Προς το περιεχόμενο

Η απάτη της ηλεκτροκίνησης


Disrespect

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχει σκεφτεί κανείς ότι οποιαδήποτε μορφή μετακίνησης ΔΕΝ είναι φιλική προς το περιβάλλον;

Δεν τρως; Δεν καις για να περπατήσεις; Κατά το περπάτημα, δεν αμολάς μερικές; Μεθάνιο στην ατμόσφαιρα!

Φίλοι και φίλες, παλουκωθείτε στους καναπέδες σας! Σώστε τον κόσμο από τις κλανιές σας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα ηλεκτροκίνητα με μπαταρίες θα επικρατήσουν:

1) Γιατί είναι πολίτικη απόφαση σε πολλές χώρες του πλανήτη. Επιδοτήσεις, μειωμένο ΦΠΑ στις φορτίσεις, ελεύθερο parking σε επί πληρωμή θέσεις, μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.

2) Γιατί είναι καλύτερα από τα θερμικά. Ρεύμα υπάρχει σχεδόν παντού και απλώς πρέπει να βάλεις φορτιστές. Οι τελευταίοι αφού συνδεθούν στο δίκτυο δουλεύουν χωρίς να χρειάζονται τοπικά υπάλληλοι ούτε φορτηγά κ.λπ. για να ανεφοδιαστούν, είναι αθόρυβα, δεν καταναλώνουν ενέργεια στις χαμηλές ταχύτητες, λιγότερη απαιτούμενη συντήρηση.

3) Είναι πιο οικολογικά. Ακόμα και με ΑΠΕ να μην παράγεται το ρεύμα η απόδοση των μπαταριών είναι ανώτερη από βενζίνη ή diesel και κερδίζεις από εκεί. + Το δίκτυο μεταφοράς καυσίμου που δεν χρειάζεται.

4) Το επιχείρημα ότι τα ηλεκτροκίνητα αργούν να φορτίσουν δεν ισχύει. Όταν αναπτυχθεί το δίκτυο και μπουν ταχυφορτιστές >=150ΜW σε κάθε ΣΕΑ, με το που πας τουλέτα και επιστρέψεις από 10% έχει πάει 70% (μετά ρίχνουν ταχύτητα). Το πρόβλημα στην Ελλάδα τώρα είναι ότι δεν υπάρχει επαρκές δίκτυο. Οι αυτοβιομηχανίες πρέπει να πάρουν από το παράδειγμα της Tesla και να φτιάξουν δικό τους δίκτυο και να μην περιμένουν από το κράτος και τους παρόχους ενέργειας.

Η ηλεκτροκίνηση με μπαταρίες είναι το μέλλον. Ούτε το υδρογόνο, ούτε οικολογικά καύσιμα. Τα τελευταία αν εφαρμοστούν μαζικά ποτέ θα αφορούν τα ανώτερα οικονομικά στρώματα.

Επεξ/σία από medidia
  • Like 3
  • Thanks 1
  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nlogginidis είπε

Χαίρετε. Τα υδροηλεκτρικά δεν λογίζονται ως ανανεώσιμη πηγή ενέργειας για λόγους που μόνο οι κυβερνώντες γνωρίζουν.

ορίζουν το φυσικό αέριο ως ανανεώσιμη πηγή ενέργειας και όντως όχι τα υδροηλεκτρικά. όμως στο μίγμα παραγωγής που έλεγαν πως οι ΑΠΕ έφτασαν στο 50% της κάλυψης της παραγωγής ενέργειας, υπολογίζουν και τα υδροηλεκτρικά μέσα...

13 λεπτά πριν, medidia είπε

Τα ηλεκτροκίνητα με μπαταρίες θα επικρατήσουν:

1) Γιατί είναι πολίτικη απόφαση σε πολλές χώρες του πλανήτη. Επιδοτήσεις, μειωμένο ΦΠΑ στις φορτίσεις, ελεύθερο parking σε επί πληρωμή θέσεις, μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.

2) Γιατί είναι καλύτερα από τα θερμικά. Ρεύμα υπάρχει σχεδόν παντού και απλώς πρέπει να βάλεις φορτιστές. Οι τελευταίοι αφού συνδεθούν στο δίκτυο δουλεύουν χωρίς να χρειάζονται τοπικά υπάλληλοι ούτε φορτηγά κ.λπ. για να ανεφοδιαστούν, είναι αθόρυβα, δεν καταναλώνουν ενέργεια στις χαμηλές ταχύτητες, λιγότερη απαιτούμενη συντήρηση.

3) Είναι πιο οικολογικά. Ακόμα και με ΑΠΕ να μην παράγεται το ρεύμα η απόδοση των μπαταριών είναι ανώτερη από βενζίνη ή diesel και κερδίζεις από εκεί. + Το δίκτυο μεταφοράς καυσίμου που δεν χρειάζεται.

4) Το επιχείρημα ότι τα ηλεκτροκίνητα αργούν να φορτίσουν δεν ισχύει. Όταν αναπτυχθεί το δίκτυο και μπουν ταχυφορτιστές >=150ΜW σε κάθε ΣΕΑ, με το που πας τουλέτα και επιστρέψεις από 10% έχει πάει 70% (μετά ρίχνουν ταχύτητα). Το πρόβλημα στην Ελλάδα τώρα είναι ότι δεν υπάρχει επαρκές δίκτυο. Οι αυτοβιομηχανίες πρέπει να πάρουν από το παράδειγμα της Tesla και να φτιάξουν δικό τους δίκτυο και να μην περιμένουν από το κράτος και τους παρόχους ενέργειας.

Η ηλεκτροκίνηση με μπαταρίες είναι το μέλλον. Ούτε το υδρογόνο, ούτε οικολογικά καύσιμα. Τα τελευταία αν εφαρμοστούν μαζικά ποτέ θα αφορούν τα ανώτερα οικονομικά στρώματα.

1/όταν τα ηλεκτρικά φτάσουν ικανό αριθμό, οι θέσεις δεν θα είναι πλέον ελεύθερο. και το ''ελεύθερο'' σημαίνει πως το βάζω εκεί για να το φορτίσω, όχι για να το παρκάρω. εάν πας να το παρκάρεις, δεν μπορείς να το αφήσεις στην πράσινη θέση.

2/ για να βάλεις παντού φορτιστές, πρέπει να αντέχει το δίκτυο

3/ η απόδοση είναι καλύτερη, για να έρθει όμως το αποτύπωμα της κατασκευής στα ίσια, χρειάζεται χρόνος. εφόσον μετά το 2035, θα υπάρχει μόνο συνθετική βενζίνη και πετρέλαιο, τότε ποιο θα είναι το πιο οικολογικό όχημα; μα το ΜΕΚ φυσικά!!!

4/τα ηλεκτροκίνητα αργούν να φορτίσουν. εδώ υπάρχουν ουρές σε πρατήρια στην εθνική όταν υπάρχει κίνηση. δεν θα υπάρχει όταν ηίνουν όλα ηλεκτρικά;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 minutes ago, medidia said:

Τα ηλεκτροκίνητα με μπαταρίες θα επικρατήσουν:

1) Γιατί είναι πολίτικη απόφαση σε πολλές χώρες του πλανήτη. Επιδοτήσεις, μειωμένο ΦΠΑ στις φορτίσεις, ελεύθερο parking σε επί πληρωμή θέσεις, μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.

2) Γιατί είναι καλύτερα από τα θερμικά. Ρεύμα υπάρχει σχεδόν παντού και απλώς πρέπει να βάλεις φορτιστές. Οι τελευταίοι αφού συνδεθούν στο δίκτυο δουλεύουν χωρίς να χρειάζονται τοπικά υπάλληλοι ούτε φορτηγά κ.λπ. για να ανεφοδιαστούν, είναι αθόρυβα, δεν καταναλώνουν ενέργεια στις χαμηλές ταχύτητες, λιγότερη απαιτούμενη συντήρηση.

3) Είναι πιο οικολογικά. Ακόμα και με ΑΠΕ να μην παράγεται το ρεύμα η απόδοση των μπαταριών είναι ανώτερη από βενζίνη ή diesel και κερδίζεις από εκεί. + Το δίκτυο μεταφοράς καυσίμου που δεν χρειάζεται.

4) Το επιχείρημα ότι τα ηλεκτροκίνητα αργούν να φορτίσουν δεν ισχύει. Όταν αναπτυχθεί το δίκτυο και μπουν ταχυφορτιστές >=150ΜW σε κάθε ΣΕΑ, με το που πας τουλέτα και επιστρέψεις από 10% έχει πάει 70% (μετά ρίχνουν ταχύτητα). Το πρόβλημα στην Ελλάδα τώρα είναι ότι δεν υπάρχει επαρκές δίκτυο. Οι αυτοβιομηχανίες πρέπει να πάρουν από το παράδειγμα της Tesla και να φτιάξουν δικό τους δίκτυο και να μην περιμένουν από το κράτος και τους παρόχους ενέργειας.

Η ηλεκτροκίνηση με μπαταρίες είναι το μέλλον. Ούτε το υδρογόνο, ούτε οικολογικά καύσιμα. Τα τελευταία αν εφαρμοστούν μαζικά ποτέ θα αφορούν τα ανώτερα οικονομικά στρώματα.

Δεν γνωρίζουμε το μέλλον, ούτε μπορούμε να το προβλέψουμε (λογικά κανείς μας εδώ μέσα), αλλά κατά πως δείχνουν τα πράγματα (προσωπική άποψη μετά από παρατήρηση), οι ΑΠΕ μπορούν να παράγουν υδρογόνο, το οποίο μεταφέρεται ευκολότερα από τις μπαταρίες ("ευκολότερα" γιατί συσκευάζεται και μεταφέρεται, αλλά θέλει 350-500 bar πίεση).

Σε κάθε περίπτωση, για μία ακόμη φορά η διαμάχη καταλήγει να είναι ΜΕΚ vs μπαταρίες. Γιατί αν γίνει ΜΕΚ που δεν μπορούν να τροποποιηθούν γρήγορα και εύκολα για να κινούνται με άλλο καύσιμο VS Ηλεκτροκινητήρες που αλλάζει μια φίσα, να κι αν έχει μπαταρίες, να κι αν έχει πυρηνικό αντιδραστήρα, τότε ξεκάθαρα η πλάστιγγα γέρνει στα ηλεκτρικά. 100+ χρόνια και την απόδοση των Η/Κ δεν την έχουν φτάσει οι ΜΕΚ.

Και ζω για την ημέρα που σε καθαρό ΜΕΚ θα πατάς φρένο και θα γεμίζει το τεπόζιτο με καύσιμο. Τι; Όχι;

Edit : Επίσης, πολλά προβλήματα που βγάζουν οι ΜΕΚ λόγω ηλίθιων χρηστών/ιδιοκτητών, δεν έχουν εμφανιστεί στα ηλεκτρικά, γιατί δεν έχει υπάρξει το εύλογο διάστημα κατοχής τους (πχ όπως τα ντουμάνια που έβαλε φώτο ο συμφορουμίτης, τα οποία σε 3-5 ετών αυτοκίνητα δεν εμφανίζονται). Οψόμεθα...

Επεξ/σία από csontheline
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...