Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, tasanton είπε

Ένας βασικότατος λόγος που δεν πήρα Golf τελευταίας γενιάς ήταν αυτός. Το αυτονόητο, να υπάρχουν φυσικά κουμπιά για το AC, θερμοκρασία, κλπ.

Αντίθετα, η Audi μια χαρά τα κράτησε. Φαίνεται εκεί στη VW τους έφαγε η πολλή τεχνολογία εις βάρος της λογικής.

Όχι απλά η AUDI είναι premium brand και το αυξημένο κόστος δεν την νοιάζει σε σχέση με την VW που πρέπει να το περιορίσει 

  • Like 3
  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η αθλιότητα της οθόνης αφής για βασικούς χειρισμούς θα έπρεπε να απαγορευτεί με νόμους.

ειναι θέμα ασφαλείας που έχει αναδειχθεί με έρευνες.

Τα φυσικά κουμπιά δημιουργούν muscle memory και μπορεί ο οδηγός να συνεχίσει να κοιτάζει το δρόμο. 
Εχουν κάνει υποχρεωτικά τόσα αλλά συστήματα ασφαλείας, και ακόμα δεν έχουν κάνει κίνηση για τις οθόνες αφής στην κεντρική κονσόλα.

  • Like 14
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, panosk111178 είπε

Όχι απλά η AUDI είναι premium brand και το αυξημένο κόστος δεν την νοιάζει σε σχέση με την VW που πρέπει να το περιορίσει 

Δεν ξέρω αν το γνωρίζεις αλλά η VW έχει την Audi....

  • Like 1
Δημοσ.

αυτη την αηδία κ με τα 'κουμπιά' αφής να σταματησούν μπορούν?

εκεί στην VW τα ερμα τα seat γιατί δεν τα αφηναν με αναλογικό κλιματισμό. 

Δημοσ.

Αν και κάτοχος full touch infotainment (Χ1) επιβεβαιώνω ότι 1 χρόνο μετά δεν τα έχω συνηθίσει καλά όσον αφορά τον κλιματισμό. Αναπόφευκτα παίρνεις τα μάτια σου για - επικίνδυνο - διάστημα μέχρι να κάνεις μια αλλαγή και να κεντράρει το δάχτυλο. Και άντε για θερμοκρασία είναι λίγο το διάστημα γιατί τα climate controls φαίνονται πάντα κάτω στην οθόνη. Εαν επιχειρήσεις να αλλάξεις κάτι άλλο π.χ. ροή αέρα, ένταση, θέρμανση καθίσματος κτλ κλάφτα.

  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επιτελους φανηκε η βλακεια που εκανε ο Musk που ακομα και τις ασφαλειες και τους γυαλοκαθαριστηρες επρεπε ΟΤΑΝ οδηγας που πρεπει να προσεχεις τον δρομο να κανεις browsing μεχρι να βρεις το σωστο μενου για τα βασικα. Η αλλη ειδηση που δεν την εχω δει σε ελληνικα site ειναι οταν σε περιπτωση που ειτε απο τρακαρισμα ειτε απο βλαβη ή κολλημα ή ελλειψη μπαταριας δεν εχεις οθονη δε μπορεις να ανοιξεις ουτε τις ασφαλειες και εσπαγαν απεξω σε τρακαρισματα το τζαμι για να βγαλουν τους οδηγους οταν η πορτα μπορουσε μηχανικα να ανοιξει.

Τα φυσικα κουμπια ειναι η μονη λυση οταν θες τα ματια σου να προσεχουν τον δρομο, εγω προχτες παραλιγο να τρακαρω μονο και μονο επειδη στο τηλεφωνο που ηδη κρατουσα δεν εμφανιζονταν το πρασσινο κουμπι για να απαντησω την κληση και επαιξα με το μενου το πολυ 2-3 δευτερολεπτα το οποιο ηταν αρκετο για να τρακαρω το αμαξι που ειχε σταματησει μπροστα μου.

Η ΕΕ πρεπει να απαγορευσει να μην υπαρχουν φυσικα κουμπια στα αυτοκινητα

Επεξ/σία από KukuRukuGR
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα φυσικά κουμπιά δεν συγκρίνονται με οθόνες αφής. Καμία σχέση στο feedback που παίρνεις και είναι κάτι σημαντικό στην οδήγηση.

Εντύπωση μου κάνανε μερικά σχόλια για οπισθοδρομικότητα. Ξέρετε... δεν είναι όλα "οθόνες αφής, τεχνολογία κλπ". Μερικά πράγματα όπως και να το κάνουμε είναι πολύ καλύτερα "παραδοσιακά".

Επεξ/σία από atypicalcoder
  • Like 4
Δημοσ.

Επιτέλους ας κάνει κάποιος την αρχή . Δεν γίνεται από το αναμα του κλιματιστικού έως τα φώτα να πρέπει να βασίζεσαι στην οθόνη  .

  • Like 4
Δημοσ.
9 hours ago, tasanton said:

Ένας βασικότατος λόγος που δεν πήρα Golf τελευταίας γενιάς ήταν αυτός. Το αυτονόητο, να υπάρχουν φυσικά κουμπιά για το AC, θερμοκρασία, κλπ.

Αντίθετα, η Audi μια χαρά τα κράτησε. Φαίνεται εκεί στη VW τους έφαγε η πολλή τεχνολογία εις βάρος της λογικής.

και τι πήρες τελικά?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν έχει να κάνει με την οθόνη αφής. 

Η VW έβαζε κουμπιά αφής με ένα πολύ απαλό feedback (δόνηση) στο τιμόνι και στο ταμπλό. 

Δεν καταλάβαινες εάν τα πατούσες ή όχι και επίσης ενεργοποιούνταν πολύ εύκολα, με μια ελάχιστη αφή, και τα πατούσες κατά λάθος.  

Επεξ/σία από Vasilisxd
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι βασικές λειτουργίες, πχ στον κλιματισμό, τουλάχιστον ένα μέρος των βασικών χειριστηρίων ένα ΟFF/AUTO πχ, πρέπει να παραμένουν σε φυσικά κουμπιά. Οι ειδικές ρυθμίσεις, και λεπτομέριες μπορούν να πάνε στο infotainment.

Κάτοχος ενός pegeuot που ο κλιματισμός ρυθμίζεται από την οθόνη, το καλοκαίρι, λόγο υπερθέρμανσης (μαλλον) η οθόνη δεν άναψε, παρέμεινε μαύρη και δεν μπορούσα να ανοίξω τον κλιματισμό σωστά. Υπάρχουν δύο φυσικά κουμπιά σχετικά, το ένα κλείνει τελείως τον κλιματισμό και το άλλο ανοίγει φούλ τον αέρα στη μέγιστη ταχύτητα, κανενα από τα δύο δεν είναι η συνήθης λειτουργία.... 

Πέρα λοιπόν από τα θέματα ασφαλείας που θίξατε παραπάνω υπάρχει και η παράμετρος ότι οι οθόνες μπορεί να μην είναι διαθέσιμες για κάποιο λόγο, ενώ ένα κουμπί που πάει στην mcu είναι πάντα εκεί.

Πρέπει να υπάρξει ένα πρότυπο, που να ορίζει ποιές είναι οι μίνιμουμ λειτουργίες που πρέπει να είναι διαθέσιμες σε φυσικά κουμπιά, δεν γινεται αλλιως....

Επεξ/σία από evark
  • Like 7
  • Confused 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, bilya είπε

αυτη την αηδία κ με τα 'κουμπιά' αφής να σταματησούν μπορούν?

εκεί στην VW τα ερμα τα seat γιατί δεν τα αφηναν με αναλογικό κλιματισμό. 

εμενα εχει παντως, μοντελο 2016...

1 ώρα πριν, KukuRukuGR είπε

Επιτελους φανηκε η βλακεια που εκανε ο Musk που ακομα και τις ασφαλειες και τους γυαλοκαθαριστηρες επρεπε ΟΤΑΝ οδηγας που πρεπει να προσεχεις τον δρομο να κανεις browsing μεχρι να βρεις το σωστο μενου για τα βασικα. Η αλλη ειδηση που δεν την εχω δει σε ελληνικα site ειναι οταν σε περιπτωση που ειτε απο τρακαρισμα ειτε απο βλαβη ή κολλημα ή ελλειψη μπαταριας δεν εχεις οθονη δε μπορεις να ανοιξεις ουτε τις ασφαλειες και εσπαγαν απεξω σε τρακαρισματα το τζαμι για να βγαλουν τους οδηγους οταν η πορτα μπορουσε μηχανικα να ανοιξει.

Τα φυσικα κουμπια ειναι η μονη λυση οταν θες τα ματια σου να προσεχουν τον δρομο, εγω προχτες παραλιγο να τρακαρω μονο και μονο επειδη στο τηλεφωνο που ηδη κρατουσα δεν εμφανιζονταν το πρασσινο κουμπι για να απαντησω την κληση και επαιξα με το μενου το πολυ 2-3 δευτερολεπτα το οποιο ηταν αρκετο για να τρακαρω το αμαξι που ειχε σταματησει μπροστα μου.

Η ΕΕ πρεπει να απαγορευσει να μην υπαρχουν φυσικα κουμπια στα αυτοκινητα

και κινητα

  • Like 1
Δημοσ.

Ας βγάλουν κανα σοβαρό αυτοκίνητο που δε βγάζει βλάβη από τον πρώτο μέχρι και πέμπτο μήνα και μετά ας το συζητήσουμε. Κάθε μέρα βλέπω ηλεκτρικά που τα μαζεύουν από το δρόμο και τα πηγαίνουνε στις Αντιπροσωπείες. Ακόμα και στον εργοδότη μου καινούργιο Audi μέσα σε ένα μήνα πρόβλημα σε κάποιο καλώδιο και πλέον ενάμιση μήνα τώρα δεν έχει αυτοκίνητο. Ποιότητα μόνο

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...