Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έλαβα ένα mail που έγραφε ότι η διεύθυνση mail που αντιστοιχεί στο λογαριασμό Netflix άλλαξε. Κοιτάζω τη διεύθυνση ήταν legit Netflix διεύθυνση. Χωρίς να κάνω κλικ πουθενά στο mail πάω να ανοίξω το Netflix από την τηλεόραση όπου ήταν στο login screen, πάω να συνδεθώ, αλλά δεν μπαιναν τα credentials. Κάνω reset password και συνδέομαι αλλά βλέπω ένα κενό λογαριασμό χωρίς συνδρομή, χωρίς συνδεδεμένη κάρτα.

Πηγαίνω στο pc να επικοινωνήσω με το support και το μόνο mail που έχουν είναι support για το Netflix store, το οποίο δεν εξυπηρετεί σχετικά με ζητήματα λογαριασμού.

Ανοίγω το support chat και κυριολεκτικά μιλάγα με μποτάκια τα οποία μου ζητουσανε στοιχεία κάρτας. Λεω δεν παίζει να υπάρχει εταιρία που να ζητάει τέτοια στοιχεία. Ανοίγω από το app του κινητού το support πάλι τα ίδια. Επισυνάπτω και screenshot της συνομιλίας.

Προς το παρόν έχω αλλάξει τα πάντα όλα σε mail και κωδικούς καθώς και έλαβα επιπλέον βήματα ασφαλείας. Επίσης έχω επικοινωνήσει με τη τράπεζα να κόψει οποιαδήποτε επόμενη χρέωση από Netflix.

Έχει κανείς εμπειρία να μου πει πως να κινηθώ για ανάκτηση;

Screenshot_2023-12-15-18-56-25-77_3aea4af51f236e4932235fdada7d1643.jpg

Screenshot_2023-12-15-18-54-26-17_3aea4af51f236e4932235fdada7d1643.jpg

Δημοσ.

Εγω μια μερα ελαβα mail ευχαριστουμε για την επανεναρξη της συνδρομης σας! Και 2 λεπτα μετα ενημερωση για αλλαγη password. Δεν ειχα κανει τιποτα απο τα 2 κ πρακτικα ειχα κλειδωθει και εξω απο το λογαριασμο μου. Επικοινωνησα αμεσα με το support, εγινε καταργηση του λογαριασμου, επιστροφη χρηματων και ανοιξα καινουργιο με αλλα στοιχεια. Επισης αφαιρεσα απο το Paypal την ανανεωση σε Netflix χωρις επιβεβαιωση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...