JPaxilleas Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2023 Με ένα ψάξιμο στο διαδίκτυο είδα ότι πολύς κόσμος έχει πρόβλημα με το Samsung A54, οπότε κάτι δε πάει καλά με το κινητό θα έλεγα παρά με τα υπόλοιπα (χωρίς βέβαια να αποκλείεται και η περίπτωσή τους). Τώρα εάν η Vodafone χρησιμοποιεί μια συχνότητα θα πρέπει το κινητό σου και ο router να είναι στην ίδια συχνότητα (2,4 GHz ή 5 GHz) και βασικά αυτή που υποστηρίζει ο router, όπως σου είπαν οι φίλοι εδώ. Μια τελευταία ερώτηση (εάν και τώρα το πρόσεξα ότι αναφέρεις ότι συνδέεσαι απευθείας στο Wi-Fi του router). Το παραθέτω όμως πληροφοριακά, γιατί πρόσφατα είχα ένα πρόβλημα και ανακάλυψα ότι η MAC address ήταν το πρόβλημα που δεν συνδεόμουνα στον router. Π.χ. εάν κάποιος έχει ενεργοποιήσει access list στο router βάσει των MACs των συσκευών και έχει βάλει την αρχική MAC address της συσκευής για να επιτρέπεται η πρόσβαση, το κινητό μπορεί να την αλλάξει και να βάλει μια τυχαία. Συγκεκριμένα μετά την έκδοση Android 10, πολλά κινητά χρησιμοποιούν μια τυχαία MAC address για τη συσκευή που συνδέεται στο Wi-Fi (randomized Wi-Fi MAC address). Εάν κάποιος είχε αρχικά δηλώσει την αρχική MAC του κινητού του “Phone MAC” στη λίστα των αποδεκτών συσκευών, με την αλλαγή από “Phone MAC” σε “Randomized MAC” (για κάποιο λόγο) ο Router δε θα του επιτρέψει να συνδεθεί γιατί βλέπει άλλη MAC. Θα πρότεινα να δοκιμάσεις να απενεργοποιήσεις τη χρήση τυχαίας MAC (ανεξάρτητα εάν έχεις λίστα ή όχι) και να δεις εάν έχεις πρόσβαση στο Wi-Fi δίκτυο (Αρχικά θα σου έλεγα ότι δεν είναι το πρόβλημα τα Powerline TP-Link εφόσον όπως είπες πρώτα δουλεύανε - στο κάτω κάτω πολλαπλασιαστές του σήματος είναι, δηλαδή repeaters από ότι κατάλαβα. Και δε φαντάζομαι ότι υπάρχει roaming θέμα μέσα στο σπίτι με τις συσκευές TP-Link που έχεις βάλει δηλαδή αυτές καλύπτουν όλους τους χώρους με το Wi-Fi σήμα. Αλλά αφού όπως είπες μόνο όταν αυτά χρησιμοποιούνται έχεις το πρόβλημα λέω μπας και μπερδεύονται με κάποιο τρόπο τελικά τα TPs με την MAC).. Πήγαινε στις ρυθμίσεις (Settings), επίλεξε "Wi-Fi & Network" (ή "Connections" ή "Network & Internet" ανάλογα γιατί δε θυμάμαι πως είναι το μενού στα Samsung). Επίλεξε το Wi-Fi που χρησιμοποιείς. Επίλεξε τις ρυθμίσεις αυτής της σύνδεσης. Κάπου θα λέει για MAC address type. Επίλεξέ το και διάλεξε “Phone MAC” αντί για “Randomized MAC”. Κάνε αυτό, δοκίμασε να κάνεις reset όλα τα TPs και δοκίμασε να δεις εάν λύνεις το πρόβλημα. 1
AntiCambeR Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Το δικό μου A54 δεν έχει κάποιο θέμα, αλλά δεν μου δείχνει αν είναι συνδεδεμένο σε 2.4 η σε 5 Ghz.Το παλιό κινητό το δείχνει. Ο πάροχος είναι Nova με το Zyxel modem. Επεξ/σία 28 Δεκεμβρίου 2023 από AntiCambeR
manoskost Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2023 Στις 28/12/2023 στις 1:31 ΠΜ, AntiCambeR είπε Το δικό μου A54 δεν έχει κάποιο θέμα, αλλά δεν μου δείχνει αν είναι συνδεδεμένο σε 2.4 η σε 5 Ghz.Το παλιό κινητό το δείχνει. Ο πάροχος είναι Nova με το Zyxel modem. γιατί δεν βάζεις στήν σύνδεση σου διαφορετικά ονόματα στις δύο συχνότητες και να συνδέεσε όπου θέλεις εσύ ?
SOCRATIS1000 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2023 Διαλεξε αλλο καναλι απο το wifi του ρουτερ σου και ξαναδοκιμασε Δες αν σου κολλαει σε αλλο σπιτι φιλου σου πχ η οχι 1
L-Griever Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) Στις 26/12/2023 στις 10:22 ΜΜ, JPaxilleas είπε Με ένα ψάξιμο στο διαδίκτυο είδα ότι πολύς κόσμος έχει πρόβλημα με το Samsung A54, οπότε κάτι δε πάει καλά με το κινητό θα έλεγα παρά με τα υπόλοιπα (χωρίς βέβαια να αποκλείεται και η περίπτωσή τους). Τώρα εάν η Vodafone χρησιμοποιεί μια συχνότητα θα πρέπει το κινητό σου και ο router να είναι στην ίδια συχνότητα (2,4 GHz ή 5 GHz) και βασικά αυτή που υποστηρίζει ο router, όπως σου είπαν οι φίλοι εδώ. ........................... Καλή χρονιά να έχουμε και σόρρυ για την καθυστερημένη απάντηση. Έχω δοκιμάσει να το κάνω από το κινητό και δεν έχει αλλάξει κάτι και συνέχιζε να το κάνει το θέμα. Στο ρούτερ δεν το έκανε μέχρι στιγμής. Τώρα δοκίμασα να το κάνω reset και upgrade firmware μήπως και λύσει το θέμα.. Θα επανέλθω με τα αποτελέσματα μόλις το εξετάσω λίγο παραπάνω. Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου. Στις 29/12/2023 στις 11:28 ΠΜ, SOCRATIS1000 είπε Διαλεξε αλλο καναλι απο το wifi του ρουτερ σου και ξαναδοκιμασε Δες αν σου κολλαει σε αλλο σπιτι φιλου σου πχ η οχι Όπως είχα αναφέρει και πριν, στο ρούτερ δεν το κάνει ούτε και άλλου παρά μόνο στο powerline με το wifi της TP-Link και αυτό έχει γίνει όταν η Vodafone έκανε κάτι στο ρούτερ με τις αναβαθμίσεις της από μόνη της. Έτσι τουλάχιστον πιστεύω... Μπορεί να κάνω και λάθος. --------------- Edit: Από ότι φαίνεται το πρόβλημα μάλλον λύθηκε γιατί δεν μου έκανε κάτι μέχρι στιγμής. Δεν γνωρίζω αν είναι λόγω reset ή firmware. Θα φανεί μελλοντικά. Επεξ/σία 10 Ιανουαρίου 2024 από L-Griever 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα