Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το αντιμετώπισα και πριν 2 εβδομάδες, το αντιμετωπίζω και σήμερα το πρωί.

Μόλις επιλέγεις την κάρτα σου για πληρωμή, περιμένεις λίγο και βγαίνει το παρακάτω μήνυμα:

503

Hmmm...

Κάτι δεν πήγε καλά, αλλά…

…έχουμε ήδη ενημερωθεί και το παλεύουμε!
Μπορείτε να ξαναδοκιμάσετε σε λίγο

Ξαναδοκίμασα μετά από λίγο με άλλη κάρτα αλλά και εκεί τα ίδια. Το πρόβλημα είναι ότι η παραγγελία δεν ολοκληρώνεται αλλά η τράπεζα δεσμεύει τα χρήματα και στην προηγούμενη περίπτωση πριν 2 εβδομάδες περασαν 8 εργάσιμες και 3 τηλεφωνήματα από εμένα για να αποδεσμευτούν τα χρήματα από την τράπεζα μιας και από το Σκρουτζ με πληροφόρησαν πως εφόσον δεν ολοκληρώθηκε η παραγγελία η αποδέσμευση από μεριά τους γίνεται άμεσα. Οπότε αυτή τη στιγμή είμαι με 2 κάρτες με δεσμευμένα χρήματα χριστουγεννιάτικα και δεν έχει γίνει και η παραγγελία που είναι δώρα για τα παιδιά. Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα ή εγώ είμαι ο γκαντέμης? :)

 

Δημοσ.

ακριβως το ιδιο επαθα και εγω σημερα. Περιμενω απαντηση απο την ομαδα πληρωμων του skroutz.

ειχες χρησιμοποιησει το εκπτωτικο κουπονι των 13 ευρω;

Δημοσ.

Έχει σοβαρό θέμα η ιστοσελίδα σήμερα... οι παραγγελίες δεν καταχωρούνται αλλά δεσμεύονται τα χρήματα από τη κάρτα. 

Εγώ μέχρι να το διαπιστώσω, είχα ήδη επιχειρήσει να εκτελέσω 3 φορές τη παραγγελία και μου έχει δεσμεύσει 3 x 20 ευρώ 

Δημοσ.

Το ίδιο και εγώ δεσμεύτηκαν τα χρήματα και παραγγελία γιόκο!!

 

Εγώ χρησιμοποίησα από το skroutz wallet το εκπτωτικό κουπόνι των 5€, τα χρήματα δεσμεύτηκαν και η παραγγελία είναι σαν μην έγινε!!Πιστεύω θα μας εξυπηρετήσουν άμεσα γιατί είναι γενικό το θέμα!

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Έχει σοβαρό θέμα η ιστοσελίδα σήμερα... οι παραγγελίες δεν καταχωρούνται αλλά δεσμεύονται τα χρήματα από τη κάρτα. 

Εγώ μέχρι να το διαπιστώσω, είχα ήδη επιχειρήσει να εκτελέσω 3 φορές τη παραγγελία και μου έχει δεσμεύσει 3 x 20 ευρώ 

Εμμμ βάλε και εσύ μωρέ αντικαταβολή :)

Ένα τέτοιο σφάλμα όμως με πολλαπλή χρέωση θεωρώ και εγώ πως με μια επικοινωνία θα γίνει η επιστροφή των χρημάτων.

 

Τέτοιες ημέρες όπως έχουν δείξει κι άλλες χρονιές τα συστήματα "καταρρέουν"...

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά έχει πέσει το σύστημα τους γενικότερα (όπως και το back office των καταστημάτων).
Ήδη ξεκίνησε να επανέρχεται σταδιακά.
 

49 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Έχει σοβαρό θέμα η ιστοσελίδα σήμερα... οι παραγγελίες δεν καταχωρούνται αλλά δεσμεύονται τα χρήματα από τη κάρτα. 

Εγώ μέχρι να το διαπιστώσω, είχα ήδη επιχειρήσει να εκτελέσω 3 φορές τη παραγγελία και μου έχει δεσμεύσει 3 x 20 ευρώ 

Οι παραγγελίες μπορεί και να πέρασαν γιατί εγώ βλέπω να μπαίνουν κανονικά στα καταστήματα  (χωρίς να ξέρω φυσικά αν καταχωρούνται όλες), κάνε λίγο υπομονή τώρα κατευθείαν ούτε αυτοί μπορούν να σε βοηθήσουν, πρέπει να επανέλθει πρώτα το σύστημα τους.

Τα λεφτά δεν τα χάνεις απλά θα τυραννηθείς με λίγη επικοινωνία και αναμονή. 

Επεξ/σία από Billator
  • Like 1
Δημοσ.
36 minutes ago, Billator said:

 

Τα λεφτά δεν τα χάνεις απλά θα τυραννηθείς με λίγη επικοινωνία και αναμονή. 

To ξέρω ότι δε χάνω τα χρήματα, απλά πήγε στραβά η μέρα απ'το πρωί. Η παραγγελία δε φαίνεται ακόμα στο ιστορικό άρα δεν έχει ειδοποιηθεί ακόμα ο πωλητής να τη στειλει. Και δεν έχω λεφτά να παραγγείλω απευθείας απ'το κατάστημα η από το shopflix. Ούτε έχω λεφτά να δώσω άλλη μια παραγγελία που ήθελα. 

Στο τηλέφωνο μου είπαν ότι θα φτιαχτεί 'εντος μιας ώρας' το πρόβλημα, αλλά η κοπέλα που το σήκωσε είναι απλή τηλεφωνήτρια. Με τα αρμόδια τμήματα (τεχνικό τμήμα, τμήμα οικονομικών συναλλαγών κλπ) δε γίνεται να επικοινωνήσουμε απευθείας....κουφό τηλέφωνο παίζουμε.

Στο chat ακόμα χειρότερα , απαντάει bot, γράφεις τι θες και μετά επικοινωνει εκπρόσωπος με mail.

Δημοσ.

Κάνε υπομονή, όταν αποκαταστήσουν το πρόβλημα θα τακτοποιηθεί και η παραγγελία σου. Το skroutz έχει δίξει τόσα χρόνια ότι καλύπτει τις στραβές πλήρως, δεν νομίζω ότι έχει αλλάξει κάτι. 

Δημοσ.

Μόλις εμφανίστηκε η παραγγελία στο ιστορικό, αλλά έχασα το παράθυρο της express αποστολής ώστε να παραλάβω αύριο.

Τα ποσά από τις υπόλοιπες συναλλαγές επεστράφησαν, ευτυχώς.

Δεν είναι καθυσηχαστικό πάντως ότι ο @jamaicapepe είχε το ίδιο πρόβλημα πριν 2 βδομάδες... αν δε μπόρεσαν τόσο καιρό να λύσουν το ζήτημα οριστικά, τότε το τεχνικό τμήμα αποτελείται από "αρχάριους".

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα το ίδιο πρόβλημα το πρωί αλλά η παραγγελία φαίνεται ότι προχώρησε πρίν λίγο.

 

Επεξ/σία από disord
Δημοσ.

Με το ίδιο το σκρουτζ εκτός του προβλήματος το ότι κόλλησε η παραγγελία δεν είχα πρόβλημα και πριν. Μου είπαν ότι αποδεσμεύουν από μεριά τους τα χρήματα κατευθείαν. Την προηγούμενη φορά επικοινώνησα με eurobank και ο τελευταίος εκπρόσωπος που μίλησα μου είπε ότι σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει αυτόματη διαδικασία να επιστραφούν σε 8 εργάσιμες. Ήμουν στην 7η ημέρα και όντως την επόμενη μπήκαν τα χρήματα. Αυτή τη φορά μου ήρθε πριν λίγο ειδοποίηση ότι τα χρήματα πιστώθηκαν στην κάρτα μου αλλά στο ebanking φαίνονται ακόμη δεσμευμένα. Ρε τους μπαγάσηδες αν είναι να πάρουν τα τσακώνουν αμέσως, όμως με το στανιό να στα δώσουν πίσω αυθημερόν :)

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα και εγώ κάτι θέματα με την κάρτα εκείνες τις μέρες, τελικά ενώ έπρεπε να ανανεώσει το skroutz plus δεν ανανέωσε ποτέ και ας είχα βάλει την κάρτα. Σήμερα απτο πρωί δεν μπαίνει καν στον σκρουτζ με τον λογαριασμο μου, ούτε απο κινητό ούτε απο PC. Δεν ξέρω αν έχει και άλλος το ίδιο πρόβλημα. Χωρίς λογαριασμό δουλεύει κανονικά.

edit: Το φτιάξανε 5 ώρες μετά!!

Επεξ/σία από Luciddream

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...