Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ είχα δει το καλοκαίρι στο site του Κωτσόβολου ένα κινητό, το Xiaomi 12 Pro. Το κινητό αυτό αξίζει πάνω από 600€ και στο site του Κωτσόβολου είχε 299€ αλλά μόνο για παραλαβή από το κατάστημα της Πάτρας. Δηλαδή δεν γινόταν καν να το παραγγείλεις ώστε να στο κάνουν κράτηση για το κατάστημα της Πάτρας, μόνο να περάσεις από εκεί να το πάρεις. Όταν τους πήρα τηλέφωνο να τους ρωτήσω για αυτή την τιμή που είχαν ανεβάσει μου είπαν πως το κινητό έχει εξαντληθεί. Παρόλαυτα συνέχισαν να έχουν την ίδια ακριβώς τιμή στο eshop τους και να γράφει διαθέσιμο....

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, dkstopo είπε

Το θέμα είναι να πιαστούν οι στόχοι, ασχετα εάν μετά από μηνες δεν θα γίνει λόγω ακυρώσεων μη παράδοσης, τα μπόνους θα έχουν δωθεί εκεί που πρέπει ;) καλές γιορτές 

Μεγάλη αλήθεια δυστυχώς.

Δημοσ.

Καλημερα ,ειναι συνηθης τακτικη ολων των μεγαλων καταστηματων.

Εγω την πατησα απο το Πλαισιο .Βεβαια προχωρησα σε καταγγελια κ στη Γ.Γ.ΕΜΠΟΡΙΟΥ κ στο Συνηγορο Καταναλωτη!

Δημοσ.
20 ώρες πριν, doubleh είπε

Η απάντηση αυτή μοιάζει λες κ την έγραψε το τμήμα δημοσίων σχέσεων της Κωτσοβολος.

Επιεικώς απαράδεκτη κατ εμέ. Κ εξηγούμαι.

1. Δεν ενδιαφέρει κανέναν πώς η κάθε εταιρεία ενημερώνει τον πελάτη για τη διαθεσιμότητα. Η παραπληροφορηση είναι παράνομη. Αυτό που αναφέρεις είναι απλά σοφιστια.

2. Αν κάνεις καιρό να πάρεις τα λεφτά σου πίσω, τότε προφανώς στα κρατάει. Ακόμα κ μια εβδομάδα να θέλει είναι απαράδεκτο. Ας μην το δικαιολογουμε. Ο καθένας χρειάζεται τα χρήματά του.

3. Άσχετο νομίζω με το νήμα.

4. Ποια είναι αυτά το φοβερά σενάρια που δημιούργησαν και ποιοι;

Θα έθιγε το τμήμα δημοσίων σχέσεων τις παρασπονδίες τους ; Δε νομίζω.

Με τον Κωτσόβολο έχουμε φτάσει σε εξωδικαστική αντιδικία, με δικηγόρο/κατίνα της δούλεψής τους. Πλην από αυτή, διάφορες άλλες προστριβές κατά καιρούς για την προβληματική πολιτική εξυπηρέτησης, της οποίας ήμουν πολύ σύντομα θύμα τους.

Στο δια ταύτα, δεν τους επιτρέπω να με θίξουν ούτε στο ελάχιστο. Και κανένας μας δε θα έπρεπε. Εάν συμβεί αυτό, υπάρχουν ανέξοδες, πλην χαμένου χρόνου, μέθοδοι για να τους επαναφέρουμε στην τάξη (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, Συνήγορος του Καταναλωτή κτλ).

Αλλά στα πολλά χρόνια που είμαι πελάτης τους, ουδέποτε διέκρινα ή πληροφορήθηκα για άλλους περί ομηρίας προκαταβολής παραγγελίας. Από τη στιγμή που θα αιτηθεί κάποιος ακύρωση, εκδίδεται άμεσα το αντίστοιχο παραστατικό και υποχρεούνται σε άμεση εξόφληση. Εάν καθυστερούν, ενδεχομένως ευθύνεται η τράπεζα που εξυπηρέτησε τη συναλλαγή, όπως συμβαίνει άλλωστε με τις δόσεις πιστωτικής.

Εάν η "παραπληροφόρηση" (προφανώς δε στέκει νομικά ο όρος σε αυτή την περίπτωση) λόγω προβληματικής ενημέρωσης αποθήκης ήταν παράνομη, δε θα υπήρχε αγορά λιανικής και ειδικά χονδρικής, θα ήταν όλοι πίσω από τα σίδερα ή πτωχευμένοι. Όχι, δεν είμαι νομικός.

14 ώρες πριν, Donmitsos10 είπε

Τίποτα αναληθές και νομίζω ήμουν πολύ ακριβής. Ακύρωσα παραγγελία και μου επέστρεψαν τα χρήματα μετά από μήνες. Είχε έρθει η δόση και συζητούσα με τη τράπεζα αν πρέπει να την πληρώσω η όχι και τι επίπτωση θα έχει σε μένα. Και δεν έβγαζα άκρη ούτε από κοντά σε φυσικό κατάστημα ούτε από το τηλέφωνο. Ναι μετά από κάποιους μήνες όντως επέστρεψαν τα χρήματα. Αλλά πέρασε καιρός που εγώ τραβούσα άγχος για το τι θα γίνει με τη τράπεζα. Κομπλέ; 

Δυστυχώς οι τράπεζες τραβάνε πολύ το σχοινί. Άρα δεν είναι 100% αληθές ότι ευθύνεται αποκλειστικά ο κάθε Κωτσόβολος για αυτή την καθυστέρηση. Προσοχή: οι τραπεζικοί εκπρόσωποι είναι πιο εκπαιδευμένοι στη διάδοση ψεμάτων που καλύπτουν τις δικές αστοχίες παρά ο μέσος υπάλληλος του Κωτσόβολου.

Γι' αυτό και όταν καταγγέλλουμε, το κάνουμε εναντίον και του καταστήματος και της τράπεζας, είναι εξίσου υπόλογοι. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο κοτσοβολος είναι να πας να πάρεις αμεσα απο εκει κατι αμεσα ,χωρίς να περιμένεις εν γνώση σου οτι θα πληρώσεις και κατι παραπάνω. Οτι μπαίνετε σε διαδικασία προπαραγγελιας ή παραγγελίας μεσω ίντερνετ απο εκει δεν το καταλαβαίνω.  Άμα είναι να μπεις σε αυτή τη διαδικασία παραγγέλνεις μεσω Σκρουτζ,  BestPrice,  και θα αγοράσεις και πολυ φθηνότερα.  Και μία χαρά είναι τα eshops,  το 95% εδω και τουλάχιστον 10 χρόνια, το αγοραζω απο εκει,  ΠΟΛΥ φθηνότερα, συνήθως μιση τιμη απ τον κοτσοβολο (τελευταία αγορα fold 5 512 1100, οταν στον κοτσοβολο εκανε 2000), και πότε σχεδόν δεν ειχα το παραμικρό πρόβλημα. Σε πάνω απο 150 παραγγελίες ζήτημα να ειχα 1 φορα θυμάμαι μικροπροβλημα και εβγαλα ακρη  σίγουρα καλύτερα απ τον κοτσοβολο. Αν αποδίδουν φπα ή οχι δεν το ξέρει ο πελάτης ουτε πρέπει να τον ενδιαφέρει, ειναι δουλειά του κράτους να ελενχει.

Επεξ/σία από oldnew
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 18/12/2023 στις 10:56 ΜΜ, kostbo είπε

Καλησπέρα, θα ήθελα να αναφέρω την απάτη που κάνει ο Κωτσόβολος με συσκευές Σαμ, για δεύτερη φορά μέσα στο 23. Η πρώτη ήταν Ιούλιο όπου εμφάνισε το Tab S8+ 5G στα 389€ και ξαφνικά δεν παραδόθηκε σε κανέναν. Γνωρίζω δεκάδες που έκαναν αγορά και ο Κωτσόβολος δεν παρέδωσε τίποτα. Μάλιστα υπάρχουν άτομα που ακόμη δεν έχουν παραλάβει και ο Κωτσόβολος κρατάει τα χρήματα καθώς αναφέρει ότι ξαφνικά ο προμηθευτής τους δεν το φέρνει πια ως δια μαγείας, και προσφέρει κουπόνι 20€ εκτός αν τους πιέσεις πολύ και δώσουν 100€. Το Δεκέμβριο, παρουσίασε (ακόμη ενεργή είναι) προσφορά το Fold 4, στα 569€, με διαθέσιμα προιόντα μόνο σε καταστήματα, αλλά εάν πάρεις τηλ ή πας σε κατάστημα σου λένε εξαντλήθηκε. Οι αγγελίες είναι ακόμη και σήμερα αναρτημένες και βάζουν τον κόσμο στο τρυπάκι να πάει στο κατάστημα και σίγουρα αν δεν βρει αυτό που θέλει να πάρει κάτι άλλο από το κατάστημά τους. Ενώ στο BF ότι προιόν εξαντλούταν , διεγραφόταν στο λεπτό, μία το καλοκαίρι όπου μάζευαν χρήματα και μία τώρα εξαπατούν ξεκάθαρα τους καταναλωτές

Φίλε λες ψέματα,εγώ είδα το fold 4 στα 569 και το flip 4 στα 345 σήμερα 20-12-2023

Δημοσ.

Καλησπέρα σας , σε εμένα έτυχε σε smartwatch Apple 6 , το οποίο το είχε σε προσφορα 100 ευρώ (από 499- όχι εκθεσιακό ) .. εννοείται δεν το παρέλαβα ποτε … καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή ( 4 μήνες χωρίς καμια ενημέρωση , παρα τα παρα πολλα τηλέφωνα και επιβεβαιώσεις ότι θα με καλέσουν ) .Το υπουργείο ανάπτυξης … με ενημέρωσε ότι ελέγχεται και θα έρθει σύντομα ανακοίνωση (τα 2.000.000 πρόστιμο) . Μακριά από Κωτσόβολο είναι αναξιόπιστος ειδικά το eshop του 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Vagus. είπε

Θα έθιγε το τμήμα δημοσίων σχέσεων τις παρασπονδίες τους ; Δε νομίζω.

Με τον Κωτσόβολο έχουμε φτάσει σε εξωδικαστική αντιδικία, με δικηγόρο/κατίνα της δούλεψής τους. Πλην από αυτή, διάφορες άλλες προστριβές κατά καιρούς για την προβληματική πολιτική εξυπηρέτησης, της οποίας ήμουν πολύ σύντομα θύμα τους.

Στο δια ταύτα, δεν τους επιτρέπω να με θίξουν ούτε στο ελάχιστο. Και κανένας μας δε θα έπρεπε. Εάν συμβεί αυτό, υπάρχουν ανέξοδες, πλην χαμένου χρόνου, μέθοδοι για να τους επαναφέρουμε στην τάξη (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, Συνήγορος του Καταναλωτή κτλ).

Αλλά στα πολλά χρόνια που είμαι πελάτης τους, ουδέποτε διέκρινα ή πληροφορήθηκα για άλλους περί ομηρίας προκαταβολής παραγγελίας. Από τη στιγμή που θα αιτηθεί κάποιος ακύρωση, εκδίδεται άμεσα το αντίστοιχο παραστατικό και υποχρεούνται σε άμεση εξόφληση. Εάν καθυστερούν, ενδεχομένως ευθύνεται η τράπεζα που εξυπηρέτησε τη συναλλαγή, όπως συμβαίνει άλλωστε με τις δόσεις πιστωτικής.

Εάν η "παραπληροφόρηση" (προφανώς δε στέκει νομικά ο όρος σε αυτή την περίπτωση) λόγω προβληματικής ενημέρωσης αποθήκης ήταν παράνομη, δε θα υπήρχε αγορά λιανικής και ειδικά χονδρικής, θα ήταν όλοι πίσω από τα σίδερα ή πτωχευμένοι. Όχι, δεν είμαι νομικός.

Δυστυχώς οι τράπεζες τραβάνε πολύ το σχοινί. Άρα δεν είναι 100% αληθές ότι ευθύνεται αποκλειστικά ο κάθε Κωτσόβολος για αυτή την καθυστέρηση. Προσοχή: οι τραπεζικοί εκπρόσωποι είναι πιο εκπαιδευμένοι στη διάδοση ψεμάτων που καλύπτουν τις δικές αστοχίες παρά ο μέσος υπάλληλος του Κωτσόβολου.

Γι' αυτό και όταν καταγγέλλουμε, το κάνουμε εναντίον και του καταστήματος και της τράπεζας, είναι εξίσου υπόλογοι. 

Πιθανόν να ήταν λάθος και των 2. Εγώ ξέρω ότι η τράπεζα μου έστελνε μέχρι και γραπτές αποδείξεις ενώ ο κότσος με έστελνε απτον έναν υπάλληλο στον άλλο και με διαβεβαίωναν ότι όλα θα πάνε καλά. Θέλω να πω, οκ δεν ξέρω 100% τι έγινε αλλά έβγαζε μάτι ποιος ήξερε τη δουλειά και ποιος δεν ήξερε που παν τα 4

Δημοσ.

Εαν θελουν να σου επιστρεψουν ποσο που πληρωσες με δοσεις μεσω πιστωτικης υπαρχει τροπος..

α)Εκδοση πιστωτικου και ψωνιζεις οτι θες.

β)Εκδοση πιστωτικου , ψωνιζεις κατι και το επιστρεφεις με επιστροφη χρηματων... Οι δοσεις συνεχιζουν αλλα εχεις παρει τα μετρητα..

Το β δυσκολα θα στο κανουν αλλα γινεται.... (Γνωστο σε μαγαζι να εχεις και γινεται)

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 20/12/2023 στις 1:04 ΠΜ, karamouzas9 είπε

Εγώ είχα δει το καλοκαίρι στο site του Κωτσόβολου ένα κινητό, το Xiaomi 12 Pro. Το κινητό αυτό αξίζει πάνω από 600€ και στο site του Κωτσόβολου είχε 299€ αλλά μόνο για παραλαβή από το κατάστημα της Πάτρας. Δηλαδή δεν γινόταν καν να το παραγγείλεις ώστε να στο κάνουν κράτηση για το κατάστημα της Πάτρας, μόνο να περάσεις από εκεί να το πάρεις. Όταν τους πήρα τηλέφωνο να τους ρωτήσω για αυτή την τιμή που είχαν ανεβάσει μου είπαν πως το κινητό έχει εξαντληθεί. Παρόλαυτα συνέχισαν να έχουν την ίδια ακριβώς τιμή στο eshop τους και να γράφει διαθέσιμο....

Να ξέρεις ότι όταν βλέπεις διαθεσιμότητα μόνο σε κατάστημα, υπάρχει πάρα πολύ μεγάλη πιθανότητα να αναφέρονται σε εκθεσιακά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...