kostbo Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2023 Καλησπέρα, θα ήθελα να αναφέρω την απάτη που κάνει ο Κωτσόβολος με συσκευές Σαμ, για δεύτερη φορά μέσα στο 23. Η πρώτη ήταν Ιούλιο όπου εμφάνισε το Tab S8+ 5G στα 389€ και ξαφνικά δεν παραδόθηκε σε κανέναν. Γνωρίζω δεκάδες που έκαναν αγορά και ο Κωτσόβολος δεν παρέδωσε τίποτα. Μάλιστα υπάρχουν άτομα που ακόμη δεν έχουν παραλάβει και ο Κωτσόβολος κρατάει τα χρήματα καθώς αναφέρει ότι ξαφνικά ο προμηθευτής τους δεν το φέρνει πια ως δια μαγείας, και προσφέρει κουπόνι 20€ εκτός αν τους πιέσεις πολύ και δώσουν 100€. Το Δεκέμβριο, παρουσίασε (ακόμη ενεργή είναι) προσφορά το Fold 4, στα 569€, με διαθέσιμα προιόντα μόνο σε καταστήματα, αλλά εάν πάρεις τηλ ή πας σε κατάστημα σου λένε εξαντλήθηκε. Οι αγγελίες είναι ακόμη και σήμερα αναρτημένες και βάζουν τον κόσμο στο τρυπάκι να πάει στο κατάστημα και σίγουρα αν δεν βρει αυτό που θέλει να πάρει κάτι άλλο από το κατάστημά τους. Ενώ στο BF ότι προιόν εξαντλούταν , διεγραφόταν στο λεπτό, μία το καλοκαίρι όπου μάζευαν χρήματα και μία τώρα εξαπατούν ξεκάθαρα τους καταναλωτές 8 1
Donmitsos10 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2023 Πριν από 2 χρόνια αγόρασα με πιστωτική (δώσεις) ένα PlayStation 5 το οποίο ήταν σε καλή τιμή και υποτίθεται άμεσα διαθέσιμο. Με ενημέρωσαν ότι τελικά δεν είναι και θα ερχόταν από το προμηθευτή σε κανένα 6μηνο. Πέρασαν πολλοί μήνες για να γυρίσουν τα χρήματα και να σβηστεί το χρέος μου στη τράπεζα. Και φυσικά για να γίνει έπεσε και πολύ τηλέφωνο. Εντωμεταξύ δεν μου έδωσαν κανένα κουπόνι. Μόνο ταλαιπωρία άγχος και νεύρα 2 4
dkstopo Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2023 Τα τζιμανια της προώθησης για να δείχνουν νούμερα κάνουν ότι μλκ τους περασει από το κεφάλι. Το έκαναν συχνά πυκνά παλιότερα. Νομιζω ότι δίνουν και συνεντεύξεις και εδώ μέσα κατα καιρούς αλλά ούτε λόγος να τους ρωτήσουν… διαφήμιση γαρ…. 4 1
kostbo Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2023 6 λεπτά πριν, dkstopo είπε Τα τζιμανια της προώθησης για να δείχνουν νούμερα κάνουν ότι μλκ τους περασει από το κεφάλι. Το έκαναν συχνά πυκνά παλιότερα. Νομιζω ότι δίνουν και συνεντεύξεις και εδώ μέσα κατα καιρούς αλλά ούτε λόγος να τους ρωτήσουν… διαφήμιση γαρ…. Το θέμα είναι να βάζεις δημοφιλή προιόντα σε εξευτελιστικές τιμές με ανταγωνιστές, και ξαφνικά να επικαλούνται ότι δεν τα φέρνει ο προμηθευτής... και όταν τους λες μα η Σαμ τα φέρνει, σου λένε δεν τα παίρνουμε από τη Σαμ, και όταν επιμένεις και τους λες ωραία πειτε μου τον προμηθευτή να τον πάρω εγώ σου λένε δεν μπορούμε να σας πούμε από που τα φέρνουμε 4
eselor Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 18 Δεκεμβρίου 2023 Ναι! Και σε εμένα συνέβη αντίστοιχο με S23. Τους κάλεσα, τους έκραξα για να χαλαρώσω λίγο και τώρα αναμένω να βρω λιγο χρόνο να προχωρήσω στην γνωστή καταγγελία στην προστασία του καταναλωτή. Άμεσα διαθέσιμο το κινητό, 25 μέρες μετά απλά πατάνε ακύρωση. Ξεφτίλες. Κανένα πρόβλημα. Γλιτώσατε την "προσφορά" αλλά θα φάτε 20.000 ευρώ (μακάρι) πρόστιμο για ακόμη μία φορά. Θα έλεγα να κάνετε όλοι καταγγελία. Ναι θέλει 2 ωρίτσες γράψιμο και 2 χρόνια αναμονή. Αλλα θα τα φάνε. Το θεμα ειναι να κάνουμε όλοι καταγγελίες. Να μπαίνει μέσα η ΔΕΗ. Εννοώ ο Κωτσόβολος. 10 3
Nickfoxjr Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2023 Για αυτούς τους λόγους και για παραπλανητικές εκπτώσεις έφαγαν 2 εκατομμύρια πρόστιμο. https://www.kathimerini.gr/economy/local/562782082/prostimo-2-ekat-eyro-gia-paraplanitikes-ekptoseis-stin-dixons/ 5 1
Exorgistis Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2023 Για δοκίμασε εδω: https://kataggelies.mindev.gov.gr/ 3
Nomadromanos Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2023 Επιτέλους ρε παίδες σταματήστε να αγοράζετε από αυτήν την εταιρεία. Τόσες πλέον έχουν με δόσεις η το παραδοσιακό μετρητής. Στο σκρουτζ σίγουρα θα βρείτε και φθηνότερα και αν δε βρείτε δε θα σας κοροϊδεύσουν. Δώστε κάτι παραπάνω και αφήστε τον μέγα απατεώνα. Χρόνια πλέον δε ψωνίζω από αυτόν. 6
Vagus. Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Να είμαστε ακριβείς. Η ενημέρωση της αποθήκης σε συνάρτηση με το eshop δεν καθιστά, ακόμα, αδίκημα κάποιου είδους. Συνιστά κακή οργάνωση. Αλλά η δραματοποίηση "ο Κωτσόβολος κρατάει χρήματα" θεωρώ πως είναι άτοπη. Κανένας Κωτσόβολος δεν μπορεί να κρατήσει το παραμικρό ευρώ εάν δεν εξυπηρετήσει μια παραγγελία. Εφόσον καταβλήθηκε πόσο αγοράς και δεν παραδίδει, ανεξαρτήτως χρονικού διαστήματος, ο επίδοξος αγοραστής μπορεί να ζητήσει ακύρωση της παραγγελίας και να λάβει πίσω το ποσό αυτό, εξ ολοκλήρου. Επίσης, μέχρι και να ανοιχτεί ένα προϊόν, κάθε αγοραστής δικαιούται υπαναχώρηση από την αγορά και επιστροφή του ποσού που κατέβαλε, χωρίς εξαίρεση, δια νόμου. Τα κουπόνια που δίνει για να γλυκάνει τη δυσαρέσκεια είναι θεμιτά ναι μεν, δεν αναβαθμίζουν απαραίτητα το επίπεδο εξυπηρέτησης. Κραξτε ελεύθερα για καθυστερήσεις, για έλλειψη οργάνωσης, για κακή επικοινωνία αλλα μη δημιουργείτε αναληθή σενάρια. Για παρασπονδίες σχετικά με εκπτώσεις, ευτυχώς ελέγχονται και τιμωρούνται αναλόγως. Επίσης, βασική πληροφορία, ο Κωτσόβολος είναι σε φάση αποδιοργάνωσης, είναι εμφανέστατο φαινόμενο μέσα σε κάθε κατάστημα. Ίσως η ΔΕΗ, που κακοδιαχειρίζεται τον εαυτό της, να τον αναβαθμίσει. Επεξ/σία 19 Δεκεμβρίου 2023 από Vagus. 3
asus73g Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2023 49 λεπτά πριν, Vagus. είπε Να είμαστε ακριβείς. Η ενημέρωση της αποθήκης σε συνάρτηση με το eshop δεν καθιστά, ακόμα, αδίκημα κάποιου είδους. Συνιστά κακή οργάνωση. Αλλά η δραματοποίηση "ο Κωτσόβολος κρατάει χρήματα" θεωρώ πως είναι άτοπη. Κανένας Κωτσόβολος δεν μπορεί να κρατήσει το παραμικρό ευρώ εάν δεν εξυπηρετήσει μια παραγγελία. Εφόσον καταβλήθηκε πόσο αγοράς και δεν παραδίδει, ανεξαρτήτως χρονικού διαστήματος, ο επίδοξος αγοραστής μπορεί να ζητήσει ακύρωση της παραγγελίας και να λάβει πίσω το ποσό αυτό, εξ ολοκλήρου. Επίσης, μέχρι και να ανοιχτεί ένα προϊόν, κάθε αγοραστής δικαιούται υπαναχώρηση από την αγορά και επιστροφή του ποσού που κατέβαλε, χωρίς εξαίρεση, δια νόμου. Τα κουπόνια που δίνει για να γλυκάνει τη δυσαρέσκεια είναι θεμιτά ναι μεν, δεν αναβαθμίζουν απαραίτητα το επίπεδο εξυπηρέτησης. Κραξτε ελεύθερα για καθυστερήσεις, για έλλειψη οργάνωσης, για κακή επικοινωνία αλλα μη δημιουργείτε αναληθή σενάρια. Για παρασπονδίες σχετικά με εκπτώσεις, ευτυχώς ελέγχονται και τιμωρούνται αναλόγως. Επίσης, βασική πληροφορία, ο Κωτσόβολος είναι σε φάση αποδιοργάνωσης, είναι εμφανέστατο φαινόμενο μέσα σε κάθε κατάστημα. Ίσως η ΔΕΗ, που κακοδιαχειρίζεται τον εαυτό της, να τον αναβαθμίσει. Φίλε μου ο τρόπος πληρωμής καθορίζει και τον τρόπο επιστροφής των χρημάτων. Δυστυχώς αν κάποιος έχει επιλέξει πληρωμή με πιστωτική κάρτα μέσω δόσων, δεν μπορουν να σβήσουν την οφειλή άμεσα. Γινεται η χρέωση κανονκά στην κάρτα κάθε μήνα απο την τράπεα και η εταιρεία κάνει καθε μήνα αντιλογισμό, δινοντας μόνο το ποσό της δόσης. Γενικά είναι να μην μπλέξεις. Για να μην την ξαναπατήσω πάντα κάνω ηλεκτρονικά την παραγγελία μέσω διαδικτυου και βαζω ως τροπο πληρωμής καταθεση σε τραπεζικο λογαρισμό. Η παραγγελια δεσμευεται γαι 6 ημέρες και στην συνεχεια μεταβαίνω σε καταστημα της αλυσιδας, σιγουρευομαι πως το προιόν είναι δεσμευμένο στις αποθήκες τους στο όνομα μου και αλλαζω στο ταμέιο τρόπο πληρωμής με χρέωση πιστωτικής σε Χ δόσεις ή μετρητά. Ειναι η καλύτερη λύση να μην ταλαιπωρειται καποιος με τα προϊοντα κραχτες που υποτιθεται πως έχουν διαθεσιμα.... 3
doubleh Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2023 1 ώρα πριν, Vagus. είπε Να είμαστε ακριβείς. 1. Η ενημέρωση της αποθήκης σε συνάρτηση με το eshop δεν καθιστά, ακόμα, αδίκημα κάποιου είδους. Συνιστά κακή οργάνωση. 2. Αλλά η δραματοποίηση "ο Κωτσόβολος κρατάει χρήματα" θεωρώ πως είναι άτοπη. Κανένας Κωτσόβολος δεν μπορεί να κρατήσει το παραμικρό ευρώ εάν δεν εξυπηρετήσει μια παραγγελία. Εφόσον καταβλήθηκε πόσο αγοράς και δεν παραδίδει, ανεξαρτήτως χρονικού διαστήματος, ο επίδοξος αγοραστής μπορεί να ζητήσει ακύρωση της παραγγελίας και να λάβει πίσω το ποσό αυτό, εξ ολοκλήρου. 3. Επίσης, μέχρι και να ανοιχτεί ένα προϊόν, κάθε αγοραστής δικαιούται υπαναχώρηση από την αγορά και επιστροφή του ποσού που κατέβαλε, χωρίς εξαίρεση, δια νόμου. Τα κουπόνια που δίνει για να γλυκάνει τη δυσαρέσκεια είναι θεμιτά ναι μεν, δεν αναβαθμίζουν απαραίτητα το επίπεδο εξυπηρέτησης. 4. Κραξτε ελεύθερα για καθυστερήσεις, για έλλειψη οργάνωσης, για κακή επικοινωνία αλλα μη δημιουργείτε αναληθή σενάρια. Για παρασπονδίες σχετικά με εκπτώσεις, ευτυχώς ελέγχονται και τιμωρούνται αναλόγως. Επίσης, βασική πληροφορία, ο Κωτσόβολος είναι σε φάση αποδιοργάνωσης, είναι εμφανέστατο φαινόμενο μέσα σε κάθε κατάστημα. Ίσως η ΔΕΗ, που κακοδιαχειρίζεται τον εαυτό της, να τον αναβαθμίσει. Η απάντηση αυτή μοιάζει λες κ την έγραψε το τμήμα δημοσίων σχέσεων της Κωτσοβολος. Επιεικώς απαράδεκτη κατ εμέ. Κ εξηγούμαι. 1. Δεν ενδιαφέρει κανέναν πώς η κάθε εταιρεία ενημερώνει τον πελάτη για τη διαθεσιμότητα. Η παραπληροφορηση είναι παράνομη. Αυτό που αναφέρεις είναι απλά σοφιστια. 2. Αν κάνεις καιρό να πάρεις τα λεφτά σου πίσω, τότε προφανώς στα κρατάει. Ακόμα κ μια εβδομάδα να θέλει είναι απαράδεκτο. Ας μην το δικαιολογουμε. Ο καθένας χρειάζεται τα χρήματά του. 3. Άσχετο νομίζω με το νήμα. 4. Ποια είναι αυτά το φοβερά σενάρια που δημιούργησαν και ποιοι; 3 3
mtzs Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2023 8 ώρες πριν, Nickfoxjr είπε Για αυτούς τους λόγους και για παραπλανητικές εκπτώσεις έφαγαν 2 εκατομμύρια πρόστιμο. https://www.kathimerini.gr/economy/local/562782082/prostimo-2-ekat-eyro-gia-paraplanitikes-ekptoseis-stin-dixons/ το προστιμο το τρωνε. το πληρωνουν ομως ; 😀 3 1
Donmitsos10 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2023 7 ώρες πριν, Vagus. είπε Να είμαστε ακριβείς. Η ενημέρωση της αποθήκης σε συνάρτηση με το eshop δεν καθιστά, ακόμα, αδίκημα κάποιου είδους. Συνιστά κακή οργάνωση. Αλλά η δραματοποίηση "ο Κωτσόβολος κρατάει χρήματα" θεωρώ πως είναι άτοπη. Κανένας Κωτσόβολος δεν μπορεί να κρατήσει το παραμικρό ευρώ εάν δεν εξυπηρετήσει μια παραγγελία. Εφόσον καταβλήθηκε πόσο αγοράς και δεν παραδίδει, ανεξαρτήτως χρονικού διαστήματος, ο επίδοξος αγοραστής μπορεί να ζητήσει ακύρωση της παραγγελίας και να λάβει πίσω το ποσό αυτό, εξ ολοκλήρου. Επίσης, μέχρι και να ανοιχτεί ένα προϊόν, κάθε αγοραστής δικαιούται υπαναχώρηση από την αγορά και επιστροφή του ποσού που κατέβαλε, χωρίς εξαίρεση, δια νόμου. Τα κουπόνια που δίνει για να γλυκάνει τη δυσαρέσκεια είναι θεμιτά ναι μεν, δεν αναβαθμίζουν απαραίτητα το επίπεδο εξυπηρέτησης. Κραξτε ελεύθερα για καθυστερήσεις, για έλλειψη οργάνωσης, για κακή επικοινωνία αλλα μη δημιουργείτε αναληθή σενάρια. Για παρασπονδίες σχετικά με εκπτώσεις, ευτυχώς ελέγχονται και τιμωρούνται αναλόγως. Επίσης, βασική πληροφορία, ο Κωτσόβολος είναι σε φάση αποδιοργάνωσης, είναι εμφανέστατο φαινόμενο μέσα σε κάθε κατάστημα. Ίσως η ΔΕΗ, που κακοδιαχειρίζεται τον εαυτό της, να τον αναβαθμίσει. Τίποτα αναληθές και νομίζω ήμουν πολύ ακριβής. Ακύρωσα παραγγελία και μου επέστρεψαν τα χρήματα μετά από μήνες. Είχε έρθει η δόση και συζητούσα με τη τράπεζα αν πρέπει να την πληρώσω η όχι και τι επίπτωση θα έχει σε μένα. Και δεν έβγαζα άκρη ούτε από κοντά σε φυσικό κατάστημα ούτε από το τηλέφωνο. Ναι μετά από κάποιους μήνες όντως επέστρεψαν τα χρήματα. Αλλά πέρασε καιρός που εγώ τραβούσα άγχος για το τι θα γίνει με τη τράπεζα. Κομπλέ; 1
kostbo Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2023 Μέλος Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2023 Για να ξέρουμε να διαβάζουμε: ο Κώτσο, αφήνει κράχτες για πολκές εβδομάδες ώστε να παραπλανά καταναλωτές. Δεν είναι μονο θέμα αποθήκης αλλά αφηνει τις προσφορές ανηρτημένες για εβδομάδες ενώ ξέρει ότι και καλά τελείωσαν. όχι δεν θα βασιστώ στο σκρουτζ, και τα μαγαζιά απάτες που δεν αποδίδουν φπα, και για να σου κανουν απαλλαγή ζητάνε ανάλυση dna. Η αγγελία με τα fold υπάρχει ακόμα και σήμερα, 15 ημέρες. 1
dkstopo Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 19 Δεκεμβρίου 2023 Το θέμα είναι να πιαστούν οι στόχοι, ασχετα εάν μετά από μηνες δεν θα γίνει λόγω ακυρώσεων μη παράδοσης, τα μπόνους θα έχουν δωθεί εκεί που πρέπει καλές γιορτές 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα