλων θα αυτοματοποιηθουν. Δηλαδή που είναι το fun to drive στο να ρυθμίσεις την θερμοκρασία. Ή στο να ανάβεις το φλας. Έχουμε μπερδευτεί λίγο και λέμε ότι να ναι. 

Ή μήπως σας ενοχλεί που τα αεροπλάνα έχουν αυτοματοποιηθεί; ή μήπως οι πιλότοι το χαίρονται λιγότερο; 

Κάποτε έλεγαν ότι η Saab και η Volvo έχουν τρομερή τεχνογνωσία γιατί φτιάχνουν φορτηγά και αεροπλάνα.

Ε λοιπόν υπάρχει μια εταιρία πλέον που φτιάχνει αυτοκίνητα και διαστημόπλοια. Live with it και ανοίξτε λίγο το κεφάλι σας.

 

Εχουν φυγει τα κουμπακια και οι μοχλοι απο τα αεροπλανα?Εχουν γινει αφης? Μαλλον οχι. Εβλεπα μια παρουσιαση ηλεκτρικου WW και καλα αυτονομια 430κμ ουτε 300 δεν εφτασε στην εθνικη και ενα βασικο που ανεφερε οταν ηθελε να αλλαξει λωριδα ενιωθε αντισταση απο το αυτοματο διατηρησης λωριδας και οταν αφηνε τα χερια του απο το τιμονι να διαπιστωσει την αυτοβοηθηση πολλες φορες εφευγε απο το δρομο. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 hours ago, Retromaniac said:

Επιτέλους, έπρεπε να τους κράξει όλους ο κόσμος για να καταλάβουν το αυτονόητο;

ναι. Παμε τωρα να κανουμε τα ιδια και για το Μινι. Πλεον Maxi θα επρεπε να λεγεται.

1 hour ago, Αντικειμενικός said:

Είμαστε σε ένα πολύ όμορφο για εμένα μεταβατικό στάδιο, όπου πολλά χρήσιμα πράγματα για εμάς και την ασφάλεια όλων θα αυτοματοποιηθουν. Δηλαδή που είναι το fun to drive στο να ρυθμίσεις την θερμοκρασία. Ή στο να ανάβεις το φλας. Έχουμε μπερδευτεί λίγο και λέμε ότι να ναι. 

Θελω απλα να εχω την επιλογη. Γιατι να την ρυθμιζει μονο του το αμαξι ή να πρεπει να περιμενω το λογισμικο να φορτώσει για να αλλαξω το καλοριφερ? Μου εσπασε τα νευρα το ID3 οταν ειχα μπει, ειχα ξεκινησει και καποιος ειχε αφησει ανοιχτο το καλοριφερ στο τερμα καλοκαιρι (troll).

 

Εκανα σιγουρα 200 μετρα μεχρι να μπορεσει να φορτωσει το λογισμικο, να βρω πως αλλαζει η θερμοκρασια για να το κλεισω! Απαραδεκτο? Ναι. Ενω κουμπακι, τσακ μπαμ.

1 hour ago, Black Demis said:

Fun το drive για ποιο λόγο να είναι ένα αυτοκίνητο πόλης και για ταξίδια που θα πας με συγκεκριμένο όριο ταχύτητας, fun to drive πρπει να είναι οχήματα για πίστα κλπ, συμβατικά οχήματα απλά είναι Μέσο να πας από σημείο α στο σημείο β

Αν υπαρχει αναγκη? Δεν θα μπορω να ελεγχω εγω ποσο θελω να ανοιξω ή οχι το αμαξι; Αν θελω να εχω χαμηλωτερη σχεση γιατι ειναι ανηφορα? Αν θελω να τραβηξω κατι? Αν εχω φορτωσει το αμαξι;

 

Επισης γιατι δεν υπαρχουν survey απο τις εταιριες για τα αμαξια τους? Αν παρω κατι, δεν θελει να ξερει η εταιρια τι μου αρεσει και τι οχι, μετα απο χρονια ή μηνες χρησης?

 

Επεξ/σία από Giorgos241
  • Like 2
Δημοσ.
1 hour ago, Αντικειμενικός said:

Εγώ λέω καλύτερα να επιστρέψουμε στα γαϊδουράκια. Έτσι δεν θα αποσπάται η προσοχή κανενός δολοφόνου με τα γρήγορα θανατηφόρα αυτοκίνητα. Τι διακόπτες, το χαϊδεύεις και έφυγες. Σταματάει με voice command.

Όλοι προσπεράσετε το σημείο του άρθρου που έλεγε ότι οι χρήστες έκαναν παράπονα γιατί κολλάει το σύστημα και δημιουργεί προβλήματα.

Είμαστε σε ένα πολύ όμορφο για εμένα μεταβατικό στάδιο, όπου πολλά χρήσιμα πράγματα για εμάς και την ασφάλεια όλων θα αυτοματοποιηθουν. Δηλαδή που είναι το fun to drive στο να ρυθμίσεις την θερμοκρασία. Ή στο να ανάβεις το φλας. Έχουμε μπερδευτεί λίγο και λέμε ότι να ναι. 

Ή μήπως σας ενοχλεί που τα αεροπλάνα έχουν αυτοματοποιηθεί; ή μήπως οι πιλότοι το χαίρονται λιγότερο; 

Κάποτε έλεγαν ότι η Saab και η Volvo έχουν τρομερή τεχνογνωσία γιατί φτιάχνουν φορτηγά και αεροπλάνα.

Ε λοιπόν υπάρχει μια εταιρία πλέον που φτιάχνει αυτοκίνητα και διαστημόπλοια. Live with it και ανοίξτε λίγο το κεφάλι σας.

Αντικειμενικός;

Ούτε καν....

  • Like 1
Δημοσ.

Citroen c3 2018, μπροστα ή από απέναντι παιρνάει ταρίφας ή φορτηγό που βγάζει ντουμάνι. Μέχρι να πάω στο μενού πού είναι η ανακύκλωση, έχω καρκινιάσει. Βάλτε ένα κουμπί βρε άχρηστοι.

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, barimagas είπε

Citroen c3 2018, μπροστα ή από απέναντι παιρνάει ταρίφας ή φορτηγό που βγάζει ντουμάνι. Μέχρι να πάω στο μενού πού είναι η ανακύκλωση, έχω καρκινιάσει. Βάλτε ένα κουμπί βρε άχρηστοι.

Μου έχει τύχει και μένα :(

  • Sad 1
Δημοσ.
50 minutes ago, barimagas said:

Citroen c3 2018, μπροστα ή από απέναντι παιρνάει ταρίφας ή φορτηγό που βγάζει ντουμάνι. Μέχρι να πάω στο μενού πού είναι η ανακύκλωση, έχω καρκινιάσει. Βάλτε ένα κουμπί βρε άχρηστοι.

Αν δεν είχες επιλέξει την έκδοση με τη φουλ έγχρωμη οθόνη θα είχες και φυσικούς επιλογεις. Ευτυχώς που μου έδωσαν αυτή την έκδοση από τη δουλειά γιατί τα επόμενα που φέραν είναι σαν το δικό σου και είναι απλά έκτρωμα ειδικά καλοκαίρι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...